[ duba @ 06.01.2010. 10:28 ] @
Pogledajte na 2Eco Fuel Generator www.test.me.rs. http://test.me.rs |
[ duba @ 06.01.2010. 10:28 ] @
[ RobertoKish @ 06.01.2010. 14:16 ] @
voleo bih da vidim kako bi to radilo na ovom nasem supersonicnom d-2.....
a i imam neki predosecaj da je cisto prodavanje magle! [ eloiza @ 06.01.2010. 14:20 ] @
Pretpostavljam da 20% ušteda goriva odnosi na modernije motore sa injekcionim ubrizgavanjem goriva, a 90% na stare karburatorske motore.
Onda se pitam da li se uopšte isplati ugraditi to na motore sa injekcionim ubrizgavanjem goriva? [ duba @ 06.01.2010. 14:47 ] @
Sto se ustede tice ona stvarno zavisi od tipova motora koje ste naveli, ali postoje nacini (vidi na sajtu test.me.rs) da se varaju kompjuteri vozila tako da oni sami regulisu (citaj smanjuju) dotok goriva u cilindre. Kod karburatorskih (atmosferskih) motora je puno lakse, promenom velicine dizne. Usteda zavisi konkretno od kubikaze motora i sposobnosti 2ECO Fuel Generatora da proizvede dovoljnu kolicinu gasa (vodonika) koji bi zamenio fosilno gorivo u onoj meri u kojoj zelimo ustedu.
Pozdrav [ peromalosutra @ 06.01.2010. 18:58 ] @
Ne budite smijesni, 20% ustede je bajka, 90% je SF. Ili obrnuto, SF je bar ostvariv. :D
Citat: 2 ECO Fuel generator troši veoma malo vode da bi proizveo HHO gas, tako da je dolivanje vode potrebno tek nakon prelaska nekih 1000-1500 km. Da, trosi veoma malo vode upravo zato sto proizvodi i veoma malo gasa. I sta je uopste HHO gas, koliko ja znam elektrolizom vode se dobiju 2 mola vodonika i 1 mol kiseonika, HHO gas niko nikada nije spominjao. Pretpostavljam da H oznacava vodonik, a O kiseonik, neka onda tako i napisu, a ne da izmisljaju imena kako bi to izgledalo kao super nova tehnologija. A i za hidrolizu vode je potrebna energija koja dolazi .. odakle? Od hrcka koji okrece tockic ispod haube? :) Ne kazem da auti ne mogu ici na vodonik, to je vec gotovo provjerena tehnologija, ali cini mi se da se ovdje sugerise da "ECO Fuel" generator vodu koju ste nasuli u obicnoj bari uz pomoc energije vakuma pretvara u HHO gas kojim stedite 90% goriva, ali eto jos to nije toliko popularno. Yea right. [ vladd @ 06.01.2010. 20:10 ] @
Brown gas, kod nas poznatiji kao praskavac, smesa vodonika i kiseonika.
Problem je mala produkcija. Ali zaista mala. Da bi se napravila usteda o kojoj govore, ceo gepek bi bio zauzet spravom. Moze se napraviti, kao zabava, kome nije dosadno, ali ozbiljnija usteda, recimo oko 5% goriva je gotovo neprimetna, posto vozimo realna kola, u realnoj guzvi, ako bi bas zeleli ustedu, onda bi trebalo napraviti detaljan pregled vozila pre polaska. Prljav filter za vazduh, lose svecice, zagusen izduv ili star karburator, naprave povecanje potrosnje vise od 10%. Pa se niko ne cima da to popravi i dovede u red. A i "produzavac milje", ili HHO ne radi korektno(skoro nikako) ako su sklopovi gorivo vazduh losi... Poz [ su27killeryu @ 12.01.2010. 11:27 ] @
[ duba @ 12.01.2010. 13:56 ] @
evo jednog dobrog linka u kome se vidi da auto moze u potpunosti da radi na vodu http://www.youtube.com/watch?v=RAIHcQBCqlE&feature=related
[ vladd @ 12.01.2010. 16:20 ] @
E bas lepo sa njihove strane sto su napravili AUTO, malo veci od hoklice i to na masti dragoj vodi(ekstremno u skladu sa delom naslova o "povecanju snage i obrtnog momenta"...
