[ Stoj @ 17.03.2010. 19:10 ] @
| Skoro sam vozio pežo 607 2.7 dizel i oduševio sam se kako je auto dobro i kvalitetno urađen a posebno me je iznenadio njegov tih i moćan motor koji do stotke stiže za malo više od 8 sek.Reč je o osveženom modelu koji se proizvodi od polovine 2004god i ima puno novih detalja u odnosu na stariji model koji je rađen od 99 do 04 god.Takav isti voze policijski presretači u Srbiji pa pošto planiram da uskoro zamenim svoj auto on mi je jedan od opcija.Inače prelazim oko 30 000km godišnje pa bi došao u obzir neki do 100 000 pređenih km.Obično vozim 5-6 godina pa oko 300 000 km prodajem.Ovaj ima od opreme skoro sve što jedan savremen auto može da ima.Zanima me kakav je ovaj 2.7 dizel motor i dali može bez problema da ide do 300 000km.Oni 2.2 dizeli su se odlično pokazali i znam da se svi sa njima hvale.Molim za vaša mišljenja i iskustva ako neko ima. |
[ Nocni @ 18.03.2010. 18:49 ] @
Auto je naravo vrlo dobar... ima mozda par stvari koje mi smetaju kod njega... fap filter tj. filter cestica koji je prilicno skup i hoce da pravi probleme, kosta blizu 1.000€, cak je i aditiv koji se sipa za regeneraciju tog fap-a prilicno skup oko 65 € je litar a staje 4-5 litara... interesantno je da taj aditiv za njega nije isti kao za ostale hdi motore...
Sa te tehnicke strane ima jos nekih stvari koje mogu da zasmetaju... npr glava motora se ne moze po potrebi ravnati ili na bilo koji nacin obradjivati vec se mora kupiti nova... posjeduje stari tip ksenon farova za koje su sijalice veoma skupe a pruzaju vrlo slabu vidljivost po kisi itd
Za moj ukus je to prevelika snaga za voznju samo na prednjoj vuci a nema u opciji kvatro pogona... znaci da barem prednje gume moraju biti vrlo kvalitetne i uvijek skoro nove jer se u suprotnom nece dobro ponasati po klizavom ni u blazim krivinama... ima esp koji je nedovoljno dobar za tu velicinu i snagu vozila... naravno ovo su sve moji razlozi i sto se tice same voznje ona je stvar ukusa isto kao i izgled...
[ Stoj @ 18.03.2010. 21:01 ] @
Taj filter cestica kod njega se tek na 210 000km kontrolise a po potrebi i menja a zupcasti kais na 240 000km.Nisam sto posto siguran dali u celoj Evropi ali znam za Svajcarsku i jos neke zemlje da Pezo taj filter menja besplatno.Pojasnite mi za taj aditiv koji se sipa u filter?Kada se sipa i gde se to tacno sipa?I kakve to probleme pravi ,mislim kako se to primecuje?Sto se tice vase zamerke da je prejak za prednji pogon ,verovatno da tu ima istine ali i mnoga druga vozila sa slicnim ili jacim motorima imaju samo prednju vucu.Recimo audi A6 2.7 tdi ili citroen c6 sa istim motorom kao i 607 itd.Meni je u voznji izuzetno stabilno delovao a posebno mu je automatski menjac mekan, to jest skoro neprimetno prebacuje brzine pa se ne oseca nikakvo trzanje.U sustini prava Francuska udobnost.
[ Nocni @ 18.03.2010. 21:52 ] @
Od besplatne zamjene nema nista... Vidi se da si zaboravio sta je to losa nafta, voda u gorivu i sl. jer zivis u CH...
Ja kais i njegovu zamjenu nisam pominjao a za aditiv ima poseban rezervoar, kolicina se "vidi" dijagnostikom, ima i comp koji regulise to ubacivanje aditiva... U filter se ubacuje mala kolicina aditiva tek kada se vozilo vozi konstantno desetak minuta vecom brzinom...
Audi A6 2.7 tdi posle 2005 ima sa dvije vrste motora i to 163 ks i 178 ks... pezo 607 2.2 hdi taj restajling posle 2004 ima 177 ks
Mi smo ovdje govorili o 2.7 hdi pezou, znaci jaci je 20-30 ks od tog audija...
