|
[ bobito @ 05.02.2010. 13:31 ] @
| Citam jutros vest na internetu i prosto ne mogu da verujem da li je moguce da ce se 14. Marta u Bahreinu naci prvi Srpski F1 tim, pod nazivom STEFANGP? Ja u tako nesto iskreno jos ne mogu da poverujem. Naime, svu potrebnu opremu STEFANGP je kupio od Tojote koja je odustala od takmicenja u F1 i iz Tojote je takodje povukao i odredjeni broj konstruktora i tehnicara, a kao potencijalni vozac spominje se Ralf Sumaher. Sediste jednog dela tima za sada je Kelnu, a deo je u Beogradu. Vlasnik je Srpski biznismen Zoran Stefanovic koji je u bliskim kontaktima sa Bernijem Eklestonom koji ce podrzati ovaj tim u nastojanju da postane deo najbrzeg cirkusa na svetu. Ja sam prijatno iznenadjen. |
[ srlexic @ 05.02.2010. 14:00 ] @
Pa ko je to objavio
[ botr @ 05.02.2010. 14:06 ] @
Ta prica je stara 3-4 meseca, Stefan GP je kupio kompletan tim Toyote, izvrsili su testiranja automobila, ceka se odluka FIA-e, postoje dva tima koja su problematicna, tj. ne mogu da naprave finansijsku konstrukciju za sezonu 2010/2011, ukoliko ne ne naprave finansijsku konstrukciju na njihovo mesto ce uskociti Stefan GP, inace kao vozaci se spominju Milos Pavlovic, Japanac Kobajashi, Ralf Schumaher.....
[ vilil1 @ 05.02.2010. 14:31 ] @
Ovo je sa drugog foruma, mozda ce biti zanimljivo...
Stefan GP has announced it will test its first Formula 1 car later this month in Portugal, as it continues to push with its plans to race in the sport this year despite not having an entry.
Following today's announcement that the Serbia-based squad will send equipment to Bahrain for the first of the season, the team said it will test its car at Portimao on 25-28 February.
Stefan GP said it will unveil the Stefan S-01 before the tests.
AUTOSPORT has learned former Williams driver Kazuki Nakajima will be one of the team's drivers.
Stefan GP said its car has been developed by the team and with technical support from Toyota, with which is has agreed a technical partnership.
The engine it will use is the Stefan RG-01, also serviced by Toyota.
The team said it will be testing two drivers at Portimao.
Stefan GP released a picture of its offices, in which team owner Zoran Stefanovich can be seen with former McLaren chief designer Mike Coughlan.
-----------
You don't spend shedloads of money like these guys have without some kind of reason. The bush telegraph is hinting that the Spanish Campos team is in dire straights, and don't have the budget to fulfil their commitments to enter F1 this season, and are looking for a way out.
Reportedly Capmos have been over to Serbia to try and sell their 2010 F1 entry, on the basis that Stefan GP pay off their $12m bill with Dallara for the design of their car. Stefan GP said, no deal, as they clearly can see the opportunity to get the F1 entry without spending this extra money
[ bobito @ 05.02.2010. 15:03 ] @
Bilo bi jako lepo po prvi put gledati formulu 1 sa jednim nasim timom, iako je za mene to jos totalno neostvarivo i nestvarno. Kao kad sam gledao Gorana Ivanisevica kada je osvojio Wmbldon i pitao se u sebi: "Eeeeeee kad bi mi imali nekog Ivanisevica", kad ono za nekoliko godina Ti nasi Ivanisevici postadose dosadni :) Nadam se da ce ova ideja uspeti, logicno bi bilo da se i Milos po prvi put nadje u formuli 1 i to na celu jednog srpskog tima. Po nastupu, cini mi se da je gospodin Zoran Stevanovic izuzetno uporan u tom nastojanju, sto ide u prilog cinjenici da ce, ukoliko se ove godine ne nadju u najludjem cirkusu na svetu godinu dana pruzati usluge testiranja vozacima do naredne godine. Dakle, ovo ipak deluje kao jedan zaista ozbiljan projekat i iskreno se nadam da ce 14. Marta cela Srbija sa nestrpljenjem cekati pocetak trke u Bahreinu, a mislim da ce upravo najveci cirkus u tom trenutku biti u Srbiji a ne u Bahreinu :) A ako bog da vec i vidim natpise u novinama Ralfe SRBINE :) Ha ha ne verujem znaci :)
[ combuster @ 05.02.2010. 15:07 ] @
Mi samo da se zahvalimo Slavici i Stefanu za ovo ako prodje... :D
[ botr @ 05.02.2010. 15:11 ] @
Ako ne bude ove godine, bice 100% sledece, ipak za jedan F1 tim potrebno je dosta ulaganja, i do sada su dosta ulozili, ne verujem da ce pustiti da propadne sve sto su uradili do sad.
[ bobito @ 05.02.2010. 15:34 ] @
Citat: Srbija u najbržem cirkusu
Vanja Jeftović
ponedeljak, 30. novembar 2009.
