[ Aries1404 @ 24.04.2010. 19:36 ] @
| Imao sam problema sa doticnim vozilom ciji sam vlasnik, auto je 92god.
Poceo je da dize vodu u posudi nakon par minuta rada na leru.... pre toga je naravno doslo do pregrejavanja, nisam strucnjak sto se tice mehanike, ali bi rekao da pregrejavanje nije bilo nesto preterano, relativno na vreme sam reagovao.E sad, na kolima je poravnata glava, odma sam i karike odradio, mali servis usput ventile, klipove nisam menjao....auto je sastavljen, upalili smo ga i on sada vodu ne dize.Ceo sistem radi kako treba, ali radio je samo na leru jos ga nisam provoza posto ostale su jos sitnice tipa da se selne na crevima stegnu stavi filter vazduha....majstor koji je radio vozilo, da naglasim da nije neki suster nego stari majstor koji poseduje lepa iskustva, kada je skinuo prelivno crevo kaze da mu se ne svidja kako to funkcionise, navodono kada da gas...nesto se desava sto njemu nije kako treba, zbog cega ne znam, da li voda ne izlazi kako treba ili....vi ce te verovatno znati o cemu se radi.Naravno da znam i sam kao odgovor kada ga provozas videces ali me strah malo da mozda nije blok motora napuknut pa me interesuje koliko je to moguce?Na glavi nije radjen hidro-test ali recimo da ja licno sumnjam na glavu posto glava relativno nova kupljena kod predhodnog vlasnika.Ne mora da znaci.
Zeleo bi da cujem misljenja isusnih ovde.Hvala na svakom odgovoru. |
[ RobertoKish @ 24.04.2010. 19:58 ] @
kako vi znate da je glava relativno nova a kupljena je od tamo nekog xxx?
koliko u njoj ima km?
treba li ste da radite hidro test,jer sigurno je glava napuknuta!
evo ti jedan savet,
ujutro kada budes upalio auto,otvori haubu,neka radi u mesto(ler) nekih 5-10min. proveri kakva su creva od vode(hladjenja).
da li su napeta ili su mekana,ako su napeta bas dosta,glava je puknuta i mora ici dole.
[ Aries1404 @ 24.04.2010. 20:08 ] @
Znam da je nova jer se vidi da nije originalna, presla je nekih 25.000km....recimo.To znam posto znam kad je i gde je auto radjen.Kupljena od nekog XXX...boze moj, nije kupljena na buvljaku, kupljena u prodavnici auto-delova kao novi deo.Glava je Kolbersmit (znam da sam napisao neispravno).Glava je bila kriva pa sam kontao da je to to zbog toga, a i hidro test nije 100% siguran zar ne?Creva su mekana.KOja je uopste verovatnoca da blok napukne?
[ RobertoKish @ 24.04.2010. 20:13 ] @
hidro test je 100% pokazatelj kakva je glava od motora!tj jel pukla ili nije.
a blok ako je puknut,voda mora da se negde izgubi,iscuri....zavisi od pukotine,mada ja mislim da nije do bloka.
[ Aries1404 @ 24.04.2010. 20:19 ] @
Pa sada si me zbunio skroz, ako covek koji radi hidro kaze da hidro-test nije 100% pokazatelj.... ne znam
[ tdusko @ 24.04.2010. 22:28 ] @
Ma kakav blok, zaboravi na blok. Lepo kaze covek, da je puko' blok pokazao bi negde da gubi vodu.
Kao drugo, ne svidja mi se taj tvoj majstor, lici mi kao da glumi naucnika. Sta sad to znaci, sklopim motor, upalim ga, skinem prelivno crevo, dam gas, zagledam se u daljinu i kazem:"Nesto mi se ovde ne svidja". Ne znam sta je mogao tu da vidi, a da se ne odrazi na pritisak u crevima i posudi sa vodom. Moj ti je savet da ti lepo sednes bez brige u taj auto i da ga istestiras ljudski. Znaci, na da mu vadis dusu odmah nego da ga provozas par dana i da obratis ekstra paznju na ponasanje motora. To da li je glava napukla ili ne i to da li si trebao da radis hidro test ili ne to sada zaboravi. Svakako da si trebao ali sta je tu je, motor je spakovan. Po mom misljenju, najvaznije pitanje ovde jeste da li je otklonjen uzrok koji je doveo do pregrevanja? Super to glava, dihtunzi, karike, ventili... ali ako nije otklonjeno ono zbog cega je on dizao temperaturu dzabe sve.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.