[ sasa022 @ 21.03.2010. 12:09 ] @
2002-2004.godiste sa oko 200kkm ( stvarna kilometraza ). Koji motor izabrati ? |
[ sasa022 @ 21.03.2010. 12:09 ] @
[ Laki024 @ 21.03.2010. 13:35 ] @
Hm.
Ovom auto vise odgovara sigurno 1.8 il 2.0 , ali bih ja ipak pre izabrao 1.6 zbog registracije. PS ako vec kupujem benzinca gledao bih neki koji ima vec ugradjeni plin, a da plin nije stariji od godinu-dve zbog kilometraze. [ AstralPro @ 21.03.2010. 21:20 ] @
Sve to ide skoro isto, gledaj cenu registracije sad i planiraj sta ce biti kad poskupi mozes li podneti a 200 kubika manje vise, i nije toliko bitno, bitno je da li je auto odrzavan i kako. Pozdrav
[ Nocni @ 22.03.2010. 00:10 ] @
Treba da uzmes ili 1.6 ili 2.0 jer je 1.8 stariji tip motora koji je 2004 izbacen iz upotrebe i nema ga ni kod megana od tada... a inace 1.8 vise trosi nego 2.0...
Motor 1.6 je zadrzan bez nekih vecih razlika i u ovoj najnovijoj laguni 3, dok je 2.0 pretrpio znacajne zahvate i poboljsanja... [ Java Beograd @ 22.03.2010. 07:46 ] @
Polovni auto koji ima ugrađen plin, govori tj. viče: vozili su me do iznemoglosti !
[ gogi11 @ 24.03.2010. 22:58 ] @
Mislim da je pravi odabir za tu karoseriju veoma bitan!! Malo teza karoserija zahteva i nesto jaci motor (tj bilo bi pozeljno) te tu i dolaze do izrazaja potrosnja i habanje motora.
Svakako moj predlog je neka sredina-optimala 1,8 16v koji i licno imam u mojoj Laguni II mk1 2001 godiste. ima 120 ks sto je sasvim dovoljno za pristojnu voznju, 1,6 je po malo slab za kariseriju te tezine a 2,0 (pogotovo sa oznakom IDE) treba izbegavati , sto zbog odrzavanja koje je enormno skupo sto zbog nemogucnosti ugradnje plina u tajk motor!!! Dakle obrati paznju na oznake motoera u 1,6 1,8 i 2,0 16v (bez oznake IDE) moze da se ugradi sistem za pogon na TNG. Kilometraza ....hm ...stara prica. Pa koliko se muva sa kilometrazama tih 200.000 km i ne deluju strasno tj vrlo verovatno da auto star 6-8 godina moze da predje toliko pa i vise ali da kao po dogovoru svi trgovci "nameste" na 120 ili 130.000 km tesko !! U sustini po recima mog majstora Renoovi benzinci su po prilicno izdrzljivi motopri tako da ta kilometraza ne predstavlja nikakav problem vec je jedino potrebno malo vece ulaganje u odrzavanje prpratnih delova sklopova tj u kakvom je generalno stanju auto koji se gleda , najvaznije je znati servisnu istopriju auta ali se to kod nas tesko dozna jer retko koji ima servisnu knjigu a trebalo bi. O tome da 1,8 trosi vise od 2,0 ??? Hm pa iz mog iskustva DA jedino ako 2.0 trosi 5-6l i . -citaj tacka !!!! Meni je potrosnja oko 8l plina!! Do duse nemam tesku nogu ali sa sipanih 1500 dinara ili-ti 28-30l plina (u zavisnosti od cene posto se menja kao gace) u praznu bocu prelazim oko 340km pa i 350 km do prebacivanja benzin tako da to oko potrosnje se kaci macku o rep. Ne kazem da 2.0 trosi ne znam koliko vise ali ipak nema vecih razlika koje bi odskakale u koris jednog od ta dva motora. Racunaj na potrosnju od 8-10l sto i nije nesto velika potrosnja za auto tog ranga i te snage. za 10l mislim na extremniju gradksu voznju ili auto put i fino przenje , mada meni na auto putu pri brzini od 120 km/h po bordu pokazuje potrosnju (trenutnu) od oko 7,5 do 8l nemam tempomat pa ne mogu da "zakucam gas " i ne diram papucicu. No bordu nije uvek verovati pa se obicno na njegovu cifru dada do jedna litra. Registracija : 23.000 mene izasla u Oktobru 2009 i to prva registracija gde sam imao nesto vecih troskova u smislu nova saobracajna i nove tablice (oko 1500-200 din) Za 2.0 je nesto veca registracija ali ne ulazim u to. Moja preporuka je svakako motor 1,8 16v jer je isti i u mojoj laguni i odlican je tj vrlo dobro nosi karoseriju. Jos jednom da se vratim na ono "stariji motor" neko je vec rekao ... 