[ Stoj @ 14.04.2010. 18:34 ] @
Opel Insignija 2.0cdti.Citroen C5 2.0hdi i Ford Mondeo 2.0cdti.Sta mislite o ovim automobilima?Kome biste dali prednost?koji je motor najbolji?Koji je najpouzdaniji?Uopste prednosti i mane svakog pojedinacno. |
[ Stoj @ 14.04.2010. 18:34 ] @
[ Slobodan Miskovic @ 14.04.2010. 18:36 ] @
C5.
[ Challenger @ 14.04.2010. 19:54 ] @
Ni jedan. Honda Accord 2.0 i-VTEC ili Mazda6 2.0i, za klasu su bolji od gore-pomenutih
[ vaske2 @ 15.04.2010. 15:18 ] @
Insignija i tacka,gore pomenuti se ne mogu meriti sa evropskim automobilom godine,sem Honde koja je po meni takodje izuzetan auto.Kada se uzme u obzir cena,bezbednost i ogroman spisak dodatne opreme mislim da je u svom segmentu Insignija sigurno naj bolja kupovina.
[ salezmajjj @ 21.04.2010. 08:42 ] @
Od gore ponudjenih i ja bih isao na Opel Insigniu.
Bio sam vlasnik Opel Astre i Opel Vektre i imam samo reci hvale. Automobili me nikad nisu izdali. Nisam do sada upoznao ni jednog vlasnika Insignie, ali verujem da te nece razocarati. [ aburnaby @ 21.04.2010. 08:54 ] @
Čovek traži mišljenje o automobilima sa dizel motorom a neki mu predlažu Hondu i Mazdu sa benzinskim motorom. Meni se lično najviše dopada Insignia ali to je samo moj lični ukus. O pouzdanosti C5, Forda i Opela (gore navedenih) ne vredi pričati jer su još uvek novi na tržištu. U svakom slučaju, mislim da su svi pomenuti automobili odlični i da izbor zavisi isključivo od ličnih afiniteta.
[ Slobodan Miskovic @ 21.04.2010. 09:05 ] @
Ko se jednom provoza u C5 taj vise ne razmislja o necemu drugom :)
Hydropneumatic suspension je majka :) [ Java Beograd @ 21.04.2010. 09:06 ] @
Citat: Challenger: Ni jedan. Honda Accord 2.0 i-VTEC ili Mazda6 2.0i, za klasu su bolji od gore-pomenutih A sad da se vratimo na temu. Po meni, od ponuđenih, C5 ima najbolji odnos cena/kvalitet. [ radicm @ 21.04.2010. 09:28 ] @
Citat: Slobodan Miskovic: Ko se jednom provoza u C5 taj vise ne razmislja o necemu drugom :) Hydropneumatic suspension je majka :) Citroen-ovi modeli su oduvek bili poznato po nenormalno dobrim amortizerima i hidraulici mislim da nema auta sa boljom hidraulikom od citroena, mada i Opel je veoma dobra kupovina imao sam Vectru do skoro i veoma su pouzdana kola, forda nikada nisam imao tako da sam tu slab :P [ popovicvl @ 21.04.2010. 11:03 ] @
Mislim da je Citroen medju njima pojam dizajna,motor je klasican i dobro poznat vec duze vreme.
Verujem da je i najudobniji medju njima. [ Zarko Silic @ 21.04.2010. 11:14 ] @
Citat: vaske2: ...sem Honde koja je po meni takodje izuzetan auto.Kada se uzme u obzir cena,bezbednost.... i kada se NE uzme u obzir recimo ovo: Citat: TOKIO - Honda Motor Co. povlači novih 437 tisuća vozila zbog pogreške u funkcioniranju zračnog jastuka. Kompanija se na novo globalno povlačenje automobila odlučila nakon interne istrage i otkrivanja pogreške u testovima kvalitete. Naime, sustav za napuhavanje može aktivirati zračni jastuk s previše pritiska što dovodi do pucanja samog aparata za napuhavanje te potencijalne ozljede pa čak i smrti vozača. Bezbednost im je, inace jaca strana. P.S. Rang lista po kojoj bih poredjao ova 3 ponudjena modela, a da pri tome nemam pravo da u nju ubacim nekakav cetvti, izgledala bi ovako. 1. Opel CDTI 2. prazno 3. prazno 4. Citroen, Ford (po abcednom redu) [Ovu poruku je menjao zarsilic dana 21.04.2010. u 13:40 GMT+1] [ djoka_l @ 21.04.2010. 11:45 ] @
Evo ja vozim već mesec dana Insigniu i mislim da nisam napravio grešku.
