[ TDA1 @ 01.04.2010. 20:39 ] @
pozdrav raja....

imam jedan veeeeliki problem koji me muci danima....U pitanju je golf3 1997g karavan...Kad je kisa i kad ima puno vode nekuda udje pravo pod noge vozaca...sve pliva i tapacirung je strasno mokar da se moze cijediti...Druga strana suvozaca je potpuno suha.Po podu nema rupa,cepovi su na mjestu,provjerio sam da nema prljavstine gore u odvodima pored sajbe ali nema i voda ide dole kroz blatobran.Bas danas sam ga prao i hajd da probam da ga dobro nakvasim...i drzao sam slauf jedno 3 min i prskao sajbu kad imam sta vidjet pod pliva i sav mokar tapacirung i to samo kod vozaca,sve ostalo suho...Primijetio sam da se voda skuplja u sredistu a okolo je malo suhlje...jel imao neko nesto slicno,kuda ulazi nije mi jasno i strasno me zivcira heeeelp....
[ botr @ 01.04.2010. 21:22 ] @
Ja mislim da ti pusta keder vozacevih vrata, ili ti ne valja podizac, pa ne podigne prozor skroz do kraja, a deluje da je prozor podignut, a ustvari ima par mm lufta, meni se desila situacija sa podizacem.
[ TDA1 @ 01.04.2010. 21:55 ] @
prozor i vrata nisu sigurno jer bi primijetio da se sliva sa strane pod velikim mlazom ne ulazi nista s druge strane pa da toliko nakvasi...a keder...mislis onaj oko vrata ili...mada opet bi bilo tragova sa strana ili mozda nekud prodje a da se ne vidi...znaci voda je u sredistu drito ispod volana...
[ veselinovic @ 02.04.2010. 06:46 ] @
Keder sofersajbne najvjerovatnije.
Ili je bio prevrtan ili se keder stvrdnuo od sunca.
Pomaze lijepljenje kedera.
Lijepiti se moze posebnim ljepkovima ili obicnim silikonom.
[ Zarko Silic @ 02.04.2010. 09:40 ] @
Voda ti ulazi iz prostora pozarnog zida pa se sliva sve do ispod nogu. Proveri mesta gde sajla od haube ulazi u kabinu.

Najverovatnije ti je spala guma oko te sajle ili oko kablova koji, takodje ulaze u kabinu.

Prekontrolisi kriticna mesta kod komndi kuplunga i papucice kocnice.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 02.04.2010. u 11:07 GMT+1]
[ vladd @ 02.04.2010. 10:00 ] @
Ili zapuseni odvodi vode na pozarnom zidu.

Poz
[ TDA1 @ 02.04.2010. 21:41 ] @
uh majku mu izgleda da mi ne valja onaj keder sto ide po krovu ili nekud prodje izmedju sajbe i njega...danas sve rastavio i zaljevao ga vodom po sajbi i to bas onako momacki iz kante,kad podje curit malo na unutrasnjem blatobranu u kabini i pored table niz onu bijelu plastiku od stoka...rastavim to kad stvarno ima vode i nakvasio se tapacir po krovu iznad suncobrana...jel se moze tu sta uraditi...mozda zalit silikonom ili hmm keder mi izgleda dobro...
[ dekster2 @ 02.04.2010. 21:54 ] @
Nemoj da bude da si zaboravio da nam kažeš da imaš i šiber.
[ TDA1 @ 02.04.2010. 22:55 ] @
nema sibera
[ dekster2 @ 02.04.2010. 23:05 ] @
Slab sam sa time ,ali da rezimiramo.G3 ima lepljenu šoferku,znači otpada ono ispod kedera sem ako nije truleh.Ta lasna nema rupe ispod ali ti kažeš da voda nije pored stakla suvozača.Jedino ostaje to što su ti i rekli da vidiš kod požarnog zida,tu gde je rešetka kod brisača,pa ispod ima ulaz za ventilaciju/ne znam sa koje strane/ i imaš,isto su ti rekli crevo koje odvodi tu vodu koja se sliva u jedno crevce koje se napuni od lišća o prljavštine.
[ Goran Mijailovic @ 03.04.2010. 10:07 ] @
Moze li neka slika tog pozarnog zida, da vidim jel to ono sto mislim da jeste?
[ Zarko Silic @ 03.04.2010. 10:49 ] @
Nema potrebe za slikom. Pozarnim zidom se naziva prostor izmedju motora i kabine omedjan limom. Kod VWa se u tom prostoru, pored motora brisaca, najcesece nalazi motorni komputer i kaseta sa polen filterom. U vozilima novije generacije u taj prostor smesten je i akumulator.

