[ kmecalo @ 28.01.2010. 18:33 ] @
Stvar je malo slozenija pa ako nije problem, malo cu pojasniti situaciju i problem! Pasat 1.8 `86 bio je sa ainspric ubrizgavanjem sa belom K-glavom, medjutim taj sistem ubrizgavanja je poceo da pravi probleme i nakon zamene podosta delova (pumpe u rezervoaru, dizni, releja pumpe, filtera goriva, ciscenja rezervoara i ostalog) problem nije resen. Posto je auto ocev a potreban mu je, pre godinu ipo, pribegli smo zameni sistema ubrizgavanja i umesto ainsprica stavili karburator sa nekog golfa 2, ne znam koji je i gde da vidim neku oznaku ali znam da je sa malim kompjuterom i step motorom, ako to nesto znaci, nije valjda neki najklasicniji.
E sada dolazimo do problema koji sa ogleda u tome da auto nece da radi pravilno kada je kisa i hladno a kada je suvo i toplo radi ok. Jednostavno lepo radi sve dok se ne zagreje (oko 30-40 minuta) onda pocne da gubi snagu i ako je na leru ugasi se, moze se odmah upaliti, kada se ohladi radi sve ok dok se valjda opet ne ugreje. Zamenili smo benzinsku pumpu, svecice, kablove, razvodnu kao i ruku kao i senzor temperatute na racvi rashladne tecnosti (onaj donji) medjutim sve je isto. Juce smo zamenili i termostat koji je bio zaglavljen i stalno otvoren i mislili smo da je problem sto ne moze da se ugreje dovoljno ali idalje je sve isto. Da li neko zna u cemu je problem i sta da proverim ili promenim, da li postoji neki senzor polozaja na razvodniku paljenja ili neko elektronsko paljenje ili nesto sto kada se ugreje daje pogresan signal kompjuteru i onda ovaj pobrlja ili je mozda bombina. Kod majstora smo bili raznih i svi nesto sumljaju i misle ali niko da kaze konkretno sta je p
roblem i sta naci i zameniti. Molim vas pomagajte ovo uzasno deluje da auto star 25 godina niko ne moze da popravi i ne zna sta mu je. HELP!!!
[ sasa022 @ 28.01.2010. 18:48 ] @
Kako je tu uopste regulisan ler gas ???
[ kmecalo @ 28.01.2010. 19:19 ] @
Citat:
sasa022: Kako je tu uopste regulisan ler gas ???

Ne znam tacno, ali znam da motor izgubi snagu i kada je u voznji, samo pocne da trza i trese se i imam utisak da radi na 2-3 cilindra pa me to usmerava da je neka struja u pitanju.
[ vladd @ 29.01.2010. 13:10 ] @
Upali ga po mraku i posmtraj visokonaponske kablove. Ako negde vidis koronu ti je moguci problem.

Posto su radjene prerade, kakav je sistem paljenja, senzor-racunar - komutator- bobina, ili nesto drugo. '86 su bila nesto drugacija paljenja i visokonaponski moduli.

Poz
[ komosarz @ 29.01.2010. 20:27 ] @
Najgore su te prerade i uglavnom se ne rade.Moj buraz je u golfu imao ajnspric(singlpoint) koji je riknuo i nov je kostao oko 400eur i po preporuci ""majstora"" stavili su obicni karburator sa kojim auto nikad nije radio kako treba...
Kod tebe je problem u struji,jer prilikom izbacivanja ajnsprica,kompjuter vise nema veze sa regulacijom napajanja goriva(sem nadzora nad benz pumpom).Znaci treba pregledati gotovo sve.
Ja bih isao ovim redom
1.mozda svjecice nisu odgovarajuce(dolazi do samopaljenja i auto gubi snagu)
2.kad se auto ugrije skinuo bih dolazno crijevo goriva i pregledao dovod
3.senzore i bobinu
Srecno sa popravkom,pozz.
[ kmecalo @ 30.01.2010. 08:45 ] @
Sto se tice visokonaponskih kablova, promenjeni su a paljenje mislim da je elektronsko, kompjuter je promenjen i stavljen onaj koji ije i bio na golfu sa tim karburatorom. Sada me interesuje posto se kvar javlja samo zimi i kada je kisa koji su to sve senzori koji daju signal kompjuteru za temperaturu i smesu i elektronskom paljenju za pravljenje varnice. Sigurno ih nema stotinu tako da verujem, da bi mogao da ih nadjem, proverim ili zamenim. Interesuje ne odakle ide signal za elektronsko paljenje, video sam na autodati da postoje 2 vrste jedan je na razvodniku a drugi kod zamajca. Druga stvar je senzor temperature koji ide sa racve na sistemu za hladjenje i njega smo zamenili, da li postoji jos neki senzor koji daje podatak kompjuteru o temperaturi ili o smesi ili o izduvnim gasovima. Ja bih se usresredio da te razne senzore i davace kada bi znao koji su i gde da ih nadjem. Video sam da ima i neki termo-vremenski ali ne znam ni zasta sluzi ni gde je. Da li je moguce da komutator pravi problem kada se zagreje i da radi hladan?
[ vladd @ 30.01.2010. 13:25 ] @
Naravno da komutator pravi probleme pregrejan. To je, uglavnom, snazan tranzistor, kojem je neophodno i dobro hladjenje i dobra masa. Proveri kontakt komutatora sa sasijom-masom.

Poz
[ komosarz @ 31.01.2010. 18:57 ] @
Mnogo je tesko "ovako" reci gdje se nalazi koji senzor,jer postoji mnogo izvedbi...
Usput da li si probao da vozis auto bez zracnog filtera i kako se ponasa?(odredjeni modeli imaju elektroniku koja regulise dovod zraka).
Da te ne plasim meni lici kao da ti je komp neispravan.Ja sam prije 12-13 g. imao slican problem na 2 una.
Na jednom je riknula plocica sa elektronikom koja stoji na razvodniku paljenja,a kvar se manifestuje tako cim se motor ugrije ta elektronska plocica pobudali i auto se nekad samo ugasi,a nekad smanji snaga.
Kod drugog je bilo drugacije,u toku voznje ,ponekad,motor samo izgubi snagu na par sekundi i nastavi normalno.
Prodat je tako da nismo otkrili sta je bio uzrok,ali mirisalo je na ECU.
I jos jedan slucaj na ford escortu,kad se ugrije samo se ugasi i dok se ne ohladi ni da se javi.Kvar je bio u davacu impulsa.