[ zarkoj @ 08.01.2010. 12:17 ] @
Pozdrav
Srecni praznici......................

Ponosan sam vlasnik ovog auta.
Toyota corolla xl hacthback 88 godiste.
Zaista sam zadovoljan ovim autom.

Na autu mi je buzen "kecev" karburator.A kad sam kupio auto vec je bio nabudzen i uz auto sam, od vlasnika, dobio dva karburatora za koje ne znam da li su ispravni.
E sad dosta ljudi su mi pricali da sto pre vratim njen karburator jel to nije taj auto bez njega i da ce "kecev" vremenom napraviti stetu.
Evo slika dva karburatora pa me zanima da li su to njeni originalni karburatori.
Posto sam resio da dam nekom majstoru sto se bavi ciscenjem karburatora da mi sredi jedan i da vratim na auto.

E sad ne znam da li on vraca tj. montira karburatore na auta ali znam da ih cisti.
Trebace mi sema vezivanja vakum creva i da li treba jos neke dodatke stavljati jer verovatno stavljanjem kecevog karburatora dosta toga je mozda skinuto.

Ako je neko upoznat sa tim dobrodosla je svaka pomoc...........
Ovih dana treba da odem kod tog mastora i da se raspitam za cenu rada, ciscenja i eventualnog remonta ukoliko fali neki deo.
Zanima me i okvirna cena takve usluge.

Hvala
poz
[ vidan kv @ 08.01.2010. 15:39 ] @
U kakvom je stanju taj karb tj da li je samim stajanjem doslo do kakvog ostecenja?Jedno od najcescih je da "zapekne" osovina prigusnog leptira pa je onda pitanje da li mu ima pomoci.......druga jako bitna stvar su delovi....polako ali sigurno se karburatori sele u exluzivu po pitanju pronalaska i cene delova.Tesko su dostupni pa nekad setovi za reparaciju kostaju i do 20,30 pa i 40€......u tvom slucaju se jos i postavlja pitanje sta je sve skinuto od delova.Najcesce majstori poskidaju termoventile(to im je omiljeno) koji su jako bitni za ispravno funkcionisanje i potrosnju(sto je najbitnije).....auto ima 22 god i OK je tvoja teznja da ga dovedes u perfektno stanje ali se sa druge strane postavlja pitanje opravdanosti ulaganja.......jednom recju:ako si zadovoljan potrosnjom i performansama ne diraj nista.....u protivnom spremi pare i naoruzaj se strpljenjem......pozdrav!
[ cozmo_im @ 08.01.2010. 16:16 ] @
Au! Klipni karburator... nezgodno. 1000 dinara skuplje ciscenje od klasicnog AISAN-a.

2500 je klasican, 3500 dinara ciscenje V-type (klipnog). Inace je klasican dosta bolji, posto je noviji tip.

Naravno na ovu cenu idu i delovi ako treba.
[ zarkoj @ 08.01.2010. 17:00 ] @
Ako si mislo na pomeranje leptira pri pomeranju gasa to radi ok.
Pri pomeranju se cuje kao da radi neki vakum tj. tup zvuk vazduha.
Auto sam kupio od nepoznatog coveka i kaze da je stavio ovaj samo zbog potrosnje.
Auto mi trosi 9 l plina u gradu ali bas u gradu.Kad izadjem na otvoreno mislim da moze da bude i 7 l da ne prelazim 110.
Sad je malo hladnije vreme pa ga drzim duze pod sauhom pa je potrosnja veca (9,5 l)
Upravu si sto se tice godista i ulaganja.
To mi izgleda dosta skupo.I plus dok se to nasteluje?Ali videcu koliko ce mi ovaj traziti.

Interesuje me da li bi eventualnim vracanjem originalnog smanjio potrosnju....
Koliko vama trosi auto?
Da li tu ima nekih fora za stelovanje.Citao sam dosta tema o toyoti i video za stelovanje sauha (elekronski, vakumski)
pa me interesuje da li i moj auto to ima?

