[ Nebojsaaa @ 17.02.2010. 14:48 ] @
koja je normalna potrosnja za punta 1, motor 1.1? otprilike mi napisite za 100km ....npr...od 3 do 5 litara... pozdrav |
[ Nebojsaaa @ 17.02.2010. 14:48 ] @
[ goat @ 17.02.2010. 17:38 ] @
[ komosarz @ 17.02.2010. 17:55 ] @
Otvoreno oko 5L,grad 8-10L.
[ Nebojsaaa @ 17.02.2010. 19:48 ] @
sta znaci ovo Quantity?
mislim znam sta znaci...nego sta znaci jedna pumpica...a neki imaju 2...a neki 3 pumpice...plave i zute.... i dal je moguce da stoji potrosnja 6,28...to znaci da na benzinu trosi manje od 4 litre...sto je nemoguce... [ Nebojsaaa @ 17.02.2010. 19:56 ] @
[ sasa022 @ 17.02.2010. 20:19 ] @
@Nebojsaaa
Sve je individualno.Zavisi od uslova na drumu i tezini noge na gasu. Kombinovano - otvoren put - naselje 5-7l U gradskoj guzvi u kreni stani rezimu 8-12l [ goat @ 17.02.2010. 20:29 ] @
Citat: Nebojsaaa: sta znaci ovo Quantity? mislim znam sta znaci...nego sta znaci jedna pumpica...a neki imaju 2...a neki 3 pumpice...plave i zute.... i dal je moguce da stoji potrosnja 6,28...to znaci da na benzinu trosi manje od 4 litre...sto je nemoguce... pažljivije gledano znači što više pumpica to je duže vreme praćena potrošnja.... imaju datumi, prevaljeni kilometri........ [ Nebojsaaa @ 19.02.2010. 11:11 ] @
moj trosi 9 litara...evo sad sam izmerio....po ovom vremenu...
a ovi sa ovog italijanskog foruma lazu zesce... [ Zarko Silic @ 19.02.2010. 11:53 ] @
Nije to italijanski vec nemacki forum, al nije toliko bitno.
Previse je to tamo pedantno vodjeno da bi se moglo okarakterisati kao laz. Mnogo je verovatnijre da je povecanoj potrosnji tvog Punta nesto drugo uzrocnik. Punto od 60 KS u ovim nasim uslovima ne sme trositi vise od 7,5 L prosecno (negde ce to biti vise, a negde manje, ali maksimalni prosek je taj). Svaka veca potrosnja ima svog konkretnog uzrocnika. Prema informacijama koje ja posedujem za uzorak od nekoliko desetina komada, nas Zunto trosi ispod 7 L benzina u gradskim uslovima sa prosecnom umerenom voznjom i otprilike isto toliko sa plinom ako je sve propisno podeseno i ako relacije kretanja nisu krace od 15 min izmedju dva gasenja vozila. Na otvorenom putu, pri voznji do 100km/h ovaj automobil u proseku trosi ispod 5 L/100 km benzina. Sa znalackom voznjom oko 4 L. Svaki drugi podatak je uzrokovan necim sto ne ide u prilog ekonomicnosti. P.S. Podatak se odnosi na nove , jos nerazradjene Zuntoe. Nakon razradjivanja prosecna potrosnja bi trebala pasti za oko 0,5 L. [ etjen @ 19.02.2010. 12:18 ] @
teško da Punto troši na otvorenom pri 100km/h ispod 5. A pogotovo nerazrađen.
[ Zarko Silic @ 19.02.2010. 12:20 ] @
[ etjen @ 19.02.2010. 12:28 ] @
ah, izvinjavam se onda, moja greška.
To je mali motor u Puntiću i on, istina, na otvorenom može da troši oko 5l, ali pri manjim brzinama i umnogome zaviseći od konf. terena i broja putnika u njemu. [ popovicvl @ 19.02.2010. 12:50 ] @
Zunto u proseku trosi 5,5 l/100 km.
