[ Nebojsaaa @ 15.03.2010. 11:47 ] @
Imam problem....gasi mi se auto ujutro npr kad krenem na posao...ali samo kad nije dobro ugrejan...a danas se to desilo i u toku voznje...ali kad je auto bio zagrejan....a onda nisam mogao da ga upalim ni na benzin...
skoro mi se nesto poremetilo oko plina...pa mi je majstor menjao neko kuciste za osigurac...i od tada se to desava...a i nije mi stavio originalne svecice...vec neke druge...za koje je rekao da su bolje kad se auto vozi na plin...

da li neko moze da mi kaze otprilike sta bi moglo da bude?
[ vladd @ 15.03.2010. 13:39 ] @
Na ovakav prikaz situacije, mogu da konstatujem da "nesto nije u redu"

Ili sledi poduzi post

Potrebno je konstatovati sta se radilo, i kako je sve radilo dok je radilo. Da li je zamena svecica sledila nakon problema, ili nakon ugradnje plina. Da li je nakon intervencije, ugradnje, bilo nekakvih naknadnih zahvata, dodavanja sklopova, stelovanja, "recimo "na manju potrosnju"...

Da li svi elementi plinske instalacije rade(pre svega ventili), da li ima dovoljno vode u sistemu hladjenja, da li su svecice, bobine..(ili sta vec ima nepoznati auto), u perfektnom stanju, da li je menjan filter vazduha, da li se oseca plin, da li je auto udaran, ili imao neki stres u voznji, npr udarna rupa..da li ima plina u rezervoaru..

Menjanje osiguraca deluje kao problem sa pumpom goriva, ako je elektricna, sto je moguci uzrok nerada sa benzinom, ili nije dobro uradjen ventil za blokadu protoka benzina, pa dolazi do mesanja benzina i plina, a auto radi u nekom obogacenom rezimu...

Previse je pitanja, za potrebne podatke, da bi se olako isporucio TACAN odgovor.

Poz
[ Nebojsaaa @ 15.03.2010. 15:07 ] @
e pa ajde da krenem redom :)

prvo sam ugradio plin...pa je sve bilo ok...sem one lampice...i tu sam lampicu resio...posle par dana sam menjao svecice...cisto reda radi...posto imam punta...u njemu su bile bosh svecice...ali mi je on stavio neke druge i rekaod a su one bolje za plin....a nesto mu bas u to ne verujem...jer mi je prodao njegove svecice...i tako...sve je bilo ok...

e onda mi se javio problem...ugasio mi se na plin...i onaj prekidac nije davao znake zivota...pa je valjda sam prebacio na benzin...i tako sam ga vozio 2 dana jer me uhvatio vikend i taj majstor nije radio...a kad sam otisao posle vikenda...on je ustanovio da ne radi kuciste od osiguraca...koje je ugradjejno uz plin....i zamenio ga je....i nije nista vise dirao...i od tog dana...sledeceg jutra...kad sam krenuo kolima...a bio je minus napolju...sneg je padao...ugasio mi se na prvom semaforu...i ako se to nije desavalo ranije...i kad se ugasio....prebacio sam na benzin prekidac i pokusao da upalim...ali nije uspelo...samo je verglao....a onda sam prebacio na plin...pa je upalio...i onda sam ga vozio normalno....i taj dan sam svratio kod majstora i pitao ga sta se desava..a on je rekao da je to normalno...i da auto kad je hladno treba malo bolje da se ugreje...da se ne bi gasio na plin.....i to je bilo to sto se toga tice...i par ljudi mi je reklo da se to njima desava na plinu...i evo dolazi sad malo bolje vreme...i meni se vise ne gasi na semaforu jer je toplije...i ja kao srecan....ali...danas kad sam krenuo na posao...ugrejao sam dobro auto i ako nije hladno puno...i vozio ga...i ok je sve bilo...nije se gasio...ali u momentu negde posle 20 kilometara predjenih...pocne da se ponasa kao da osteje bez plina...pocne da gubi snagu...i malo da stuca...i na kraju se ugasi skroz...i ja pomislim ...kao ma ostao sam bez plina sto posto...ali se preracunam i shvatim da je to ne moguce u pitanju jer bi trebao bar jos 10 litara da bude u rezervoaru...i tako...onda krenuo onu standardnu foru...da ga upalim opet na plin...a oni nije hteo....pa prebacim na benzin...i on opet nije hteo...pa prebacim na plin...i on upali jedva...ali mu je zvuk bio jako cudan...mnogo jaci...i kao da ne radi jedna svecica...ili je to bilo tako jer se pomesao plin i benzin...stvarno ne znam...to ja vise laicki nagadjam...i tako....posle sam ga normalno vozio...nije se to desavalo...ali u glavnom...to se desilo....i sad sam malo isparanoisan..jer trebam da krenem na neki put...i ne znam sta da radim...
[ Nocni @ 15.03.2010. 15:27 ] @
E ti u svom stilu, kako si ovo objasnio - svaka ti čast...
Treba da vidiš čega nema kada se auto ugasi da li nema varnice ili nema goriva... Za početak bi trebao da promijeniš majstora...
Što se tiče plina to je standardna procedura da se vraćaš XX puta posle ugradnje kod majstora i da ga nikada ne može naštelovati...
Ako ćemo da se bavimo nagađanjima onda, da nemaš plin izgledalo bi da ti je pokvaren senzor obrtaja radilice... ovako, vjerovatno je nešto od plinske instalacije uzrok... treba ti majstor koji će to da ti riješi...
[ etjen @ 15.03.2010. 16:09 ] @
ja moram da primetim nešto.
Naime, čitam X ovakvih tema ovde i neverovatno kako je uvek problem u nesposobnosti majstora. Prečesto se dešava da se savet traži na forumima posle akcije kod nekih nadrih majstora a naročito je problem posle ugradnje plina.
Izgleda da su svi živi počeli da se bave ugradnjom plina i da retko ko zna da radi (ili su takvi preskupi, šta li je...)

