[ alezi @ 09.01.2010. 18:12 ] @
| Pozdrav svima,ja sam novi na ovom sajtu,ali sam čitao neke postove od ranije ima pametnih ljuudi nema šta,moje pitanje glasi:Da bih došao do pumpe za gorivo na Corolli da li moram da skidam rezervoar?Da li je neko to radio,mislim koliko je to komplikovano?.
Hvala u napred,Aleksandar |
[ codeNO @ 13.01.2010. 08:39 ] @
Zavisi koji ti je motor 1.3 1.6 1.8d ili karburator tj EFI, ako je karburator, pumpa za gorivo bi trebalo da je u motoru (bar 1.6l je tako), dok za EFI je u rezervoaru. Rezervoar ti je ispod sedista, znaci podignes sedalni deo zadnje klupe i ima mali okrugli poklopac, skines i to je to. Dok ova u motoru je vezana sa dva srafa i dobro pazi na dihtunge (narocito plavi jer ih dobijas samo uz pumpu pa ako se osteti nemas da ih kupis posebno) i dihtung masu jer mora biti perfektno zatvoreno. Cene pumpe je od 4300-4800 zavisi koji motor je u pitanju
Sta se desilo sa pumpom
[ alezi @ 14.01.2010. 15:46 ] @
Pozdrav,
hvala na odgovoru,ali mislim da se nismo razumeli,moj motor je 1.3 2E-E XLi EFI benzin,znači direktno ubrizgavanje elektronskim diznama(ja nisam baš stručnjak),pumpa se nalazi u rezervaru,kada se podigne zadnje sedište vidi se jedan mali poklopac kada njega skinem imam prilaz rezervoaru ali je to jedna mala rupa u kojoj se nalazi mereč nivoa goriva(plovak i otpornik) a žice od napajanja pumpe prolaze pored i ja ne mogu tačno da vidim ni pumpu ni bilo šta,tako da predpostavljam da moram da skinem tank,sumnjam da pumpa nije ispravna pošto kada počnem da verglam ona dobija napajanje na krajevima (14.5v) a gorivo ne izlazi iz filtera i čini mi se da se ona čuje kada radi a sada ništa ne čujem.
Znači gorivo ne dolazi do dizni,pumpa ima napajanje a ne čuje se sama pumpa da radi,ja mislim da je pumpa neispravna,doduše nisam merio otpornost to ću sutra.
Nadam se da je sad malo jasnije,neka sugestija bi baš pomogla.
Hvala u napred
Aleksandar
[ codeNO @ 15.01.2010. 08:29 ] @
Uuu...to je potpuno suprotan problem od mene, (a isti motor). Prethodni vlasnik koji je stavio plin je potpuno iskljucio napajanje za pumpu i ne mogu da nadjem gde je presekao napajanje, jer postoji pravilo da ako se vozi na plin da pumpa za gorivo (bilo karburator/EFI) bude iskljucena.
A pumpa zaista jeste u rezervoaru jer sam morao sve instalacije da pregledam. Imam i sliku za montazu ako ti nesto znaci
Cena nove pumpe jeste za ovaj motor 4800d
moj savet ti je da odes kod majstora koji to zna da ti uradi, ili mogu ti poslati br lika koji drzi otpad samo toyota i zna sve u 3 nocu svaki deo gde ide i zasto ne radi, znaci kao pokretna wikipedia
[ alezi @ 15.01.2010. 12:20 ] @
Drago mi je da smo se razumeli,sad sam trenutno na odmoru tako da imam vremena za to a i moram ti priznati da me rad oko auta najbolje opuušta(mehanike ne znam puno) a taj motor (2E-E)zbog svoje komplikovanosti me baš intrigira i na kraju tu su novčane uštede.
Što tiče crteža skidanja rezervara u stvari bilo koja dokumentacija o ovom motoru je dobro došla,ja imam Toyotino korisničko upotstvo i el.šeme skinute sa interneta za neke druge motore ali je dosta slično,takođe ima dosta toga na jednom sajtu(ne znam da li mogu da je ostavim ovde,ali može private),što se tiče majstora takođe je dobro došlo, pošalji mi br.
Što se tiče tvog problem,postoji šema kako ide napajanje za pumpu ali je to verovatno modifikovano kada je instaliran gas,po mom mišljenju je verovatno je napajanje negde presečeno relejom koji se aktivira kada prebaciš na gas,možda je put da tražiš relej koji nije u šemi(ako je imaš,ako ne možda ja mogu da pomognem).
Još nešto ja imam još jedan problem,to je instalacija prekidača benzin/gas za injection motore(ima post ovde) pa ako znaš nešto bilo bi lepo..
Aleksandar
[ codeNO @ 15.01.2010. 17:58 ] @
Poslacu ti broj na PP za tog lika a imam samo sliku kako se ugradjuje pumpa i neke seme oko termostata...
ako ti to nesto znaci okacicu posle nedelje
[ alezi @ 16.01.2010. 10:02 ] @
Važi,zaboravio sam da ti kažem još nešto kako možeš da proveriš pumpu za gorivo,to možeš tako što premostiš na terminalu za dijagnostiku b+ i fp terminale ali prvo daj kontakt ključem i mislim da je za pumpe bolje da stalno rade bez obzira ako se vozi na gas..
