[ MMaarrCCoo @ 19.05.2010. 21:01 ] @
E,ovako...Ljudi,obraćam vam se za pomoć jer sam u teškoj dilemi.Naime,došlo je vreme da se,tokom leta zameni auto.Posle dugog razmišljanja broj sam sveo na 2 modela.Citroen C3 1.4hdi i Reno Modus 1.5 dci.Interesuju me mišljenja članova ES-a,jer ste mi uvek bili od pomoći.I jedan i drugi bi bili 2006,2007. godište.Ne ulazimo u to koliko je koji prešao,kako ga kupiti i slično...Znači,samo vaša mišljenja koji bi bio bolji od ova 2 modela.Znači,od pomoći mi je sve što ste primetili,čak i subjektivno.Auto mi treba da se vozi svakodnevno,najviše po gradu.Godišnje oko 25-30000km bi prelazio.Unapred zahvalan,jer znam da će vaša zapažanja biti konstruktivna i realna.Pozdrav iz Kragujevca.
[ etjen @ 20.05.2010. 11:03 ] @
ja vozim Modusa preko godinu dana i veoma sam zadovoljan mojim primerkom i samim konceptom kola. Odgovara mi digitalna tabla na sredini. OGROMAN je iznutra. Zadnja klupa se pomera napred-nazad. Pregledan je. Ima OK opremu. Izuzetno je siguran auto (5 zvezdica).

U principu nemam neku zamerku... Eventualno što mora da se skida ceo branik da bi se zamenila sijalica u faru...

Savet: nemoj kupovati vanove. U oglasima od njih 20, 18 su bila dostavna vozila.

Za C3 mogu samo da kažem da je dosta manji od Modusa. U principu mi se i on sviđa, ali ne znaam ništa o njemu...
[ srdjee @ 20.05.2010. 11:22 ] @
Meni se Modus svideo posle ovoga:

http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY






[Ovu poruku je menjao srdjee dana 21.05.2010. u 14:24 GMT+1]
[ etjen @ 20.05.2010. 11:38 ] @
da, to je već postalo legendarno :)

I nije laž. Ispod branika (koji su naravno od plastike, kao i krila) nalaze se ogromne gvozdene šine.
[ MMaarrCCoo @ 23.05.2010. 10:31 ] @
Pogledao sam ovaj klip i vrlo je zanimljiv,nema šta.Ali,ja nikako ne mogu da se otmem jednom utisku...čini mi se,možda pogrešno,da je C3 veći,naročito da ima veći gepek.Možda grešim,ali tom utisku ne mogu da se otmem.Modus ima skroz povučenu zadnju klupu unazad,pa se čini da i nema gepek.Videćemo šta će biti,na kraju ću da uzmem metar i da izmerim....,jbg,srpska posla.pozdrav.
[ etjen @ 23.05.2010. 11:00 ] @
podeli sa nama rezultate merenja. Ja sam ubeđen da je Modus veći. Izmeri kabinski prostor i gepek.
C3 ima veći gepek kad je klupa kod Modusa povučena skroz unazad, ali imaš 3 pozicije klupe, pa možeš da biraš...
[ vladd @ 23.05.2010. 11:22 ] @
Ne znam ja sta bas pokazuje ovak test sudara sa volvoom. Ja bih radje uzeo volvo nego mali auto sa "cvrstom" karoserijom.
Energija sudara treba da se prenese na energiju guzvanja lima, a ne da se lim opire i ponasa kao beton. Sta vrede nepovredjena kolena ili vrata koja mogu da se otvore, ako je mozak doziveo 20-30G. Lep, netaknut les?

Poz
[ Nebojsa Milanovic @ 23.05.2010. 11:25 ] @
Putnici u Volvou trpe veća usporenja od onih u Modusu.

Na usporenim snimcima sudara se i inače mogu videti kako kvalitetno projektovani auti (npr. G6 ili Polo) prilikom sudara imaju vrlo postupno usporenje, što dovodi što toga da je rezultantno usporenje najmanje moguće.
[ vladd @ 23.05.2010. 11:38 ] @
Iskreno se nadam da je tako(posto ipak vozim noviju generaciju a ne volvo), mada mi je nekadasnja filozofija volvoa(da ne oseca, kompenzuje slabe sudare, a kod vecih se guzva dosta lima i motor "silazi" ispod kabine) bila simpaticna.

Zaista mi se ne svidja sto je mali auto odskocio u stranu za celu duzinu..na nekom nadvoznjaku to znaci silazak na donje spratove.

Poz
[ etjen @ 23.05.2010. 11:53 ] @
mali auto mora da odskoči kad je pola tone lakši. Ali baš to upijanje energije na projektovanim slabim tačkama šasije dovodi do upijanja energije udara i koliko je moguće spasavanja života putnika.
[ Zarko Silic @ 23.05.2010. 11:53 ] @
Svako "odskakanje" promena pravca, rikosetiranje, guzvanje, prilikom sudara mogu biti samo od koristi za putnike u kabini jer se tada energija sudara rasipa pa je ona koja "napada" putnike najmanja, ili manja nego da ovakvih kompezacionih efekata nema.

Ovaj primer sa Yutuba nije bas relevantan obzirom da je velika generacijska razlika izmedju ova dva modela. Koliko se da primetiti Volvo nema ni vazdusne jastuke. Osim toga ne zna se ni koliko je truo na vitalnim mestima, sto inace ume da bude. Ipak je to staro vozilo.
[ srdjee @ 24.05.2010. 10:39 ] @
Citat:
zarsilic:
Ovaj primer sa Yutuba nije bas relevantan obzirom da je velika generacijska razlika izmedju ova dva modela. Koliko se da primetiti Volvo nema ni vazdusne jastuke. Osim toga ne zna se ni koliko je truo na vitalnim mestima, sto inace ume da bude. Ipak je to staro vozilo.


Naravno da postoji generacijska razlika, ali mislim da je relevantan, jer je to situacija koja se u realnosti moze desiti.
Takodje, moze posluziti kod odlucivanja kupovine, mozda neko zeli stariji, veci i jeftiniji auto, na ustrb drugih stvari.