[ gajickosta @ 04.01.2010. 18:20 ] @
| Cao svima!Ja imam golf 2 1.6d i uvjek imam problem sa paljenjem kada je napolju temperatura ispod nule.Dosta toga sam iprovjeravao,ali i dalje nisam rijesio problem.Provjerio sam kompresiju,dizne,grijace,zamenio filter,stavio nepovratni ventil,sipam eurodizel...itd.Motor mi je dosta bucan kada radi,nema hidro podizace vec plocice,tj stari je tip glave..Mislim da bi mozda tebalo promjeniti plocice tj izmeriti i staviti odgovarajuce..i ostalo je mozda jos da probam da uradim ili provjerim bosch pumpu,da li mozda ona moze biti razlog palenja,ne znam koliki pritisak treba da bude u cevima?da li se to moze provjeriti?Ne znam da li bi moga sta vidjeti po izduvnim gasovima jer skroz malo dimi...Ako neko moze da mi pomogne neka pise ili ako imate nekih savjeta.Hvala |
[ RobertoKish @ 05.01.2010. 20:46 ] @
a zasto ed?
kada ga upalis:
kako radi,kako dimi,kakva je kompresija,kakvi su grejaci,kako si ih kontrolisao,kada si/su zadnji put ulosci dizne i same dizne kontrolisane?
[ gajickosta @ 05.01.2010. 21:43 ] @
Kad upalim normalno trese se,povucem saug i posle kad se zagrije fino radi samo sto je mnogo bucan motor,rekao bih da su to ventili,posto on hidropodizace nema....ne dimi skoro uopste,jedino pod turazom se malo javlja crni dim..kontrolisao sam kompresiju,grijace i dizne i sve je dobro...ujutro kada je ispod nule i kada ga palim mnogo dugo verglam,cak dodjem dotle da istrosim akumulator pa onda mora neko da me prespoji i uvjek se javlja na nekom cilindru i kao da hoce da upali,ali ne moze nikako da sastavi...
[ RobertoKish @ 05.01.2010. 21:51 ] @
ne znam,mozda paljenje prekontrolisati i uzubljenje pumpe,drugo sve ako je dobro,on mora da sastavi.
[ Goran Mijailovic @ 05.01.2010. 21:54 ] @
Jesi ti merio kompresiju stvarno?
[ vladd @ 05.01.2010. 22:02 ] @
Zaista jako lici na slabu kompresiju, zalepljene karike. Morao b da upali, ako se odradi procedura sa grejanjem i verglanjem.
Mozes, pre ozbiljnog merenja kompresije da proveris da se slucajno gorivo ne smrzava u filteru. Zgrudvani parafin se ponasa kao cep. Mozda treba uliti neku tecnost za tretiranje dizela na mrazu.
Poz
[ Urkelele @ 06.01.2010. 10:10 ] @
Moj komsija je imao problema sa paljenjem kod Golfa II. Resio ga je tako sto ga je parkirao na vecoj nizbrdici...
[ prljave carape @ 06.01.2010. 12:02 ] @
evo sta se kod mene svojevremeno desilo upravo na g2 gtd... poceo je duze da vergla nego inace ali uvek je uspevao da sastavi i upali iz prve,... medjutim to nije bilo to! otkrili smo kod elektricara da ustvari je crkao osigurac za grejace. Taj osigurac nalazi se ispod haube u plasticnoj kutijici. Znaci palio sam bez grejaca iako je na kontrolnoj tabli regularno sijala dioda, ali grejaci nisu radili... Da sam imao losu kompresiju tesko bih upalio tako, medjutim sa dobrom kompresijom mora da sastavi uz malo duze verglanje....
Sad kod tebe ovo mozda nije ali nije lose da proveris...
pozz
[ RobertoKish @ 06.01.2010. 14:13 ] @
kod "dvojke" uvek treba sacekati da automat iskljuci grejace(pa tek onda paliti),a ne paliti kad se ugasi sijalica na instrument tabli.
[ prljave carape @ 06.01.2010. 14:15 ] @
da, naravno ceka se da se iskljuci automat, mozda sam se lose odrazio u prethodnoj poruci...
[ rodicmarko2 @ 08.02.2010. 19:51 ] @
vidi pumpa je jako vazna za paljenje.meni je motor bio los al i leti je palio malo teze.sjebe se nepovratni ventil na bosh pumpi i on stalno vergla dok ne nabije pritisak.uradio sam pumpu pa i motor i sve pratece delove i sad pali ko zmija.ako ti je kompresija stvarno dobra a i dizne ok onda proveri jos pumpu,a grejace mozes lako videti dal su ispravni.
[ Reno4 @ 08.02.2010. 21:22 ] @
Radiš u jačem servisu kad ne možete da popravite GII? Šta radite s ovim novijim dizelima?!
[ rodicmarko2 @ 27.02.2010. 21:01 ] @
ne znam sta ti ovo znaci i sta si time hteo reci?
[ gajickosta @ 28.02.2010. 15:10 ] @
Resio sam ja problem.Ubacio sam novi motor. Bila je kompresija u pitanju.motor je otisao skroz bilo je potrebno raditi ful generalnu ali sam se odlucio za drugi motor jer mi je ispalo nesto povoljno.motor je odlican skoro je generalna uradjena pali na "cvoku" kao sto bih ja to rekao.izgleda da nije bio ispravan instrument kad sam prvi put merio kompresiju,a nisam merio u svojoj firmi nego tek drugi put kad mi je cak poceo i da trokira i da izbacuje ulje na merac od ulja .necete verovati sa takvim motorom tj.na tri cilindra usudio sam se preci jos 350 km do Bosne.izveo sam mu iberlauf van da mi ne bi izbacivao ulje i isao sam bez ikakvih problema.To je magare od auta U Bosni sam ubacio drugi motor.uspeo sam za jedan dan sa jos jednim majstorom da izvadimo moj motor,da izvadimo novi iz drugog auta i da ubacim u moj. A ja sam inace auto-elektricar pa ne ulazim mnogo u mehaniku.a inace ne trudim se mnogo oko njega jer nece niko da plati.
[ mkvb @ 03.03.2010. 11:43 ] @
Koliko te je kostao motor ako nije tajna?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|