[ SerbD @ 23.01.2010. 18:03 ] @
| Imam problem sa dotičnim autom...ovako...auto upali lako i topao i hladan....problem je da mi se auto često gasi kad pustim gas...češće kad su upaljeni potrošači (svetla, ventilator , grejači zadnjeg stakla).....naime kad pustim pedalu gasa obrtaji padnu na 400-500 obrtaja pa skoči na 700-800...pa opet padnu na 500-600...podignu se....i tako par puta.....i uskladi rad, tj radi lepo na ~800 obrtaja...ne štuca...ne trokira....miran rad kako treba....kao da mu treba vremena da "ukapira" na koliko obrtaja radi.....ako "ukapira" rad se smiri posle par padanja obrtaja....ako ne ugasi se odmah posle pustanja pedale gasa :) .... Omega je 1995 god, 2.0, stari tip motora 8v, 85 kw....kao u omegi "a"....tako da mislim da i nema neke prevelike elektronike na njemu.... Unapred zahvalan!! |
[ sasa022 @ 23.01.2010. 22:10 ] @
Zafrkava te regulacija ler gasa.
[ SerbD @ 23.01.2010. 22:55 ] @
Citat:
sasa022: Zafrkava te regulacija ler gasa.
Ok....hvala....koliko sam video mislim da je čak i kućište tog da nazovem motorića napuklo....i da ga je neko izolirkom fiksirao....100% je onda to....a jel neko zna okvirnu cenu tog "motorića"...nov ili polovan?
Eh da...setih se još jednog problemčića....naime nekad mi se desi da auto uopšte neće ni da upali.....kad dam kontakt sijaju lampice od ulja, akumulator, airbag, abs i ona žuta sa nacrtanim motorom....sačekam malo ugase se abs i airbag a kad počnem da verglam ugasi se za ulje i žuta sa motorom sija i neće da upali.....samo mu skinem klemu na 10-ak sec.....i kad se prilikom verglanja ugasi žuta on odmah upali.....to mi se desilo 10-ak puta do sad i to baš uvek usred žurbe.....marfi je čudo.....Zna li neko što se ponekad ne gasi ta prokleta žuta lampica :)) malo sam dosadan ali hvala unapred
[ SerbD @ 25.01.2010. 13:56 ] @
Hmmmm.......evo opet jutros zute lampice!! Grrrrrrrr!!!! Posto sam na odmoru nije bilo zurbe i bacih se na internet....
Malo sam guglao i video da sa autodatom mogu i sam iscitati kodove gresaka sa pomenutom lampicom.....
Nisam hteo da resetujem nista skidanjem kleme i iscitao sam sledece greske:
21 - Throttle position (TP) sensor - voltage high (Wiring short to positive, TP sensor, ECM)
91 - Oxygen sensor heater - voltage higih (Wiring short to positive, ECM))
Malo sam se smrzao citajuci greske, ali probacu kasnije da li ce posle skidanja kleme i kad auto upali ostati neka od ovih gresaka...pa javljam....
Sta bi trebalo da predstavljaju ove greske? Ako je neki senzor ili nesto slicno u maleru da odem da kupim i zamenim....auto vozim mesec-dva, taman zaboravim na to i onda naravno zuta lampica....pa opet restart do
sledeceg paljenja zute lampice :)
Hvala unapred
Evo novih saznanja....Izbrisao sam greske skidanjem kleme na ~1 min.....Auto upalio normalno, ostavio ga da se zagreje na radnu temp i ugasio...Ponovo iscitao greske pomocu lampice....Gore navedene greske se ne
pojavljuju vise, ali sad imam nove 2 greske :((
12 - Start and end of diagnosis - some models
19 - Engine speed (RPM) sensor - incorrect signal (Wiring, RPM sensor, reluctor ring, ECM)
Video sam u autodati lokaciju tog senzora....da li bi zamenom istog bila obrisana greska 19?? Ili je to neki veći problem i da oteram auto u servis?? Hvala....
[Ovu poruku je menjao SerbD dana 25.01.2010. u 20:26 GMT+1]
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.