[ vms @ 15.01.2004. 00:45 ] @
| Pozivam vas da posetite sajt www.sky-razor.cjb.net. Sajt je posvecen igri sky razor koju trenutno razvija mala grupa entuzijasta iz Beograda. Na sajtu se nalaze osnovne informacije o koncepciji, slike iz engine-a kao i informacije o trenutnom stanju igre. |
[ Reljam @ 15.01.2004. 01:20 ] @
Sajt izgleda zanimljivo. Da li neko iz te grupe cita ove forume?
[ vms @ 15.01.2004. 07:17 ] @
Ja povremeno svracam na ovaj forum ali nisam bio narucito aktivan (par glupih pitanja i nista vise). Samo da te zamolim da obrises temu sa slicnim sadrzajem kao ova jer se radi o nepotrebnom dupliranju (hteo sam da objavim istu poruku na forumu muzika ali je admin. poruku prosledio ovde).
[ Reljam @ 15.01.2004. 07:56 ] @
E, drago mi je da je neko iz tog tima ovde (makar i povremeno). Imam par pitanja:
1) Da li koristite shadere, ako da, na koju verziju 'pucate'? Da li je bilo problema sa time?
2) Da li koristite .X fajlove?
3) Da li koristite bilo kakvu proceduralnu geometriju?
Hteo bih da pokrenem diskusiju o ovakvim temama, i bilo bi mi zanimljivo da cujem feedback od nekoga ko se time bavi.
[ eXtude @ 15.01.2004. 10:23 ] @
Pravljenje 3D Igre to je odlicna stvar.. haj nek se to krene vec jednom i na nasim prostorima.. nakon Siruis Sam-a u Hrvatskoj izgleda da su se i kod nas pocele pravit ozbiljne stvari ;)
Sta da kazem sve pohvale, samo nastavite... Pozdrav!
[ NastyBoy @ 15.01.2004. 11:13 ] @
Citat: haj nek se to krene vec jednom i na nasim prostorima
... prave se igre i u scg, prave... samo shto se nekako ne reklamiraju i kao da niko i ne zna za njih (valjda zato shto nijedna nije ili zavrshena, ili iole kvalitetna i komercijalna)!
Ja znam za bar jednu skroz profi igru (RTS) koja se radi u BGu, evo vec godinu dana, i izgleda jezivo dobro.
[ eXtude @ 16.01.2004. 12:31 ] @
Ma dobro mozda si i upravu to sto kazes da ima jos dosta 3D igara sa nasih prostora,ali vamo kod nas u Bosni na trziste jedino je dosao hrvatski Sirius Sam I i II
Nadajmo se da ce ih izat vise..
[ vms @ 18.01.2004. 01:53 ] @
1) Da li koristite shadere, ako da, na koju verziju 'pucate'? Da li je bilo problema sa time?
2) Da li koristite .X fajlove?
3) Da li koristite bilo kakvu proceduralnu geometriju?
Hteo bih da pokrenem diskusiju o ovakvim temama, i bilo bi mi zanimljivo da cujem feedback od nekoga ko se time bavi.[/quote]
Sto se tice naseg projekta, trenutno se trudimo da dobijemo gameplay verziju. Nekako mi je najlogicnije da igra prvo proradi pa tek onda da se dodaju efekti. To pogotovu zato sto se niko od nas ovo ne radi profesionalno pa bi bilo jako glupo otpocinjati celu stvar preambiciozno. Program trenutno ne koristi shader-e i proc.
gom. ali cim zavrsim gameplay i krenem na implementaciju efekata (uglavnom za orizija) svakako cu morati da uradim neke efekte. Ako te interesuje zbog diskusije radio sam sa verzijama 1.0 i 1.1(dx8.1). Sto se tice X fajlova ne koristim ih mada ne bih mogao da kazem da je to pravilna odluka. Ugalavnom konvertujem ase fajlove u svoj format(vadim geometriju, materijale i animaciju).
[ Reljam @ 18.01.2004. 02:41 ] @
U pravu si, vazno je da prvo proradi igra, uvek posle mogu da se dodaju efekti. Doduse, sa 1.0 i 1.1 skoro da ne moze da se uradi nista mnogo bolje od fixed function pipelinea, tako da verovatno ni ne vredi pokusavati. Tek na 1.4 ili 2.0 moze nesto da se uradi sto je vidno drugacije od postojacih efekata.
X fajlovi mogu dosta da pomognu da ne bi morao da pises sam svoj ASE importer, ali vidim da si vec taj posao odradio, tako da je sada manje vise svejedno.
Ako te ne mrzi, napisi ovde po neki red povremeno da vidimo kako igra napreduje - to je uvek zanimljivo citati.
[ leka @ 18.01.2004. 19:39 ] @
Mene interesuje pod kojom licencom je igra. Da li planirate to da
razvijate kao opensource projekat ili ne?