1,6 je motor koji je preuzet (uz blage modofokacije iskljucivo fizicke prirode-zbog gabarita) iz stare lagune , dakle Laguna I mk1-2 koja se pravila do 2000 a i taj motor se ugradjivao u megana I 1996-2001 mk1 i mk2 restajling tako da je TOO zapravo stariji motor ali nema tu nekih bitnijih razlika (generacijski gledano) izmedju starog 1,6 i nesto "novijeg" 1,8 tako da ... Ugradnja plina: ISKLJUCIVO-Samo sekvencijalni sistem dolazi u obzir. cene se krecu od 450-650evra u zavisnosti od servisa boce i jos par stvari... ali savako i ole ozbiljan ce ti reci biraj majstora a ne cenu ugradnje !!! Stoji ta prica !! Ja sam ugradio Landi Renzzo za 590e sa bocom u gepeku , tocenje plina je na mestu tj tik pored cepa za benzin "-vrlo prakticno i estetski bolje. Sve je automatizovano tako da je moje samo da upalim auto a on dalje prebacuje kada se tecnost za hladjenje zagreje na odredjenu temperaturu (to je vec opste poznato) Ne postoji opcija paljenja na plin a dok je motor hladan i upravo je tu Sekvent mnogo sigurniji za upotrebu , dakle nema explozija koje unistavaju motor . Vozim vec 5 hiljada i sta reci .... ne znam usteda je ogromna , benzina mesecno sipam za 500 dinara ali uvek se preporucuje da ima oko 20 tak litara tako da ja jednom mesecno dospem za 500 din i to je to posto u hladnim danima (-5 i hladnije) na benzin vozim 1-2km i vec prebacuje na plin a leti ce ta potrosnja brenzina biti i jos manja ali se treba s vremena na vreme dosuti malo svezeg benzina jer isti vremenom gubi oktansku vrednost pa auto pali losije (tj moze da pali losije) Eto ako ima nekih pitanja rad sam odgovoriti posto znam o cemo pricam-pisem jer isti auto i vozim a dok ga nisam kupio detaljno sam se mesecima raspitivao i pripremao. Mana i pohvala ima jos podosta ali generalno Laguna je izuzetno udoban tih i upravljiv auto najcesce pun dodatne opreme solidan potrosac relativno ekonomican za odrzavanje ali po malo nestabilne elektronike tako da ko voli ponekada da gleda bozicnu jelku na instrument tabli nek izvoli :):):) salim se malo .... ja recimo nisam imao tu "srecu" do sada, auto radi ko sat a i brdo ljudi poznajem sa Lagunama sto benzinci sto dizelasi svi su zadovoljni i retko ko ima problema sa elektronikom tu su u glavnom mehanicki problemi kojima su skloni svi automobili u zavisnosti od godina kilometraze odrzavanja neodrzavanja :):) i jos ponecega . Pozdravljam sve LAGUNASE. [ Nocni @ 25.03.2010. 00:16 ] @
Otkud ti ideja da ce sasa022 da ugradjuje plin u auto?
Ako je sve kao sto tvrdis, zasto je onda 2004 izbacen taj stari tip motora 1.8 iz upotrebe a nastavili su da ugradjuju 1.6 i 2.0 uz neke izmjene sve do danas? Taj za koji ti kazes da je najgori taj je u stvari najbolji motor i ako mozes da pojasnis zasto je odrzavanje za njega kao sto kazes "enormno skupo"? Ne vezano za temu... ali ako ti trosi 8 litara plina onda ti je nesto pokvareno... mozda ce ti zvucati cudno, ali trebala bi da trosi vise plina i nesto je tu slabo uradjeno i sa tom potrosnjom vjerovatno ide vrlo slabo... [ sasa022 @ 25.03.2010. 02:36 ] @
@Nocni
A ko kaze da cu ja uopste kupiti Lagunu ? Da li si siguran da novije,automatski znaci i bolje tj. da li je "stari" 1.8 mnogo losiji od "novog" 2.0 ? ( briga me sto je npr 2.0 savremeniji,meni je vazno da je motor jednostavan za odrzavanje,da mu ne smeta sto cuda i da je trajan ) [ Java Beograd @ 25.03.2010. 07:56 ] @
[ sasa022 @ 25.03.2010. 11:30 ] @
@Java Beograd
Salim se malo,nisam hteo da gnjavim i objasnjavam ko hoce da kupi Lagunu - uglavnom ta osoba nije clan foruma pa sam ja postavio pitanje... [ Java Beograd @ 25.03.2010. 11:40 ] @
Naravno.
