[ Liquid @ 20.01.2010. 23:28 ] @
| Kolika je nauka promeniti homo zglob, do tocka ?
Mora sve da se razglavi ili ima neka prečica ?! ;)
Auto je Bravo 2.0 HGT, 1999.god, ABS senzor je na homo zglobu.
I ako neko može da mi kaže koji mi ključ treba za onu veliku maticu (2-A) ?!
Najveće što ja imam je 33, ali je malo...
Pozz !
|
[ Liquid @ 31.01.2010. 00:58 ] @
Bas niko ?? :(
Evo sta sam dobio na jednom od foruma, ali iskreno - nisam bas siguran da znam o cemu mi covek prica...
<<--
Undo the inner gaiter, remove the top bolt from the upright, loosen the bottom bolt. You should now be able to get the shaft out of the inner cup. Assuming 'dry' inner joint.
-->>
Btw, kljuc je 36 ako nekome bude trebalo...
[ vidan kv @ 31.01.2010. 08:39 ] @
Pa jesi li ga zamenio ili nisi?.......niko nije odgovorio iz razloga jer je u DIY varijanti malo teže izvodljivo pre svega iz razloga jer treba popustiti/zategnuti centralni šraf poluosovine koji ti verovatno nemaš......btw i taj 36 nije običan već je konusnog vrha da bi bolje ušao u rukavac+je dvostruko osiguran+stegnut jako velikom silom.....sledća stvar,da bi skinu zglob postoje dve varijante:ili se skida na udar ili ti trebaju (opet)specijalna klješta u narodu poznata kao zegerice(zegercangle)+moraš da vodiš računa da ne pocepaš manžetnu......e sad,manžetnu ćeš da dobiješ zajedno sa zglobom....opet ti treba alat(jel treba da napomenem specijalni) kojim ćeš da stegneš tu istu manžetnu......najslađi deo priče su dva šrafa na amortizeru koja moraš da popustiš da bi izvukao rukavac.Umeju tako "lepo" da "zapeknu" da je potrebno da ih zagrevaš nebi li popustili....naravno moraš da budeš jako,jako oprezan jer je tu ABS senzor,instalacija i dr i koji mogu veoma lako da se zapale.......hoćeš još da ti nabrajam?......homo zglob ume da zapekne u rukavcu jer ga niko nije skidao 10 godina....e tek onda ne znaš šta ćeš ni sa zglobom,ni sa poslom,ni sa mušterijom jer po onoj narodnoj "ako si već počeo da jedeš g....a onda zavataj punom kašikom"......imao bih još par primera da ti navedem ali sve u svemu idi kod nekog kome je to posao jer bolje da njega boli glava nego tebe......a da....zamena se naplaćuje 15€....pozzzzz!
[ Liquid @ 31.01.2010. 15:49 ] @
Nisam ga zamenio, ne jos...
Priroda posla i sredine je da ne stizem bas toliko cesto da vozim, a samim tim ni da ga menjam.
Apsolutno se slazem sa tobom - idi i daj nekom drugom da se dr*a sa tim, to mu je 'leba... Bih ja, nije prob u 15e, nije problem ni za vise - ali ovde mi traze 100e za zamenu toga, pa malo je mnogo... Malo je mnogo jer sAm zglob kosta cca 35e u APu...
Skolu sam vec platio, kada sam pre nekih godinu dana menjao manzetne do menjaca - prvo su se smejali kad su videli samo manzetne, kao sta je ovo, odakle ti ovo, gde si ovo nasao, a onda su me odrali kao vola...
Ovde se to ne menja tako, vec sve u paketu, cela poluosovina, bez obzira da li je u pitanju zglob, manzetna ili sama osovina - azijska skola valjda, je*em li ga... Meni je, naravno, bilo lakse i jeftinije da vucem samo zglob a ne celu poluosovinu...
I druga stvar, kad dodje evropski auto: "Ufff, problem..." ;)
Da se vratim na posao,
sve sam procitao, hvala na iscrpnom odgovoru, brine me jedino deo price "zapekao zglob u rukavcu posle 10god..."
Dva srafa na amortizeru su OK, njih i opruge sam menjao pre dva meseca, tako da su srafovi taze! Sta treba da im radim, samo da popustim ili skroz da odvojim od tog metalnog nosaca (ne znam kako se zove, SGR.44301 na drugoj slici, pillar) ??
Treba li da ga otkacim i sa viljuske, sa onog srafa kod kugle ? Ili je samo dovoljno da oslobodim 'balans stanglu' ne bi li viljuska mogla da se pruzi na dole ??
Sto se samog skidanja tice, u uputstvu koje je Meteli SPA prilozio uz zglob se prikazuje skidanje 'na udar', ali on vec ima poluosovinu izvadjenu napolje, samo ju je stavio u stegu...
Hvala & pozz!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.