[ Petrov32774342 @ 12.01.2010. 13:18 ] @
| Mercedes 123 230e full ajnspric, motor kao na mercedesu 190 ili 124
Juce ujutru upalim auto i posle 5-10 minuta hoce da se ugasi na leru u mestu ili u voznji npr u raskrsnici kada skrecem,
posle 20-30 minuta od paljenja temperatura predje 100 i 120 i pocne da izlazi para iz hladnjaaka tj. pocinje da kuva, ventilator se okrece. Sinoc sam ga pustio pola sata da radi u mestu i posle 30 minuta je ponovo poceo da kuva, temperatura je posle pola sata izmedju 110 i 120 i ne pada.
primetio sam da ponekad grejanje ne radi ravnomerno ponekad tj. duva vruce pa malo hladnije ako to ima neke veze uopste..
Podesavan mu je ler gas na k glavi direktno jer se gasio u voznji na benzin i nije hteo da pali na benzin pre jedno 20 dana, vozen je iskljucivo na plin na prekljuce malo a benzin pre nego sto sam ga parkirao. Ujutru je poceo da poveceva temperaturu kako sam naveo. Sipan mu je antifriz pre 20 dana.
Molim za pomoc. Kod kog majstora da odvezem auto u Beogradu (Zivim na Dorcolu)a da je korektan i da nije gulikoza(ako nije dozvoljeno javno onda mi posaljite na PM). :)
|
[ Petrov32774342 @ 12.01.2010. 20:52 ] @
Ajde maloo kolegijalnosti, barem savet gde bih mogao u BGu da ga odvezem u servis?
[ vladd @ 13.01.2010. 00:21 ] @
Informacija moze samo na PM, a ako planiras sam da kopas, moze i malo vise kolegijalnosti.
Da li si proverio da nisu tvrda creva za vodu, to valjda nije problem. Ako jesu, otisao dihtung glave.
Poz
[ Petrov32774342 @ 13.01.2010. 01:04 ] @
U hladnjaku ima vode skoro do vrha. Creva koja idu od hladnjaka do motora ima ih 2 jesu tvrda ali tvrda su i kada je auto iskljucen a i kada ga upalim, s tim sto se onda normalno ova dva creva greju(gornje crevo se vise greje).
Veceras sam ga upalio na benzin i svo vreme je bio u leru na benzinu. Posle pola sata dosao je do 110(kuva inace preko 120) pogledao sam ventilator na hladnjaku kad ono on stoji to jest leluja par santimetara levo pa par santimetara desno. Ja ga srafcigerom zavrtim i onda on pocne da se okrece bez problema. Kad sam upalio auto ventilator za hladnjak je radio. Onda sam ga iskljucio jedno 10ak minuta pa ukljucio ponovo.
Posle opet jedno pola sata rada u leru kazaljka je dosla do blizu crvene zone na 120 i malo ispod i tu je stojala uz minimalne oscilacije dole i gore. Jos 10ak minuta nije prokuvao tj. na granici je da prokuva ali nije.
Jos nesto: grejanje mi u kabini bolje radi na desnoj polovini, dok na levoj je osetno niza temperatura( greje ali slabijije).
E sad najlepse molim za savet ili pomoc a najbolje bi bilo da mi neko posalje PM gde odrzava svoj auto tj. koji Mercedesov servis je korektan.
[ goat @ 13.01.2010. 16:58 ] @
greje li se vožnji? ... izlazi li na 100 stepeni (crta između 80 i 120)?
ne bi smeo ventilator da leluja kada je temperatura preko 80 stepeni...
... jesi li proveravao creva koja idu ka radijatoru za zagrevanje kabine?... sumnjam u pumpu zbog tvoje priče o slabom grejanju unutar kabine... njemu je grejanje podeljeno u dve zone.. leva i desna... mehanizam je prilično kvalitetan pa ne verujem da se tu nešto pokvarilo.... pokušaj da proveriš creva koja napajaju radijator za grejanje kabine... pa javi....
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.