[ darko2222 @ 30.12.2009. 21:00 ] @
Imam Opel Astru 1,6 16V, 1995. god. i kako sam saznao na ovom forumu GM Multec MFi-s ECU i jedno pitanje. Naime, kupio sam je sa ugradjenim Lovato auto gasom, koji ima samo jedan taster za prebacivanje, benzin-plin i to mogu prebaciti na plin tek kad se motor zagreje i kad dodam broj obrtaja preko 2000 o/min, i sve to radi OK, ali kada radi na benzinu stalno svetli dijagnosticka lampica na tabli, kada prebacim na plin onda se momentalno ugasi. Na koji je nacin taj plin ugradjen i povezan sa sistemom za ubrizgavanje goriva? Kako ECU radi podesavanja u radu na plin? Zasto se ugasi sijalica za dijagnostiku kad prebacim na plin? Pokusao sam da citam dijagnosticki kod (onaj nacin sa kratkosppojnikom na ALDL prikljucku) i radi, pokazuje 92 kod greske,medjutim da li treba motor da radi pri citanju greske? Hvala znalcima koji ce mi odgovoriti. |