[ HoT_Steppa @ 30.04.2010. 23:47 ] @
Pre neki dan odgledah jednu epizodu Fifth gear u kojoj se pominju subvencije u V. Britaniji od 1000 funti od drzave kroz program staro zna novo (slicno kao kod nas) + 1000 funti treba dileri novih automobila da pariraju na ovaj popust. Navodno ljudi mogu da racunaju na 2000 evra. Ali to nije sve, posto je kriza ogromna, pojedini dileri su spremni da daju i dalji popust da bi privukli musterije. Tako je voditelj krenuo redom da zove razne dilere i na jedan model automobila (cini mi se da bio Mondeo u pitanju, nisam siguran) je "na rec" samo preko telefona uspeo da dogovori popust od 7000 funti?!? Vecina mu je rekla da dodje licno do salona i vidi koju bolju ponudu moze da dobije. Jel' se ovi nasi dileri ovde "prave Englezi", ili su neobavesteni da je kriza odavno i kod nas i da treba da grizu za svaku musteriju? Ja stvarno ne znam koliko to oni zaradjuju i do koje najnize rentabilne sume mogu da idu, ali mi jedna druga informacija ne ide u glavu. Igrom slucaja sam obavesten o novom Seat Leonu 1.6 sa odredjenim paketom opreme kosta oko 17 000 evra. Firme koje se bave prodajom i novih i polovnih automobila (znate na koje mislim) prodaju taj isti model nepunih godinu dana star (polovan) za 12 500 i mislim da i tu imaju debelu zaradu. I sve vreme pricamo o A, B i C segmentu, ne visoj klasi gde se recimo za sajam automobila mogu videti popusti i od 10 000 evra. Opet, citam na drugim forumima da za najprodavaniji nePunto, Daciu Sandero ne mozes da iskamcis ni 100 evra popusta. A plus jos da nas program staro za novo vazi samo za Punto klasik, a u Britaniji za kupovinu BILO KOJE marke. |