Kada sam birao šta ću da uzmem, u igri su mi bili Honda Accord, Toyota Avensis, Mercedes C, i Insignia. Gledao sam i BMW i Audi modele ali samo informativno. Citroen i Peugeot su otpali jer su ti modeli već prilično matori (praktično isti automobili), a ja nisam hteo da kupujem neki stari model. Prvo sam išao da pogledam Accorda i razočarao se neposlovnošću Delta motors. A iskreno, Accord mi je bio ružan na prvi pogled. Sa Avensisom sam imao neka iskustva, ali mi je on otpao zato što sam hteo automatik, a najmanji motor sa kojim je mogao da se dobije automatik je bio 2,2 l. Ostali su u igri Mercedes C klase, benzinac sa motorom od 1,4 litra i Insignia dizel sa motorom od 2 litra i 160 KS (118KW). Mercedes je bio poražavajuće iskustvo iz tri razloga: Prvo, razočarao sam se kada sam ustanovio da je pola metra kraći od Insignije, kao i da ima slabiji motor. Drugo, kada sam dobio informacioni predračun, ispostavilo se da je njihova reklama (Mercedes C klase već od 24,499 EUR) gnusno prikrivanje istine. Na primer, radio koji se navodi kao standardna oprema, plaća se 830 EUR. Na kraju mi je Mercedes, bez kožnih sedišta i bez automatskog menjača izašao 35,800 EUR (u avantgard kompletu opreme), a da bih dobio ono što sam hteo ispao bi oko 39,000 EUR. I treće, najveće razočarenje je bilo kada sam ustanovio da za mene nema mesta iza volana!!! Jste da sam visok oko 190, ali nisam očekivao da toliki auto nema mesta za iole višeg vozača. Na kraju sam uzeo Insigniu sa vrhunskim nivoom opreme (Cosmo), kožna perforisana sedišta, Flex Ride šasiju, Xenon farove, sportske felne (kao kod OPC modela i to bez doplate) i to je sve izašlo oko 33,000 EUR, ali sam dobio popust i platio oko 30,000 (Recimo 29,700 ali nemam pojma koliko je to realno pošto se kurs menjao). [ Slobodan Miskovic @ 21.04.2010. 11:51 ] @
Ja bih bas voleo da cujem koje su to karakteristike koje Opela stavljaju ispred C5. :) Samo bez lovackih prica ;)
[ djoka_l @ 21.04.2010. 12:13 ] @
Opel Insignia, sa četvoro vrata, automatik, Cosmo, A20DTH (118KW, 160KS) ---- 27,568 EUR
Citroen CP Exclusive 2,0, automatik, 163KS -------- 32,930 EUR. Za slične modele, u startu 5,400 EUR više za C5... A sada, bez lovačkih priča, šta je to što vredi platiti 5,400 EUR, a što nema Insignia... [ Nebojsa Milanovic @ 21.04.2010. 12:17 ] @
U ovoj klasi ja bih ipak sačekao novog Passata...mada i stari nije za odbacivanje jer je VW maltene prepolovio cene za njega u odnosu na nivo od pre dve godine.
