[ KachaAudi @ 27.01.2010. 22:19 ] @
Audi 80 2.0 injection sa k-glavom, benzin-plin,
Evo ovako. Imam problem sa paljenjem. Kada je motor hladan ujutro, po pravilu bi se trebao palit na bezin,ali na benzin mi svako jutro pali iz 5-6 puta. I sad se drugi problem javlja.Kad ga upalim, ne smijem pustati gas nikako. Stalno ga moram turirati. Jer kad pustim gas auto se odmah ugasi.
Tako da je na benzinu vrlo tesko voziti.Neki dan sam ga dobro zagrijao na benzinu, presao sam 50km i opet mi se gasi u leru. Ali kad ga prebacim na plin, sasvim normalno radi, mada i na plinu ne radi bas kako treba. Kad ga vozim normalno na plinu i prilazim stopu i stanem potpuno, auto mi pocne drhtit i obrtaji ne budu ni na 400 i samo se ugasi,a kad se plin dobro zagrije onda obrtaji budu 800-1000(kako je normalno). I ne znam vise sta da radim. Moze li mi neko pomoc?
Znaci najveci su mi problemi: paljenje i rad motora na leru
[ Laki024 @ 28.01.2010. 09:00 ] @
Sto se tice ovogoa na benzin moguce da je neki injektor ili vise zacepljeno, usled malo voznje na benzin.

Sto se tice ovoga na gas proveri filtere, i odnesi na stelovanje plina, ne verujem da je veci problem.
[ X Files @ 28.01.2010. 09:09 ] @
Ne razumem se u automobile na plin/benzin, tako da ovaj post shvati kao lagani offtopic, dok ti neko konkretnije ne odgovori. Ipak, dugo sam vozio Passat-a B3, benzinca, koji je u mnogim aspektima slican tvom automobilu.

Kad god su se u paru javili problemi sa paljenjem i ler gasom - UVEK je bilo jedno od sledeceg:
- neispravan jedan od termodavaca koji meri temperaturu rashladne tecnosti (montirano na racvi rashladnih creva), koji na izlazu treba da daje otpor izmedju 300 (vruc motor) i 3300 (hladan motor) oma.
- neispravna lambda sonda
- negde ulazi falš vazduh, kod mene je bilo na guma/metal prirubnici.
[ KachaAudi @ 28.01.2010. 09:28 ] @
E hvala na pomoci. Provijerit cu sve to.
[ KachaAudi @ 30.01.2010. 09:13 ] @
Pozdrav. Evo nisam nista popravljao. I jutros otisao da upalim auto, kad ono odma upali iz prve, pa mi to sad nesto cudno, a dosad sam ga palio svaki put iz 4-6 puta, a danas mi ujutro upalio iz prve. Tako da sam sad totalno zbunjen. Sta radit?
[ KachaAudi @ 30.01.2010. 09:15 ] @
Ali imam onaj drugi problem. Nece da mi radi u leru kada je na benzinu,cim pustim gas auto se ugasi, a kada je na plinu u leru radi kako treba.
Zna li ko, sta bi to moglo sad bit?
[ vladd @ 30.01.2010. 13:17 ] @
Najverovatnije vuce fals vazduh. Treba skinuti karburator(i oprati ga, skinutog), i ptoveriti prirubnicu i mesto ulaska plina u usisnu granu.

Poz
[ KachaAudi @ 30.01.2010. 15:09 ] @
Da znam. Ali kod mene nije karburator, nego k-glava. Znam da mi je guma koja se nalazi na k-glavi malo ostecena, ali sam je dobro izlolirao trakom, tako da ne bi trebalo da vuce fals vazduh. Sta ti mislis?
[ vladd @ 30.01.2010. 16:31 ] @
Izmiksovao sam karburator i K glavu, dve slicne teme.

Poveri gume, prikljucke vakuuma, senzore i konektore na senzorima. Moguce je da osim tog vidljivog mesta, koje si zakrpio, ostoji jos neka naprslina.


Poz
[ pudar @ 04.02.2010. 21:21 ] @
Ne treba previse ocekivati od auta koji se duze vreme vozi na plin da ce lepo raditi na benzin.Samo Sequent sistemi obezbedjuju normalan rad auta na obe vrste goriva.Samim tim sto je postavljena ploca koja dovodi plin na usisnu granu,time je smanjen dovod vazduha u motor(plin to voli,a na benzin se gusi) i to vise nikad nece biti "dobar benzinac".Sledeca stvar je sto je plin posan,isusuje osovinicu i leziste leptira gasa,koji kasnije ne leze dobro na svoje mesto,dobije luft i vuce fals-vazduh+ta guma sto ti je napukla=nece da radi.Ja vozim sequent pa tih problema nemam,ali sam vozio i karbos i k-glavu i uvek sam imao na umu da sam plin ugradio da bih maksimalno izbegavao benzin(i bas me briga dal radi na benzin,kad sam UVEK palio i vozio na plin - na -25 polijes isparivac s' 2 litre vrele vode i pali ko mina!).Naravno,ovo je samo dugogodisnje iskustvo jednog balkanca,s' kojim se nece svi sloziti. pozz
[ _alf @ 25.03.2010. 20:59 ] @
Ako nisi resio problem,znam ja jednog dobrog majstora u Nisu...resava 1.8,1.9 i 2.0 k-glave kod Audija.