[ musicman @ 20.04.2010. 01:25 ] @
Ford Mondeo 1.8 turbo dizel 1995.
Imam dobru ponudu za kupovinu gore navedenog auta pa me interesuje na sta obratiti paznju kod ovog automobila ?
Koje su mu mane iz tog godista (1995) ?
Presao je 170.000 km.
Inace auto je legalizovan prosle godine tokom sveopste legalizacije i sada moj veoma dobar poznanik trazi za isti 2.500 eura.
Koja su vasa misljenja posto mi hitno treba auto jer mi je stari "odapeo" potpuno.
[ goat @ 20.04.2010. 09:28 ] @
prijateljski savet - obiđi ga u širokom luku....

[ popovicvl @ 20.04.2010. 10:57 ] @
Ako je kilometraza original,onda nimas sta da brines.
Sa tolikom kilometrazom unutra,a bogami i spolja treba da potpuno uredan,neiscepan i td...
Sigurno ces imati neko pocetno ulaganje za gume,kocnice ili neko stelovanje,ali posle toga samo vozi i
redovno menjaj ulje.Moze on i do 400.000,ako vec nije blizu.

Mada svaki Mondeo u kome sam se vozio bio je bar >250.000, bio on benzin ili dizel.Samo odvezi kod majstora
koji se razume i plati 1000 dindzi da ga pregleda ako vec sam ne mozes.
[ Markoxxx @ 20.04.2010. 16:41 ] @
Prvo, svasta se prica o tom uvozu, kada su dozvolili carinjenje crnogoraca...



A kao drugo ta cena nista nije extra povoljna, sta vise to je prosecna cena u oglasima....



ponudi mu za to 2000, njega nije ni toliko kostao...


pozdrav
[ musicman @ 20.04.2010. 22:43 ] @
Auto je nekih 5-6.godina bio garaziran posto je vlasnik bio u inostranstvu pa kad je izasao u penziju prosle godine iskoristio je legalizaciju i uvezo ga.
Kilometraza je najverovatnije prava ali mene interesuje pre svega kakvi su Fordovi dizeli ?
Svasta sam o njima lose cuo.
P.S.Hvala vam na komentarima.
[ BB308 @ 20.04.2010. 23:31 ] @
Ja sam imao ford escort, mislim da je bio isti motor.Kad sam ga prodao imao je oko 400000km.Ja sam presao sigurno preko 100000km. za godinu dana.
I kad pogledam ova ostala auta sto sam imao posle njega ispadne da sam najbolje prosao sa njim!Delovi nisu nesto skupi a i nije problem naci ih.Redonno filteri i ulje i vozi.Poz!
[ popovicvl @ 21.04.2010. 06:42 ] @
Pusti price.Video sam deset Mondeo/Escort 1.8 TD na generalnoj kod majstora.Svaki je imao kilometrazu od 300.000 do 400.000.
Ako si siguran da je to dobar Mondeo onda uzmi i vozi.
[ gogi11 @ 21.04.2010. 07:27 ] @
Ja sam mog jesenas prodao sa nesto vise od 300.000 km na satu , bio je u odlicnom stanju , nikada remontovan motor turbina pumpa itd. E sada ja sam i vodio racuna dosta o njemu , nego sta zelim da ti kazem : nema sanse da je taj auto presao 170.000km pa moj je bio 1998 takodje 1,8 td i ja sam ga licno uvezao-kupio sa 163 hiljade na satu 2003 za 6 godina presao sam sa njim jos nesto manje od toliko !!! Nije los auto daleko od toga ali te pare ne vredi , po meni vredi maksimalno 2100-2200e i to je plafon.
Generalno nema neku manu koju bih bas izvojio kao kriticna stavka stradaju standarno potrosni delovi sileni upornice lezajevi ... u koliko ne kupujes originale bude spreman da ove delove menjas jednom godisnje a lezajeve i cesce. Turbina i pompa su druga prica nisu problematicne ali sve ima svoj vek trajanja.
[ popovicvl @ 21.04.2010. 09:46 ] @
Tako je.Kilometraza je pod znakom pitanja.Auto mora biti bez ogrebotine unutra.Nikako izlizana ili iscepana sedista.
Volan mora biti sa teksturom, papucice tek delimicno izlizane.
Ako je u tom stanju za Mondeo je puna kapa 2500 Eura.
Generalno ces imati pratece probleme sa lezajevima i trapom kao sto rece gogi11.To su prakticno sitni kvarovi,ali
nisu fatalni.Ostalo ti je jasno.Ulje 10.000 10w40,filteri za vazduh,ulje,naftu i teraj sigurno sledecih 150.000.