[ reject @ 20.01.2004. 11:14 ] @
Citat: Sto se tice naseg projekta, trenutno se trudimo da dobijemo gameplay verziju. Nekako mi je najlogicnije da igra prvo proradi pa tek onda da se dodaju efekti. To pogotovu zato sto se niko od nas ovo ne radi profesionalno pa bi bilo jako glupo otpocinjati celu stvar preambiciozno. Program trenutno ne koristi shader-e i proc.
OK, najbitnije i jeste kako ce igrac da igra igru i sta ce mu se sve desiti, a
kako ce to da izgleda i nije previse bitno (izgled samo mora da ispostuje
standarde). Ovo je dobar stav u radu - mnogi veliki timovi se ovde zeznu
pa naprave eye-candy koji ne moze da se igra ili jedva da moze da se igra
(najnoviji NFS - enviroment mapping, refleksije, efekata ko blata, a nema
pogled iz kokpita i cim se izadje van ''staze'' vozilio nestane i vrati se na
pravi put - iako je trka po gradu !?!)
Citat:
gom. ali cim zavrsim gameplay i krenem na implementaciju efekata (uglavnom za orizija) svakako cu morati da uradim neke efekte. Ako te interesuje zbog diskusije radio sam sa verzijama 1.0 i 1.1(dx8.1). Sto se tice X fajlova ne koristim ih mada ne bih mogao da kazem da je to pravilna odluka. Ugalavnom konvertujem ase fajlove u svoj format(vadim geometriju, materijale i animaciju).
Batali koriscenje Hitmana u screenshotovima :)
http://galeb.etf.bg.ac.yu/~ser...ike/SlikeShotovi/Capture_6.jpg
Koliko sam shvatio igra ce da bude shoot'em up samo u 3d.
Ne bi bilo lose da se ubaci kamera kao u starom Afterburneru, tj. kao u
http://galeb.etf.bg.ac.yu/~serdar/sky/Slike/SlikeShotovi/Ani3.jpg
Razor deluje veoma dobro za sada. Napravite dobar demo i sigurno ce te naci izdavaca, a onda je sve daleko daleko lakse. Ovakva igra moze proci veoma dobro
na konzolama (primer: R-type je poceo na ZX-u, prosao C64 i Amigu, malo PC i
onda kako su se stvari razvijale - napravio bum na konzolama dok je bukvalno
zaboravljen od PC trzista). Ovakva igra bi konzolasima bila VEOMA interesantna.
[ reject @ 20.01.2004. 11:19 ] @
Citat: NastyBoy:
Ja znam za bar jednu skroz profi igru (RTS) koja se radi u BGu, evo vec godinu dana, i izgleda jezivo dobro.
Da li mozes da ostavis neki kontakt ili informacije o ovom timu, posto mi je zelja
da upoznam sto vise domacih timova koji rade nesto ozbiljno.
[ Reljam @ 20.01.2004. 22:00 ] @
vms, pogledaj D3D9 effect system (*.fx fajlove). Effect system se koristi za render state management, i olaksava kasniju tranziciju ka shaderima. Efekte naravno mozes da koristis i bez shadera, i ukoliko imas vise od nekoliko render stateova, lakse ih je kontrolisati uz pomoc efekata nego da to rucno radis.
[ vms @ 21.01.2004. 23:56 ] @
Citat: reject:
Batali koriscenje Hitmana u screenshotovima :)
.
bas sam ocekivao da ga neko prokomentarise :) Skidanje screen shootova mi je slabo islo(obicno mi uvali crn ekran) tako da su na kraju uspele te slicice.
Inace sto se tice licence pod kojom nameravamo da objavimo igru: Bice jako tesko da ceo posao uradimo 100% kako smo zamislili(naravno nismo odustali od toga), pa cak i u tom slucaju nalazenje distributera mi deluje vise kao naucna fantastika.
[ reject @ 24.01.2004. 11:46 ] @
Nemoj tako. I ja sam tako mislio kada sam jos radio na jednom
projektu na Amigi. Tada je PPC vec uveliko dosao na Amigu i
portovale su se 3d igre, a broj korisnika se rapidno smanjivao
jer nije bilo softvera da podrzi ppc. Oni koji su se drzali
ppc-a vec su imali 24-bitne graficke karte. Zasto je sve ovo
bitno? Zato sto sam tada u to vreme radio na 8-bitnoj 2d igri
za Amigu. Znaci, osim sto je igra radjena za platformu koja
propada, u startu je bila zastarela cak i za tu platformu.
No, i pored svega, uradili smo demo i postavili ga na net,
pa poslali gomilu mailova svim nama poznatim izdavacima koji
se bave Amigom - da ih obavestimo o projektu i da ih pitamo
da li bi oni to izdali. I stvarno smo dobili gomilu odgovora i
poceli pregovore sa dva izdavaca. Projekat nikada nije dalje
napredovao zbog interne svadje, ali ono sto je bilo veoma
interesantno je to da se javio najveci izdavac za Amigu koji
jos izdaje softver za MAC i Linux, pa nam je cak receno da
bi igra mogla da ode za MAC - samo da je grafika 16-bitna.