E da jos jedno pitanje koliko se krece cena ovih karburatora u ovakvom stanju da ih nista ne diram u slucaju da odlucim da sve ostane po starom?

Da li znate nekog dobrog majstora za ovu vrstu rada tj. da sredi ovaj karburator?

hvala poz
[ cozmo_im @ 08.01.2010. 18:00 ] @
Potrosnja na otvorenom je fabricka 5,1 lit pri 90kmh, u gradu 7,4 lit.

Postoji i podatak za potrosnju na brzinama od preko 130kmh - 6,9 lit.

Moja najniza potrosnja je bila 4.8 lit. U proseku na autoputu pri 110-120kmh nije isla preko 5.8. U gradu u zimskim uslovima nije isla preko 8 lit. Obicno je izmedju 6.8 i 7.5 litara. Kombinovano mi trosi oko 6.5 litara, nekad i manje, oko 6.3. Na brzinama od 140kmh imao sam potrosnju od oko 7 litara.

To je potrosnja karburatora koji je ispravan.
[ zarkoj @ 08.01.2010. 20:32 ] @
A da li bi time dobio bolje perfomanse i manju potrosnju?
Uradio bi to samo ako bi ovo dobio vracanjem originala.

Meni je potrosnja oko 8-8.5 l benzina pri zadnjem merenju a plina sam vec napisao.

Zanima me da li bi trebalo nesto raditi i oko motora tj. tacnije gde idu creva iz karburatora da nema nekih prikljucaka ka motoru
pa mozda i to nedostaje.

poz
[ Haski @ 08.01.2010. 23:58 ] @
Kod mene je potrosnja oko 10 l plina normalne gradske voznje, bez onih ludackih spiceva.
Ciscenjem karburatora pre recimo godinu dana sveo na tu potrosnu i dalje drzi istu.

Cetka i nitro-trebao sam mislim ipak da ga odnesem na otkuvavanje(karaburma).
Ustedeh tad koju hiljadu e sad da je isao na otkuvavanje ne znam koliki bi to evekat dalo.
Malo je povecao sad zbog zime cini mi se, a i kratke relacije vozim pa taman kad se zagreje ja stigao gde sam krenuo :-)


Ne poznajem auto toliko da bih mogao deliti neke savete ali.. Sto bi cackao nesto ako radi ok i trosi 9l plina u gradu?

Ma da ta kombinacija mi je ludacka skroz na japanskom motoru kecev karburator!! Maaaa daj!
Cini mi se da je ovde neko vec pisao da ima na corolli xl nesto sa keca...
Mislim da je plinsku instalaciju sa keca stavio na tojotu i sve radi.

Vidis ko ce ga znati.. simbioza keca i corolle :-)

Kao sto rece vidan kv ako se budes resio da ga napravis sto blize onom kako bi stvarno trebalo da bude kostace te.
Set dihtunga nekih kojih pritom mislim i da nema nesto mnogo (za karburator) sam jedino nasao originalan navodno u jednoj radnji na Slaviji.
Cena prava sitnica 5000 din. Mislim da im je bilo "blago neobicno" kad sam trazio tako nesto i naravno rekao sam hvala dovidjenja.

Dobro je kad je karb sredjen, stedi nema sta to je isto tacno ali ja sam zadovoljan sa 500 din na 100 km.

Dobar je to auto ali ako tako krenes nikad kraja ipak godine su godine, a ako hoces da bude u dobrom stanju to kosta pristojno.
Ovaj sto ja kupih prosle godine je bio ok kad sam ga uzeo ali predjoh za godinu dana 20 000 km i jedno po jedno od potrosnih delova je dolazilo za zamenu.
Pa je menjano po principu aj` valjalo bi.. I cas posla se nakupi jedno 700e.

Malo sam skrenuo sa teme al eto to je moje iskustvo sa ovim autom.
Inace sam stvarno zadovoljan sa autom! Posle 20 god nista ne skripi, cvili, lupka, brunda ili stekce.





