[ morber @ 22.02.2010. 15:44 ] @
Dobar dan

imam jedno pitanje

hocu da kupim Fiat punto 1 za 2500 - 2600 eura, medjutim video sam u oglasima da ima Fiat Punto 2 za 3000 eura

e sad pitanje , jel to dobar izbor , ili je to nesto sto ne valja..... mislim nekako mi je jeftino , vidim da ima Punto 2 i za 3600 eura , pa mi je zato nejasno
[ MatezYU @ 23.02.2010. 20:17 ] @
Zavisi šta hoćeš da kupiš.
Ti puntaći za 2500e su koliko vidim uglavnom dizeli i to 1.9D koji su na dosta lošem glasu. Još plus su svi bili VAN-ovi i ko zna koliko su km prešli. To ti ne treba, zajebani za održavanje, registracija skupa... Zadnja klupa naknadno ugrađena (uglavnom se prepoznaju po zadnjim zatamnjenim staklima). Ako hoćeš lep auto, koji ima original ratkapne, da nije lupan, enterijer očuvan - moraćeš da daš više para. Po meni se isplati dati više para i imati redovan ali očuvan auto.
Neka realna cena trenutno za punta 2 benz sa klimom je oko 3500e 2001-2002 godište... Za te pare možeš da kupiš bombonicu. Mada imaj uvek na umu da imaš u džepu još 500e plus kada kupuješ kola za sitne popravke.
[ Nocni @ 23.02.2010. 23:04 ] @
Citat:
MatezYU: ...Ako hoćeš lep auto, koji ima original ratkapne...


[ Zarko Silic @ 23.02.2010. 23:15 ] @
I jos nesto nemoj zaboraviti.

Ti Puntoi koji se kod nas prodaju za 2500 do 3000 eura, bez obzira na izvedbu i model, preko se kupuju od 700 do 1000 eura. Oni do mobile.de ni ne dodju. Dolaze drugim kanalima.

To obavezno da imas na umu.
[ sasa022 @ 24.02.2010. 00:25 ] @
@zarsilic

Jel su to auti koji su "pokupljeni" na ulazima centara za reciklazu ?
[ MatezYU @ 24.02.2010. 07:38 ] @
Citat:


Nocni, po ratkapnama odmah možeš da vidiš kakav je auto.
Npr. van-ovi imaju drugačije čelične felne od ovih redovnih (sive su dok su na redovnim puntaćima crne). Seicento VAN ima istog oblika felne kao punto VAN. Takođe VAN-ovi nemaju ratkapne i onda na njih prodavci stave neke pijačarske.
Isto kada je auto razvaljen sa prednje strane, umeju da stave branik od punta sa 5v na punta od 3v (na to isto obrati pažnju pošto se branici dosta razlikuju).
A original ratkapne nemaju razloga da se unište pošto su dobro pričvršćene, drže ih šrafovi točkova, tako da ako auto koji nema original - tu je nešto sumnjivo, verovatno je bio VAN ili lupan pa prebacivani točkovi sa nekog drugog...
[ Nocni @ 24.02.2010. 08:11 ] @
Ovo sto si napisao su gluposti... te crne felne koje trazis su po desetak eura a najjaca ti je ova tvrdnja:
Citat:
MatezYU: Nocni, po ratkapnama odmah možeš da vidiš kakav je auto.
[ dekster2 @ 24.02.2010. 08:19 ] @
Italijani su dobri i lepi do 80k a posle se to sve rastrese.elektronika.Bolje skupi joć nešto para pa pazari provereno,možda od nekog komšije koji ga licka a nevozi.
[ MatezYU @ 24.02.2010. 10:09 ] @
Citat:
Nocni: Ovo sto si napisao su gluposti... te crne felne koje trazis su po desetak eura a najjaca ti je ova tvrdnja:


Dobro ako su gluposti, ti onda kupi puntaća sa VAN-ovim felnama i teraj...
[ Joker @ 24.02.2010. 11:05 ] @
Uopšte mi nije jasno zašto se VAN tako problematičan ? Bitno je da znate da je auto koji kupujete bio VAN. U tim automobilima nije prevožen cement, cigla, siporex, .... veoma malo broj VAN-ova je tovaren, za prevoz tereta koriste kombije i kamione a ne VAN-ove. Viđao sam VAN vozila u mnogo boljem stanju nego putnicke varijante, naravno bilo je i takvih da ne bi ni seo u njega. Ako kupcu odgovara automobil takav kakvog ga vidi, majstor ga pregleda, ima servisnu knjižicu, dva ključa itd. po meni ne može biti jedini razlog da se vozilo ne kupi jer je bilo VAN. Pogotovo što su ta vozila i jeftinija od npr. putna sa 3 vrata koje nije bilo VAN.
[ dekster2 @ 24.02.2010. 11:24 ] @
Joker u pravu si ,stim što je u plusu kada kupi van jer oruge i slične stvari se prave namenski u fabrici/nepravi ga firma od kupljenog/i samim time je jači.
Kao mercedes u nemačkoj za taxi,brave,kvake,opruge.
[ komosarz @ 24.02.2010. 19:03 ] @
Punto 2 je veci,stabilniji i bolji od keca i svi su motori dobri i provjereni dok kod punta 1 postoji problematican 1,7TD motor koji se nije najbolje pokazao.
Jedina problematicna stvar kod punta 2 je el.servo dok punto 1 nema tih problema jer ga i nema...Sto se tice cijene odrzavanja tu su negdje,jedino da opet ponovim ako se pokvari el.servo popravak je skup.
[ etjen @ 24.02.2010. 19:44 ] @
što se tiče vanova ili ne vanova, nekom smeta, nekom ne... To je stvar ličnog izbora.

Lično, nikad ne bih uzeo auto koji je bio komercijalni.
[ morber @ 25.02.2010. 09:41 ] @
dobro , dobro , ali ja bih da kupim Punto 1 ( 1.1 ) , a kako vidim ima za 2500 evra , i nisu u losem stanju
[ dekster2 @ 25.02.2010. 09:55 ] @
Pa ti kupi,ali bar pre toga premeri kompresiju da imaš neki period vožnje,a ne odmah na rad.
[ Nocni @ 25.02.2010. 13:40 ] @
Pregledaj ga ti da nije udaran/prevrtan a rotkapne ne moras gledati uopste...
[ MatezYU @ 25.02.2010. 14:23 ] @
Citat:
komosarz:
Jedina problematicna stvar kod punta 2 je el.servo dok punto 1 nema tih problema jer ga i nema...Sto se tice cijene odrzavanja tu su negdje,jedino da opet ponovim ako se pokvari el.servo popravak je skup.


Imaš punta 2 i sa običnim servo volanom (mada su oni dosta retki).

Citat:
Nocni: Pregledaj ga ti da nije udaran/prevrtan a rotkapne ne moras gledati uopste...


A ti se uhvatio za te ratkapne kao pijan plota.
Pa nemoj ih gledati ako ti baš toliko smetaju...

[ Nocni @ 25.02.2010. 15:04 ] @
Citat:
MatezYU: Imaš punta 2 i sa običnim servo volanom (mada su oni dosta retki).


Nema punta 2 sa nikakvim "obicnim servo volanom", svaki je sa elektricnim servom... bavis se nagadjanjima kao i do sad... nije sramota kad nesto ne znas, glupo je sto tvrdis da su dosta rijetki, kao da si nekad vidio nekog takvog

Citat:
MatezYU: A ti se uhvatio za te ratkapne kao pijan plota.
Pa nemoj ih gledati ako ti baš toliko smetaju...


Nisam se ja uhvatio za rotkapne vec si ti tvrdio da se po rotkapnama moze znati u kakvom je stanju auto... ja sam tvrdio da ne moze...
Nema nikakve potrebe da se nerviras
[ komosarz @ 26.02.2010. 01:28 ] @
[quote]MatezYU:Imaš punta 2 i sa običnim servo volanom (mada su oni dosta retki).