[ gogi11 @ 25.03.2010. 12:56 ] @
Druze @nocni@ vidi ovako : odakle tebi ideja da je taj motor "izbacen" iz upotrebe ili ugradnje ??? Dikazi ?! ZAvrseno .-tacka
Skupo za odrzavanje , hm pa dobro sta je po kome skupo , dobro tu sam mozda i preterao ali su pojedini delovi skuplkji u odnosu na 1,6 ili 1,8 motor jer je to motor (mislim na oznaku IDE) sa novijim sistemom za ubrizgavanje gde je jako tesko tj ne moguce ugraditi plin a pojedini delovi su sigurno skuplji . Mozemo da detaljisemo na osnovu cena na internetu koji su dostupni ako zelis, potrazi i okaci cene pojedinih delova za ova 3 motora pa da se uverimo do detalja naravno okaci i izvor informacije kako bi se uverili svi . Za potrosnju : ha ha ha pa nije nista u kvaru , jesam lepo sam napisao da potrosnja ide od 8-10l ali ja nemam tesku nogu postujem ogranicenja od 50 u naselju i 80 na otvorenom i jednostavno u tom rezimu voznje auto trosi 8l nemam sta da lazem ako zelis da potvrdimo u svakom momentu sumnjalicama (ovo nisam ostro rekao-napisao da ne bude zabune :) ) stojim na raspolaganju da se nadjemo i uradimo javni test sa nekoliko clanova foruma , tocenje plina slikanje i voznja ??!! Moze ? trosak placa onaj ko ne bude u pravu a neku sumu novca ostavljamo i ti i ja trecem licu forumasu radi sigurnosti pokrivanja troska ?? eto biraj dan i forumashe i da zavrsimo to . A sto se tice potrosnje naravno u koliko ostrije vozis trosi i vise ali preko 10l tesko da mozes na otvorenom da potrosis jedino u koliko bas divljas auto putem vecim brzinama sto meni recimo nije ppotrebno . Pristalica sam ekonomicne voznje i po potrosnji a i po pitanju habanju auta-motora. Ja sam naveo neka moja zapazanja i iskustva ne mora da znaci da je kod svih "LAGUNASA" tako ali stojim na raspolaganju da utvrdimo do detalja ono sto sam rekao 8l na 100km brzina 80-90 km/h ajde da kazem otvoren put ili neka kombinovana voznja uz manje gradkse guzve. Putovao sam za Loznicu iz Novog Sada , postujuci ta dosadna i smarajuca ogranicenja relacija od 142 km potrosnja prema bordu je bila 7,2 ali i ja dodam na to jos jednu litru koliko mislim da moze da "slaze" bord kompjuter koji kod vecine automobila zapravo do tih podataka o trenutnoj potrosnji dolazi merenjem kolicine vazduha koji se ubacuje u sistem a ne kolicine goriva, tako da mnogi kazu da je relativno ne tacno meriti po bordu ali opet ne moze bas enormno da omane i taj famozni bord. Eto ne znam sta vise da kazem-napisem, i kada u zargonu receno "peke" preracunam potrosnju opet se vrtim na toj cifri 8-9l neke moje voznje (nije penzionerska ali daleko od toga i da ajcim ne znam kako) Inace sto se tice ugradnje TNG-A ....pa ja sam cisto preneo moja iskustva pa neka covek zna sta i kako ...bar koliko ja znam iz svog iskustva. Sto se tice odrzavanja starog novog motora , hm pa ne znam sta reci ja iz svog iskustva mogu reci : Bombina 60e +zamena 1000 din. (originalan deo) , dijagnostika u ne ovlascenim servisima oko 20-30e kod mog majstora 1000 dinara. Veliki servis oko 250e plus vodena pumpa (po zelji) garancija na ove delove kod mog majstora je do 60.000km. Pumpica za vodu -prskanje shoferke 2000 dinara (nije originalna koja kosta 8000 din sa ugradnjom u ovlascenom servisu gde moj majstor i radi) Servis ulje filteri : 7000 dinara ulje Renaultovo sintetika filteri -nisam upucen iskreno Ciscenje "klapne" sa dijagnostikom tj uklanjanje greske koje je kompjuter prijavio 1500 dinara. To su neki moji troskovi za koje nemam potrebe da preuvelicavam ili umanjujem jednostavno znam koliko sam i sta platio. Pozdravljam Edit: izvini nocni ali da dopunim za ono "mora da ide slabo" NE - ide u potpunosti isto kao i na bezin bez ikakvih trzanja gusenja gubljenja snage. Inace i serviser koji je ugradio plin se iznenadio kako povlaci jer i on licno vozi Lagunu isti motor samo "engleza" pa je poredio i pohvalio moj motor kako dosta bolje ide nego njegova . Tako da to je to . Posto videh da si iz daleka, hajde kada te put nanese do NS-a bice mi drago da te ugostim kao prijatelja pa da ovo gore odradimo. I jos nesto oko potrosnje, zavisi i od terena ...kod mene je kao u onj bajaginoj pesmi : raaaavno nigde brda raaaavnoooo ... :):) ima i u tome nesto . Pozdravljam jos jednom. [Ovu poruku je menjao gogi11 dana 25.03.2010. u 14:11 GMT+1] [ konjko @ 25.03.2010. 15:59 ] @
Kao vlasnik lagune 1.8 benzin mogu ti reci da sa motorom 1.6 imo bi tromije auto sa pribliznom potrosnjom, dok sa motorom 2.0 imo bi preveliku potrosnju.
Lagune sa dizelskim motorima imaju strasno puno vishe servisa nego benzinski motori. Jedina je mana ako prelazis sa diesela na benzinca nemoj da slusas suplje price i utjehe drugih ljudi kako ne trosi... sa 1.8 budi spreman da u gradu zimi i po 12-13 l trosis, na otvorenom 9-10 l, te ljeti prosjek je 8-8.5 l. te grad oko 10 -11 l [ konjko @ 25.03.2010. 16:02 ] @
I odrzavanje nije skupo to su ti suplje price, jednostavno kad nesto zamijenis to i traje !