Ovo je ipak realna zona za AUTOMOBILE, koje posedujemo, a zona zanimljivih linkova takodje postoji na ES-u. Ako nema komentara...da zakljucavamo..zakljucak je donet..sto se naslova teme tice? "...You can guess, right? The total improvement in fuel economy after $1800 plus of expenditure? Bupkis. Too small to measure. Nada. In fact, if you look at the EPA tests with the system switched on and then off, there's a tiny increase in fuel consumption when the system is turned on. I attribute this to the 15 amps or so of current the electrolysis cell consumes to produce hydrogen. That current uses horsepower to spin the generator, and that consumes gasoline. The hydrogen "boost" couldn't even compensate for its own losses...." Poz [ zexbeg @ 11.02.2010. 12:28 ] @
Vrlo aktivna i prilicno strucna diskusija se povela i na njihovom sajtu ali i na forumu Nacionalneklase (domaci web site o automobilima, necu da ostavljam direktne linkove - nije fer).
Uglavnom, diskusija na njihovom website-u se zavrsila banovanjem naloga i IP adresa dvojice koji su trazili konkretne odgovore i davali naucne argumente protiv njihove teorije. Diskusija na vec pomenutom forumu postoji u svojoj izvornoj formi i odgovorno tvrdim da ni na koji nacin nije cenzurisana. Vredi je procitati ukoliko vas interesuje ova tema. [ vladd @ 11.02.2010. 13:34 ] @
To uglavnom ne moze da bude kvalitetna i kvalifikovana diskusija. A razloga je vise.
Ne zbog nestrucnosti, vec zbog posebnih ciljeva. Postoji auto industrija, na planeti, koja je jezivi gigant, ekstremno specificnih uslova. Svuda je prisutna, gotovo celo covecanstvo je dodirnuto aplikacijom auto industrije, od korisnika vozila do posmatraca. I normalno je da poneko pozeli, na odredjen nacin, da aplicira ucesce u toj masini za pravljenje i potrosnju novca. Korosnici foruma su uglavnom radoznali, inteligentni(kazem uglavnom), i licno zainteresovani za detalje navedene u naslovu ove teme. Prvenstveno usteda, ponekad povecanje snage, a i ekologija je moderna i civilizovana aktivnost. Bar za razmisljenje. Inzenjerski, strucno, posmatrajuci strogo sustinu procesa(da se ne upetljam u "naucni" aspekt), dobit oko ovakvog angazovanja je nikakva, uz detaljnu analizu je cak i moguc gubitak energije, smanjenje pouzdanosti sistema, ... E sad, inzenjeri nisu inzenjeri, ako ne vode racuna o troskovima, efikasnoscu, upotrebljivoscu(proizvod namenjen za javnu upotrebu), komplikovanost odrzavanja i pracenja procesa. Sa te strane, takodje nepovoljna konstrukcija. Po meni, najveca korist od ovih pokusaja "upada u platni sistem auto industrije" je aktiviranje nekih cinjenica, upoznavanje procesa i uopste, razmisljanje o problematici. Ostali aspekti, komercijalni, su za diskusiju. Tu vec ima stofa i postoje pozitivni elementi, mogucnost zarade, uz lako obmanjivanje kupaca, mogucnost sire kalkulacije troskova, manje za gorivo, malo vise za struju, pa ako je pristup struji besplatan, mozda se i napravi usteda. Predpostavljam da bi cisto elektricno vozilo u Srbiji(a i po celom svetu) dozivelo bum, kada bi se omogucilo punjenje baterija iz instalacije javne rasvete..usteda maksimalna, ekologija maksimalna... Tako da je tema losa, u vecini aspekata, inicirana zeljom neke grupice inovatora, da marketinski plasiraju svoju mudroliju.. Zasto bi se sada neko previse trudio da mozga oko njihove ujdurme.. Poz [Ovu poruku je menjao vladd dana 11.02.2010. u 14:55 GMT+1] [ Java Beograd @ 11.02.2010. 13:43 ] @
Citat: duba: evo jednog dobrog linka u kome se vidi da auto moze u potpunosti da radi na vodu http://www.youtube.com/watch?v=RAIHcQBCqlE&feature=related Dobar link, nema šta ! Stvarno se vidi da radi na vodu ! Definitivno. Razmišljam da li i ja da napišem na svom Fijatu "H2O" i zamolim komšiju da me snima mobilnim dok usipavam vodu u neki kanister, a onda da me snima kako pod punim gasom prešišam sve, čim se upali zeleno ! [ Java Beograd @ 11.02.2010. 13:53 ] @