Pozdrav
[ codeNO @ 19.01.2010. 11:08 ] @
Izvini, preko vikenda nije bio drug kuci koji ima skener pa cu danas/sutra na poslu skenirati i poslati. A sto se tice ideje da proverim rad pumpe, tu si me izgubio jos kod terminala. Znam sta je struja ali sa b+ i fp nista ne razumem. I neslazem se sa to da treba pumpa da radi dok si na plinu, jer prvo motori sa karburatorom imaju pumpu na motoru koja se podmazuje benzinom i sredstvom za hladjenje, a na plin toga nema i strada na "suvom" ako oko 30% vremena ne vozis na benzin. I tu su najpozeljnije niskopritisne (spoljne) pumpe koje se postavljaju van motora sa svojim prekidacem. Pumpa u rezervoaru ako radi u praznom hodu opet joj steti i kod nje vazi pravilo ili iskljuci ili makar da ima protok do dizni i da vraca nazad benzin.
[ codeNO @ 19.01.2010. 17:30 ] @
[ alezi @ 20.01.2010. 19:37 ] @
Zaista moram da ti se zahvalim za uputstvo i slike pumpe,sigurno če biti od pomoći, ali koliko sam video kod mene nije tako,davači nivoa goriva i pumpa nisu na istom mestu,mada bi bilo mnogo lakše za skidanje,ja lako dođem do merača nivoa goriva čim skinem sedište ali kabal za pumpu prolazi negde dole,pumpa jeste u tanku ali ne na ovaj način,ja mislim da moram da skinem tank(nažalost nisam još).
Što se tiče one provere pumpe za gorivo na konektoru za dijagnostiku vrlo je prosto,napraviš od žice jedan kratkospojnik(parče žice) i prespojiš kontakte Fp i B+(imaš na poklopcu gde se nalaze na konektoru) daš kontakt sa ključem i proveriš da li pumpa radi,na ovaj način izbacuješ deo uslova koji su potrebni da bi pumpa radila(EFI relej..) pa ako su to nešto prespajali pumpa će raditi ako ne onda je negde posle presečeno napajanje.
Imam el.šemu za Corollu (ima na internetu,prosto je) ali nije 2E-E10,mada je to sve slično,mogu ti poslati ako hoćeš.
Hvala još jednom i za broj telefona,trebaće sigurno.
Aleksandar
[ codeNO @ 21.01.2010. 08:38 ] @
Ok, nije problem ako se moze, samo poslednja slika mislim da je za model posle..
"provere pumpe za gorivo na konektoru za dijagnostiku " gde je taj konektor???
Ja nisam mogao da nadjem el semu, sve nesto iz delova koji mi ne trebaju, al ako mozes sibni mi
http://autorepair.about.com/od...yourself/ss/fuel_pump_repl.htm
[ alezi @ 21.01.2010. 17:00 ] @
Ok,evo šaljem ti link ( http://opc.mr2oc.com/corolla 1990 fwd) to baš nije motor 2E ali je dosta slično,sada pregovaram sa jednim Pakistancem dsa mi pošalje za 2E motore uputstvo za odražavanje ako uspem javi ću ti.
Konektor za dijagnostiku ti se nalazi ispod haube pored levog točka piše na njemu "Dijagnostic" na poklopcu ćeš videti gde se šta nalazi,pročitaj ponovo prethodni mejl,javi šta se događa.
[ codeNO @ 21.01.2010. 21:07 ] @
Gledao sam i trebace mi malo vremena da prostudiram, sada radim i pada ovaj sneg pa cu mozda tek od sledeceg vikenda da se vise bacim na to, ali prekopacu za sad samo da proverim b+ i fp. Za trenutak si me prepao, zar ti nije bilo lakse reci da je u kutiju sa osiguracima. Za vikend to proveravam pa javljam
Pozzz
[ alezi @ 23.01.2010. 11:30 ] @
Drago mi je da se snalaziš,kod mene taj konektor nije u kutiji sa osiguračima(osigurači ispod haube)ali je blizu nje malo iznad.
Pozdrav
[ codeNO @ 24.01.2010. 18:39 ] @
Napravio sam kratak spoj sa b+ i fp i nista. Tako da cu ipak kod elektricara ako budem uspeo da zakazem jer vec nekoliko njih me pomeralo..dodji sutra dodji sutra... A pogresio sam ta mala kutijica jeste pored kutije za osigurace ja sam nesto permutovao
[ alezi @ 25.01.2010. 19:49 ] @
Molim te javi šta je bilo,baš me interesuje,ja trenutno pripremam moju za atest(sve sam radim) tako da stičem novo iskustvo...
Pozdrav
[ codeNO @ 01.02.2010. 15:09 ] @
eliktricari me i dalje konstantno odbijaju, tako da ako neko ima majstora na preporuku.......
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|