[ žutokljunac @ 21.04.2010. 05:17 ] @
| Hoću da kupim neki manji auto, i dvoumim se između ova dva automobila. Ako budem uzmimao Clia uzeo bih sa motorom 1,5 DCI, dok bih Pežoa sa 1,4 HDI motorom. Slab sam sa automobilima, jer mi ih ćale nije voleo, a ja sam ceo život vozio motore. Budžet mi je max 7000€. Naravno, uzeo bih polovan auto star oko 4 godine. Čitao sam malo u vezi sa Cliom i ljudi govore kako je grub auto sa lošom završnom obradom plastike enterijera.
Zanimaju me iskustva ljudi sa ovim automobilima i šta mi preporučujete. |
[ radicm @ 21.04.2010. 09:18 ] @
I ja volim francuze, mada nisam vozio manje modele pezoa i renoa, drug mi je imao pezo 206cc i ja nisam bio impresioniran zavrsnom obradom table, uglavnom sam vozio neke vece modele kao 407, 607, senic, laguna.
Ono sto ti mogu reci za francuze pogotovu pezoe jeste da su skupi za odrzavanje
[ žutokljunac @ 22.04.2010. 06:11 ] @
Je l´neko vozi na Forumu neki od ova dva?
[ botr @ 22.04.2010. 07:33 ] @
Imas i grande punto u toj cenovnoj kategoriji, sto se tice odrzavanja mislim da je jeftiniji u odnosu na ova dva, e sad za ova dva nemam sta da ti kazem, jer ih nikada nisam ni dobro pogledao,a nisam ih ni vozio.
[ žutokljunac @ 22.04.2010. 07:58 ] @
Super. Je l´ima još neko da se javi ko ih nije vozio, nije ni pogledao a nema ni šta da kaže.
[ Slobodan Miskovic @ 22.04.2010. 08:04 ] @
Mozda je malo nekulturno savetovati nesto za sta nisi ni trazio savet ali moram da ti predlozim Fiat Pandu 1.3 Mjet. Mislim da je ona bolji izbor za grad od gore spomenuta dva automobila...
[ jericho1405 @ 22.04.2010. 08:26 ] @
Ma kakav Fijat. :)
Inace, od ova dva, ja bih isao na varijantu Pezoa. Jeste prilicno skup za odrzavanje, al' je zato i prilicno "nekvarljiv". Vozim 206 i zadovoljan sam. U dvije godine samo sam imao jedan ozbiljniji problem sa nekim trafoima (cca. 150€), a i to je na neki nacin bila moja greska(zimi, kada je ekstremno hladno, upali se lampica od motora i ne smije se voziti preko 50km/h dok se ne zagrije motor i lampica ne ugasi, u suprotnom aktivira se "Limp home mode", i bez servisa automobil je prakticno neupotrebljiv(vozis max. 50km/h) :)).
Pored toga, karoserija nije plasticna(nisam siguran za 207), dok na Clio-u sigurno jeste.
Clio sam, takodje, zagledao kad sam kupovao 206 posto je u tom cjenovnom rangu, i Pezo mi se ucinio dovoljno kvalitetnijim u svakom smislu. Svaka preporuka. ;)
[ Vic @ 22.04.2010. 08:49 ] @
To sto Clio ima od plastike su prednja krila. Recimo ja imam Clio 2 Stroria 1.2 16V koji je tezak 1050 kg (sa plastikom), a ista klasa Peugeot 206 1039kg (bez plastike)..... Kao sto kazu, ko jednom proba francuza... zaljubi se. Kod Renoa je koliko para ... toliko muzike, odnosno ogromne su razlike izmedju istog modela koji kosta 10 000 i modela koji kosta 13000.
[ Zarko Silic @ 22.04.2010. 09:59 ] @
Za taj novac, uz malo natezanja moze se kupiti potpuno nov auto sa garanciom, i ne vidim opravdan razlog zbog koga bi se kupovala potencijalna krsina stara 5 godina u istoj klasi.
Opravdanje za polovnjakom postoji jedino u slucaju velike potre za nekakvim vecim vozilom tipa karavana, a gde je velika razlika u ceni novog i polovnog.
[ anon115774 @ 22.04.2010. 11:13 ] @
Ja sam tri godine vozio 207 doduse 1.6hdi. Sada vozim japanski auto :)
Pezo je lep i spolja i iznutra. Po meni je to pocetak i kraj svake price sa francuzima.
Motor je odlican. Ume da povuce po gradu poprilicno dobro a na autoputu izuzetno stabilan za svoje gabarite cak i pri max od 181km/h (sa standardnih 185/65 R15).
Elektronika je katastrofalna. Verano mi je ugradio alarm i od tada mi se stalno desavalo da prijavljuje da svetla nisu u redu iako jesu i povremeno je pokaziva nivoa goriva otkazivao poslusnost. Kada su taj alarm (inace, original pezoov) skinuli sve je radilo kako treba.