150 KW je neka gornja granica i vrlo je malo vozila sa tom snagom koja se voze samo na prednjoj vuci... pogotovo kada su dizeli u pitanju... tu snagu ima nova honda akord 2.4 ali je kod nje kao i kod vecine benzinaca momenat drugacije rasporedjen pa se lakse kontrolise... To je sve stvar ukusa...
[Ovu poruku je menjao Nocni dana 18.03.2010. u 23:59 GMT+1]
[ Stoj @ 19.03.2010. 16:16 ] @
Dobro a taj aditif dali se može dopuniti van servisa i posle koliko pređenih kilometara se ta boca isprazni.I dali se kod njega vodena pumpa,termostat i klinasti(običan)kaiš isto menjaju zajedno sa zupčastim na 240 000 km ili se to treba uraditi pre.Jer znam da se uglavnom na svim vozilima to menja kada i zupčasti kaiš.Mislim na vozila koja imaju zupčasti.Na Mercedesu koji ima lanac ili BMV to se uglavnom radi na oko 150 000km.Ovo je prilično visoka kilometraža čak i za zupčast kaiš a kmoli za ostalo gore navedeno.Pa me zanima dali znate o tome ?I još mi niste odgovorili ,kakav je taj motor i dali može da prođe veliku kilometražu bez većih kvarova kao što su turbo(on ima dve turbine)boš pumpa ili recimo uopšte elektronika?Dali su poznati neki uobičajni kvarovi na njemu.Znam da se 607 sa tim 2.7 motorom vrlo malo vozi kod nas pa verovatno su i iskustva mala.Znam sigurno da policijski presretači imaju jedan crni baš sa tim motorom.
[ Nocni @ 19.03.2010. 23:07 ] @
Aditiv se kad je sve u redu i kada je gorivo dobro troši vrlo sporo... to ubacivanje je u određenom broju grama prema ciklusu... Za dosipanje je potrebno vozilo podići na dizalicu i ne vidim razlog zašto bi to neko radio van servisa...
To što se kao interval za zamjenu kaiša navodi 250.000 km nije baš precizan podatak... Kod pežoovih servisnih uputstava stoji da se kaiš može (zavisno od uslova eksploatacije) zamjeniti od 180.000 pa do 250.000 km ili 10 godina... Znači na 180.000 ga treba pogledati i procijeniti da li je za zamjenu... Sa kaišem se mijenja osim natezača i vodena pumpa koju ne treba ranije mijenjati osim u slučaju nekog problema... posle 10 godina ga treba zamijeniti koliko god da je prešao osim ako se radi o izuzetno maloj kilometraži...
To je V6 motor sa dvije turbine i sa dva interkulera i može da pređe i mnogo više kilometara nego što ti navodiš... taj motor je proizveden u saradnji sa fordom i ugrađuje se u mnoga auta... ima ga u jaguaru XF pa onda u ovom novom citroenu C5 koji je strasan auto i uradjen je na platformi budućeg pežoa 408...
607 je ipak na zalasku... oni stariji prije restajlinga imali su i problem sa automatskim menjačima pa je od tih starijih teško uopšte naći automatika a da mu nije rađen menjač... kod novih je taj problem otklonjen ali uvijek posle ovakvog prethodnika ostaje sumnja u te menjače...
Ovo što pitaš za boš pumpu nije strašno jer je iz neznanja... naravno nijedan hdi nema boš pumpu već su to common rail motori i imaju pumpu visokog pritiska i kompjuterski upravljane dizne...
Nema nekih drugih meni poznatih kvarova i nedostataka osim onih koje sam naveo ranije...
[ Stoj @ 20.03.2010. 11:57 ] @
Hvala vam puno ste mi pomogli.aposto sada vozim audi a6 2.5tdi i vrlo sam nezadovoljan sa tim kolima u smislu kvarova a taj pezo ima da se nadje po vrlo pristupacnim cenama i u odlicno odrzavanom stanju jer ih uglavnom voze imucnija sredovecna gospoda.Po vasim sugestijama je to ipak jedan prilicno dobar i pouzdan auto i vi mi ga preporucujete za kupovinu.Jer ni jedna marka auta nije savrsena i bez mana pa tako ni on.Pozdrav
[ Zarko Silic @ 20.03.2010. 14:41 ] @
Koliko je taj 607 savrsen i nekvarljiv uverices se onda kada dodje u godine i kilometre koje je presao taj A6 2,5 TDi.