U svakom slučaju promeniti majstora i odvesti ga da to neko ljudki uradi. Ja kad sam vozio na plin, nikad nisam imao sličnih problema. Niti mi se gasio kad je hladan, niti mi se gušio, niti bilo šta... I to je iskustvo sa više vozila -konkretno stari Galant, Corolla, i Reno 21. Svi su radili super na plin (eventualno ponekad neravnomeran rad kad je baš hladan) i to su sve bili obični plinski uređaji gde sam prebacuješ.
Da li su ti motori bili idealni za plin ili ne, ne znam (mada su svi bili karburatorski) ali ja sa plinom imam odlična iskustva.
[ vladd @ 15.03.2010. 16:46 ] @
Dosetim se ja Cie i Bie..i pogledam profil.

Znaci to je puntic, kome je majstor "ubio" check engine, bez emulatora lambde

Pa za to sledi svakih 40-ak km setanje do majstora, i vadjenje ECU-a iz servis moda, a majstorcina ce da menja osigurace, svecice, kataklingere...

Ili da sam kuipis laptop i kablove i program za auto dijagnostiku, pa da krenes na put, ili da odvezes kola do majstora i da mu konacno kazes da hoces da putujes sa kolima a ne da slusas njegove bajke o kataklingerima, vudlovanim glejznicama, i ponasanju motora na raznim temperaturama okoline, ako je pritisak ovakav ili onakav...kao da je auto labilni pacijent, a hronicni bolesnik je postao.

Elem, dok se ne pretrese kompletna instalacija, plinska, od ventila, preko emulatora, do usisne grane, nema puno pomoci. Majstor je zbrljao sta je zbrljao, ocito je vest u klepanju para, pa gledaj kako ces sa njim.

Proveri samo, da nje iscupao sijalicu iz instrument table za check engine, ne bi me cudilo da je "popravka" isla u tom smeru...

Ako nas pitas sta je, ja bih rekao da je nekorektna plinska instalacija, aljkavo odradjena, sa verovatno fuserski odradjenim detaljima, sa losim komponentama, i kao takva, sama se nekako bori za zivot, i pokazuje neke neartikulisane i nepovezane simptome.

Tu je moguce da sve pomalo, ponekad otkazuje, a majstor zamislja neki rezim, u kome bi to radilo, bez njgovog truda..


Poz
[ boxxter @ 15.03.2010. 17:34 ] @
Meni se to desavalo na golfu trojci, pre nekoliko godina. 1.8 mono-point injection , ispostavilo se da spoj na plinskoj instalaciji pusta, i onda plin pusta, posto je vec u smrznutom stanju, i zato nece da radi. Zamenili selne, dotegli to malo bolje, i posle je radilo kako treba.
[ Nebojsaaa @ 15.03.2010. 18:48 ] @
Citat:
Nocni: E ti u svom stilu, kako si ovo objasnio - svaka ti čast...
Treba da vidiš čega nema kada se auto ugasi da li nema varnice ili nema goriva... Za početak bi trebao da promijeniš majstora...
Što se tiče plina to je standardna procedura da se vraćaš XX puta posle ugradnje kod majstora i da ga nikada ne može naštelovati...
Ako ćemo da se bavimo nagađanjima onda, da nemaš plin izgledalo bi da ti je pokvaren senzor obrtaja radilice... ovako, vjerovatno je nešto od plinske instalacije uzrok... treba ti majstor koji će to da ti riješi...



pa ne mogu da menjam majstora kad je auto pod garancijom.....
[ Nebojsaaa @ 15.03.2010. 18:51 ] @
Citat:
vladd: Dosetim se ja Cie i Bie..i pogledam profil.:D

Znaci to je puntic, kome je majstor "ubio" check engine, bez emulatora lambde:)

Pa za to sledi svakih 40-ak km setanje do majstora, i vadjenje ECU-a iz servis moda, a majstorcina ce da menja osigurace, svecice, kataklingere...