Punto 2 ili ima ili nema servo(elektr).
Citat:
morber: dobro , dobro , ali ja bih da kupim Punto 1 ( 1.1 ) , a kako vidim ima za 2500 evra , i nisu u losem stanju

Ako si namjerio da kupis punto 1,1 ,bolji je izbor sto se tice odrzavanja od punta 2,ali ima jednu manu ,a to su zadnje lafete ,jer im brzo riknu lezajevi,ali na svu srecu su jeftini(ako ih kupujes pojedinacno,a ne u setu).
Sto se tice cijene puno je 2500eura...
[ MatezYU @ 26.02.2010. 14:45 ] @
Citat:
Nocni: Nema punta 2 sa nikakvim "obicnim servo volanom", svaki je sa elektricnim servom... bavis se nagadjanjima kao i do sad... nije sramota kad nesto ne znas, glupo je sto tvrdis da su dosta rijetki, kao da si nekad vidio nekog takvog


Da, video sam jednog baš takvog u fijatovom servisu. Čak se i čovek u servisu začudio i rekao da je to jako redak primerak. Bio je 2000-to godište sa 5 vrata 1.2 benzinac.

Citat:
Nocni: Nisam se ja uhvatio za rotkapne vec si ti tvrdio da se po rotkapnama moze znati u kakvom je stanju auto... ja sam tvrdio da ne moze...
Nema nikakve potrebe da se nerviras


Naravo da se ne može videti u kakvom je stanju auto samo po ratkapnama, ali se može lako prepoznati da li je bio VAN.. To sam hteo da kažem.

Citat:
komosarz
Jedina problematicna stvar kod punta 2 je el.servo dok punto 1 nema tih problema jer ga i nema...Sto se tice cijene odrzavanja tu su negdje,jedino da opet ponovim ako se pokvari el.servo popravak je skup.


DualServo ne crkava tako lako i bez razloga. Najčešće strada kod automobila koji su bili popravljani od strane nestučnih lica (volan, prednji točkovi...) Pouzdan znak da nešto ne valja je ako volan iz nekog razloga stoji ukoso dok auto ide pravo. Može se proveriti i da li je sve ispravno ako se u mestu volan namota na jednu stranu. Ako počnu da padaju obrtaji motora i da se gasi auto onda znači da nešto nije uredu sa DualServo uređajem.
[ dekster2 @ 26.02.2010. 14:53 ] @
De,de DECOOO.Dosta rasprave i svađe.Daj kompletan broj šasije i reći ću ti koji servo ima i šta god hoćeš .
[ Nocni @ 26.02.2010. 16:13 ] @
Bobane, nezgodno je kad zoves nekoga dete a stariji je od tebe... imas eper dvd? Imam i ja verziju 52 od 30 januara 2010 i ne pominje se punto 188 sa obicnim servom... to je jedino Matez vidio i niko drugi... iako i '99 godiste svi imaju elektricni servo samo ovaj njegov sa pocetka 2000 je imao obicni...
Inace, ni ovo sa namotavanjem u stranu i padom obrtaja nije tacno... ja sam popravio ogroman broj tih servo volana... najcesci problem je u samom motoru, odnosno njegovoj komandnoj plocici na kojoj su i releji... desava se problem i sa senzorima pozicije i momenta obicno kod udaranih auta... vrlo rijetko je sama centrala serva u problemu... Sto se tice podesavanja broja obrtaja korekcija se vrsi zbog serva jedino ako je motor 1,2 16V u pitanju i to iskljucivo dijagnostikom a i posle svakog zahvata je potrebno vrsiti kalibraciju senzora...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 26.02.2010. u 17:34 GMT+1]
[ dekster2 @ 26.02.2010. 16:51 ] @
Imam 52 ali sa zakrpom jer ta tvoja nema kataloške za pločice.A ako ti treba zastava ima program koji je 800€.
Pogledaj u starijemI ne znam kako si to utvrdio šta on ima kada ti nije dao šasiju.I verzijja 53 je aktuelna.Ta tvoja je do 12.2009 ako hoćeš precizno.
[ Nocni @ 26.02.2010. 16:55 ] @
Dobro tvoja verzija je novija
Jesi li vidio punta 188 sa nekim drugim servom osim sa elektricnim?
Ne kazem da ih nije bilo skroz bez serva... gledao sam ja golog kao pistolj i bez grijaca zadnjeg stakla...
[ dekster2 @ 26.02.2010. 19:22 ] @
ma da bi bilo 100 posto nreka da šasiju.
[ dekster2 @ 26.02.2010. 19:30 ] @
u ostalom ako sunja i ćuva svoju šasiju evo mu link za eper online

http://62.163.47.186:7080/navi...R_CAT=SP&MAKE=F&SBMK=F