Ima li klimu?Sta ima od ostale opreme?
[ musicman @ 23.04.2010. 00:25 ] @
Ima klimu, radio unutra je veoma ocuvan, sedista nisu izlizana, kao ni papucice gasa i kocnice.
E sad kako mogu biti siguran da je to stvarna kilometraza, je l' postoji neki nacin da se to utvrdi ?
Ako vi kazete da sa redovnim odrzavanjem gura i do 400.000 to bi bilo super.
[ gogi11 @ 23.04.2010. 07:17 ] @
Znam da svi mondei 2 od 97-2000 imaju klimu i ABS kao i 2 vazdusna jastuka u ajde da kazem nekom standardnom paketu opreme sve ostalo zavisi od zelje kupca tj predhodnog vlasnika.
Guraju motori bez problema velike kilometraze a dobro podnose lose gorivo bar ja nisam imao nikakvih problema sa gorivom i pumpom. Tocio sam obican dizel jedino zimi kada je temp ispod -5.6 ja sam tocio evro dizel. Oko utvrdjivanja prave kilometraze gotovo i da nemas nacina osim ako auto nije kod nas odrzavan kod ovlascenog servisera (sto retko koji da jeste)
Papucice nove kostaju do 1500 dinara polovne dobre na otpadu do 10e tako da je to vrlo diskutabilno . sedista su po prilicno izdrzljiva moj je bas dosta presao i nije imao nesto posebno izlizan volan (a i bio je oblozen imitacijom mahagonija) sedista nisu bila urnisana za 300.000km predjenih , rucica menjaca je dosta podlozna trosenju tako da pogledaj i nju.
Obrati paznju na gume tj da li su izlizane sa unutrasnje strane, mondeo je dosta tezak pa u koliko se ne radi redovno optika gume se bas bas lizu. Inace ja sam optiku radio u proseku 2x godisnje sto zbog popravki koje su uslovljene optikom (menjanje lezaja silena upornica ...) sto zbog trajnosti guma jer sam uvek stavljao nove gume. Nakon zamene originalnih diskova napred tek dolazi do problema jer zbog loseg kvaliteta diskova koji se prodaju na nasem trzistu auto jednostavno posle par hiljada km pocinje da malo trese kada se koci jedino resenje je cesce struganje diskova ili pronaci kvalitetnije mada sam ja kupio neke engleska za skoro 10.000km i ako je prosek cene za diskove bio oko 4500 din al eto i to sam cuo od par vlasnika mondea kao mana koja se cesto desava.
Potrosnja 1,8 td bar iz mog iskustva je oko 6 - 6,5 na otvorenom (price o 5l na otvorenom mozes da zaboravis) u gradu 8l i vise bez problema jer je stvarno tezak i po malo trom , ima tih 90 ks ali mu fali jos bar 10-20ks da bi i isao bolje i imao manju potrosnju. Maksimalna brzina je iz mog iskustva 190 ali je standard da navuce odmah 170 a za sve preko toga je potrebno doooosta pravca na auto putu . Klima ga uzasno oslabi i preporucujem da budes izuzetno oprezan ukoliko palis klmu u gradskoj voznji jer ce auto biti "opasno trom" sto je i kriticno na raskrnicama das gas i znas da ce bez klime da povuce bez problema ali ovako sa klimom jok i jos ispada kao da si na obuci za polaganje vozackog ispita jer moras kvacilati :):)
Cena filtera za servis je oko 1300 dinara bez klime sto je izuzetno prihvatljivo , toci se oko 4,2 do 4,5l ulja . Mene je komplet servis ulje filteri izlazio oko 45-50e na 10.000km sto je NISTA posebno, dakle nije skup po tom pitanju ali Ford ume biti kvarljiv i te kako.
[ popovicvl @ 23.04.2010. 07:18 ] @
Moze da se utvrdi vrlo lako.Odes kod proverenog majstora za Ford i dogovoris da za sitnu kintu
proveri auto.Kompresiju,stanje trapa,amortizera,sasije i td.Ako ima klimu 2500.
[ musicman @ 24.04.2010. 01:44 ] @
Hmm ! ! !
Prijatelju, od kad se razmisljam, da nisi ti prodavac tog Forda ?
[ musicman @ 24.04.2010. 02:02 ] @
Citat:
gogi11: Znam da svi mondei 2 od 97-2000 imaju klimu i ABS kao i 2 vazdusna jastuka u ajde da kazem nekom standardnom paketu opreme sve ostalo zavisi od zelje kupca tj predhodnog vlasnika.
Guraju motori bez problema velike kilometraze a dobro podnose lose gorivo bar ja nisam imao nikakvih problema sa gorivom i pumpom. Tocio sam obican dizel jedino zimi kada je temp ispod -5.6 ja sam tocio evro dizel. Oko utvrdjivanja prave kilometraze gotovo i da nemas nacina osim ako auto nije kod nas odrzavan kod ovlascenog servisera (sto retko koji da jeste)
Papucice nove kostaju do 1500 dinara polovne dobre na otpadu do 10e tako da je to vrlo diskutabilno . sedista su po prilicno izdrzljiva moj je bas dosta presao i nije imao nesto posebno izlizan volan (a i bio je oblozen imitacijom mahagonija) sedista nisu bila urnisana za 300.000km predjenih , rucica menjaca je dosta podlozna trosenju tako da pogledaj i nju.
Obrati paznju na gume tj da li su izlizane sa unutrasnje strane, mondeo je dosta tezak pa u koliko se ne radi redovno optika gume se bas bas lizu. Inace ja sam optiku radio u proseku 2x godisnje sto zbog popravki koje su uslovljene optikom (menjanje lezaja silena upornica ...) sto zbog trajnosti guma jer sam uvek stavljao nove gume. Nakon zamene originalnih diskova napred tek dolazi do problema jer zbog loseg kvaliteta diskova koji se prodaju na nasem trzistu auto jednostavno posle par hiljada km pocinje da malo trese kada se koci jedino resenje je cesce struganje diskova ili pronaci kvalitetnije mada sam ja kupio neke engleska za skoro 10.000km i ako je prosek cene za diskove bio oko 4500 din al eto i to sam cuo od par vlasnika mondea kao mana koja se cesto desava.
Potrosnja 1,8 td bar iz mog iskustva je oko 6 - 6,5 na otvorenom (price o 5l na otvorenom mozes da zaboravis) u gradu 8l i vise bez problema jer je stvarno tezak i po malo trom , ima tih 90 ks ali mu fali jos bar 10-20ks da bi i isao bolje i imao manju potrosnju. Maksimalna brzina je iz mog iskustva 190 ali je standard da navuce odmah 170 a za sve preko toga je potrebno doooosta pravca na auto putu . Klima ga uzasno oslabi i preporucujem da budes izuzetno oprezan ukoliko palis klmu u gradskoj voznji jer ce auto biti "opasno trom" sto je i kriticno na raskrnicama das gas i znas da ce bez klime da povuce bez problema ali ovako sa klimom jok i jos ispada kao da si na obuci za polaganje vozackog ispita jer moras kvacilati :):)
Cena filtera za servis je oko 1300 dinara bez klime sto je izuzetno prihvatljivo , toci se oko 4,2 do 4,5l ulja . Mene je komplet servis ulje filteri izlazio oko 45-50e na 10.000km sto je NISTA posebno, dakle nije skup po tom pitanju ali Ford ume biti kvarljiv i te kako.