Crko automat za stop svetlo.... kazu u Veranu "Porucili smo ga, dodjite za tri nedelje"...
Kamenje izudaralo soferku.... kazu u Veranu "Porucili smo vetrobransko staklo..... ali morate ostaviti kaparu.... IAKO IMATE GARANCIJU DA CE OSIGURANJE DA PLATI NA KRAJU"
Skripalo mi nesto na tocku........ bio 02.08...... kazu u Veranu "jel Vam odgovara da dodjete 13-og?"
Odem na redovan servis..... u Veranu urade servis.... i ostave auto na parkingu sa ukljucenim svetlima.... i naravno akumulator prazan.
Prvih godinu dana je sve bilo ok a onda su u roku od sest meseci crkle sve moguce i nemoguce sijalice.
Posle 40.000km su otisli zupcasti i klinasti kais...
Radio ne cita mp3.... ako ubacis bilo koji drugi neces moci da podesavas varijable automobila kao sto su vreme i datum.........
Seticu se jos neceg...
[ Vic @ 22.04.2010. 14:51 ] @
Citat: zarsilic: Opravdanje za polovnjakom postoji jedino u slucaju velike potre za nekakvim vecim vozilom tipa karavana, a gde je velika razlika u ceni novog i polovnog.
U potpunosti podrzavam!!!
[ žutokljunac @ 22.04.2010. 16:00 ] @
Citat: zarsilic: Za taj novac, uz malo natezanja moze se kupiti potpuno nov auto sa garanciom, i ne vidim opravdan razlog zbog koga bi se kupovala potencijalna krsina stara 5 godina u istoj klasi.
Ne može da se kupi za taj novac jer Clio 3 2006. god., može da se nađe za 6000€, dok je nov 11 000€, i to verzija sa najslabijim motorom bez ikakve opreme.
Miško, Panda mi je baš mala.
Informer, dakle ne savetuješ me da uzmem neku polovnu 207-cu. Da nisi kupio Yarisa?
[ Nebojsa Milanovic @ 22.04.2010. 16:03 ] @
Realno ne mogu da shvatim kako neko pored jednog novog npr. I10 razmišlja o ovakvim polovnim automobilima
[ žutokljunac @ 22.04.2010. 16:15 ] @
Šta ne možeš da shvatiš? Ne možeš da shvatiš da neko hoće da kupi Clia 3 za 6000€, i neće da plati nov 11000?
[ Nebojsa Milanovic @ 22.04.2010. 16:29 ] @
To jeste lično razmišljanje i lična odluka, ali svima koji razmišljaju da kupe polovne automobile recimo te starosti uvek savetujem da pogledaju nove automobile uslovno rečeno klase niže (jer je nekada diskutabilno šta je zapravo od čega niže), i da detaljno uporede sa tim koga planiraju da kupe, čak i ne uzimajući u obzir da će taj polovan praktično uvek biti u značajno lošijem stanju nego što su mislili.
I znaš šta je rezultat takvog razmišljanja? Gotovo uvek usledi zaključak da realno vrlo malo (ili nimalo) ne "dobijaju" u tom većam autu, ali ono što je zasigurno da sa njim dobijaju - to je glavobolja.
[ žutokljunac @ 22.04.2010. 16:34 ] @
Pa dobro, ali to ima logike kada kupuješ neki polovan SUV od 20 000€, pa je dobro pogledati neki nov auto koji je klasu niže, ali ja kupujem običnog Clia. Meni je klasa niže Twingo ili Panda.
... ili onaj Piaggio na 3 točka.
[ Nebojsa Milanovic @ 22.04.2010. 16:45 ] @
Pa dobro, pomenuh ti jedan auto za koga smatram da je neuporedivo bolja kupovina od tih o kojima ti razmišljaš, ali ako hoćeš baš Renoa, ni taj Twingo nije loš (mada je po meni žešće precenjen).
[ Nocni @ 22.04.2010. 17:00 ] @
Uzmi pezoa 207, ljepsi je... @Informera su uradili kao njivu tamo u verano motorsu...
Na tom 1.6 hdi kais se mijenja na 250.000 km... a njemu su mijenjali na 40.000... Ovo ostalo sto navodi su sitnice za nekog ozbiljnijeg majstora...
[ anon115774 @ 22.04.2010. 17:16 ] @
Mene niko nije uradio jer sve sto su zamenili osim soferke i sijalica je bilo u garanciji. Ne verujem da bi menjali kaiseve da za tim zaista nije bilo potrebe jer je islo na njihovu stetu.
Citat: žutokljunac: Informer, dakle ne savetuješ me da uzmem neku polovnu 207-cu. Da nisi kupio Yarisa?
Vidi, ja sam izneo svoje iskustvo. Ovlasceni servis je katastrofa ali ako vec uzimas polovan onda nije u garanciji i ako imas pouzdanog majstora nece da bude problema.
Kao sto rekoh, osim kaiseva nije bilo vecih problema. Jedino je problem sto je kod Verana sve moralo da se ceka i sto prave sranja.