[ Stoj @ 20.03.2010. 16:44 ] @
Ma ja ga jos nisam kupio ali od audija mislim nema kvarljivijih kola.Mnoge kolege i prijatelje znam koji voze audije šestice i niko se ne hvali.Moj je do 180 000km bio bez nekih drastičnih kvarova.A onda turbo,poluosovina,ABS,na 240 000 boš pumpa i na kraju šlag na tortu na 280 000 automatski menjač(njega sam našao za 1200evra polovnog)ukupno van normalnog održavanja svaki kvar je bio oko 2000evra.Uložio sam u njega ne planirano 7-8000evra.Dali je moglo biti gore.Retko kome na tim audijima nije otišao ABS,Boš pumpa i automatski menjač.Meni su u servisu rekli da sam ja sa menjačom prošao dovoljno kilometara i da oni znaju da crknu i na manje od 150 000km.Audija cenim samo po odličnoj karoseriji i po izvanrednoj stabilnosti na putu.Što se tiče pouzdanosti jedan je od najgorih.Starim modelima svaka čast jer sam početkom devedesetih promenio dva 80 od sa kojima sam bio prezadovoljan,pa sam zato i kupio 6-ticu.Moj kolega kupio nedavno mercedesa E 320 94god.sa 80 000km i posle mesec dana otišao mu ABS i on oko 2000evra odma uložio.Nema danas pravila.Ali za 607 niste mi direktno odgovorili kada se sve sabere i oduzme dali da ga kupim.
[ goat @ 20.03.2010. 17:56 ] @
+-+-+-----..... 607!?....zaobiđi ga u širem luku sem ako ne želiš da se ogledaš na njegovom laku...
vidiš i sam koliko se lomiš oko kupovine istog... šta misliš kako će biti za par godina?... nadam se da nisi zaboravio činjenicu da ga trebaš prodati (sem ako nisi rešo da ga zadržiš do kraja!?)....
ako ti je pouzdanost bitna "šacni" neku Hondu
[ sasa022 @ 20.03.2010. 18:13 ] @
@Stoj
Sve je to relativno - svaki auto se pre ili kasnije pokvari,ostaje ti nada da ces "da naletis na dobar primerak"......
[ Stoj @ 20.03.2010. 18:28 ] @
Ma kakva Honda.Krug se sveo na par komada.BMW 5,Mercedes E i
607.On je za trecinu jeftiniji od ovo dvoje a u njihovoj je klasi samo sa jacom opremom.Oni mislim da su precenjeni u odnosu na druge marke i da im cena nije realna.Mecku i BMW ne mozes od Balkanaca i Turaka da kupis.Svidja mi se i A6 ali rekao sam Audi nikada vise.Gore u prvim tekstovima kazete da nema neke velike specificne kvarove i da moze da prodje mnogo vise od 300 000km do koliko ja obicno vozim .
Ja shvatio da on vredi a sada mi kazete da ga zaobidjem u velikom krugu.Potpuno ste me zbunili.
[ Stoj @ 20.03.2010. 18:38 ] @
Ma ja mislim da je Sasa22 potpuno u pravu.Stvar je na kakav primerak naletis.Ali ipak ako se mnogi zale na jedan isti model kao sto je A6 97-05 onda tu nesto nije u redu i treba ga zaobici.Mozda je nova 6-tica dobra ali mene strah.Oko BMW i Mercedesa sam smatram prilicno obavesten i znam uglavnom njihove vrline i mane pa se zato ovde interesujem za 607.Ali i za njih su nova saznanja dobro dosla.
[ inobradovic @ 20.03.2010. 21:50 ] @
novo vreme nove tehnologije i vreme je za novu kilometrazu, ne moj vise da vozis automobile do 300000km nego ih menjaj na 250 akupi auto koji ima 100oookm.
ustedeces na svemu jer sve preko 200oookm je za ocekivati skuplji kvar.
[ Stoj @ 20.03.2010. 23:05 ] @
Tako sam i mislio da kupim sa oko sto hiljade i da vozim najvise do trista.ili 5-6god.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|