Motor: 2,0 TFSI ili 2,0 TDI CR 170 KS. btw, između Insignie i C 5 - biram Insigniu. [ Slobodan Miskovic @ 21.04.2010. 12:25 ] @
Citat: Hydropneumatic suspension [ djoka_l @ 21.04.2010. 12:26 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic: U ovoj klasi ja bih ipak sačekao novog Passata...mada i stari nije za odbacivanje jer je VW maltene prepolovio cene za njega u odnosu na nivo od pre dve godine. I ja sam gledao Passat CC (slično izgleda kao Insignia - kao kupe), ali je i on bio za slične karakteristike oko 4-5 hiljada skuplji od Insignie. Uz to sam imao loša iskustva sa starijim modelom koji sam vozio (1998. godište 1.8 TI) koji je bio odličan auto ali sa očajnim farovima. Bio je praktično neupotrebljiv noću. Verovatno su to popravili, ali sam imao predubeđenja prema njemu zbog "starijeg brata". [ djoka_l @ 21.04.2010. 12:29 ] @
Citat: Slobodan Miskovic: Hydropneumatic suspension Uzeo sam Flex Ride šasiju, koja ima normal, sport i tour mod ogibljenja. Uglavnom je vozim u Tour modu, a siguran sam da to što sam je doplatio 812 EUR ne daje isti osećaj kao hidraulika u Citroenu, ali za tu razliku u ceni ja sam više nego zadovoljan. Naročito zato što sam poslednjih 5 godina vozio Fiestu, pa to ne može da se uporedi [ Zarko Silic @ 21.04.2010. 13:00 ] @
Pre odabira vozila u D segmentu treba prvo razgraniciti sta se zeli postici ovakvom kupovinom. Da li se automobil kupuje za porodicne potrebe (familije sa vise dece i neizbeznog pakovanja) ili se kupuje zbog svoje petometarske velicine i komsijske zavisti. (Kupovinu kao razlog ljubavi prema utomobilima sam iskljucio; bar kada je u pitanju D segment, ali ne sporim kako ona ne postoji).
Ako je ono prvo (familija), trenutno je, bez bilo kakve pomisli da postoji konkurent, najbolja kupovina Passata koji se moze kupiti na akcijama sirom Evrope. Ovo je toliko povoljno da prevazilazi granice kulturnog ponasanja jednog ozbiljnog proizvodjaca automobila. http://suchen.mobile.de/fahrze...=&lang=de&pageNumber=2 ili na drugim mestima: http://suchen.mobile.de/fahrze...p;usageType=&usedCarSeals= P.S. D segment test popularne cetvorke http://www.elitemadzone.org/p2580957 Nije tesko pretpostaviti gde bi se tu pronasao C5 sa svojim, sada vec pomalo bajatim Hy ogibljenjem (posto je od nekadasnjeg Hydraulik ostalo samo Hy; da ne srimo temu dalje zasto i zbog cega). [ Nocni @ 21.04.2010. 21:56 ] @
Ovdje jedino Slobodan Miskovic zna o cemu kuca, ovo su ostalo sve lovacke price i vidi se da niko od prisutnih nije vozio C5.
Od @djoka_l smo saznali da postoji C mercedes 1.4 a za C5 koji je najnoviji od svih pomenutih vozila i za pezoa kaze da su mu "stari tipovi" pa ih nije ni razmatrao... pa na podvozju citroena C5 tek treba da izadje buduci pezo 408, mozda je i on stari tip? Dati 32.930 € za insigniu, kao sto je to uradio @djoka_l za mene je totalna ludost... pisati kako C klasa mercedesa ne valja i to pogotovo ona sa motorom od 1.4 litara, ne da su lovacke nego su sramne... price o zastarelom ogibljenju su ako ni zbog cega drugog onda zato jer je C5 izasao mnogo vremena posle insignie... Nema nikakve potrebe ubacivati pasata i u ovu temu... E da, govoriti kako insignia lici na pasata CC nevjerovatno... [Ovu poruku je menjao Nocni dana 21.04.2010. u 23:13 GMT+1] [ Challenger @ 21.04.2010. 22:20 ] @
@ aburnaby: Jeste, covek trazi misljenje o dizel motorima, ali su i benzinci koje sam pomenuo sasvim ok, posebno uz danasnji odnos cena benzin-dizel. Uz pojavu benzinskih turbo agregata, dizela ce (hvala ku*cu) sve manje biti...
