[ raxy80 @ 13.02.2010. 14:01 ] @
Interesuje me kad smo nacelno izabrali auto, koja je procedura potrebna da bi isti odvezli kuci.
Znaci :
1.kako proveriti stvarnu kilometrazu (da li kupovati auto bez servisne knjizice)
2.da li auto obavezno odvesti u ovlasceni servis (sta u servisu mozemo saznati)
3.kako mozemo utvrditi legalnost
4.jel se moze utvrditi koliko je vlasnika imao do sada
5.sta je sve radjeno na njemu(pretpostavljam da to moze iz servisne knjizice)
itd.

Znaci sve ono sto su prosli nekadasnji kupci polovnih automobila, ne racunajuci tehnicke savete tipa motor,karoserija... jel o ovome ima dosta po forumima.Hvala unapred.
[ vladd @ 13.02.2010. 15:01 ] @
1. Vrlo naporno, najcesce jako tesko. Realno nemoguce za bas svako vozilo. Ustanovljeno je da uvozni dizeli, polovnjaci, nisu prosli manje od 250kkm.Servisna knjizica se "proizvodi" i kao takav falsifikat kosta par desetina evra.

2.Preporucljivo je kada nedostaju zeljeni podaci, ili se ne zna istorija vozila. U servisu mogu da pregledaju sve sklopove po zelji musterije, odnosno, za odredjenu cenu.

3.Legalnost cega? Vozila, pa dokumentacijom, tehnickim pregledom, zahtevom policiji za proveru, a ponekad i preko net-a

4.Vlasnika ili korisnika. Sta je draze? Broj vlasnika je nevazna stavka, zbog balkanskog obicaja davanja "ovlascenja", pa tako vozilo sa jednim vlasnikom moze da promeni desetak korisnika

5.Servisna knjizica je stvar podlozna falsifikovanju. Opste stanje sklopova vozila, ustanovljeno u servisu, vise znaci od citanja teksta. Servisna istorija je mnogo ozbiljnija referenca, za vozila koja imaju doticnu istoriju, zabelezenu u ovlascenom servisu.



Poz
[ raxy80 @ 13.02.2010. 16:42 ] @
Hvala na informacijama