[ mmix @ 13.03.2010. 11:41 ] @
| Buraz mi je taksista i vozi Xaru Picasu 2002 (250k na satu) sa Benzinskim motorm 1.8 16V 115KS i dodatim plinom. Trosi mu oko 1l ulja na 1000km sto je malo mnogo i zamolio me da se raspitam ovde za moguce uzroke. Informacija koju je on dobio je da su 99% u pitanju gumice ventila koje mora da zameni pa ga interesuje kakva su tudja iskustva sa ovim problemom.
Hvala.
|
[ vladd @ 13.03.2010. 19:39 ] @
Prvo mora da obrati paznju na izduvne gasove. Kako i kada se pojavljuje dim.
Ako je samo na pocetku voznje, uz nestanak(znacajno smanjenje) dima tokom voznje, onda su gumice najverovatniji uzrok.
Ali ako konstantno dimi, onda su moguci drugi razlozi, dihtung glave, karike..
Ili prosto gubi ulje na nekom semeringu..sto je sledeci set uzroka...
Uzgred, neka proveri kompresiju, da ima informaciju o stanju motora.
Poz
[ pop.zr @ 16.07.2011. 08:04 ] @
Postovani, imam citroen picasso 1.8 16v 85kw,uradio sam veliki servis i posle 1150 km mi je potrosio 1 litar ulja, sipao sam texaco 10-40 polusintetika pa me zanima da li je mozda do ulja ili je nesto sa motorom sa tim da ne izbacuje nikakav dim na auspuh ali je auspuh mastan.Unapred hvala
[ vladd @ 16.07.2011. 09:27 ] @
Odakle ti ideja da sipas polusintetiku u motor sa 16 ventila i 117KS? Generalno.
Za taj motor je sinteticko ulje(opcije se koriste pod specificnim okolnostima), ali nakon 100.000km, sprzice doticnu polusintetiku(u sistini mineralno ulje sa manje od 20% sintetickog, i aditivima za tecljivost na nizim temperaturama).
0W-40 ili 5W-40 je ono sto bi mogao da nabavis i sipas u motor. Postoje i sinteticka ulja gradacije 10W-30 i 10W-40, ali se tesko nalaze na nasem trzistu.
Poenta je da koristis sinteticko uje, u tom motoru. Mineralno se ocigledno lokalno pregreva, razredjuje, sagoreva i nestaje. Lagano ali sigurno...
Ustede ocigledno nema....
Poz
[ komosarz @ 16.07.2011. 23:11 ] @
Nisi pogrijesio sa uljem(sem ako si usuo fals,ali ne vjerujem).U tvoj motor ide polusintetika,a gradacija ovisi o klimi...
[ goat @ 17.07.2011. 00:12 ] @
1. remont glave motora
2. zamena karika
3....... zavisi od rezultata merenja stublina i kliova....
samo zamena gumica je teška glupost
[ cozmo_im @ 17.07.2011. 14:31 ] @
Ima ulje na auspuhu? Ja bih posao od vodjica ventila, imao je ortak takav slucaj na tom motoru... polusintetiku ne moz tolko da potrosi i da oce (osim ako nije laznjak naravno).
[ vidan kv @ 18.07.2011. 21:49 ] @
..........nađe drugi motor i zameni ga u kompletu......imate li vi predstavu koliko košta generalni remont motora(naravno sa org. delovima a ne sa ovim kineskim sra...m)?......poozzz!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.