@ Java Beograd: Maybach je sigurno bolji, ali nije u ovoj klasi, sto Honda i Mazda jesu. Btw. sta god vi pisali, Honda se daleko bolje vozi od Opel-a (probao sam novu Astra-u, ne verujem da se Insignia mnogo razlikuje). Jedino ne znam za cenu servisa i delova, verovatno je skuplja... Ford je osrednji, za ostale (Citroen i sl.) ne znam. Znam samo da ~30.000+ ne bih dao za Insignia-u, bolje dati 3-4-5.000 vise i uzeti Passat CC, koji je duplo bolji [ Nocni @ 21.04.2010. 22:32 ] @
Citat: Challenger: Znam samo da ~30.000+ ne bih dao za Insignia-u, bolje dati 3-4-5.000 vise i uzeti Passat CC, koji je duplo bolji 100% tacno... ne znam otkud uopste ideja nekom da ova auta poredi... mozda zato sto se "lice" [ djoka_l @ 22.04.2010. 11:10 ] @
Citat: Nocni:Od @djoka_l smo saznali da postoji C mercedes 1.4 a za C5 koji je najnoviji od svih pomenutih vozila i za pezoa kaze da su mu "stari tipovi" pa ih nije ni razmatrao... Moja greška, mislio sam na C 180 KOMPRESSOR BlueEFFICIENCY (motor od 1,6 l i 156 KS). Citat: Nocnipisati kako C klasa mercedesa ne valja i to pogotovo ona sa motorom od 1.4 litara, ne da su lovacke nego su sramne Nigde nisam rekao da C klasa ne valja. Ozbiljno sam razmišljao da ga uzmem iako nisam imao gde da smestim kolena čak ni kad volan namestim u najvišu poziciju, ali sam onda provozao Insigniju koja mi je pasovala kao rukavica i više nisam imao dilema. Što se tiče Passata, već sam rekao. Imam loša iskustva sa njim, mada mislim da je CC savršen auto. Međutim, osnovna cena Insignie u Cosmo opremi je bila oko 27,000, a osnovna cena CC oko 34,000. Znači razlika u startu 25% u ceni. A što se tiče sličnosti, ako pogledate dimenzije, one su praktično u milimetar iste, linija slična (krov i prozori), jedino se razlikuju vrata. Po meni, opšti utisak spolja kada se pogleda Insignia i Passat CC su slični... [Ovu poruku je menjao djoka_l dana 22.04.2010. u 12:39 GMT+1] [Ovu poruku je menjao djoka_l dana 22.04.2010. u 12:39 GMT+1] [ Stoj @ 22.04.2010. 17:46 ] @
Znam da C klasa najmanji motor ima 1.8.Stvarno od Insignia i C5 nebih znao šta da izaberem po spoljnom i unutrašnjem dizajnu. Ali bi na kraju prelomila udobnost kod C5.Mislim da je C5 mnogo udobniji i manje bučan od Insignia, a ujedno ima sigurno i bolji dizel motor od opela koji se u dizelima do pre desetak godina nije baš pokazao.2.0HDI je provereno izvanredan motor.Jedan od najboljih u toj kubikaže
[ Stoj @ 27.08.2010. 18:03 ] @
Hajde da aktuelizujem malo ovu temu pošto se radi o aktuelnim modelima koje u međuvremenu viđam sve više po ulicama i to insignia i c5 se sve više voze,dok mondeu polako treba osveženje.
[ Ivan Dimkovic @ 27.08.2010. 18:51 ] @
Posto su te Insignia-e u Srbiji?
U DE se moze nabaviti Insignia 2.0 CDTI za ~19K EUR (16.4K EUR neto bez PDV), sto je IMHO trenutno odgovarajuca cena za taj auto (30K je besmisleno skupo za Opela osim ako ne pricamo o nekoj OPC varijanti, a u slucaju budzeta od 30K je pametnije gledati neku Skodu ili Pasata IMHO ako se vec gleda DE auto): http://suchen.mobile.de/fahrze...;id=126427491&pageNumber=1 [ deki77 @ 27.08.2010. 18:58 ] @
nema neke razlike u ceni
[ Ivan Dimkovic @ 27.08.2010. 19:06 ] @
Err... ono sto sam ja okacio je NOV auto, sa 0 km ;-)
[ tdusko @ 27.08.2010. 19:09 ] @
Naravno da ima razlike u ceni. Model koji je Ivan okacio je u Srbiji 22 300 Eur ako sam dobro video. Uostalom, evo ga katalog: http://www.opel.rs/site/showroom/insignia/documents1.html
[ vkoja @ 13.08.2013. 16:10 ] @
Imao sam audi a6 pre 5-6 godina kada je bio hit od auta i to sa s opremom , ali sada imam insigniu dizel od 160 ks nisam je uzeo novu , stara je dve godine i ne znam sta da vam kazem , pitam se da li ima bolji auto u toj klasi. Cudo kako je taj auto uradjen , a tek kako to ide , ludilo , sta da vam kazem kada sam imao dve zabrane za godinu dana , i to je vozim ispod svakog proseka..Svaka preporuka za insigniu...