[ Nocni @ 25.03.2010. 18:44 ] @
gogi je li tebi uzrecica ovo "i tacka"
Vidi, nemam ja sta tebi da dokazujem ja znam o toj laguni mnogo vise od tebe... Mozes da nadjes mozda prva 2-3 mjeseca 2005 a i te su u stvari 2004 godiste... mladje od toga nema jer je prestala da se proizvodi... ovo je receno nekoliko puta... Ajde ti nam linkuj neku koja se prodaje i koja je recimo druga polovina 2005 ili 2006 pa cu ti se javno izvinuti Vidis, 1.6 i 2.0 ima sve do 2010 kao sto sam i rekao... konjko, je rekao neku realnu potrosnju... sve drugo su lazi ili lose podesen auto... nikako nije dobro da plina trosi koliko i benzina, mora da ga trosi vise... ako nije tako mozes ocekivati razne kvarove... ti ne znas sad nista o tome ali nemas nikakvog razloga da ne vjerujes osim licnih frustracija sto si izabrao mozda najlosiji motor od ta 3 generalno ali moze da bude sa malom kilometrazom pa da bude bolji od dosta drugih 1.6 ili 2.0... [ konjko @ 25.03.2010. 23:21 ] @
Laguna je strasan benzinski potrosac pri normalnoj voznji, a da ne govorim o terorisanju vozila. Ovo za plin je istina da trosi do 20-25% vishe od benzinske potrosnje. Kako kod tebe trosi 8 ne znam, ali svaka cast ukoliko se auto ponasa slicno kao pri voznji na benzin ... imo sam auta dosta, ali kako imam lagunu nikad banke nemam :)
[ gogi11 @ 26.03.2010. 06:27 ] @
Ja sam gore ponudio proveru ko je voljan MOZE !? Dakle stojim iza onoga sto sam napisao . Inace Nocni ja nisam ni trazio tvoje izvinjenje nego jednoistavno pokazi to i gotovo , a to ko se vise razume ili ne ok , ti se razumes (neka bude) ali opet ne mora da znaci da si uvek arogantno (u) pravu.
Iz iskustva dva prijatelja koji takodje voze lagune potrosnja je do 10l na otvorenom. Jeste da sam zaboravio da napomenem da potrosnja varira i od godisnjeg doba ali to je opste poznato , pa neka i dodam litru u zimskom periodu opet je ok. meni prihvatljivo a za sumnjalice ponavljam stojim na raspolaganju i kazem moze provera , sa mojim nacinom voznje 8 - 8 i nesto na stotku... ali ponovo napominjem da sam gore naveo i kako vozim tj da mi je ekonomicnost na prvom mestu. No da se ne prepucavamo neka bude kako smo rekli i vi i ja pa boze zdravlja srescemo se ...popiti pojesti i proveriti :):):) [ inobradovic @ 26.03.2010. 08:37 ] @
drugar imao lagunu benzinku 2,0 i potrosnja na otvorenom putu sa 2 putnika i brdo stvari je oko 8-9l sa voznjom oko 140. vozio dve godine jedino zamenio akumulator i ulje za dve godine i prodao, jedino mu je smetalo jer na 140 isla je u veci broj obrtaja i culo se u kabinu malo buka, sad je kupio noviju lagunu opet jer je bio prezadovoljan sa starom.
[ gogi11 @ 26.03.2010. 09:55 ] @
TACNO : Uhhh buka je priznajem iznenadjujuce velika vec na 120 po meni a na 140 takodje prosto ne zamislivo za auto te klase i u vreme kada je izbacen na trziste. Resenje je moglo biti u 6 brzini kao kod jaceg DCI motora sa 6 brzina i 120 i koja ks.
Dakle tacno buka je velika po malo i previoka!! [ bbaaaa @ 30.03.2010. 15:20 ] @
Dobar dan svim forumasima nov sam ovde na forumu i video sam ovde neke detalje oko renault lagune trenutno se dvoumim/troumim :P oko kupovine u izboru imam lagunu II 2002 god 1.9 dci 74 kw 101 ks presla 98 000 km ima servisnu knjizicu i svu dokumentaciju od prvog vlasnika uvezena je iz Slovenije i imam u izboru isto lagunu samo sa benzinskim 1.8 16v motorom ugradjen plin uvezena iz holandije isto sa svom dokumentacijom od prvog vlasnika 135 000 km po vama i vasim iskustvima koji je bolji izbor od ova dva ili mozda cak i nesto trece razmisljao sam i o peugeot 406 2.0 hdi 80 kw, 2001 god, 140 000km u cenama je mala razlika... Jako me zanima razlika u potrosnji benzinca i dizelasa i koji se vise isplati??
Unapred vam hvala na pomoci iskustvima i misljenjima. [ gogi11 @ 30.03.2010. 20:01 ] @
Samo polako i oprezno pogotovo sa tim podatcima oko kilometraze iz servisne knjizice. Obavezno pre kupovine uzmi podatke vozila (broj sasije i eventualno motora) i skokni do ovlascenog servisa i proveri kilometrazu i servisnu istoriju. Plati ali ne razmisljaj , inace dosta se sa tim servisnim knjizicama muva tj rade se bas u Sloveniji tako da oprez nije na odmet.
