ako ti ne potroši više od 1l ulja na 1000km onda ima izgleda još da ga voziš (karike strugači nisu otišli skroz)... ne dugo ali ima...
.... ako solidno pali kompresione karike vrše koliko toliko funkciju.....
skidanjem glave majsor može izmeriti pohabanost stublina - cilindara.... takođe može skinuti i klipove i njih premeriti... ako su mere klipa i cilindra u granicama tolerancije sledi zamena karika i još nekih 40000-60000km u najboljem slučaju.... možda izgura i celih 100000km ali uz pomoć rezervne kantice ulja kod rezervnog točka i poveće nizbrdice za zimsko paljenje...
..
a ako klipovi ne zadovolje mere, menjaju se.... ako cilindri ne zadovoljavaju mere sledi ... sada ne znam da li je na tom motoru stublina čelična tvrdohromirana-tada nema leka za nju, ili ako je stublina od sivog liva sledi "razbušivanje"... 1, 2 ili možda (ako je mnogo pohaban) 3 "specijala"
PS. Vidanu je bilo upućeno pitanje... nadam se da on nema nekih primedbi na odgovor i na to što sam umesto njega dao odgovor...