[ pero_brzi @ 29.01.2014. 20:30 ] @
Da li i polovna Insignia ovako dobro izgleda, ovo je cini mi se vrh u klasi?
Kako se ponasa ova polovna iz 2008,2009. da li ovaj motor 2.0 CDTI je naslednik 2.0 DTI motora koji ima lanac-nadogradnja ili je to Fiatov JTD samo drugacije predstavljen. http://www.b92.net/automobili/...14&mm=01&nav_id=803516 [ Nemanja @ 29.01.2014. 21:26 ] @
Po mom misljenju je od ova tri najbolji Ford Mondeo, bar po utisku u voznji. Ne znam zasto ga ostali ne komentarisu?
[ pero_brzi @ 30.01.2014. 08:32 ] @
http://www.vrelegume.rs/test/opel-insignia-karavan/
Evo o prethodnom karavanu sta je napisano , znaci to je preradjeni fiatov motor nema veze sa DTI. voleo bih da vidim sada sta se desava sa kvarovima nakon 4 godine. Evo i cena http://suchen.mobile.de/auto/o...ultOrder=ASCENDING&lang=de [ vladd @ 30.01.2014. 13:24 ] @
Kakav "utisak" u voznji moze da ima Mondeo? Osim sto su koluzija, kabasta.
Lupanje u zadnjem trapu, drljanjem i povlacenjem prednjeg trapa(poznat "sastor & camber" problem) sa povremenim oklevanjima motora, sa obaveznim greskama na enterijeru, otpadanjima sundjera i plastika? To su problemi "rezervisani" za mnogo manja i dramaticno jeftinija vozila, i to ne bas SVI, u "paketu". Mozda nekog impresionira ljuljkanje u skoro dve tone teskom vozilu, ali to je vec problem lakoimpresivnog vozaca... [ djoka_l @ 30.01.2014. 13:44 ] @
Evo da ti kažem o utiscima o Opel Insigniji posle 4 godine.
Dakle, pređeno ispod 40,000 km (umereno vožen), više gradske vožnje nego na otvorenom putu. Prosek potreošnje ispod 10l na 100 km (oko 6.5-7.5 l na otvorenom putu). Od kvarova za četiri godine, zamenjen ventil turbine (turbina počela da se čuje na 25,000 km prilikom kočenja i pada broja obrtaja ispod 1,500) kao i zamenjen grejač sedišta vozača (spada u dodatnu opremu). Za oba kvara, kunu se u servisu da se vrlo retko događaju (ako im se može verovati). 6-stepeni automatski menjač savršeno funkcioniše (moje iskustvo sa automatskim menjačima se odnosi na Subaru Legacy i Toyota RAV koji su bili 4-stepeni i koje Opel ostavlja daleko u prašini). U poređenju sa Passatom (koji sam takođe vozio) primećujem da je u skoro svim segmentima iskustvo podjednako dobro, osim što je Insignia bučnija (dizel motor u odnosu na benzinski), dok je u prednosti što se tiče farova (ta serija Passata nije baš imala dobre farove, a za Insigniu sam uzeo Xenon). Sve ostalo što se tiče konfora je na istom nivou, završna obrada, opšti utisak itd. Insignia je malo neudobna na zadnjem sedišto za one koji su malo viši (ali to je cena koja se plaća za kupe izgled). Komande na Insigniji su mi previše mekane i trome i treba se navići (u sport modu vožnje komande su baš kako treba). Jedino što žalim je što nisam mogao da uzmem 4x4 pogon, jer se pokazao, zbog širokih guma, malo teže upravljiv na snegu. Za zimske gume (i alu felne, jer mi bilo žao da mu stavim ružne felne, kad je već auto tako lep) pukao sam oko 1400 EUR (215x55 R17) i to je najveći izdatak koji sma imao. Kada dođe na red promena letnjih, to je još jedan veliki izdatak, jer jedna guma 225x45 R18 košta kao ceo set petnaestica. [ Nemanja @ 30.01.2014. 15:22 ] @
Citat: vladd: Kakav "utisak" u voznji moze da ima Mondeo? Osim sto su koluzija, kabasta. Lupanje u zadnjem trapu, drljanjem i povlacenjem prednjeg trapa(poznat "sastor & camber" problem) sa povremenim oklevanjima motora, sa obaveznim greskama na enterijeru, otpadanjima sundjera i plastika? To su problemi "rezervisani" za mnogo manja i dramaticno jeftinija vozila, i to ne bas SVI, u "paketu". Mozda nekog impresionira ljuljkanje u skoro dve tone teskom vozilu, ali to je vec problem lakoimpresivnog vozaca... Ne znam kakav si ti Mondeo vozio, mozda neki spreman za otpad... Na novom nista ne otpada, cak ni kada se cima, a vozi se ne kao da ima 2t nego kao da je Fiesta. Ne znam jedino kako se vozi C5 sa vazdusnim ogibljenjem, ali pretpostavljam koliko to moze biti skupo kada naleti na rupu u Srbiji. Zato sam mislio ako neko ima utiske, ali novijih auta, do 2-3g starosti, ne Mondeo iz 1998... [ cika dacha @ 30.01.2014. 17:17 ] @
C5 nema vazdusno ogibljenje nego hidro pneumatsko i mnogo bolje se nosi sa rupama od mondea i insignie!
