[ kermitfilip @ 20.02.2010. 12:04 ] @
Ko sto kaze naslov, kad mi radi u leru, pada na 300-400 obrataja i naravnoo ugasi se kad ne treba - semafor, parkiranje itd. Dakle, kad upalim hladan auto, saug odradi svoje kako treba i cim se iskljuci obrtaji padnu. Koristim i benzin i plin i desava se potpuno isto na oba. Voleo bi neko misljenje pre nego sto pocnem da cackam i zeznem nesto sto ne treba :)

Majstorima ne verujem nista, kad sam bio kod majstora za plin rekao je da nema veze sa snjim, kad sam otisao kod majstora svima nam znanih, rekli su da je do plina. Ne vozim na benzin, samo ga koristim za jutarnje paljenje jer trosi milion litara, plina trosi max 12 po gradu i 7-8 na putu (Beograd - Split ne stajem nigde sa bocom od 65 litara i imam jos par dana za plazu :))

Neka ideja? 3 godine mi trosi benzina previse, a ovo sad mi se desava od pre neki dan.
[ cozmo_im @ 20.02.2010. 14:35 ] @
Mora da se odradi remont karburatora, sve se tu rastelovalo.
[ MatezYU @ 22.02.2010. 08:35 ] @
Čekaj jel ti imas karburator ili ubrizgavanje goriva?
[ kermitfilip @ 22.02.2010. 08:51 ] @
Citat:
MatezYU: Čekaj jel ti imas karburator ili ubrizgavanje goriva?


karburator
[ Igor88 @ 22.02.2010. 08:58 ] @
Moglo bi lako biti da vuče falš vazduh! Može biti na dihtungu karburatora, a i na par mjesta još, zavisi od auta.
[ dekster2 @ 22.02.2010. 09:14 ] @
Nemojte da se brukate.Kakve veze ima karburator kada vozi na plin.
Da li imaš svećice sa toplotnom vrednošću za plin pošto samo na njega i voziš.
ngk BPR5EY-11 TI JE FARBRIČKA ako je 2e motor na benzin.pitaqj prodavca koja je za plin.
[ kermitfilip @ 22.02.2010. 09:26 ] @
Imam NGK za plin, to nije problem. Problem je sto je sve bilo ok do skoro, a onda je pocelo i na beznin ina plin isto da se desava. I ja tipujem na karburator, jer ne vidim sta drugo moze da ima veze sa tako niskim obrtajima na leru.

[ dekster2 @ 22.02.2010. 09:43 ] @
Tebi karburator nema funkciju koju ima na benzin.Imaš raspršivač koji ti centralno ulazi u karburator i motor to usisava,u kanalima je benzin i čeka
da isključiš plin i preuzme svoju funciju.Možda,ali možda pošto benzinska pumpa stalno druka gorivo a plovak zatvara da nebi prelivao benzin.Pošto stalno blokira benzin možda je vremenom popustio
pa onda i benzin prebogaćuje smešu pa se davi.Vidi filter vazduha.Kablovi moraju biti za plin,imaš ventil za doziranje plina,donji deo karburatora možda vuče falš vazduh,struja od bobine.
[ codeNO @ 22.02.2010. 10:59 ] @
Malo cu nevezano za temu da se ubacim....otkad prave svecice za plin?? Zbog cega ne odgovaraju standardne?
[ dekster2 @ 22.02.2010. 11:12 ] @
Od uvek.Toplotna vrednost za rad motora je bitna.Ali da ti uprostim.I benzin i plin su u tečnom stanju.Da li će
bitiisto ako probaš da plin sipaš u flašu kao i benzin.Nije isto.Blizanci smo ali nismo isti.Ex ta laktoza.
[ codeNO @ 22.02.2010. 12:12 ] @
Ispravka, benzin i gas nisu u istom prirodnom agregatnom stanju, gas je na silu tecan. Mislim da ciljas na temperaturu gorenja plina i benzina i time na temperaturni koeficijent svecice, sto sad i ima neku logiku
[ cozmo_im @ 22.02.2010. 14:13 ] @
Ako se ovo manifestuje i kad se vozi samo na benzin, definitivno je karburator.

Jedino sto moze da mi padne na pamet su komutator ili bobina ali onda, pored niskog broja obrtaja, auto se gasi.