Ne prođe puno vremena, pa se na forumima pojavi ovakva ili slična "mudra ideja":
- auto na vodu, (uzgred, šta će ikome rezervoar vode, kad je ima sasvim dovoljno u obliku pare u vazduhu ?) - auto na vazduh - motor na magnet - motor na gravitaciju - motor na inerciju (zalaufaš ga u početku a onda kasnije samo održavaš uz malo energije ) ... i slično. I uvek se nađu neki koji sebe upoređuju sa Teslom (i ostalim neshvaćenim genijima) i koji na kraju zaključe da je sve to naravno moguće, i odavno poznatio, ali velike multinacionalne kompanije, auto biznis, naftni biznis i ostali biznisi sve to zataškaju i ne dozvoljavaju. A ti takvi ne da nisu Tesle i Pupini, već su jedva imali dvojku iz fizike u 7. osnovne. Bilo kako bilo, još mi niko nije dao valjan odgovor zašto Rusi nisu svoju ratnu tehniku 50-tih godina prošlog veka pogonili vodom? Koliko znam tada Shell, Evron, British Petrol nisu imali mnogo uticaja na Rusku vojnu doktrinu. [ zexbeg @ 11.02.2010. 14:27 ] @
Citat: vladd: To uglavnom ne moze da bude kvalitetna i kvalifikovana diskusija. A razloga je vise. Ne zbog nestrucnosti, vec zbog posebnih ciljeva. Da, u pravu si. Na njihovom sajtu ne moze da bude kvalitetna diskusija zbog cenzure poruka koje ugrozavaju njihov interes. Uostalom, zbog toga su i banovana 2 korisnika. Pre svega sam mislio na kvalitet diskusije na vec pomenutom forumu. Citat: vladd:Ostali aspekti, komercijalni, su za diskusiju. Tu vec ima stofa i postoje pozitivni elementi, mogucnost zarade, uz lako obmanjivanje kupaca, mogucnost sire kalkulacije troskova, manje za gorivo, malo vise za struju, pa ako je pristup struji besplatan, mozda se i napravi usteda. Predpostavljam da bi cisto elektricno vozilo u Srbiji(a i po celom svetu) dozivelo bum, kada bi se omogucilo punjenje baterija iz instalacije javne rasvete:)..usteda maksimalna, ekologija maksimalna...:) Tako da je tema losa, u vecini aspekata, inicirana zeljom neke grupice inovatora, da marketinski plasiraju svoju mudroliju.. Zasto bi se sada neko previse trudio da mozga oko njihove ujdurme.. Poz [Ovu poruku je menjao vladd dana 11.02.2010. u 14:55 GMT+1] Da, ovi aspekti i jesu predmet diskusije. Pokusaj prodaje magle i pribavljanja protivpravne koristi (koliko se razumem u zakone, to se naziva "dovodjenje u zabludu" iliti narodski, prevara). U jednoj stvari se ne slazemo. Da se niko nije potrudio da trazi dodatna objasnjenja i pusti ih da se dodatno zapletu u svoju suplju teoriju (iako je svakom ko se iole razume u motore i osnove fizike na pocetku bilo jasno o cemu se radi), tema na ovom forumu, i na Nacionalnaklasa forumu a i poruke na njihovom sajtu bi ostale kao jedna vrsta marketinga. Ovako, prvo smo ih naterali da pokazu pravo lice (banovanje nepodobnih) a potom i da se upletu u mrezu svojih lazi iz kojih je vec i laiku jasnije da jedino sto od njih moze da kupi je magla. Na svom sajtu su prvo napisali: "Podatak od 25-35% koji je Bruyoni naveo je tacan za vecinu vozila ali i dalje njegova tvrdnja da ne moze da se napravi bolje nije tacna. Zasto? Zato sto taj uredjaj funkcionise i dobijaju se rezultati navedeni na testovima sa Masinskog fakulteta." A potom, u sledecoj poruci: "Kao sto smo i ranije najavili onog momenta kada se zavrse testiranja na Masinskom fakultetu u Beogradu rezultati ce biti objavljeni. Kako su testiranja jos u toku nismo u mogucnosti da sa odgovarajucom dokumentacijom ponudimo nekom od gore navedenih medijskih kuca test." Pa jesu li ti testovi gotovi ili ne? Dovoljan je jedan primer, da ne vadim sad sve njihove kontradiktorne izjave i objasnjenja. Naravno, kad procitaju ovu temu verovatno ce i te komentare sa svog sajta obrisati ali uz danasnju tehnologiju postoje i vrlo nezgodni svedoci. Eto ga jedan na svakoj tastaturi: dugme"Prt Scr" [ vladd @ 12.02.2010. 10:27 ] @
Znaci secirali ste prevarante putem foruma. I to je neko sticanje vestine
Edukativni znavaj cele price je nesporan. Poz Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|