[ Nemanja @ 30.01.2014. 17:58 ] @
^Koliko se secam ti vozis Insigniu? Kakva je u poredjenju sa ova druga dva?
[ cika dacha @ 30.01.2014. 18:40 ] @
106.000km trenutno na satu a kupljena u ch od vlasnika licno! i svima preporucujem sto sam vec ovde pisao da uzimaju polovna auto do 3 god stare u ch! vise se isplati nego novo uzeti!
nisam imao nekih problema osim da je dva puta neki senzor za amortizere zamenjen ali to je pokrila garancija, pa mi otpala koza na rucici aut.menjaca al to sam vec morao da platim kod Markova u ns i zamenu svih diskova e to je bilo skupo :-)!!!!!!! jako se brzo trose i plocice! a malo tome doprinose barumke od 20coll ;-) raspitivao sam se i nije bilo do vozaca, nego je jednostavno malo mekseg materijala izgleda pa se brzo trose tako su mi u servisu rekli! taman sam brata hteo da optuzim jer je on dosta vozi :-) kazu i da na novim lagunama ima isti problem! prosle zime na velikom minusu su poludeli parking senzori al cim je malo otoplilo bilo je ok! iznad desne centralne ventilacije komadna tabla se za 1mm podigla i to me svaki put iznervira kad pogledam! jako su mali retrovizori za velicinu auta ali malo pomaze kad ides u rikverc to sto se obore ka dole jer i pored svih senzora malko gledam! otvor gepeka je mali za moj ukus, verzija za 5-tim vratima je dosta bolja! u mondeu se cak nikad nisam ni provozao tako da nemam sta za njega reci a sto se tice C5 novog modela eeeee to je vec prava limuzina!!! :-) bolja je od insignije priznajem! za 5 osoba i to krupnih je udobna na duge relacije! koliko god je natovaris nivo je isti a to je prava stvar! kad ides npr do vikendice ili negde u prirodu samo stisnes dugme za podizanje i do 40km/h smes da vozis a jos jednom da stisnes c5 se opet podigne jos vise al je bezbedno voziti do 10km/h! u Krajini veoma znacajna stvar! insignia je previse niska napred! ima vise mesta, udobnija, cene odrzavanja cak malo povoljnije jer u belanovicu u ns koji je ovlascen za opel i citroen sam licno pitao! C5 sam vozio i par puta do zapada i stvarno je auto odlican :-) Sledeci auto ce sigurno biti C5 ili DS5! [ centaur @ 30.01.2014. 21:28 ] @
Citat: vladd: Kakav "utisak" u voznji moze da ima Mondeo? Osim sto su koluzija, kabasta. Lupanje u zadnjem trapu, drljanjem i povlacenjem prednjeg trapa(poznat "sastor & camber" problem) sa povremenim oklevanjima motora, sa obaveznim greskama na enterijeru, otpadanjima sundjera i plastika? To su problemi "rezervisani" za mnogo manja i dramaticno jeftinija vozila, i to ne bas SVI, u "paketu". Mozda nekog impresionira ljuljkanje u skoro dve tone teskom vozilu, ali to je vec problem lakoimpresivnog vozaca... A na osnovu cega pricas ovo? Bas me interesuje...jer nema veze sa realnoscu. Niti sta lupka, niti sta okleva, obavezne greske ne postoje, niti sta otpada. Vozim ga nesto manje od 2 godine. Auto je prostran, udoban, ima veliki gepek (meni posebno bitno), motor je odlican, voznja na auto putu je posebno uzivanje. Klima je dobra (hladi super i kada je napolju +40), potrosnja