Inace za lagunu benzin sa plinom ugradjenim u Holandiji opet oprez jer nije problem da kupis prikljucak (bez kog ne mozes da tocis kod nas plin) i koristis ga za tocenje plina koliko je problem odrzavanje tog sistema koji se ugradjuje u Holandiji . Nije mi poznat koji je sistem ali na pojedinim forumima su pojedinci smatrali da su lose prosli jer majstori u servisima imaju po prilicno veliku muku kada sistem zataji i to oko rezervnih delova i podesavanja a to nije mala stvar. Inace dizelka je najbolja varijanta ali ako je presla bas toliko ?! pa to je izuzetno mala km u koju ce retko ko da poveruje ali ako proveris i utvrdis da je to ta km kupuj , naravno nije sve ni u km vec ako je i generalno ok auto . Sto se tice potrosnje tu ti je po meni poznatim podatcima sa odredjenih foruma (dakle iskustva vlasnika dci laguna) sledece : Dizel na otvorenom od 5.5 do 6,5 stim sto to zavisi i od nacina voznje ...ali to je vec druga prica. Grad 8l . Benzin (po licnim iskustvima posto vozim 1,8 16v TNG) otvoreno 8,5l (blazi rezim voznje) zesce do 10l . Grad 10-12l . Inace i par prijatelja isto voze te lagune i na otvorenom im je prosek oko 10l, meni je preosek oko 8,5 ali stvarno gladam da vozim sto ekonomicnije magistrala 90 max do 100 km/h za vece brzine racunaj i dosta vecu potrosnju. Po meni je najbolja solucija za kupovinu benzinca da kupis bez ugradjenog plina i sam to uradis po preporukama i da ne razmisljas . Sto se tice racunice voznja na dizel - plin to je vec diskutabilno nekii ce reci da je isto neki da je plin jeftiniji a neki da je voznja na dizel jeftinija (sve zavisi u odnosu: sipanih litara predjenih kilometara, benzinac-dizelas), ja cu ti svakako reci da se mnogo komotnije osecam sa voznjom na plin, sto ?? Evo mog iskustva iz poslednjih 3 meseca :recimo danas sam natocio za 1500 dinara 30l plina (litar 50 din na AVIJI)!!! I miran sam oko 350 km , eto preracunaj , benzina mesecno dospem za 500 dinara tj gledam da uvek imam oko 20l . Inace kako dolaze ove vise temperature i ta mala kolicina benzina koja se trosi je jos manja ali cu uvek dosipati cisto da se odrzava oktanska vrednost a i povremeno treba voziti na benzin . Za peugeota ti za sada ne mogu nista reci konkretno jer istog nisam posedovao ni vozio. Ovo sto sam pisao su neka moja licna iskustva iskustva prijatelja i mnogih vlasnika laguna sa mnogih foruma na kojima sam i ja dosta toga saznao. Pozdrav i srecno bbaaa . Ps ako zatreba nesto za proveru km (posto sam i ja istu proveravao) tu sam da te uputim , naravno ako ti je Novi Sad usput ili blizu. [ bbaaaa @ 30.03.2010. 21:07 ] @
>
--001485f5cee8586d9504830a3039 Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-1 Content-Transfer-Encoding: quoted-printable Pozdrav gogi11 hvala na svim ovim informacijama jer se ozbiljno razmisljam izmedju 1.9dci i 1.8 16v benzin- TNG citam iskustva ima dobrih ima i losih a za Novi Sad i te provere kilometraze me zanima cena koliko to moze da kosta odprilike ako ne znas tacno?? jer se auta koja sam gledao nalaze u Indjiji i uvezena su uglavnom iz Slovenije �a Novi Sad mi je usput onda, mada sam nasao jednu lagunu i u Sabcu 2003 godiste uvezena iz Italije cena za nju je 4500 eura �kada sam zvao coveka on mi ju je odma spustio na 4100 i to me malo brine jer sam cuo da vozila iz Italije nisu toliko ocuvana kao iz npr Slovenije, Holandije... Imam jos �jedno pitanje za tebe da sad uzimas auto da li bi ponovo kupio Lagunu dizela ili benzinca sa TNG-om???<br> <br><div class="gmail_quote">2010/3/30 gogi11 <span dir="ltr"><<a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;"> Samo polako i oprezno pogotovo sa tim podatcima oko kilometraze iz servisne knjizice. Obavezno pre kupovine uzmi podatke vozila (broj sasije i eventualno motora) i skokni do ovlascenog servisa i proveri kilometrazu i servisnu istoriju. Plati ali ne razmisljaj , inace dosta se sa tim servisnim knjizicama muva tj rade se bas u Sloveniji tako da oprez nije na odmet.<br> Inace za lagunu benzin sa plinom ugradjenim u Holandiji opet oprez jer nije problem da kupis prikljucak (bez kog ne mozes da tocis kod nas plin) i koristis ga za tocenje plina koliko je problem odrzavanje tog sistema koji se ugradjuje u Holandiji . Nije mi poznat koji je sistem ali na pojedinim forumima su pojedinci smatrali da su lose prosli jer majstori u servisima imaju po prilicno veliku muku kada sistem zataji i to oko rezervnih delova i podesavanja a to nije mala stvar.