Inace, kod Corolle je cudan sistem ler gasa na karburatoru, dovoljno je da onaj idler (sto regulise high ili low idle) zeza i da krene da varira broj obrtaja. On utuli dotok vazduha u motor i dodje do gusenja i lera na 300 obrtaja recimo.
[ dulsrules @ 23.02.2010. 01:55 ] @
Ljudi ja imam slican problem. Vozim Corollu '90 XL (ima karburator) na plin (Lovato, ovlasceni servis) i problem se manifestuje tako sto u toku dana palim na plin i sve sljaka super ali onda odjednom dodje u fazu da obara broj obrtaja na leru, kada mu ne dajem gas, npr na semaforu i motor hoce da se ugasi, pocinje da poskakuje i trese se ceo auto. Ako ne reagujem sa drzanjem blagog gasa bar dok stojim u mestu hoce i da se ugasi ali nije obavezno, tj. moze ali i ne mora, nema pravila. Primetio sam da mi se to najcesce desava recimo posle nekog uspona gde malo isforsiram motor na 3000-3500 obrtaja kad cepam u 3.-oj i saltam u 4.-u i onda nailazim na semafor , ubacim u ler, sinem nogu sa gasa, a i dalje sam na usponu. Tada obavezno pocinje da poskakuje ima taj nepravilan rad motora. Napominjem da na benzinu nemam apsolutno nikakvih problema, sve radi savrseno. Zna li neko sta bi mogao biti uzrok ovakvog cudnog ponasanja automobila? I da, nema pravila kad se to desava, jednako se desava i kada je motor ladan i kada je vruc, a i kada je onako napola. Svaka pomoc dobrodosla.
[ cozmo_im @ 23.02.2010. 06:45 ] @
Nesto sa plinom tu nije u redu, ako na benzin radi dobro.

Inace 3500 obrtaja je za Corollu - nista. Kod nje motor prosto dise tek na preko 5000 obrtaja, znaci izmedju 4500 (max momenat) i 6500 max snaga. Tada ide ko sumanut i to mu apsolutno prija.
[ dekster2 @ 23.02.2010. 08:50 ] @
@posle nekog uspona gde malo isforsiram motor na 3000-3500 obrtaja kad cepam u 3.-oj
pa neka proba sa ovim obrtajima @4500 (max momenat) i 6500 max snaga ,a i objasni taj miomenat snaga
Obrni momenat i jeste najveća snaga,a onig 2000 obrtaja si samo napravio buku.
Može da uzme sprej za ćišćenje karburatora i da poprska po leptiru /gornji i donji/ i to je sve u funkciji gasa.
Ponovo ponavljam da karburator nema istu funkciju kao za benzin,
[ cozmo_im @ 23.02.2010. 10:19 ] @
Corolla najubedljivije vuce izmedju 4500 i 6500 obrtaja, prosto auto "poleti" kao da ima preko 100 konja, takav je osecaj (vozim ga skoro 20 godina pa znam).

Ako se vozi stedljivo, menja se na 2500-3000 obrtaja i to je jedna relaksirana voznja.

Medjutim na velikim usponima, nista bez preko 4000 obrtaja.

Ako je bucan, onda nije u redu sistem izduva. Auto se cuje naravno, ali buka uopste nije velika kod nje na visim obrtajima ukoliko je sistem izduva dobar:

http://www.youtube.com/watch?v=KeS5Gi2FCgY

(ovo sam ja snimio pri maksimalnom gasu u drugoj - znaci treba da se cuje sportski ali ne i da se dere ili buci).

Ako je Corolla iole bucnija od ovog, onda nesto ne valja.

