[ raxy80 @ 08.05.2010. 12:56 ] @
Nasao sam na oglasima VW Lupo ALL '98 (999ccm/50KS) za 2800e. Medjutim ne netu sam video da se Lupo proizvodio od '99-'05 pa ne razumem koji je onda ovo model.



Sta se vise isplati ovaj lupo ili recimo twingo mladji 3 godine i jeftiniji nekih 200e. Jos nesto da li se isplati stavljati plin u ovakve male autice i da li ima mesta za bocu u gepeku?
[ goat @ 08.05.2010. 16:07 ] @
ne vidim razlog ugradnje plina u ovakve automobile, osim ako nemaš nameru da svakodnevno putuješ na posao prelazeći 50 i više kilometra....

ja bih prednost dao twingo-u
[ etjen @ 08.05.2010. 21:08 ] @
Twingo ima više prostora unutra
[ raxy80 @ 12.05.2010. 11:17 ] @
Jos jedno pitanje , mada znam da se mnogo pricalo o ovome, da li su drasticno francuzi skuplji za odrzavanje od recimo opela, VW (redovan servis, delovi).
I jos nesto kad smo vec kod francuza sta je najpametnije uzeti: twingo,pezo 106,saxo (otprilike 2001god) ili mozda corsa ili fiesta (ali nesto stariji 97-98god). Naravno ovde novac diktira izbor
(oko 2600-2700e) i da je u pitanju manji auto.
[ etjen @ 12.05.2010. 11:45 ] @
svaki ''noviji'' auto je skup za održavanje ako ode neki netipičan deo.
Ja mogu za Twinga da ti kažem iz prve ruke da je čak vrlo jeftin za održavanje (par diskova u ovlašćenom servisu je bio 3000 dinara - bez ABS-a)
Twingo (1.2 8V) nema filter goriva i nema filter klime, tako da su ti i za to manji troškovi.

Što se tiče toga šta je bolje uzeti za pare koje imaš - odaberi od tih auto koji je u najboljem stanju. U principu je to malo para da bi se našlo nešto dobro a da bude oko 2000 godišta.

Smatram da recimo dobar Twingo sa klimom mora biti makar 3500 Eura... (plus minus par stotina)
[ Zarko Silic @ 12.05.2010. 12:40 ] @
Lupo se proizvodi od 1998. godine sa motorom od 999 ccm. Od 1999. ugradjuje se dizel agregat.

Spada u grupu jednostavnih i pouzdanih malih automobila bez decijih bolesti, a odrzavanje je jednostavno i jeftino.
Jedino je potrebno zaobici verzije sa automatskim menjacem.
[ sasa022 @ 12.05.2010. 12:45 ] @
Za oko 2500€ mozes da nadjes Fiat Seicento-a 2002-2003 godiste u odlicnom stanju.
[ raxy80 @ 12.05.2010. 12:45 ] @
Etjen posto sam izgleda najblizi kupovini twinga interesuje me da li ovaj model ima nekih problema sa elektronikom (kontrolna tabla ...). Inace cela unutrasnjost automobila nije bas najlepsa, medjutim cuo sam da je motor dobar, da ne trosi mnogo a kako ti kazes nije previse skup za odrzavanje i ima poprilicno prostora za ovako mali auto, sto je meni najvaznije.
[ etjen @ 12.05.2010. 13:22 ] @
Twingo ima neverovatno puno prostora unutra. Plus mu se zadnje sedište pomera, pa tako možeš da napraviš veći gepek kad ti treba. Unutrašnjost kod restilizovanog modela (valjda od 99 pa na dalje) nije ružna (barem meni) i posle nekog vremena se navikneš na tu jednostavnost. Ništa ne krcka, ništa se ne čuje...

Stari modeli su imali neke sitnije probleme koliko sam čuo ali restilizovani ne. Koliko je znam, sva elektronika je više nego pouzdana. U gradu troši sa klimom oko 6.5 litara, a na otvorenom između 5 i 6. Sasvim fino ide. Ja sam ga na autoputu do Grčke vozio skoro konstantno 150km/h. (Napominjem samo da je moj bio u IZUZETNOM stanju)

Jedino što mu zameram je što zna da bude dosta bučan u kabini pri višim obrtajima.

Sve preporuke, meni je to odličan auto!

Ali, ipak vodi računa u kakvom je stanju auto koji uzimaš. Stvarno mislim da sad ispod nekih 3500 ne možeš da kupiš dobrog.
I opet kažem, sva ova iskustva su vezana za moj koji je bio skoro kao nov i kada je kupljen, plaćen je više od ostalih po oglasima. Ja sam sa njim imao problem sa menjačem ali je moj bio automatik (Quickshift) i prilično me je koštala popravka istog.
Tebi, preporučujem manuelnog i nema zime
[ raxy80 @ 12.05.2010. 14:50 ] @
Hvala na odgovorima