To su dve posebne aktivnosti, punjenje i kondicioniranje.
Nije dobro drzati accu na kondicioneru iz samo dva razloga. Zato sto je kondicioner "univerzalni", jeftin i neprofesionalni uredjaj u 99,99% slucajeva, a navi accu to nas ne trpe.
Automatski punjaci takodje nisu istog kvaliteta, to je sprava kao i svaka druga, koliko se plati toliko se i dobije.
Tako da jedina preporuka moze biti da se dobro upoznaju karakteristike i punjaca i kondicionera(ko ga poseduje), ali koliko vidim, ovde cavrljamo uopsteno, ne spominju se karakteristike "punjaca", spominje se rec "punjac" kao neko univerzalno pomagalo.
Elem, kao sto ni "auto", ni "ulje" ni "akumulator" ne odredjuju poblize da li se radi o yugo ili mercedesu, sintetickom ulju ili kolomazu, ili 6v10Ah ili 24V 250Ah, potrebno bi bilo malo vise detalja bar o "punjacu"...za direktnije konkretnije i upotrebljivije savete.
Mada mislim da i iz
Citat:
vladd:
... da napon punjaca nije preko 15V, i da struja nije preko 4-5A. ...
Moze da se naprave neki "okvir" za nabavku ili koriscenje punjaca
Poz