[ igor vectra c @ 10.02.2010. 15:42 ] @
pojavio mi se promlem kod ovog auta tako sto je poceo secati u voznji,oterao ga kod mehanicara,prikacio ga na komp i ne prijavljuje nikakvu gresku ,mislio je da je filter goriva zamenio ga medjutim isto,nakon toga ocistio rezervuar dovod i ponovo stavljen nov filer,pa smo cak ubacili i nepovratni ventil na dovod jel smo posumljali da vraca gorivo.takodje isto se desava , jutros sam upalio auto i posle deset sekunde se ugasio verglao sam dugo i jedva je ponovo upalio i jedva radi trokira kao da vuce negde vazduh i onda jednog momenta se stabilizuje ,pa se prevario i krenuo tako na put i na putu sam stao poceo da se gusi u voznji i ugasio se...isto tako sam verglao jako dugo i jedva je upalio,ne znam sta se desava vec dve nedelje tako a niko ne zna da otkloni kvar,pisite ako znate o cemu se ovde radi. hvala
[ Laki024 @ 10.02.2010. 15:58 ] @
ako ti se ugasi, i nemozes ga upaliti posle nekog vremena, ima kad tek pole pola sata, a ima kad minut, dva, i ako dok ga verglas nedobija uopste obrtaje, tj obrtaji stoje na 0, proveri 2 stvari, i ovo ne prikazuje dijagnostika a to je.
u 90% slucajeva - merac obrtaja, ili ti senzor obrtaja radilice,
u 10% slucajeva- merac broja obrtaja na bregastoj.

Imao sam i ja slican problem, nisam znao sta je 2 mmeseca, ali ga nisam hteo odneti kod nekog "proverenog autoelektricara" da me ne odere sa jedno 500eur.

Ovo ti je u proncipu jedan kabel , nesto kao USB samo deblji, kosta oko 50eur, i spaja deo od motora na kompijuter, ili tako nesto, tj radi po principu da inhjektoru daje informacuju o broju obrtaja, a posle injektor na osnovu toga dozira gorivo, Nisam bas strucnjak ali otprilike ovako nesto.
[ VladimirGM @ 10.02.2010. 17:12 ] @
Složio bih se sa prethodnom konstatacijom uz jedan predlog (ili savet) da senzor uzmeš obavezno GM-ov (original), mislim da je malo skuplji od 50 e (koliko se sećam negde oko 70e). Nemoj uzimati polovne jer im je to svima mana.
Ako nije do senzora radilice zameni gumice dizni - original bosch koštaju 750 din po komadu (treba ti 4 komada), ali to nemoj da ti menja neko ko nema alat za čupanje dizni i ko to već nije radio na takvim motorima. Namučiće se i na kraju će verovatno da ošteti nove gumice.
[ igor vectra c @ 10.02.2010. 17:20 ] @
ok,pocecu sutra sa tom proverom da vidim da li je to u pitanju...hvala vam na savetima,pa cu javiti sta se zbiva dalje....
[ ej zivota @ 10.02.2010. 17:27 ] @
nemas potrebe za ugradnjom nepovratnog ventila nista se sa tim nepostize. promeni gumice i podloske dizni i prelivna creva. probaj prvo sa prelivnim crevima brze se zameni a nije velika investicija, onda vozi dan-dva pa ako nema promene onda gumice i podloske.
[ igor vectra c @ 10.02.2010. 17:35 ] @
Da li postoji mogucnost da pumpa ima neke secke i da ne radi kako treba,primetio zadnjih par dana da kada mi auto prenoci ujutru cim okrenem kljuc upali i onda posle par sekunde krene da trokira i gasi se,posle recimo radi pola sata sat super i ponovo krene da trokira i da se gasi....
[ vaske2 @ 10.02.2010. 18:19 ] @
Moze da bude da je i pumpa u pitanju ali kreni od jeftinijih kvarova.Dakle zameni prvo prelivna crevca(to mozes i sam),pa onda teflonske gumice na diznama(obavezno kod majstora),pa tek onda obrati paznju na pumpu,mada da je u pitanju pumpa...verovatno bi kompjuter vec registrovao kvar.
[ vidan kv @ 10.02.2010. 18:40 ] @
Nasumično traženje kvara i rešavanje problema će te koštati mnogo živaca i još više para......iskusan majstor sa dobrom dijagnostikom može sa velikom tačnošću locirati kvar......pozdrav!
[ Reno4 @ 11.02.2010. 12:34 ] @
Ubaci providno crevo između filtera i pumpre, pa posmatraj...ukoliko ima nekih mehurica (kad trokira), imaš problem sa dovodom. Ukoliko je crevo puno, traži dalje...
[ igor vectra c @ 24.02.2010. 12:14 ] @
ponovo ja,zadnji put mi je na dijagnostici pokazao bas za ovaj senzor radilice kao gresku,zamenio sam ovaj senzor i ponovo se ovo isto desava,ovo je stvarno katastrofa,ovaj mehanicar mi je nesto kao rekao da mu sada kao padaju obrtaji u pumpi,i kao da postoji jos neki senzor na samoj pumpi ali postoji neki specijalni alat da se skine taj senzor koji imaju samo u bosh servisima a tamo je pitanje kao sta ce sve da mi odrade.
[ Zarko Silic @ 24.02.2010. 16:13 ] @
Sve se to zavrsava servisiranjem pumpe.

Na svakoj Vektri C dodje do ovog problema kad tad i servis je skup ko zlo.
[ igor vectra c @ 27.02.2010. 09:21 ] @
Devinitivno su ispitali da mi je pobrljavio ovaj senzor broja obrtaja na bosh pumpi i da samo on treba da se zameni i nije nesto skup ali ne znam gde da ga nabavim,ako zovem u nekim servisima verovatno ce mi traziti da im posaljem celu pumpu i onda ce odraditi remont koji nije potreban i naplatiti papreno skupo.Ako neko ima ideju gde da nabavim taj senzor broja obrtaja na bosh pumpi neka oise hvala........
[ nesa juve @ 21.03.2010. 21:50 ] @
Proveri da nije zapušen katalizator