Za motor zaista ni jednu jedinu zamerku nemam i zaista taj 1.6hdi moze mnogo da povuce ako treba.
A da... zaboravio sam potrosnju.
Trosio je kao upaljac. U gradu oko 6.0-6.5 (stiskao sam ga kad god sam mogao) mada je uz neku laganiju voznju mogao da bude oko 5.5.
Na autoputu je diskutabilno. Ako se vozi po propisima moze da bude oko 5.0 ali na 180km/h vec trosi oko 8 (3700rpm ako se dobro secam).
Na nekim putevima van grada gde se vozi izmedju 70-90 moze da sidje potrosnja i na 4.5.
Primer: Natocio gorivo na Zmaju. Krenuo na Tasos. Stigao na tasos (cca 900km) i vozio se jos dva dana po Tasosu. Nakon toga sam otisao da tankam. Ne secam se kolika je tacno bila kilometraza ali preko 1050km je bilo sigurno. Rezervoar je 50l.
Nisam Yarisa kupio. Avensis.
[ anon115774 @ 22.04.2010. 17:25 ] @
Jos nesto. Ja kada sam isao da kupim auto tada mi nije preterano bilo bitno da nesto ekstra izgleda niti da ima neke extra features i sta ti ja znam. Bilo mi je bitno da se kotrlja i da je pouzdan. Tada sam isao od salona do salona i pogledao sve moguce automobile iz te klase i ako gledas izgled, zavrsnu obradu, komfor... posle pezoa svi ostali su smesni.
Jedina mu je mana sto je malo tvrdji pa nemas utisak da se vozis u francuzu vec na nekom motokultivatoru ali ne bih menjao stabilnost koju zbog toga ima na putu zbog bilo kakve udobnosti.
Vozio sam jedno vreme Punto i u njemu uopste nisam primecivao da u gradu psotoje lezeci policajci. Ali zato se na malo vecim brzinama (>100km/h) ljulja kao camac ako samo i pomislis da pomeris volan u bilo koju stranu. Pezo sa tim nema problema. Krece se kao po sinama.
[ srdjandakic @ 22.04.2010. 17:32 ] @
Evo verovatni kupac Clia 3, kad prodje svetska ekonomska kriza.
Inače vlasnik Clia 1.2 '97
Auto sam kupio polovan 2003., baba vozila ~30K za 6 godina, znači ko zna koliko je prešao + 180.000 od tada.
Na svakih 10.000 km menjam filtere, ulje... i one liqui moly aditive/čistače iz super-marketa sipam pri svakoj promeni ulja i u benzin na 5000 km.
Delove kupujem kod lokalnih prodavaca ("Aca"...) i ugradjuje ih lokalni majstor za "francuze" jer ovi u velikim servisima izgleda očekuju samo Vel Satis i sl.
Motor je zardjao spolja, trunke ulja nema nigde.
Troši i manje od 5L na autoputu.
Auto je fizički razoren zbog off-road vožnje po planinama, rupa, grebanja po parkingu i apsolutnog nemara s moje strane.
Pre par godina sam promenio ventil ler-gas, auspuh nekoliko puta, ležajeve i druge stvari.
Da ima klimu vozio bih ga koliko god izdrži, ali me je već počela smarati vrućina.
Moje iskustvo govori da Renault pravi izdržljiva vozila, čak i ova najsitnija.
Ja bih kupio polovan Clio, taj za 5-6K EUR, na žalost ne pitam se samo ja :)
[ Nocni @ 22.04.2010. 18:00 ] @
Citat: Informer: Mene niko nije uradio jer sve sto su zamenili osim soferke i sijalica je bilo u garanciji. Ne verujem da bi menjali kaiseve da za tim zaista nije bilo potrebe jer je islo na njihovu stetu.
Vidi, ja sam izneo svoje iskustvo. Ovlasceni servis je katastrofa ali ako vec uzimas polovan onda nije u garanciji i ako imas pouzdanog majstora nece da bude problema.
Nisam Yarisa kupio. Avensis.
OK izvini... oce oni tako da mijenjaju i sto treba i sto ne treba ali ako je u garanciji onda u redu... nisu te uradili
Inace, odlican izbor, i ja imam jednog avensisa... jedina zamjerka do sada na patosnice... ne zbog price da se zaglavljuje gas nego sami kvalitet onih zimskih gumenih je prilicno los... izlizu se na mjestu gdje je stoji peta kao da je rijec o nekakvom starom autu a nije presla ni 30.000...
Na landcruiseru se ovo ne desava...
Pozdrav
[ sasa022 @ 22.04.2010. 23:10 ] @
Dobar Clio III ili 207 2006. godiste i u EU kosta oko 6000€,tako da razmislte sta su u EU mora kupiti da bi se ovde postigla cena od oko 6000€.
[ Challenger @ 22.04.2010. 23:13 ] @
^ Pa dobro, nadje negde po EU bez VAT-a (19% cini mi se) i ovde ga izadje malo skuplje od 6k€
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|