60% otvoren put (Vojvodina, kroz sela), prosecno 80 km/h 40% grad, NS, Sombor, Vrbas... [ Nebojsaaa @ 19.02.2010. 19:41 ] @
pa cekajte...onda ispada da punto trosi isto i kad radi na plin i kad radi na benzin...ne razumem...
a i cuo sam od nekih majstora ovde kod nas...a to nisam video da je neko pomenuo ovde....da je u inostranstvu dosta kvalitetniji plin....i da stranci kojima je trosio u italiji npr 8 litara..ovde trosi 11,12 litara... moj punto je 97 godiste ..prilicno je star....i trosi 9 litara ali stalno stajem ...predjem 3,4 km pa stanem...pa predjem...2 pa stanem...pa predjem 4 pa stanem...i to sve po gradu.... [ goat @ 19.02.2010. 19:53 ] @
proveri za koliko vremena prevališ tu kratku relaciju od 2, 3, 4... km... ako je to 4-5 min onda nemoj da se čudiš zbog visoke potrošnje... još ako je motor uveh hladan onda treba da si zadovoljan sa 9l/100km
na takvim relacijama mi je Yugo 55 trošio 11L plina (na 100km) imam objašnjenje za to.... na linku koji je Zarko predhodno dao može s evideti da pomenuti punto prevaljuje preko 1000km za jedan mesec.... teško da s eto može postići kratkim relacijama po gradu [ Zarko Silic @ 19.02.2010. 21:00 ] @
Ima jos jedan bitan momenat vezan za plin. Pored energetske vrednosti samog plina, vaznu ulogu u efikasosti rada celog sistema ima i vrsta odnosno tip plinskog sistema.
Na Putu iz 1997. najverovatnije je ugradjen "obican" plinski sistem dok se na novije motorime, kakav je na primer u Zuntu, ugradjuje sekvencijalni plinsli sistem koji vec po difoltu trosi oko 20% manje, a ni svi sekvencijalni nisu isti. Starije verzije Punta trose znatno vise pa ne cudi ni potrosnja od desetak litara plina u proseku. http://www.spritmonitor.de/en/detail/137165.html [Ovu poruku je menjao zarsilic dana 19.02.2010. u 22:18 GMT+1] [ Nebojsaaa @ 19.02.2010. 21:55 ] @
pa da...meni je onaj monopoint plin...lovato...nije sekvenc......
[ goat @ 19.02.2010. 22:42 ] @
Citat: zarsilic: http://www.spritmonitor.de/en/detail/137165.html [Ovu poruku je menjao zarsilic dana 19.02.2010. u 22:18 GMT+1] za dva podatka za vožnji po autoputu potrošna je cca 7.2l.... ostalo su relativno kratke relacije po gradu (120 km za 5-6 dana) [ Zarko Silic @ 19.02.2010. 23:19 ] @
Naravno, kao sto je kod benzina bitan rezim "stani, kreni" tako je kod plina bitan rezim "upali, ugasi", a ni sekvenc nije imun na to. Zbog toga je nesrazmerna razlika izmedju duzih i kracih relacija kretanja. Pogotovo u zimskom periodu.
[ etjen @ 20.02.2010. 11:55 ] @
e to je jedan od najjačih razloga za prelaženje na dizel.
Kada se gleda na papiru potrošnja dizela i benzinca i nema neke razlike, ali u svakodnevnoj eksploataciji po gradu i na kraćim relacijama, potrošnja benzinca se vrtoglavo penje, dok kod dizela ostaje vrlo blizu prosečnoj... [ Zarko Silic @ 20.02.2010. 13:23 ] @
Slazem se sa tim vezano za dizele, ali se ne slazem sa tim da je pametno prelaziti na dizelase.
Imam nekakav osecaj da ce "ovi nasi" zbog nedostatka primarnog novca u budzedu, svojim domisljatim akcijama, uciniti dizelase veoma skupim prevoznim sredstvom.. [ etjen @ 20.02.2010. 19:01 ] @
ma učiniće i plin skupljim, pa smo opet na istom :)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|