Svaka cast ! ! !
BIG TNX
[ gogi11 @ 24.04.2010. 07:06 ] @
Nema na cemu, vozio sam mondea 6 godina i ne mogu reci nista lose o tom autu i ako ford vazi za auto kome pada cene i da je (navodno) kvarljiv... Kvarova vecih nije bilo a prodaja je isla tesko (bilo je malo poziva) no prvi koji je dosao i video kupio ga je bez i da je probaoi auto platio decko popili kafu i onda ejj aj da se provozamo malo :) nema sta da preterujem tako je bilo. Ako sta jos trebe pitaj slobodno , svoja iskustva cu preneti rado ali opet napomonjem iskustva sa vecim kvarovima nisam imao i pored toga sto je auto zaista presao onoliko koliko sam napomenuo a imajuci u vidu to da je uskoro registracija i prevod pa cu se videti sa vlasnikom bas cu pitati kako je zadovoljan i jel sljaka dobro.
[ vidan kv @ 24.04.2010. 17:29 ] @
Ja ne mogu da provalim od kada su krenule te priče kako su Fordova vozila loša......i ne znam zahvaljujući čemu i kome su pokrenute te izrazito negativne priče.Sumlja mi pada na te "švapske auto lobije"......jer i dan-danas viđam modele 12M,Taunus,Capri(legendarni) da se voze.Za sve ove godine rada i nisam se baš leba najeo popravljajući Fordove niti pamtim neke drastične kvarove....čak i oni koji su ih baš,baš dooobro silovali(moj brat) nisu uspeli da ga razlome....dakle pouzdan,nije veliki porošač,za te pare se dobije poprilično komfora......presudna je,kao i kod svakog polovnog vozila,predhodna istorija korišćenja i održavanja vozila....pozzzz!
[ popovicvl @ 26.04.2010. 09:02 ] @
Trziste je takvo.Slabo razvijeno.
[ nitobe @ 09.05.2010. 09:13 ] @
Realna cena mu je oko 2000-2200 eur. Ipak je 95 godiste, bez obzira na sve sto ima. Problem nije motor ni mehanika, vec limarija. Savij se ispod njega, pogledaj sajtne (donja strana) kao nosece grede sa zadnje strane, rubove (sve to na fordovima jako brzo korodira i potruli ako nije radjena zastita).