[ MAX3 Nis LA @ 28.01.2010. 12:22 ] @
| Zdravo svima ja sam ovde prvi put i mislim da cu se snaci. Imam jedno pitanje koje nemogu da resim,molio bih za pomoc ako moze.imam skodu feliciu 1.6 lx benzin 98*, u pitanju je rashladna tecnost antifriz G12 koji sam sipao pre ovih hladnih dana,pretvorio se u vodu ima jacinu ali i neki sivi talog,skalu nece ni da podigne do radne temperature. to sam istocio i cistom vodom isprao,sad mi pokazuje posle zagrevanja da je gornje crevo vruce a donje potpuno hladno,motor takodje vruc,skala se dize i previse a ventilator nece da se upali,vodu sam ispustio i mislim da mi nije izasla sva kolicina. Drugo kako da ispustim tecnost iz bloka.Unapred zahvalan MAX!!! |
[ botr @ 28.01.2010. 13:54 ] @
Tecnost iz bloka ne mozes da ispustis, verovatno ti termometar ne valja, ako nece da se ukljuci ventilator.
[ vladd @ 28.01.2010. 15:23 ] @
Termostat, uz eventualnu zamenu pumpe za vodu. Uradi to sto pre, da ne bi doslo do veceg kvara.
Poz
[ rale2rale @ 29.01.2010. 09:24 ] @
Imaš verovatno vazdušni džep, probaj da otvoriš otvor,i da rukom pritiskajući crevo to izbaciš!
[ komosarz @ 29.01.2010. 19:49 ] @
Ako nisi rjesio problem evo mala pomoc.Kako si napisao "u pitanju je rashladna tecnost antifriz G12 koji sam sipao pre ovih hladnih dana,pretvorio se u vodu ima jacinu ali i neki sivi talog,skalu nece ni da podigne do radne temperature",u ovom slucaju ti je termostat ostao otvoren i motor ti ne moze dostici radnu temperaturu.
"to sam istocio i cistom vodom isprao,sad mi pokazuje posle zagrevanja da je gornje crevo vruce a donje potpuno hladno,motor takodje vruc,skala se dize i previse a ventilator nece da se upali",razlog je vjerovatno neozracivanje sistema ako tvoje vozilo ima tu mogucnost.
Najjeftinije i najjednostavnije ti je da promjenis termostat,ozracis sistem ,upalis i cekas da li ce se upaliti ventilator.U slucaju da se ne upali,a donje crijevo bude i dalje hladno moraces i da promjenis vodenu pumpu,a ako donje crijevo bude vruce,a ventilator se ne upali moraces promjeniti i termoprekidac...
Prilikom ispustanja i nalivanja tecnosti iz sistema za hladjenje,grijanje mora da bude otvoreno...
I jos ovo,ako na bloku nema vijak za ispustanje tecnosti,skini najnize crijevo i tu ispusti vodu.
(ovo sve vrijedi ako imas imalo volje i znanja,a ako nemas pravac majstoru)
Pozz.
[ codeNO @ 29.01.2010. 20:35 ] @
sta ti znaci da "ozracis sistem" i "razlog je vjerovatno neozracivanje sistema "
[ sasa022 @ 29.01.2010. 21:10 ] @
@codeNO
Fali slovo D
- komosarz je sigurno mislio na odzracivanje tj. "isterivanje" vazduha ( zraka ) iz sistema za hladjenje.
[ glackop @ 30.01.2010. 00:26 ] @
Zasto da menja termostat ili cak pumpu ako pre sipanja G-12 sve normalno funkcionisalo?Uzalud si ispustao tecnost jer si sigurno imao vazduha u sistemu koji bi sam izasao da si malo bio strpljiviji i sacekao da temostat otvori i tecnost procirkulise,po ovom hladnom vremenu se to malo teze postize.Retko koje sad vozilo ima sraf za ispustanje iz bloka ali se to resava kao sto prethodnik rece skines donje crevo sa hladnjaka i tu izadje taman toliko da komotno stane 3-3.5L sto procetne tecnosti.
[ komosarz @ 31.01.2010. 19:26 ] @
Citat:
codeNO: sta ti znaci da "ozracis sistem" i "razlog je vjerovatno neozracivanje sistema "
Neko to zove ovako neko onako,a ja zovem ozracivanje sistema za hladjenje motora!!!
A to znaci "isterivanje" vazduha ( zraka ) iz sistema za hladjenje.
Ako ti je potreban tutorijal nije problem...
Pozz.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.