[ zelenistrumf @ 06.03.2010. 23:31 ] @
| Pre dve nedelje kupio sam opela kadeta E 1.6i
i sad odvezo kod dva masjtora kazu da je motor dobar...
Odem zamenim ulje i filtere,i vozim se vec nedelju dana tako,
odem danas da mi pregleda i nasteluje plin kad INFRAKT da me strefi !!!
Kaze mi covek da mi ne rasdi lepo pri malo vecem gasu i da veropvatno trosi ulje,
motor nema miran gas pri vecem gasu a na leru je kao podnosljivo...
Odem kuci ajd da proverim ulje kad ono sada ispod minimuma jedva pola santine da pokaze na sipci...
Sad me muci to da li je motor produvao,ili je negde iscurelo ulje?
Da napomenem da motor se ne cuje kada radi,solidno prima gas,ne brnci mu nista,
sem sto kjaze ne rzi kao sto bi trebalo (to rekao ovaj sto mi stelovao plin)
dal je moguce da je samo negde iscurelo ulje da nisam primetio ili
sam te srece da je motor kaput !!!
Zamoljavam za odgovor jer sam sa zivcima u aut :/ |
[ goat @ 07.03.2010. 01:34 ] @
za te motore znam da su veoma dobri... mogu izgurati 500000km ako se malo vodi računa.... znam slučaj baš kod tog motora da su gumice ventila poizletale iz ležišta pa su zajedno sa ventilima skakutale u glavi motora (isto se jedan hvatao za glavu i pitao zašto da mu se to dogodi na 315000km
)... potrošnja ulja je bila skoro kao da je dvotaktni motor...
... ako mirno radi na ler gasu (ne trese motor ko pomahnitao) neka ti majstor proveri gumice ventila... nebi bilo loše da i kompresiju da izmeriš, proveriš koliko "duva" na odušku, tz.iberlauf, boju izduva......
i jbs motor... čuvaj živce...
[ lancia88 @ 07.03.2010. 07:43 ] @
Pozdrav,
merenje kompresije ce sigurno biti dobar pokazatelj iako ne konacni, ali se slazem potpuno da su ovo veoma, veoma dobri motori, makar po pitanju izdrzljivosti. Moguce je da ulje nije dobro zamenjeno u smislu da je nalivano bez cekanja da se filter napuni, ili recimo "odokativnom" metodom i slicno, pa da nije ni stalo ulja koliko bi trebalo. Konacno, sada posle dopunjavanja meris sam potrosnju ulja bez infarkta, potpuno prisebno, i pratis desavanja:
- ako ulje curi, negde mora postojati trag curenja (opere se motor, a zatim detaljno prati da li se negde pojavljuju tragovi ulja koje curi)
- ako ulje trosi, onda mora postojati znak trosenja u vidu pojacanog oblacka dima, uglavnom to bude iz auspuha, pa prati taj detalj
[ zelenistrumf @ 07.03.2010. 17:07 ] @
Jutros sam bio kod majstora sto mi gledao motor (dogovor da ga on odrzava)
Majstor je na glasu ne potcenjujem ga ni malo !
I ko sto rekoh od ranog jutra pa kod njega na vrata,
a onda ravno za gusu :)
Objasnim ja njemu da mi otislo pola kile ulja za 500 km,
a on mrtav ladan lele ...
Kaze mi covek posto se i znamo od ranije,
kako ga ti vozis (gas u patos) to je i normalno i tako je i ocekivao,
jer sam mu sipao opelovo ulje,
a ono je kao retko i slabo i brzo ga izgori .
Stavi mu kaze Mobilovo i videces da ce da gura duze,
jer su mu ventili hidraulicni ili sta ti vec ne...
Lepo ja odem dam 1880 din i uzmem Mobil 15-40 organsko,
po njegovoj preporuci i zamenim ulje...
doduse motor lepse radi evo danas za probu ubih 100km,
nije pokazao da trosi...
Ce da vidimo za koji dan kad ubijem 500 km bar...
Ako i ovo zbrise za 7 dana majstoru ne gine debel cutek :D
Inace ne duva na iber jer je iber i dalje u karburatoru,baca ga po malo na dihtunge sto je valjda i normalno za opela...
Auspuh dimi donekle e sad nema bas oblak dima,
on kaze da je u normali za zimsko vreme bla bla..
Hvala ljudima koji su mi odgovorili...
Ah da sto se tice gumica za ventile,pojima ti nemam,
al mirno radi ne cuje se motor,mozda na deset sekundi mu skazaljka malo skoci
ali drzi na 800 obrtaja uglavnom.
Jos jednom hvala
[ inobradovic @ 07.03.2010. 21:33 ] @
imao sam kadet sa tim motorom i sipao sam mu optimu zelenu 10/40 polusintetika i menjao na svakih 5000km i nikad nije bilo problema dok sa nekim drugim uljima je bilo.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.