[ Nebojsa Milanovic @ 01.06.2010. 12:46 ] @
Pitanje je u naslovu teme...

Već nekoliko puta oko Beograda i u Šumadiji viđam ovu zver na drumu koja je nekad u pratnji nekoliko "običnih" (naravno A 8) Audija, a juče sam ga video u pratnji samo jednog A 8 3,2...

Verujem da upućeniji znaju o kom modelu je reč i kolika je njegova cena, pa bih voleo da znam ko je i za koga procenio da je pametno da se novac (pre)siromašnih poreznih obveznika Srbije utopi u ovu drumsku neman.... koja je, btw, i u Evropi vrlo retka...







[ Zarko Silic @ 01.06.2010. 12:59 ] @
Treba postaviti i cenu, koja je gotovo jedinstvena za ovaj tip automobila.

Bez carine i poreza iznosi 350.000 eura ako se kupuje na "rasprodaji":

http://suchen.mobile.de/fahrze...;id=128191924&pageNumber=1


inace, redovna cena mu je 400.000 eura.
[ Bleya2 @ 01.06.2010. 13:10 ] @
Prošle godine sam ga video u Crnoj Gori. BG tablice... Mnogo moćno izgleda. Mislim da nema veze sa političarima.
[ Nebojsa Milanovic @ 01.06.2010. 13:13 ] @
Itekako ima veze sa političarima jer ima kompletnu "političku" i signalizaciju i rotaciju, a takođe i vozila u pratnji.



[ Pirossi @ 01.06.2010. 13:21 ] @
trenutno znam samo za jenog najvećeg Sina našeg naroda.
[ Slobodan Miskovic @ 01.06.2010. 13:27 ] @
Ima ih dosta ovde u BG, bar 5 sam video do sada, nista posebno u odnosu na druge pojave :)

Sto se tice Srbije i politicara...nije to nista tacnije, to je sitno u odnosu na neke druge stvari :(

btw. cena je oko 70 000e


http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobi...268134372557490&f1=details
[ Nebojsa Milanovic @ 01.06.2010. 13:32 ] @
Slobodane, 4,2 TDI se uopšte ne može porediti sa 6.0 W12, po ceni naročito...

Zato se i pitam koji stepen bezočnosti je potreban da bi se zaobišli SVI modeli (pa i taj 4,2 TDI), i odlučilo baš za 6,0 W12...
[ Slobodan Miskovic @ 01.06.2010. 13:34 ] @
30 000e, 4 godine star.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobi...275394472207783&f1=details

Mene nista ne iznenadjuje od srb politicara. :(
[ Horvat @ 01.06.2010. 13:41 ] @
koliko ovo cudo pije?
[ StORM48 @ 01.06.2010. 13:47 ] @
Ima ih više. Znam za dva, a ni jedan nije obeležen.

Pozdrav
[ Slobodan Miskovic @ 01.06.2010. 13:47 ] @
Prema katalogu ne mnogo.

Grad - 20.1l
Autoput - 9l
Kombinovano - 13.6l
[ Bleya2 @ 01.06.2010. 13:49 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Itekako ima veze sa političarima jer ima kompletnu "političku" i signalizaciju i rotaciju, a takođe i vozila u pratnji.


Ne znam, lobanje koje su izašle iz auta su sve samo ne političari... :)

Da je sreće pa da rotaciju imaju samo oni kojima je zakonski propisana.....To bi se već zvalo uređena država...
[ Horvat @ 01.06.2010. 13:49 ] @
kako tako velika razlika izmedju grada i otvorenog puta?! (za zapreminu stvarno nije puno, mislio sam da trosi ko tenk)
[ Nebojsa Milanovic @ 01.06.2010. 13:59 ] @
Horvat, gledaš potpuno ukrivo, potrošnja ovog auta nije velika, i ona je krajnje irelevantna u odnosu na cenu koštanja ovog auta i njegovog održavanja.

