[ peki1975 @ 28.03.2010. 14:37 ] @
problem sa servom je sledeci...
mandzetne na servo letvi se jako naduvaju,i kad skinem jednu onda iscuri ulje i one se vrate u normalu,i kad ih vratim nakon 2 dana voznje one se opet naduvaju,sta moze biti uzrok tome...
problem sa potrosnjom...
pustio sam ga da ostane bez goriva,sipao 10l i presao jedva 100km po vojvodjanskoj ravnici,promenio svecice,kablove,ali opet isto ,sta jos moze da prouzrokuje tako veliku potrosnju..
HVALA...
[ sasa022 @ 28.03.2010. 17:09 ] @
Nisi dobro merio potrosnju ( zaboravio si "punjenje rezerve" ) - nikada za samo 100km neces utvrditi koliko auto trosi...

Servo - prilicno cesta "boljka" kod Clio-a - teraj ga u servis.
[ goat @ 28.03.2010. 17:47 ] @
Citat:
peki1975
pustio sam ga da ostane bez goriva,sipao 10l i presao jedva 100km po vojvodjanskoj ravnici,promenio svecice,kablove,ali opet isto ,sta jos moze da prouzrokuje tako veliku potrosnju..
HVALA...


kada si testirao potrošnju, 100 km si prešao u jednom (dva) cugu ili iz 10-20 puta?.... jesil' proveravao cevovod goriva?... da neki nije zapušen ili da ne valži negde?...
[ peki1975 @ 28.03.2010. 17:58 ] @
presao sam u jednom cugu...a inace kad radi u leru malo nemirno radi obrtomer seta izmedju 900 i 800 i ponekad kad vozim kad dam gas u 2 ili 3 brzini kao da ga zagusi i onda primi normalno gas
[ botr @ 28.03.2010. 21:03 ] @
Ako si vozio po nekom brdsko planinskom putu, auto putu, a mozda i sve to zajedno sa gradskom voznjom onda je to normalno!
[ gogi11 @ 29.03.2010. 17:01 ] @
Pa cekaj zar nije bilo lakse i sigurnije da si natocio pun rezervoar pa presao 100km i opet svratis na istu pumpu i nalijes koliko stane i na taj nacin koliko toliko utvrdis potrosnju !!??
Jeste da je skuplja varijanta ali ces svakako vremenom (mozda u 2-3 nedelje) natociti taj pun rezervoar e sada da li od jednom ili iz 5-6-10 puta . A druga stvar je sto i ne valja voziti tj cediti do kraja gorivo iz rezervoara jer posotji mogucnost da pumpa "povuce talog" ? I sta onda ?? Ne znam kako si dosao do te ideje da ga do kraja iscedis pa natocis 10l i onda meris potrosnju famoznim merenjem "opet do kraja" ?? Potpuno lose razmisljanje i tretiranje auta. Sto se tice potrosnje na nju u glavnom ne uticu kablovi i svecice tj stanje istih , ako su svecice lose tj jedna od njih auto ce raditi ne ravnomerno a sa dve ne ispravne najcesce nece ni upaliti. Sto se tice kablova situacija je skoro pa ista.

Edit: inace i bombine umeju da prave problem kod renaulta cesto, tako da se i to moze proveriti za onaj "neravnomeran rad motora-obrtaja" .

[Ovu poruku je menjao gogi11 dana 29.03.2010. u 19:26 GMT+1]
[ goat @ 29.03.2010. 18:02 ] @
Citat:
peki1975: presao sam u jednom cugu...a inace kad radi u leru malo nemirno radi obrtomer seta izmedju 900 i 800 i ponekad kad vozim kad dam gas u 2 ili 3 brzini kao da ga zagusi i onda primi normalno gas


hm... potrebno je kontrola sistema za napajanje motora gorivom... raspitaj se za nekog poštenijeg majstora-reglera...

i po brdu i po ravnom na otvorenom putu normalnom vožnjom ne bi smeo preko 7-7.5l/100km
[ srdjanflem @ 31.10.2012. 21:33 ] @
nisi trebao da dozvolis da potrosis ceo rezervoar,jer se na dnu rezervoara nalazi razna prljavstina pa sve to ode u pumpu i cevi,bolji nacin je pun rezervoar do cepa,predjes stotku i opet do cepa,istestiras +jednom i to ti je potros+nja
[ kristina990 @ 01.11.2012. 10:11 ] @
ovakav način merenja kad se određena količina goriva sipa u prazan rezervar pa do ponovo praznog rezervara je najtačniji i dobije se precizan rezultat...
još jedna prednost što nije potrebno mnogo para za gorivo,jer ko danas ima da utoči pun rezervar...
potrošnja je od,po tome kako ispada 10 litara,je ne visoka nego preprevisoka a ne bi trebala biti veća od 6 lit....
pogledaj na spritzmonitoru podatke za tvoj model i godište,idi na erweiterte suche...http://www.spritmonitor.de/.....
sam problem teško da ćeš rešiti,pronađi dobrog mehaničara koji taj motor poznaje u dušu mislim da će za kratko vreme rešiti problem...
[ bakara @ 01.11.2012. 10:53 ] @
Citat:
kristina990:
sam problem teško da ćeš rešiti,pronađi dobrog mehaničara koji taj motor poznaje u dušu mislim da će za kratko vreme rešiti problem...

Do sada je i auto promenio a ne resio problem...