[ cobra-11 @ 12.04.2010. 22:38 ] @
| Imam jedno pitanje oko pustanja ulja na karteru. Naime na karteru mi pusta ulje , tj. nakon svake voznje ispod auta ostane krug precnika nikih 3cm od ulja.Mijenjao sam dihtung u servisu 3 puta i nista. Kupio polovan drugi karter i opet nista. U jednoj radnji sam vidjeo aditiv koji "navodno" sprecava curenja ulja. Sad me interesuju vasa misljenja i preporuke oko tog aditiva. Kosta oko 6 eura bocica od 200-300 mil.Na koji nacin djeluje aditiv i jel moze da skodi motoru.Ulje u motoru 15w40. Da napomenem da je auto kadet dizel sa odlicnim motorom , servis radim svakih 10 000 KM , od servisa do servisa potrosi oko 0,5 - 1l ulja racunajuci i ova curenja. |
[ Java Beograd @ 13.04.2010. 07:53 ] @
Citat: cobra-11: Naime na karteru mi pusta ulje. Mijenjao sam dihtung u servisu 3 puta i nista. Kupio polovan drugi karter i opet nista.
Vidi, jedini logičan zaključak je da tebi ulje ne curi na karteru, već negde drugde. Ne znam kako do sada nisi to zaključio ?!
[ cobra-11 @ 13.04.2010. 08:53 ] @
Curi na karteru 100 % , to sam se licno uvjerio (mislim da je to posledica kad sam malo zakacio karterom jednom davno od kamen). Motor je suh ko barut , prao sam motor 2 puta tako da je potpuno cist ni odakle ne curi samo na tom utvrđenom mjestu. Da curi negdje drugo to bi utvrdio , a vjerovatno ni serviser se ne bi toliko zamarao kartera da gdje drugo. Nego sta mislite oko ovih aditiva ?
[ etjen @ 13.04.2010. 09:40 ] @
ja ne bih koristio te aditive. Eventualno bi otišao kod drugog servisera da proba da stavi neku pastu umesto dihtunga na karter (čini mi se da ima tako nešto) jer postoji šansa da karter nije original, pa samim tim dihtung ne naleže idealno.
U tom slučaju, verujem da bi takva pasta pomogla.
Prema tvojim rečima motor ti je u izuzetnom stanju. Ja se ne bih igrao ni sa kakvim aditivima.
[ vladd @ 13.04.2010. 09:59 ] @
Moguce je dodati silikonski zaptivac uz nov originalni dihtung.
Po meni, ako je bilo udaranja kartera, a postavljanjem polovnog nije resen problem curenja, ipak bi trebalo locirati mesto curenja, posto ocigledno nije "100%"..
Ja bih uzgred proverio zaptivanje sipke pokazivaca nivoa ulja, losa gumica takodje moze da napravi "baricu od 3cm" posle voznje.
Poz
[ inobradovic @ 13.04.2010. 10:57 ] @
koristio sam taj aditiv jer je ulje curelo na poklopcu ventila a mrzelo me da se zezam a cinimi se da nisam ni nasao dihtung, bila je bocica STP kupio sam na sajmu u bg i ppomoglo je tako sto je manje curelo ali nije skroz prestalo.
[ goat @ 13.04.2010. 11:46 ] @
aditiv protiv curenja ulja je po meni ludost od proizvoda..
.... da je reč o hladnjaku to bi moglo proći... ne znam o kom se motoru radi ali nekima se katreri dihtuju samo silikonskom masom (premaz....namenski za to predviđene)....
mnogo sigurnija investicija (mala su to ulaganja u odnosu na kakve probleme mogu da naprave) je popravka/zamena zaptivača nego dolivanje nekih "aditiva" protiv curenja..
[ vaske2 @ 13.04.2010. 12:48 ] @
Koristio sam te aditive vise puta na firminim vozilima koja su mladjih godista ali su prevalila velike kilometraze i apsolutno nikakve stete nije bilo ali ni nekog velikog efekta.Ako je curenje manjeg inteziteta moze trenutno da pomogne ali na duze staze ne.Ipak je bolje da ponovo stavis nov dihtung ali ovaj put u kombinaciji sa hermetikom ili nekim slicnim sredstvom za dihtovanje koje se moze pronaci na trzistu.Znam pouzdano za Loctite sredstvo da se odlicno pokazalo kod takvih problema.
[ komosarz @ 13.04.2010. 19:40 ] @
Vecina novijih vozila uopste nema klasicni dihtung od klingerita ili gljive,vec zaptivnu masu(silikon otporan na temp. ,ulje i benzin),tako da ti preporucujem da odes kod drugog majstora koji ce ti rjesiti problem za pola sata...Ako te bas interesuje imas ovih tema podosta na netu.Pozz.
[ Nocni @ 13.04.2010. 23:41 ] @
Kad sam pročitao naslov mislio sam da je neka zayebancija... nije meni čudno što ima prevaranata koji to proizvode i prodaju već mi niste jasni vi koji to kupujete ili razmišljate da li bi trebalo nabaviti...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|