Ovaj prostor, pored naziva "pozarni" mogao bi da nosi i naziv "zvucni" obzirom da je njegova funkcija da smanji buku i vibracije u kabini, a ciji je izvor u podruciju motora.
[ TDA1 @ 03.04.2010. 11:22 ] @
upravo tako kako je rekao zarsilic,ima motorni komp i polen filter i to je to...sa strana ima otvore kuda voda protice na zemlju i nisu zapuseni znaci voda curi dole normalno....sajla od poklopca motora ima gumu okolo i ona je ok....hmm jel moze dole negdje kod unutrasnjeg blatobrana da pusta...mada kad sam sipao gore vodu bas se vidi kako pomalo curi niz keder pa na onu plastiku dole kod vrata i tamo po blatobranu sa unutarnje strane gdje se stavi noga i sljeva se na pod pa tapaciri dobro upiju vodu...ako treba slikacu mada moram sve ponovo rastavljat i skidat brisace....
[ Zarko Silic @ 03.04.2010. 12:47 ] @
Ako soferka nije dobro zalepljena lako mozes uociti kada vozis malo brze. Mora se cuti sviruckanje vetra.
[ TDA1 @ 14.04.2010. 19:42 ] @
e ovako da javim, posto je kod nas ovih dana bilo kise....mislim da sam rijesio problem i da je najvise vode ulazilo na gumu oko sajle haube ("zarsilic" hvala kume) koju sam silikonirao i vratio na mjesto....sve sam rastavio i zaljevao ga vodom i primijetim kad se mrdne sajla od haube i guma, voda pocinje da polako curi a kad stoji nista ni kapi,na oko je bila dobra i na mjestu, ali je opet pomalo curkalo...i da ,silikonirao sam i onaj keder sajbe na vrhu gore na krovu tako da sad sve to izgleda suho...Al najvaznije je da je sad pod SUH i nema vode...aaaa pa nemogu da vjerujem da se na onim mjestima moglo toliko vode provuc krrrrrrr...
Ljudi hvala svima to je to.......
[ sasa85 @ 19.07.2010. 13:47 ] @
Imam isti problem sa mojim G3, ima troja vrata i pusta mi vodu na siberu i kapa mi sa njega na pod iza vozacevog sedista. A isto mi pusta negde iznad zadnjeg desnog prozora.
Da li su u pitanju neke gume koje su propale i ne dihtuju vise onako kako bi trebalo i da li neko zna koliki je posao to zameniti?
[ vladd @ 19.07.2010. 22:00 ] @
Zapusene cevcice slivnika sibera.
[ ozocko @ 19.07.2010. 22:16 ] @
nemoj pokusavati da ih ocistis kompresorom.
[ goat @ 20.07.2010. 08:33 ] @
to im je slaba tačka.... pre da se svuklo crevo sa slivnika-olive.... mora se povrnuti pažljivo tapacir iznad zadnjeg desnog prozora, i navući crevo na olivu ako se svuklo, a vrlo je verovatno da je to..
[ sasa85 @ 20.07.2010. 08:48 ] @
Siber je u potpunosti funkcionalan i nije ono da se uvlaci-izvlaci neravno, znaci nisu otisle one vodjice. Da li postoje tamo te neke gumice koje ne dihtuju ili su se samo te drenazne cevi zacepile?
Cime bi bilo najefikasnije cistiti te cevcice kada bih se upustio u tako nesto?
[ vladd @ 20.07.2010. 09:33 ] @
Samo drenazne cevi, koje su inace sklone zapusavanju kod VAG grupe, i moraju se cictiti i produvavati (blago, da se ne pokidaju spojevi) posle svake pete kise

Fabricka preporuka 2 god ili 40kkm

Poz
[ sasa85 @ 20.07.2010. 12:20 ] @
Da li moram da skidam krovni tapacirung da bi dosao do drenaznih cevi, i da li je potrebno skidati siber? Posto nisam imao prilike jos to da radim na G3, a i nedavno sam ga uzeo.

I jos jedno pitanje: Da li sme da se pere krovni tapacirung zato sto tamo gde je prokisnulo i kada se osusilo se vidi se gde je bilo vlazno?

Hvala na pomoci.
[ vladd @ 20.07.2010. 13:03 ] @
http://www.discotrek.co.uk/pictures/T4/power%20roof.pdf
http://www.volksbloggin.com/20...to-replace-sunroof-drain-hose/

Pa sad procitati sve detalje, izguglati "sunroof drain hose vw" i pronaci najslicniji problem..po mestu curenja..sagledati mogucnosti(postoje prilike da se napravi jos gore), o preduzeti korake...

Naravno da se tapacirung moze prati, samo probaj da nabavis bas tecnost za enterijer, ili sredstvo za pranje tepiha, penom..

Poz
[ goat @ 20.07.2010. 18:07 ] @
ne treba da skidaš šiberdah.... cevčice nisu baš toliko sklone zapušavanju jer nisu toliko malog poprešnog preseka... jednostavno kod dotičnog modela nisu zalepljene i mogu se relativno lako svući (izvodi dosežu blizinu zadnjih štop svetala pa se može desiti nehotično svlačenje prilikom zamene sijalice(a) npr... dovoljno je 10mm da se povuku...

kao što sam ti rekao pokušaj pažljivo povrnuti tapacirung krova iznad desnog prozora što bliže šiberdahu.. tu mora da prolazi crevo...

pranje pokušaj udraditi blago vlažnim sunđerom i sapunicom (može čak i toaletni sapun)... (nemoj da preteruješ sa vodom)