Meni kao građaninu je samo njegovo postojanje u Srbiji dovoljan šamar, pa bih zato voleo da znam ko mi je taj šamar udario.
[ Miroslav Jeftić @ 01.06.2010. 14:04 ] @
Gde bre 400 hiljada za Audi redovna cena, svašta Ovo što je Žarko postavio je Audio A8 B7, najviši stepen zaštite i samim tim i odgovarajuća cena, ali daleko od toga da je to redovna verzija i redovna cena.
[ Majstor_Pućko @ 01.06.2010. 14:09 ] @
Znate li vi, šta je ubilo Crvenkapu?
[ Horvat @ 01.06.2010. 14:14 ] @
nebojsa,pitao sam cisto informativno, jer me zanima, a nisam naisao na brzinu

a sto se cene tice,nema nikakvog smisla da auto koji nov vredi 400 000 eura (u sta bas ne verujem za konkretan model), u roku od 4 godine padne na 30 000 osim ako nije zesce lupan (pogotovo sto je audi u pitanju,cije cene ne padaju bas tako, ni za jeftinije modele,a kamoli za ovo)

ukoliko je vozilo u PRIVATNOM vlasnistvu,mene se apsolutno ne tice ciji je
ukoliko je deo voznog parka DRZAVE slazem se s tobom

medjutim, nasi sagovornici su rekli da su vozila ovog tipa u privatnim vlasnistvima

izmena: sad vidim da je cena od 400 kila za b7,koji je, cini mi se,najskuplji i najjaci iz "artiljerije" audi-ja (odnosno vozila koji nosi 4 kruga na prednjici)
[ Hadžihalef @ 01.06.2010. 14:18 ] @
Citat:
Majstor_Pućko: Znate li vi, šta je ubilo Crvenkapu? :D


Pa,učiteljice, ja mislim njen nosić!
[ Majstor_Pućko @ 01.06.2010. 14:23 ] @
Citat:
Hadžihalef: Pa,učiteljice, ja mislim njen nosić!

Tako joj i treba kada ga zabada svugde....
[ Miroslav Jeftić @ 01.06.2010. 14:26 ] @
Citat:
Horvat: a sto se cene tice,nema nikakvog smisla da auto koji nov vredi 400 000 eura (u sta bas ne verujem za konkretan model), u roku od 4 godine padne na 30 000 osim ako nije zesce lupan (pogotovo sto je audi u pitanju,cije cene ne padaju bas tako, ni za jeftinije modele,a kamoli za ovo)


Naravno da ne košta toliko. Cena koja je pomenuta jeste za blindiranu verziju, a bilindiranje može bez problema da udvostruči početnu cenu. Da li je auto koji se viđa kod nas blindiran ili nije i ako jeste u kojem stepenu, to se već može samo nagađati.

Inače gde se sve pare troše u ovoj državi, jedan Audi manje-više.
[ Wi-Fi @ 01.06.2010. 15:03 ] @
Taj Audi ne bi trebalo da je bio preko 120-130.000€ (s obzirom da je Phaeton W12 kostao 90-ak hiljada, a i da novi Q7 V12 kosta oko 110.000). A da li je blindiran ili ne, vrlo lako se vidi kad se otvore vrata
[ ventura @ 01.06.2010. 15:07 ] @
Pa konkretno ovaj A8 6.0 W12 se može kupiti polovan za 20-30 hiljada evra, što mu dođe nešto kao nova Škoda Oktavija... Ne znam što ste zapeli za neke blindirane verzije, koje uostalom i nemaju baš mnogo sličnosti sa serijskim verzijama...
[ Ivan Dimkovic @ 01.06.2010. 16:04 ] @
A8 6.0 W12 model za ovu godinu je prilicno skup - 360 hiljada EUR je pocetna cifra (prosli model ima da se nadje za 240K).

Koliko vidim, u DE se uopste i ne prodaje ne-blindirani. Svi na ponudi su blindirani.

http://suchen.mobile.de/fahrze...?id=128191924&pageNumber=2

Mada, vec godinu dana stari sa nekim jako malim kilometrima (tipa <2000) su vec oko 100K EUR sto dosta govori ;-)

A to ko ga vozi... pa verovatno svako kome je iz ovih ili onih razloga ugrozen zivot, a ima novac da se obezbedi. Ako je u pitanju drzavni auto, tako nesto bi trebalo da bude rezervisano za najbitnije politicare tipa predsednik/premijer.
[ Zarko Silic @ 01.06.2010. 16:05 ] @
Rec je o novom a ne polovnom automobilu. Ako sam dobro razumeo ono sto mi je Nesa poslao jos pre godinu ili dve, ovaj auto je bio nov i u tom trenutku je kostao 400.000 bez carine i poreza.

Ni danas ne kosta manje.

http://suchen.mobile.de/fahrze...;id=106194137&pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrze...mp;id=1352751&pageNumber=1

i ne mora da bude B7.

"Obicna" "L" verzija nije mnogo jeftinija. Cene se krecu od 300.000 pa navise.