<br> Inace dizelka je najbolja varijanta ali ako je presla bas toliko ?! pa to je izuzetno mala km u koju ce retko ko da poveruje ali ako proveris i utvrdis da je to ta km kupuj , naravno nije sve ni u km vec ako je i generalno ok auto .<br> Sto se tice potrosnje tu ti je po meni poznatim podatcima sa odredjenih foruma (dakle iskustva vlasnika dci laguna) sledece : Dizel na otvorenom od 5.5 do 6,5 stim sto to zavisi i od nacina voznje ...ali to je vec druga prica. Grad 8l .<br> Benzin (po licnim iskustvima �posto vozim 1,8 16v TNG) otvoreno 8,5l (blazi rezim voznje) zesce do 10l . Grad 10-12l �. Inace i par prijatelja isto voze te lagune i na otvorenom im je prosek oko 10l, meni je preosek oko 8,5 ali stvarno gladam da vozim sto ekonomicnije magistrala 90 max do 100 km/h za vece brzine racunaj i dosta vecu potrosnju.<br> Po meni je najbolja solucija za kupovinu benzinca da kupis bez ugradjenog plina i sam to uradis po preporukama i da ne razmisljas .<br> Sto se tice racunice voznja na dizel - plin �to je vec diskutabilno nekii ce reci da je isto neki da je plin jeftiniji a neki da je voznja na dizel jeftinija (sve zavisi u odnosu: sipanih litara predjenih kilometara, benzinac-dizelas), ja cu ti svakako reci da se mnogo komotnije osecam sa voznjom na plin, sto ?? Evo mog iskustva iz poslednjih 3 meseca �:recimo danas sam natocio za 1500 dinara 30l plina (litar 50 din na AVIJI)!!! I miran sam oko 350 km , eto preracunaj , benzina mesecno dospem za 500 dinara tj gledam da uvek imam oko 20l . Inace kako dolaze ove vise temperature i ta mala kolicina benzina koja se trosi je jos manja ali cu uvek dosipati cisto da se odrzava oktanska vrednost a i povremeno treba voziti na benzin .<br> Za peugeota ti za sada ne mogu nista reci konkretno jer istog nisam posedovao ni vozio. Ovo sto sam pisao su neka moja licna iskustva iskustva prijatelja i mnogih vlasnika laguna sa mnogih foruma na kojima sam i ja dosta toga saznao.<br> Pozdrav i srecno bbaaa .<br> Ps ako zatreba nesto za proveru km (posto sam i ja istu proveravao) tu sam da te uputim , naravno ako ti je Novi Sad usput ili blizu.<br> <div><div></div><div class="h5"><br> --<br> <a href="http://www.elitesecurity.org/p2562545" target="_blank">http://www.elitesecurity.org/p2562545</a><br> <br> Prijave/odjave: <a href="http://www.elitesecurity.org/pracenje#395183" target="_blank">http://www.elitesecurity.org/pracenje#395183</a><br> <br> Ne menjajte sledece dve linije ukoliko odgovarate putem emaila!<br> esauth:395183:12430d113a2de2e36f547fcb3bfdf08c<br> [ bbaaaa @ 30.03.2010. 21:31 ] @
Pozdrav gogi11 hvala na svim ovim informacijama jer se ozbiljno razmisljam izmedju 1.9dci i 1.8 16v benzin- TNG citam iskustva ima dobrih ima i losih a za Novi Sad i te provere kilometraze me zanima cena koliko to moze da kosta odprilike ako ne znas tacno?? jer se auta koja sam gledao nalaze u Indjiji i uvezena su uglavnom iz Slovenije a Novi Sad mi je usput onda, mada sam nasao jednu lagunu i u Sabcu 2003 godiste uvezena iz Italije cena za nju je 4500 eura kada sam zvao coveka on mi ju je odma spustio na 4100 i to me malo brine jer sam cuo da vozila iz Italije nisu toliko ocuvana kao iz npr Slovenije, Holandije... Imam jos jedno pitanje za tebe da sad uzimas auto da li bi ponovo kupio Lagunu dizela ili benzinca sa TNG-om???
[ gogi11 @ 31.03.2010. 07:21 ] @
Provere su od 2000-3000 dinara a ako nekoga "poznajes" u servisu moze da kosta za nista :):) e ako auto dovezes na pregled i proveru to vec ne znam ali mozes sve da saznas telefonom pozivanjem par ovlascenih servisera. Inace za vozila iz Italije vaze neka nepisana pravila da su najlosija najpohabanija.... nisam pristalica generalizacije . Losih kola imas i u Svajcarskoj Nemackoj Belgiji ... tako da zavisi od primerka do primerka , moja je iz Italy i nemam nikakvih problema , presla je malo a stanje je bilo extra tj bas ono sto sam i trazio preko tacnije u Nemackoj a za sumu koju sam imao nisam mogao da kupim ocarinim platim sve dazbine... jednostavno prijatelj od koga sam kupio ima svoje ljude u Italy gde mu nabavljaju kola on ih tovari i dovozi, naravno za njega je cena uvek niza kada kupi 5 kola od jednom ili vise sto i automatski obara cenu na nasem trzistu.