je ok. Posebno dobar feature, narocito po ovakvom vremenu, je grejac vetrobranskog stakla. Vozaceva pozicija je odlicna. Sedista su udobna, prednja imaju i lumbalno podesavanje sto je takodje zgodan feature. Do 150 prede, buka skoro neprimetna. Do 180 je vec bucniji, ali kako stisnes gas tako ubrzava. Ubranja nisu nista spektakularno, ali su sasvim dovoljna normalnom coveku. Insignia je takodje odlican auto. Vozio sam se njome nekoliko puta na relacijima od po 400-500 km, ali je nisam vozio. U poredjenju sa Mondeom, malo manji i malo bucniji u kabini, ali takodje odlican auto. Skuplja je od Mondea, tako da ja licno nisam uopste razmisljao o njoj. [ vladd @ 31.01.2014. 13:19 ] @
Da da, klima je dobra i prozori su providni, providniji nego kod drugih..
Ne znam ni za jednu ispravnu klimu koja nije ohladila vozilo i na plus 40..napolju.. Zadnji trap lupka i u salonu. Ovo sto sam vozio je auto dopreman iz prodaje do agencije, kraj 2009-e. Polovnjake koje sam probao je tek za posebnu pricu, ali mislim da to bas i nije merodavno. Svaki je sahranjivan drugacije..inovativnije... Jednostavno, posmatran kao polovnjak, ne treba ga uzimati u razmatranje. Pogotovo sto ima mnogo boljih vozila, potpuno identicne upotrebljivosti, i kao novih i kao polovnjaka. Kakav je C5 ili, po meni, jos bolje Insignija. Mozemo da ga analiziramo i novog i vecinu sa trzista polovnjaka, prosto receno, previse kompromisa i mogucih nezadovoljstava.. A da li mu je neki sraf bolje postavljen, ili zmigavac jasnije klikce, mislim da nisu snazne cinjenice...za donosenje odluke o kupovini. Mogu da se korigujem, moguce ga je uzeti u razmatranje, ali to treba da je tako povoljna nabavka, da lici na otimanje vozila.. [ centaur @ 31.01.2014. 23:02 ] @
E ako zadnji trap lupka jos u salonu, onda to stvarno nema nikakve veze sa kvalitetom auta, to je salon los i on lupka :)
[ vladd @ 01.02.2014. 09:00 ] @
Lose postavili patos
Mislim, sto zanemarivati takve stvari i pricati pausalne price, covek je trazio PREPORUKU, sta da kupi. I to RELATIVNU, tri ponudjena "odgovora" Meni lupa, nekome je divan, onda neka buduci kupac bar obrati paznju... Da li ej bolje da je receno da su sva tri odlicna i bez mana? Sta onda? Ili bi mu pomoglo vise da "nacionalno" bira, pa da se uclani u klubove obozavalaca stereotipova i urbanih legendi? [ Zarko Silic @ 01.02.2014. 09:31 ] @
Ni jedan od ponudjena tri nije zlato.
Svaki od njih ima preskupih mana koje narocito dolaze do izrazaja ako se kupuju kao polovnjaci. [ pero_brzi @ 02.02.2014. 11:12 ] @
Da li je onda bolje uzeti neki 4 godine stariji auto ciji su delovi jeftiniji, da li je ovo tacno izmedju ova 2 izabrati 1, recimo ako su cene iste ovde mozda bas i nisu ali u principu govorim. http://suchen.mobile.de/auto-i...1800&maxCubicCapacity=2000 http://suchen.mobile.de/auto-i...1800&maxCubicCapacity=2000 [ vladd @ 02.02.2014. 11:44 ] @
Prvo, mislim da manje treba obracati paznju na "jeftinost" delova, bolje obratiti paznju na stanje konkretnog polovnjaka i moguce kvarove.