Na sajtu Tojotinog tima u formuli 1 (Toyota racing team)[1] stoji tužan naslov: “san je završen”, uz zahvalnost svim vernim fanovima koji su navijali za ovaj tim. Ova vest za nas ne bi predstavljala neku naročitu zanimljivost (osim pasioniranim ljubiteljima “najbržeg cirkusa na svetu” koji željno iščekuju svaki prenos trka sa staza u Brazilu, Japanu, Španiji…), da u javnost nije procurila informacija da je, kako navode “ Večernje novosti” srpski biznismen po imenu Zoran Stefanović postigao dogovor da kupi pomenuti japanski tim!
Ko je Zoran Stefanović, čovek koji će usrećiti sve srpske ljubitelje četvorotočkaša? O Zoranu se gotovo ništa ne zna, osim činjenice da je po zanimanju pravnik i da je vlasnik i osnivač kompanije AMCO[2]. Kod nas gotovo nepoznata kompanija, po pisanju Večernjih novosti, svoj sajt ima na domenu malene afričke ostrvske države Sao Tome i Principe…Pa ipak, bez obzira na čijem se domenu nalazi sajt kompanije, svako ko ga poseti ( ja nisam krio sopstveno čuđenje kada sam po prvi put danas zaista i posetio pomenuti sajt, gde sam po prvi put nešto i saznao(?) o ovoj kompaniji o kojoj se u srpskoj javnosti gotovo u opšte i nije govorilo), može videti da AMCO ima više nego bogat proizvodni program, koji uključuje, između ostalog, tehnološki visoko razvijene komponente za avione i automobile. Na sajtu se čak pojavljuje i slika rakete tipa “Ariana”, evropske kosmičke agencije, sa informacijom da određene komponente za evropski svemirski program AMCO proizvodi u Srbiji?!
Uzdržavam se da kažem, suviše lepo da bi bilo istinito. U svakom slučaju, vest da ćemo u nekoj od narednih sezona F1 najverovatnije videti i srpski tim zvuči gotovo neverovatno. Ukoliko se to zaista bude dogodilo (a po svemu sudeći i hoće), to će biti događaj koji će u Srbiji pobuditi neviđeno interesovanje. S razlogom, pošto uprkos brojnim problemima, mogućnost da na nekoj od staza formule 1 vidimo i srpski tim zvuči kao ostvarenje sna. Izgleda, ipak, da će taj san na kraju i biti dosanjan.
Kako je zapravo došlo do toga? Naime, Zoran Stefanović je već duže vreme pokušavao da svoj tim uključi u raspored trka formule 1. Tim povodom, bio je i u kontaktu sa Bernijem Eklstonom, i ako je još od 1998. bezuspešno pokušavao da za svoj tim izdejstvuje mesto u rasporedu za tu sezonu. Međutim, Zoran Stefanović nije odustao od svoje ideje da Stefan Grand Pri, kako glasi ime njegovog tima, ipak i dobije mesto među ostalim prestižnim timovima, među kojima su i Meklaren Mercedes ili Ferari. Naime, zahtev Stefanovićevog Stefan Grand Prija da pomenuti tim dobije učešće u kalendaru za 2010 godinu nije odobren. Engleski sajt koji je posvećen ljubiteljima formule 1, F1 FANATIK.com.[3], preneo je intervju sa Stefanovićem. Na pomenutom sajtu, srpski biznismen govori o tome da je njegov tim uputio žalbu EU usled kršenja evropskih zakona. Naime, svi novi timovi moraće da koriste motore kompanije “Kosvort”[4], što po Stefanovićevim rečima predstavlja direktno kršenje evropskih zakona. Sajt je čak dao i mogućnost da se vidi kompletni dokumenat koji je u izjavi povodom tendera priložio Stefan Grand Pri. Stefanović je dalje izjavio da bi on veoma rado sa svojim timom uzeo učešća u kalendaru za narednu godinu, ukoliko komisija poništi tender raspisan za učešće novih timova. Među tri nova tima nije se našao i Stefanovićev. U svakom slučaju, ukoliko i tender ne bude poništen (najverovatnije je da će proći veoma dug vremenski period u toku kog će se razmatrati prigovor Stefan Grand Prija), Stefanović će kao vlasnik Tojotinog tima ipak uzeti učešća u trkama bolida formule 1.
Između ostalog, na stranim sajtovima pominju se informacije o tome da bi sedište srpskog tima bilo u Beogradu, upravo zbog povoljne lokacije, jer je staza u Hungaroringu veoma blizu. Naravno, i staza u Italiji je takođe blizu, tako da šleperi koji bi prevozili opremu ne bi imali teškoća da dopreme svu neophodnu logistiku koju svaki tim koji učestvuje u F1 mora imati. Još jedna zanimljiva informacija glasi da je Stefan Grand Pri angažovao i bivšeg špijuna Meklaren Mercedesa Majk Kaflana (Mice Coughlan), koji je iz ovog tima izbačen jer je špijunirao Ferari(!). Na taj način Srbija bi ipak mogla postati deo najbržeg cirkusa na planeti, čak i ukoliko komisija ne povuče svoju odluku i ne dozvoli učešće Stefan Grand Priju.
Takodje sa drugog foruma. Pogledajte srpski sajt firme koja se spominje u prvom delu teksta, u galeriji postoji i prvi prototip nekog sportskog automobila izradjenog u Srbiji, naravno Jugo i Keca ne racunam :)
[ su27killeryu @ 05.03.2010. 15:39 ] @
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|