[ Nebojsaaa @ 26.02.2010. 11:54 ] @
Ljudi jel bitno da li ima benzina u rezervoaru u automobilu koji se vozi na plin...
Ja imam punta 1 i lovato uredjaj za plin...monopoint...i ima varijantu da pali na benzin pa da sam prebacuje na plin...i danas mi se desilo...da nije hteo da upali na benzin....pa sam ga upalio na plin....a onda probao da ga prebacim na bezniz...pa je malo radio...pa se ugasio....a sve vreme mi je bio na rezervi....
kasnije sam sipao benzin...pa sam vozio na plin...i prebacio na benzin....pa opet nije hteo da vuce..i upalio mi je onu lampicu(brizaljku)...
a posle 1 kilometar sam otisao kod majstora...cisto da ga puitam sta se desava...i onda mi je kod njega radio totalno normalno...kao da se vratio u normalu...
mislim da sam procitao da je neko pitao na forumu da uvek mora imati benzina u rezervoaru bar 5 litara....i ako se vozi na plin...???

Pozdrav
[ Markoxxx @ 26.02.2010. 12:42 ] @
Ili ga pali stalno na benzin.. ili provozaj povremeno na benzin.. i sve ce biti u redu
[ Nebojsaaa @ 26.02.2010. 12:50 ] @
pa da...palim ga stalno na benzin...

mozda sam naleteo na mulj u rezervoaru...ko zna...
[ Nebojsaaa @ 26.02.2010. 16:28 ] @
ako neko ima neku drugu ideju zasto se to desava neka napise...
[ Shomi-1 @ 26.02.2010. 22:25 ] @
Bitno je da ima benzina u rezervaru, jer i kad vozis na plin, pumpa i dalje radi( na vecini vozila), ako nema benzina, pregrije se i brzo crkne. Ne znam koja je kod tebe, da li je potopljena u rezervaru ili je vani.

poz

[ Nebojsaaa @ 26.02.2010. 23:04 ] @
ucinilo mi se da sam osetio neki pritisak iz rezervoara danas kad sam otvorio da sipam benzin...a mozda sam i umislio...ko zna....

[ Nebojsaaa @ 27.02.2010. 09:13 ] @
jel ima veze da li plin prebacuje sam u toku voznje ili mora da se pritisne papucica da bi prebacio sam i to u mestu?
[ eloiza @ 27.02.2010. 09:33 ] @
Citat:
Nebojsaaa: jel ima veze da li plin prebacuje sam u toku voznje ili mora da se pritisne papucica da bi prebacio sam i to u mestu?


Da se razumemo.

Postoji automatski način prebacivanja sa benzina na gas (ne moraš da misliš) i ručni način (moraš nonstop da misliš).

Kad upališ hladan motor, mora se uvek paliti na benzin, i tokom vožnje (znatno brže se zagreje motor tokom vožnje) će se automatski preko temperaturnog senzora prebaciti na gas kada temperatura rashladne tečnosti dostigne 50 stepeni C.

A kod ručnog prebacivanja takođe ćeš morati paliti hladan motor na benzin, pa tokom vožnje na instrument tabli pratiš temperaturu rashladne tečnosti, pa kad pređe polovinu od normalne temperature tečnosti, RUČNO prebacuješ na gas uz blago trzanje vozila.