[ Shomi-1 @ 14.05.2010. 21:07 ] @
Nije mi jasan protok ulja kroz filter od nekih proizvodjaca. Na primjer, uzmem jedan i "duvam" u onu centralnu rupu, vazduh izlazi na one 4 okolne rupe, bez otpora, sto je mislim i normalno jer tako ulje i protice. Medjutim, sad zadnji put kad sam mijenjao, isto to probam sa "duvanjem" i nista, ne izlazi vazduh, kao da je npr. zacepljen skroz. Vjerovatno ovaj tip filtera "procirkulise" na odredjeni prisak ulja, predpostavljam. Zna li neko o cemu se radi?(filter je hengst)

poz
[ Zarko Silic @ 14.05.2010. 21:14 ] @
Onako u poverenju, al da nikom ne kazes,

postoji.
[ Shomi-1 @ 14.05.2010. 21:24 ] @
:-) Zasto u nekim ima a u nekim ne?

reci mi i to u povjerenju

[Ovu poruku je menjao Shomi-1 dana 14.05.2010. u 22:41 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 14.05.2010. 21:39 ] @
Zato sto se kod pojedinih tipova vozila filtar pozicioniran visoko pa bi dolazilo do slobodnog isticanja ulja u karter nakon gasenja vozila, te bi se tako prilikom svakog novog startovanja motora, prvih par sekundi, dogadjalo da motor radi "bez pritiska" ulja.

Puta hiljade startovanja, puta par sekundi, puta ....

Odose leteci lezajevi i jos ponesto, ... pre vremena.



(ali nemoj ni ovo nikom da kazes )
[ Shomi-1 @ 14.05.2010. 21:48 ] @
ma, ti znas
[ vladd @ 15.05.2010. 11:08 ] @
Postoji i bajpas ventil, koji se otvara na odredjenom pritisku, u slucaju zacepljenja filtera, ili previsokog pritiska ulja.

Ne znam da li si "duvao" u centalni otvor(izlazni), preporucljivo je "to suck", ne "to blow"..

Poz