Inace taj sto ti je oborio cenu sa 4400 na 4100 : pa ne mora da znaci da je auto los jednostyavno covek hoce da proda jer cene padaju konstantno a lagunama pogotovo. Mozda i hoce da je se u zargonu receno resi jer je i losa (los motor , udarana , ishabana aljkava...) , no predlog vecine je da auto pre kupovine pregleda servis ili povedes majstora sa sobom , platis ga i neka gleda probava. Vidi ovako : ako ti sta zaskripi oko provere mozemo to da resimo i laksim putem , pogledas auto , dopadne ti se , posalji mi broj shasije i broj motora i provericu preko prijatelja u Ovlascenom servisu . Naravno da bi podatci odredjenog auta mogli da se provere auto je u proslosti morao da bude odrzavan bar povremeno u ovlascenom servisu iz xxx zemlje . Reno ima bazu podataka u koju se ubacuju svi podatci iz ovlascenih servisa tipa popravke servisi redovni vandredni kilometraza ... Istina je da se za dosta kola iz Italije ne moze dobiti mnogo podataka ili dobijes neke podatke dok je auto bio u garantnom roku pa je vlasnik "morao" (mada se nista ne mora) da odrzava auto u Ovl.servisu i ti podatci i nisu mnogo relevantni jer su stari po 5-6 godina . Tako da je to to . U mom slucaju je potvrdjeno ono sto sam i dobio uz kola servisnu i racune od placenih popravki intervencija... Poslednji put auto je bio u servisu na dijagnostici (zbog prijave kvara na ubrizgavanju ) 5.9 2009 sa tada predjenih 130 100 km a ja sam ga kupio mesec dana kasnije (4.10.2009) sa 130 550 na satu . Moje iskustvo oko provere je takvo. Da ponovo kupujem lagunu bila bi benzinac :):) ipak je lakse da se nadje benzinac sa koliko toliko normalnom kilometrazom nego dizeli koji su po pravilu svi presli do 130.000 km sto je priznaces malo smesno (naravno ima i dizelasha kod kojih nisu vraceni km taman posla da je svaki auto muvan sa km ), no samo pogledaj pretrazivace za polovna vozila i najrelevantniji podatci oko formiranja cene polovnog automobila su zapravo godiste i kilometraza , naravno i stanje auta . Evo dole i par slika . [Ovu poruku je menjao gogi11 dana 31.03.2010. u 08:34 GMT+1] [ bbaaaa @ 31.03.2010. 21:31 ] @
Hvala na svim informacijama jos jedanput puno si mi pomogao i resio sam da sutra idem po lagunicu 1.8 16v u Novi Sad ima predjenih 138 000km ima servisnu knjizicu, od prvog je vlasnika i garaziran poslednji servis je na 133 000km veoma je slicna tvojoj mozda su cak i iste opreme preko slika kako vidim samo je metalik plave boje... auto mi se izuzetno svidja jako je lep i cena je dobra eto kad ga kupim mozda i okacim koju slikicu da ga vidis cisto da se malo pohvalim
[ gogi11 @ 01.04.2010. 06:48 ] @
Cuj "mozda" pa obavezno okaci koju sliku , ajde neka je sa srecom pa javi sta si resio. Pozdrav.
[ bbaaaa @ 06.04.2010. 09:38 ] @
gogi11 nemoj da mislis da necu da postavim slike nego nisam kupio auto covek nas zeznuo rekao je da dodjemo u cetvrtak a na kraju prodao auto drugome tako da sam sada opet u potrazi za nekom normalnom Lagunicom a ne nekim... pa kad se nadje i kupi postavicu slike pozdrav
[ gogi11 @ 06.04.2010. 19:45 ] @
Ma bez brige , tu sam ja . A ti javi kad pazaris i srecno . Eto vidis kako je kod nas kada kupujes auto , pa to je muka nevidjena (do duse ponekad) Ps ako naletim na neku da valja ja ti javljam tj saljem link pa da pogledas .
[ bbaaaa @ 06.04.2010. 22:05 ] @
Hvala slobodno posalji. Pozdrav
[ gogi11 @ 06.04.2010. 22:31 ] @
Ok, nego jel taj prodavac stvarno prvi vlasnik tj auto je kupio kod nas u Srbiji ili je ona fora : prvi vlasnik u Srbiji :):) a preko ga izvozalo i mozda njih pet. Koja je cena bila ??
[ bbaaaa @ 07.04.2010. 14:23 ] @
Pa auto je bio iz uvoza kao od prvog vlasnika i isao bi odma na moje ime e sad kako je stvarno to bilo ne znam...
[ bbaaaa @ 18.04.2010. 13:03 ] @
Pozdrav gogi11 pazario sam lagunu danas sad pre par sati 1.9 dci iz slovenije 2003 godiste proverana kilometraza sve koja je 180 000 km prvi vlasnik dobio sam svu dokumentaciju i sve racune od servisa slike uskoro za par dana
[ gogi11 @ 18.04.2010. 17:55 ] @
E pa cestitam i da sluzi valjano i dugo . Ajde ocekujem slike pa da malo komentarisemo. Cestitam jos jednom .