Pa prema mogucim kvarovima planirati troskovnik. Posto ce nastati trgovacka "ponuda", kako su za neki model paknovi i filteri jeftini, a za drugi "skupi" a razlike su troskic do 100 evra, a pride u vozilu cuci neki kritican sklop, koji se sprema da vlasniku otkine 600-700 evra u komadu...plus ruke Kada se kupuje polovnjak, ne posmatra se kao NOVO vozilo, koje ce na visok cenu imati odredjen, "redovan" dodatni troskovnik, veci ili manji, kod polovnjaka se obracaja paznja na zamke i "zasede", mogucih vatreno skupih kvarova. Od ova dva..imas 9 godina star Pasat, 2.0tdi, prva godina B6...sa svim tadasnjim decijim bolestima. Oguljenog enterijera(poznat "kvalitet" plastika, tih godina...slika 9 od 10), sto za te pare ne bi bilo bas "vrhunski... I sa druge strane, novije koncipiranu Insigniju, odlicnog izgleda i ocuvanosti, CETIRI godine mladju, za skoro 1000 evra manje, sa odlicnim motorom... Da ponovim preporuku o Insigniji? [ pero_brzi @ 02.02.2014. 14:19 ] @
Da. Pogresan sam model Pasata nakacio mislio sam na 1.9 TDi zadnja godina proizvodnje B5.
[ centaur @ 03.02.2014. 19:58 ] @
Citat: vladd: Jednostavno, posmatran kao polovnjak, ne treba ga uzimati u razmatranje. Pogotovo sto ima mnogo boljih vozila, potpuno identicne upotrebljivosti, i kao novih i kao polovnjaka. Ajde budi ljubazan, kao sto si sarkastican, pa nam kazi koja su to mnogo bolja vozila....i nova i polovna. Ali ono kratko, bez da mnogo pises a nista konkretno ne kazes. Znaci koji auto i zasto ti mislis da je bolji. [ Lavlja_Jazbina @ 03.02.2014. 20:34 ] @
[ Zarko Silic @ 03.02.2014. 21:42 ] @
Na prvu loptu tog Passata treba zaobici.
Za tu kategoriju treba da ima kozni volan, Ne postoji dizelas sa 76Kw i 2000 ccm, Nije nasao za shodno da zameni neispravnu sijalicu (mogu samo da zamislim kako je vodio racuna o drugim stvarima), Kilometraza je smejurija, itd. Sve to govori da od takvog vlasnika ne treba kupiti auto. [ Lavlja_Jazbina @ 03.02.2014. 22:00 ] @
Kilometraza je prava,ali na satu.Zato sam i rekao na prvu loptu.
[ Zarko Silic @ 03.02.2014. 22:08 ] @
Ako se pogledaju ostali oglasi istog oglasivaca, stvar je potpuno jasna.
Od njega ne bih kupio ni lubenice, a kamoli automobil. [ Lavlja_Jazbina @ 03.02.2014. 22:12 ] @
Komentarisali smo model od 11k pa naleteli na ovaj fejk.Gde da pritisnem da vidim ostale oglase kada si me vec zainteresovao?
[ cika dacha @ 03.02.2014. 22:21 ] @
http://www.autoscout24.ch/de/d...amp;vehid=162853&vehtyp=10
lepo uzeti tog pasata iz srbije i preprodatiga u CH! [ Zarko Silic @ 03.02.2014. 22:30 ] @
Citat: Lavlja_Jazbina: Komentarisali smo model od 11k pa naleteli na ovaj fejk.Gde da pritisnem da vidim ostale oglase kada si me vec zainteresovao? Levo gore, drugi red od gore, kliknes levim klikom misa dva puta. [ vladd @ 04.02.2014. 17:05 ] @
Citat: Zarko Silic: Ako se pogledaju ostali oglasi istog oglasivaca, stvar je potpuno jasna. Od njega ne bih kupio ni lubenice, a kamoli automobil. Ovo su prva pravila kod kupovanja polovnjaka. Narocito sa solidnom cenom, i van mogucnosti prodavca. Ko zna sta je sve zanemario, nakon sto je par puta pao u nesvest od cena delova. Da se razumemo, verovatno je moguce, pregledati auto i konstatovati realnost cene, ali je to znacajan trud, a verovatno je zacementirana cena, taman i da se nadje pukotina na menjacu. Tako da je verovatnije da je gubljenje vremena i problematicna kupovina. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|