[Ovu poruku je menjao Haski dana 09.01.2010. u 01:10 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Haski dana 09.01.2010. u 01:24 GMT+1]
[ zarkoj @ 09.01.2010. 09:26 ] @
Haski..........
Jel bi ti mogao da mi uslikas tvoj karburator i njegovu vezu sa motorom da vidim da li ima nesto sto kod mene nedostaje.
I celu vezu vakum creva.
Da bi znao da li nesto tu nedostaje.
Hvala
poz
[ cozmo_im @ 09.01.2010. 10:20 ] @
Ja sam vec slikao, imas na forumu... samo moj nije V-tip vec klasican.
[ 1295 @ 06.09.2010. 15:10 ] @
posedujem corollu iz '91,chitam komentare svih vezano za nju na ovom forumu i mogu reci da je cozmo do sada najrealnije opisao taj auto,pochev od teme sa gumicama venila i sl pa do karburatora,sada ja imam slichan problem sa karburatorom i potreban mi je dobar majstor za njega,naime ne mogu da nashtelujem nikako sauh vec par dana,inache ja sam popravljam sve na autu ali ovo ne mogu,ako nije problem da li mogu da dobijem adresu tel(mislim da je pisano da je neki Gavra dobar)karburator srvisa,pa da vratim auto u ispravno stanje.Kad sredim javljam shta se desilo.
[ vladd @ 07.09.2010. 09:17 ] @
Cozmove tekstove i Toyota poucava.

Elem, karburator Toyote je solidno kompleksan i nije "user frendly" nalik na evropske.

Toliko je slozeno podesavanje, da onaj koji ne zna ili ne primeti oznaku karburatora, zasigurno ne moze da ga nasteluje.

Stelovanje sauga pocinje od statickog stelovanja uglova leptira(osim sto je nejasno sta si mogao da "stelujes" bez skidanja karburatora), do naknadnih finih podesavanja namontiranog karburatora...Aisan..

Poz
[ cozmo_im @ 07.09.2010. 11:19 ] @
Idi kod Gavre, to je najbolje. Ti karburatori nisu za kucnu radinost.

Ako treba kontakt, saljem na PP.

Na Aisanu mozes da podesavas saug (otvori se i zateze ili otpusta), ler gas i vakuum idlera (onaj sto postepeno vraca leptir kad dodas gas).
[ 1295 @ 07.09.2010. 17:01 ] @
treba mi naravno,poshalji mi na PP,trenutno dok se ne zagreje motor radi kao omanji traktor,a posle je''u redu'',a inache sam stvarno super zadovoljan proshle 4god sa njom.Auto samo taj problem ima sve druge probleme sam reshio,HVALA UNAPRED
[ 1295 @ 08.09.2010. 14:22 ] @
niko mi nishta nije poslao,ako nije problem poshaljite mi adresu ili bilo koji kontakt GAVRE,stvarno imam problem sa karburatorom,nema veze da li je na PP ili e-mail.CHEKAM KO OZEBO SUNCE!!!!!!!!
[ 1295 @ 13.09.2010. 21:08 ] @
nisam stigao da se javim ali evo vec 3 dana uzivam u radu mog motora,popravio samkarburator kod Gavre i sad je sve O.K,samo da napomenem adresu sam iskopao sam i znju ljudi dosta pojmova o ovom tipu auta ,ali mi je nejasno shto zagolicaju prichom o nechemu i onda nestanu,valjda misle da su bitni ako ih neko moli,MA NEMA VEZE NE LJUTIM SE MENI JE MOJA RIKSHA PRECHA OD SVEGA TOGA.U SVAKOM SLUCHAJU HVALA
[ etjen @ 13.09.2010. 23:13 ] @
pre će biti da nisi mogao da primaš p.p. jer si nov korisnik (čini mi se da ima tako neko pravilo na forumu)

Ne verujem da cozmo nije hteo da ti pomogne. On je naš dežurni Corolla ekspert