[ zmau @ 16.03.2010. 20:02 ] @
Rikno mi je homokinetički zglob na puntu, polovnom dizelašu od 1700 kubika, 98o godište, bez ABSa.
Pokušao sam da kupim nov, ali se ispostavlja (kažu oba trgovca kod kojih sam bio) da ni jedan od tri modela zgloba koji bi po katalogu mogli da pasuju na takav auto - nije identičan starom zglobu.
Tako da pretpostavljamo da su i zglob i poluosovina od nekog drugog modela ubudženi u punta. Ili možda ima još neka caka ?

Postoji li način da ukapiram koji je (od čega je) taj stari zglob ?
Ako ne, onda koje su bitne karakteristike (prečnik ovaj, prečnik onaj...) zgloba, na osnovu kojih bih mogao da pokušam da potražim isti takav zglob a da ga ne poturam fizički pod nos svakom trgovcu kome postavim pitanje ?
Ima li smisla razmišljati i o promeni poluosovine, odnosno koliki bi to bio posao (tj trošak) ?
[ komosarz @ 16.03.2010. 20:24 ] @
Ne vjerujem da je nesto budzeno,jer nema razloga za to(ali opet imaj u vidu da je 1,7D bio ugradjivan i u Uno i Tipo,Lanciu...)Promjena poluosovine radi zgloba je glupost.Vec ti fino zglob u ruke,subler i od prodavnice do prodavnice pa ako ne nadjes onda na otpad.Izmjeris stari i novi mora da bude identican pogotovo unutrasnji precnik zgloba koji se natice na poluosovinu i vanjski koji ide u glavcinu tocka...
[ pudar @ 18.03.2010. 18:53 ] @
Tacno tako,spoljni i unutrasnji nut su bitni,a spoljni gabariti u tvom slucaju i ne bas.