[ Markoxxx @ 20.04.2010. 16:51 ] @
posle svega 1.9, pa fin je to motor, koliko konja ima taj sto si uzeo?
A ne vidim svrhu tolikog potenciranja koji motor odabrati zbog registracije.. ovde je bilo reci od 1.6 do 2.0 a tu je razlika od nekih 5000.... Svako valjda zna sta mu je prioriter.. ekonomicnost i mala registracija ili malo vise snage... [ bbaaaa @ 20.04.2010. 19:06 ] @
motor je 88kw tj 120 konja, 6 brzina
[ vladovet @ 13.06.2010. 22:50 ] @
Ja sam novi na ovom forumu i imam jedan ja mislim veliki problem.
Ja os nedavno imam Lagunu 1,8 16v 2001. sa fabrickim gasom. Na kompjuterskoj dijagnostici pri kupovini nije pokazivao neke velike greske, ali mi je ubrzo doslo do kvara!!! Od jednom se ugasio na leru i kada sam ga ponovo upalio, odmah je podigao obrtaje na oko 2000 i tako ih drzao i nije primao gas, a ukljucila se lampa koja kod dizelasa pokazuje grejac. Auto sam mogao da vozim, ali nije primao gas. Kada sam ga opet upalio radio je normalno, ali se to ponavljalo opet i sada se desava. Covek koji radi u renoovom servisu mi je rekao da je problem u sistemu ubrizgavanja i ovih dana cekam da ih on detaljno pregleda i vidi sta ce da radi. Imate li kakva iskustva u vezi ovoga i posto sam iz Vrbas, da li znate nekog dobrog majstora iz okoline koji rade RENO-e. Hvala [ Laki024 @ 14.06.2010. 21:33 ] @
Hm.
Jedna od mogucih gresaka je senzor elektronskog sauka, a moze po meni da bude i brojac obrtaja na bregastoj osovini. Uglavnom mislim da nije direktno vezan , nego indirektno za sistem za ubrizgavanje, nego da je elektro kvar u pitanju [ Majstor_Pućko @ 28.08.2010. 12:01 ] @
Nesto sam se premisljao oko ovih kola, ali sam cuo od jednog prijatejla da na dizel verzijama cesto crkava pumpa visokog pritiska zbog loseg goriva kod nas, i da je popravka poprilicno paprena, sto je i razlog njene niske cene, pa me interesuje da li je neko zaista video ili imao iskustvo tog tipa? I ovako generalno gledano da li su dizel lagune problematicni automobili?
Pozdrav i hvala unapred! [ darzibo @ 16.09.2010. 10:33 ] @
moram da se nadogradim na pricu vladovet-a , i gogi 11
naime imam lagunu 1.6 16V benzin 2002.god. vec nepunih 3 godine uvoz iz Svajcerske... prve godine - idealno...presrecan...samo promena akumulatora+ bobina na 2.cilindru druge godine - mali servis + promena citaca kartice oko 370 eur. + amortizeri zadnji oko 200 eur. treca godina - servis klime + zamena leptir gasa oko 390 eur. + elektronika + bobine na 1.i 4.cilindru(6.500 po komadu) Dakle u drugoj i trecoj godini imao sam isti problem i bojim se da ce se ponoviti kad tad... U avgustu odem u servis u Veterniku, rutinska provera pred put na more promenise mi samo filter klime i kao nesto na prednjem voz.staklu senzor ode 6.500 din. vratim se kuci ujutro da upalim auto...a on ode u ......p....m.....kazaljka obrtomera na 2.500 obr. ne reaguje na gas , kvacilo da ga pomerim ode kazanjka na 4-5-6.000 obr. .....gasi pod hitno raspasce se....zovem servis spominjem im sve zivo...oni nemaju pojma navodno...nije do njih! Ista stvar desila se prosle godine tj.2009 i skoro isto vreme kao baksuz pred more...u servisu kazu mi samo elektronika otese mi 6.000 din. i vozi dalje...ove godine menjao sam i taj leptir vidno je bolje isao tj.u praznom hodu mirno radi ne seta skazaljka obrtomera , ali naravno posle predjenih 3000 km do Grcke i nazad negde kod Krnjace crkose mi bobine...promenim iste kad ono opet radi isto ler gas nemirno ....pri paljenju seta skazaljka od 1.100 do 850 i ponovo...mada moram priznati normalno motor vuce pri voznji.... posle svega pokusavam da ne poludim i da ga se otarasim ...jer izdatak od oko 50.000-100.000 din. svake god. za popravku auta izgleda suludo zelim samo da pitam gogi11 koji mu je taj dobar majstor u NS da probam kod njega mozda mi se posreci! pozdr. Bozidar [ darzibo @ 16.09.2010. 10:46 ] @
dodatak,
izvinjavam se na gramatickim i drugim greskama ...ispisanim i da bogami istina je da sa 4.000 obr. razvije 130-140 km/h u 5 stepenu prenosa sa dosta buke motora ....nekako mu fali 6 brzina itekako... kod mene idealno voziti 3.000 obr. 105 km/h nema buke... dakle definitivno po meni nije idealan sklop 1600 ccm za auto od 1450 kg prazan pozdr. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|