[ bisergts @ 10.05.2010. 14:40 ] @
Pozdrav svima koji se muvaju po ovim stranicama.
Prvi put sam ovde , pa da podelim svoju muku i cujem poneko misljenje i savet.
Vectra 2.2 dizel.dec.2002. prvi problem nastaje kad malo duze vozim i vise opterecujem motor(obicno kad idem na more)odjednom se pali servis lampica onaj kljuc,i kao da prestaje da radi turbina .auto ide ne prima gas kao sto bi trebalo.obilazenje je iskljuceno u tim momentima.kad stanem,ugasim ga i ponovo upalim on radi najnormalnije.do ponovnog ponavljanja procedure.rekli su mi da je nesto u vezi sa turbinom ali niko nista konkretno.
Drugi problem:crkla mi je servo pumpa.(prestala odjednom da radi i nemoguce je voziti toliki auto bez)stigla mi druga iz inostranstva.Kazu nasi genijalni majstori da ne valja.
radi pa ne radi.onda ga jedan tip prikljuci na neke naprave namesti da radi pumpa ali su popaljeni airbag lampice,abs i svasta nesto svetli.koliko sam ga razumeo radi se o modulu iza volana.da li bi se nesto od toga popravilo kad bi promenio taj modul????
Udavio sam pricom...ali ako neko moze da pomogne..bilo bi lepo
[ tdusko @ 10.05.2010. 19:43 ] @
Sto se tice problema br 1 mozda ti ja mogu pomoci. Ja imam astru g sa 2.0 dti motorom i skoro sam imao identican problem, znaci ide sve normalno ali cim se malo jace stisne pali se servis lapmica i turbina se gasi sve dok se ne ugasi/upali auto. Kod mene je u pitanju bio neki ventil smesten iza turbine u koji i iz koga idu cevcice kroz koje prolazi vazduh. Takva dva, skoro identicna ventila se nalaze i kod levog fara. Ne znam da li i ta dva mogu da stradaju, kod mene je bio onaj iza turbine. Ne znam koliko je nov, mislim da su mi reklii oko 80 Eur, ja sam stavio polovan. Jako lako se menja, 5 minuta posla.
[ bisergts @ 10.05.2010. 22:24 ] @
hvala na savetu.sutra cu da pogledam u cemu je fora.da probam da resim to
[ barcode @ 13.05.2010. 19:40 ] @
A da nadjes normalnog majstora koji ce da iscita gresku?

Ovako mozes samo da nagadjas zasto gasi turbinu (najverovatnije prelazi u "limp home" mod, u kome se po default-u gasi turbina), moze da bude zilion razloga, neispravan protokomer, zaglavljen EGR ventil, zaglavljen overboost ventil.
Dok sve to promenis ima da osiromasis, a mozda nije nista od toga. Odvezi ga kod nekog ko ima dijagnostiku i olaksaj sebi muke.
[ vladd @ 14.05.2010. 01:19 ] @
Osim sto imamo "prodajni" podatak "dec 2002", bitniji je podatak o predjenim km.

Limp mod zaista nastaje iz nekoliko razloga, a naknadno budzenje i paljenje upozoravajucih svetala je za zabrinjavanje.

Neophodan je pregled(i fizicki i dijagnostikom) sistema za vazduh i izduvne gasove(egr obavezno), sistem vakuumskih linija i veza, sistem usisa, sa turbinom i wastegate ventilom..

Proveriti da li je sve cisto, stegnuto, nema curenja i povlacenja vazduha, gotovo svi moduli se mogu proveriti dijagnostikom..

I o svakom spoju, detalju i protoku, nivou pritiska ili vakuuma se moraju znati podaci..inace dzabe gnjuranje pod haubom..a parcijalno resenje problema moze dovesti do unistenja motora(diesel engine runaway)..sto i moze biti nekakvo resenje..mislim neprihvatljivo..

Poz
[ Botta @ 30.09.2010. 11:41 ] @
malo kasnim ... to ti je napuklo crevo intercoolera 100% (kad dignes haubu vide se dva velika crna creva sa obe strane motora). Imao sam iste probleme kad se to desi motor ne prelazi 2500 obrtaja. menjaju se u kompletu - 200 eura u opelu, medjutim mozes da uzmes ista takva kod nekog sto pravi hidraulicna creva za 15-20 eura komad. ja ugradio oba i traju evo duze od godinu dana