Ili da sam kuipis laptop i kablove i program za auto dijagnostiku, pa da krenes na put, ili da odvezes kola do majstora i da mu konacno kazes da hoces da putujes sa kolima a ne da slusas njegove bajke o kataklingerima, vudlovanim glejznicama, i ponasanju motora na raznim temperaturama okoline, ako je pritisak ovakav ili onakav...kao da je auto labilni pacijent, a hronicni bolesnik je postao.

Elem, dok se ne pretrese kompletna instalacija, plinska, od ventila, preko emulatora, do usisne grane, nema puno pomoci. Majstor je zbrljao sta je zbrljao, ocito je vest u klepanju para, pa gledaj kako ces sa njim.

Proveri samo, da nje iscupao sijalicu iz instrument table za check engine, ne bi me cudilo da je "popravka" isla u tom smeru...

Ako nas pitas sta je, ja bih rekao da je nekorektna plinska instalacija, aljkavo odradjena, sa verovatno fuserski odradjenim detaljima, sa losim komponentama, i kao takva, sama se nekako bori za zivot, i pokazuje neke neartikulisane i nepovezane simptome.

Tu je moguce da sve pomalo, ponekad otkazuje, a majstor zamislja neki rezim, u kome bi to radilo, bez njgovog truda..


Poz


heheh nije izvadio lampicu posto se sad pali kao i ranije pa se ugasi kasnije...sve je ok oko toga...
a kako se vadi ecu iz servis moda? jel to mora kompijuterom da se radi?

prvih 500 kilometara mi je radio perfektno...a onda je poceo da ima te male bagove posle promene svecica i tog osiguraca...
jel vi ljudi znate nekog dobrog strucnjaka za plin koji nije skup? to cisto pitam ako budem imao u buducnosti probleme :))
[ kopajko @ 15.09.2011. 17:05 ] @
Pozz,

Imam problem kod zastave 128 desava mi se u voznji na plin da hoce auto da mi se gasi. Obicno se gasi kad je vruc npr kad predjem 20 30km i kad udjem u grad kocenje stajanje po raskrsnicama hoce da se ugasi. Posle gasenja nekad hoce da upali a nekad ne. Cim ga prebacim na benzin upali vozim ga malo dok sam u gradu i kad izadjem iz grada prebacim na plin i nema frke ide auto.
Jos mi se desavalo par puta kad sam vozio jednu deonicu od 80km da negde oko 70km (gde pocinje blaga uzbrdica) auto pocne da se gasi i slabije vuce prebacio sam ga na benzin tada i nije bilo problema. Kad sam se vracao kuci presao sam svih 80km na plin bez problema dok nisam stigao kuci u naselje gde se opet gasio po raskrsnicama.

Primetio sam da kad stisnem ono dugme za plin nece da se cuje el mag ventil, pre kad stisnem to dugme cuje se el mag ventil kako skljocne sada ne. To dugme sam stiskao kad palim auto na plin da mu ubaci valjda vise plina kako bi auto lakse upalio. Inace mogu da prebacivam na prekidacu plin benzin, kad okrecem prekidac on prebaci ali nece da skljocne ventil kad stisnem dugme. Filter za plin sam menjao pre nekih 700-800km. Filter za fazduh takodje pre nekih 700-800km.

Jel moze neko da nasluti u cemu moze biti problem, da mi kaze sta da pogledam? Deluje mi da nije nesto ozbiljno ako je neki manji kvar da mogu ja da otklonim da ne moram da vozim kod majstora. Majstori ko majstori ima ih OK ali mnogo vise je onih sto nisu. 3 majstora bude 3 razlicita kvara a na kraju nije ni jedan nego neki cetvrti a svaki ti skine kozu sa ledja :)

Hvala.
[ SASASTA @ 15.09.2011. 17:23 ] @
Venturi sistem koji nije dobro nastelovan daje slicne simptome.treba proveriti i svecice a ako ne daje nista rezultate sredjivanje isparivaca.potrazi po internetu imas detaljno objasnjeno stelovanje.
[ Milojkovic @ 15.09.2011. 19:53 ] @
Citat:
Nebojsaaa: pa ne mogu da menjam majstora kad je auto pod garancijom.....

Naravno da ne treba da menjas majstora, drzi se ti garancije i pokusaj da to sam popravis onako kradom da slucajno ne razbesnis majstora.Proveri prvo da li ti uopste imas plina u rezervoaru pa tek onda sve ostalo.
Imao sam slucaj da covek kukumace na automobil i na majstore a ono macor plinska instalacija ne dihtuje i automobiol gubi plin.Za par dana iscuri sve a rezervoar za benzin( poslovicno kod vecine plinasa) prazan.
Silne muke su bile da ga ubedim da sipa pola rzervoara plina i da konacno naspe 10 litara benzina ali avaj benzinska pumpa je odavno dusu ispustila kao i benzinske brizgaljk a displej ne pokazivacu koliceine plina je i dalje davao istu (laznu) kolicinu plina.
Na plin je tada upalio, radio je taj dan ,i radio je ok ,avaj posle dva dana nije vise bilo ni trunke plina pa je opet bilo povuci potegni dok nisam otkrio pravu poentu.