Takodje u normalnoj voznji NE SME biti jakih zvukova motora niti bilo kakvih dodatnih zvukova:

http://www.youtube.com/watch?v=2W4PvWHqVok

http://www.youtube.com/watch?v=eDsRBvv60GQ

Tj - kod nje je motor jako jako tih u vecini rezima!
[ dulsrules @ 23.02.2010. 12:38 ] @
OK, i sta mi vi predlazete da uradim? Odlazak kod majstora za plin se redovno zavrsava recima da promenim ceo set paljenja i tako. Auto pali kao mina, tako da mi je sumanuto da trosim pare na tako neke stvari bez veze. S tim, da mozda auto otkad je ugradjen plin nije "stelovan" na plin tj. sve je namesteno kao i kad nije imao plin. E sada, da nije mozda do toga? Mozda ima neko posebno podesavanje za voznju na plin. Auto u vecini slucajeva dobro vuce i sve ali mi se problem manifestuje samo kod stajanja u mestu tj. leru. Cak sam probavao i sa povecanjem lera na samom plinskom uredjaju i osim nesto viseg broja obrtaja i sporosti obaranja broja obrtaja pri promeni brzina nikakav boljitak nisam primetio. Bude trenutno mozda malo smireniji rad ali opet posle nekog veceg uspona ili preticanja pocne da poskakuje i krece da se gasi.
[ cozmo_im @ 23.02.2010. 13:07 ] @
To sto ti kazes se desava kad je karburator prljav, prilikom opterecenja - kad ide na benzin, to bi bio simptom. Nesto oko vazduha i smese i onda ga zagusi. To se sredjuje ciscenjem karburatora (znaci pri naglim ubrzanjima ili opterecenjima kad pustis gas posle toga i u leru si krene da se gusi, trese i radi na 200-300 obrtaja, to je klasican simptom prljavog karburatora kod nje).

Kako vozis na plin, mozda je nesto slicno na plinskom uredjaju - mozda nesto slicno sa tom smesom.

Neka ti majstori pogledaju kako je podesen plin.
[ dulsrules @ 23.02.2010. 15:00 ] @
Ali on nema problema kad je pod opterecenjem vec nakon toga. On kada je pod gasom vuce ko blesav i sljaka skroz ok. Problem je kada stoji u mestu. I kod kog majstora da idem? U karburator servis ili kod plinara ? I sta da trazim da mi pogledaju? Mozda na PM da mi preporucite nekoga ko se razume u ovu Corollu u sitna crevca sto bi rekli.
[ cozmo_im @ 23.02.2010. 17:08 ] @
Da, to sam i rekao - posle opterecenja se to desava. Meni se identicno desavalo kao i tebi samo ja nemam plin. Uradio sam odmah servis karburatora i problema vise nije bilo, auto je posle mnogo bolje radio i ubrzavao, uz cak i malo manju potrosnju.
[ Rasa BG @ 23.02.2010. 17:43 ] @
Kazes da si probao da namestis ler gas na plinskom uredjaju. Vrlo moguce da si tu napravio gresku. Tu se ne podesava ler gas tj. podesava se da bude najveci moguci. Probaj da prvi sledeci put kada bude oborio broj obrtaja otvoris haubu i pomeris sraf na isparivacu. Ako broj obrtaja krene da raste resio si problem. To se i meni desavalo, ne bas da se gasi ali da obori broj obrtaja. Usput i ja imam Corollu i Lovato.
[ pantic68 @ 23.02.2010. 17:47 ] @
Začetnik teme treba samo da poveća ler gas, to je neki šafić tamo negde gde se završava sajla.. Ako radi ikako na 300-400 onda je sve ostalo uštelovano kako treba. dulsrules, probaj dok je upaljen motor da okrećeš dudu na isparivaču koja nateže oprugu membrane. Najčešće je plastična nazubljena 15-20 mm. evo ti slika. Pronadji gde je stabilan rad, potom je zavrći do tačke kad počinju da padaju obrtaji pa vrati pola kruga nazad.
[ dulsrules @ 23.02.2010. 18:43 ] @
Malopre sam se vratio od majstora za plin koji mi je samo malo pojacao ler gas na karburatoru i jos malo dodatno ustelovao isparivac i za sad radi super. Vozicu ovako par dana pa javljam kako se ponasa.
[ Haski @ 23.02.2010. 20:29 ] @
(podsecanja radi)

Stroboskopom nastelovati ugao paljenja za 1.5-2 stepena ranije (ako me secanje dobro drzi).
Ako gresim neka me neko ispravi.
[ Haski @ 18.03.2011. 13:07 ] @
Dulsrules jel nemas vise pproblem koji si imao?
Jel stelovanje bilo resenje?

Ma da mozda si do sad i prodao auto :-)