Ovaj projekat nije ugledao svetlo dana, ali nam je, bas
zahvaljujuci prezentovanju naseg rada izdavacima i ljudima
koji se bave game developmentom u svetu, omogucio da radimo
dalje i da se profesionalno bavimo ovim poslom.
Sta je poenta svega ovoga? Nemoj da kazes ''to je naucna
fantastika'' - pre reci ''to je samo pocetak''. Uradite demo
koji moze da se igra. U njemu ne treba da bude mnogo stvari -
samo onoliko koliko je dovoljno da se vidi kako ce se igra
igrati i kako ce igra izgledati. Stavite demo na sajt i
javite se izdavacima. Verujte da ce te dobiti dosta ponuda.
Zasto sam sve ovo napisao? Zato sto ovde ima dosta ljudi koji
znaju ili bi hteli da se bave ovim poslom, ali u startu odustaju
od svega zato sto ne veruju da ce uspeti i da ce biti primeceni
od vecih firmi/timova. Evo ja vam kazem da je sve to izvodljivo,
a da su ljudi odavde uspeli u tome - ima jos puno primera.
[ Sasha++ @ 24.01.2004. 12:43 ] @
Slazem se sa reject-om, igra izgleda sjajno (koliko mogu da zakljucim iz screenshotova), nemojte odustajati
[ xbox @ 25.01.2004. 10:04 ] @
Izgled interesantno...
Ako te zanima kako dalje zaraditi pare...javi mi se privatnom porukom da ti ostavim svoj kontakt...
Samo napred!
[ vms @ 26.01.2004. 02:45 ] @
Hvala na podrsci. Upravo nam je i bio plan da demo verziju posaljemo izdavacima samo sto nisam ocekivao da dobijemo od nekoga pozitivan odgovor.
[ Crazy Mix @ 27.01.2004. 17:07 ] @
Evo jedan primer: http://www.ptt.yu/korisnici/r/a/radivojr/
Izasla je cak i u Svetu Kompjutera, ... pogledajte
[ vms @ 27.01.2004. 23:57 ] @
Link ti ne radi...
Bojan Bašić: obrisan nepotreban citat
[ littleboy @ 28.01.2004. 02:07 ] @
Kao sto je Dejan vec pitao..
Pod kojom licensom ce biti igra, i planirate li raditi porting neki na GNU/Linux ?
[ reject @ 28.01.2004. 10:16 ] @
Ne znam ko je premestio ovu temu ovamo,
ali bolje joj je bilo gde je bila nego ovde,
zajedno sa
http://www.elitesecurity.org/tema/30390/1
i http://www.elitesecurity.org/tema/40600
Pa dobro, moderatori, zar vama ova tema deluje
toliko neozbiljno ili sta je u pitanju?
[ Reljam @ 28.01.2004. 17:18 ] @
Da, ova i te druge teme (molim te nemoj da postujes istu poruku u sve te teme) trenutno ne spadaju u opis nijednog foruma, tako da su u MadZoneu. Nijedna od ovih tema nije tehnicka, vec opste nagadjanje kako se prave igre. Ove teme jesu i zanimljive i mogu da budu poucne, ali ne spadaju u programerske forume. Samo zato sto se nesto pise u C++u ne znaci da treba da bude u C++ forumu.
[ reject @ 29.01.2004. 12:32 ] @
Citat: (molim te nemoj da postujes istu poruku u sve te teme)
Sorry, obicno sam korektan - no bejah se iznervirao. Kako kazu,
ko radi - taj i gresi. :)
Citat: trenutno ne spadaju u opis nijednog foruma, tako da su u MadZoneu. Nijedna od ovih tema nije tehnicka, vec opste nagadjanje kako se prave igre. Ove teme jesu i zanimljive i mogu da budu poucne, ali ne spadaju u programerske forume. Samo zato sto se nesto pise u C++u ne znaci da treba da bude u C++ forumu.
Jeste, jeste, sve si u pravu. Zato bi i bilo dobro da se otvori game-developing
forum - ili kao podforum 3d-programiranja ili bilo kako - zar je to vazno? Tada
bi ovakve teme imale svoje mesto, a i bilo bi ih vise.
[ GRUNGE @ 02.03.2007. 17:23 ] @
OVO JE super da vidimo igricu uskoro
[ Nemanja Avramović @ 02.03.2007. 17:33 ] @
Odakle iskopa temu?
[ []-_-[] @ 02.03.2007. 19:46 ] @
15.01.2004. u 01:45
au brate ovo je pre nove ere...
[ vertex @ 03.03.2007. 09:37 ] @
Shto obozavam ovakve likove koji kopaju teme od pre Hrista
[ rocki @ 26.03.2007. 08:48 ] @
Citat: vertex: Shto obozavam ovakve likove koji kopaju teme od pre Hrista :D
Sto, pa zanimljive teme su uvek aktuelne, nego sta bi sa igricom, jel do sada ugledala svetlo dana. Ili se zavrsilo kao pokusaj ( nedaj boze ). Dali je u planu i kod nas nesto u stilu KnightOnline. Tip uradio igricu na turskom i engleskom a u prosloj godini KO je imao zaradu od oko 10 mil dolara
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|