P.S. Izgleda da ni Audi nije spasen "L"-a!
[ Ivan Dimkovic @ 01.06.2010. 16:08 ] @
A da, ovaj sto je 358 hiljada a ne 400K je US Import ;-)

U svakom slucaju - koliko vidim, u DE uopste ne prodaju ne-blindirane verzije A8-mice sa W12 motorom. Verovatno nema trziste, a 6.0 i W12 su potrebni blindiranoj verziji kako bi bila uporediva po performansama sa "obicnom" 4.2L verzijom.

Izgleda se dobija i plavo svetlo u paketu hahaha... k'o stvoreno za rusko i centralno azijsko trziste :)
[ Nebojsa Milanovic @ 01.06.2010. 16:18 ] @
Naravno da je auto blindiran i kupljen nov (ne razumem zašto se na ovoj temi i pominje cena običnih i polovnih varijanti, osim kao ilustracija koliko im brzo pada vrednost).

Ako se setimo da se pokojni Đinđić vozio u onom poluraspadnutom BMW-u starom u ono vreme preko 10 godina, nisam siguran da smo u međuvremenu postali toliko bogatija država da nam za bilo koga treba auto ove klase i cene, koji je apsulutni vrh vrhova državničkih limuzina...

Nemam ništa protiv blindiranja, jasno je da se najviši državnici trebaju voziti u blindiranim autima, ali apsolutna sigurnost se mogla postići i sa daleko jeftinijim varijantama A8, ili još bolje A6 (naravno blindiranim).
[ Ivan Dimkovic @ 01.06.2010. 16:23 ] @
Hmm ne znam, pitanje je koliko bi kostalo kvalitetno blindiranje nekog serijskog automobila... moze lako da izadje na isto kao da kupis fabricki ojacani A8 :-))

Sve u svemu... ako drzava ima par komada za prevoz najvisih drzavnika nije bas toliko strasno (pogotovu ako se uzme u obzir da je u Srbiji ubijen najvisi drzavnik pre samo nekoliko godina). Strasno bi bilo da svako levo m00do u drzavnom aparatu moze da naruci takav auto, sto verujem da se ipak ne desava.

A ako je privatni auto... onda mu treba oduzeti plavu rotaciju, ali sam auto nije problem. Ko ima para, sto da ga ne kupi ;-)
[ Wi-Fi @ 01.06.2010. 16:24 ] @
Pa skoro su kukali kako im treba novi auto i avion za predsednika...mozda je to to. A da ima ne-blindirani, ima, i to u centrali: http://suchen.mobile.de/fahrze...p;pageNumber=1&tabNumber=1

@ Ivan Dimkovic: Zaboravio si centralno i juzno americko trziste ;-)
[ Nebojsa Milanovic @ 01.06.2010. 16:26 ] @
Ne mislim da se serijski auto blindira, to je skupo i nepouzdano.

Iako postoje fabrički, itekako blindirani auti koji koštaju mnogo manje od 400k € - našim glavešinama treba baš ovaj W12....

Sve će to narod pozlatiti.....
[ Ivan Dimkovic @ 01.06.2010. 16:26 ] @
Da al to je polovni - ja sam trazio nove, i nema ni jedan ne-blindirani.
[ Wi-Fi @ 01.06.2010. 16:29 ] @
E jbg. 200km i registrovan pre mesec dana

http://www.audi.de/etc/mediali...2/product/a8.Par.0003.File.pdf
[ Miroslav Jeftić @ 01.06.2010. 16:45 ] @
Citat:
zarsilic: Rec je o novom a ne polovnom automobilu. Ako sam dobro razumeo ono sto mi je Nesa poslao jos pre godinu ili dve, ovaj auto je bio nov i u tom trenutku je kostao 400.000 bez carine i poreza.

Ni danas ne kosta manje.

http://suchen.mobile.de/fahrze...;id=106194137&pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrze...mp;id=1352751&pageNumber=1

i ne mora da bude B7.

"Obicna" "L" verzija nije mnogo jeftinija. Cene se krecu od 300.000 pa navise.


P.S. Izgleda da ni Audi nije spasen "L"-a!


Ti na linkovima su B6. Oni koji nisu blindirani sigurno ne koštaju više od polovine te cifre, ako ne i manje. Nijedna neblindirana verzija nije od 300k evra pa naviše. A naravno da neće niko blindirati Punta, težina B7 automobila je sigurno preko 3 tone, pa je logično da i snaga motora budu u skladu sa tom cifrom. Btw, nisam razumeo ko je ovde otvarao vrata na njemu?
[ Nebojsa Milanovic @ 01.06.2010. 16:54 ] @
Ako nije blindiran, to onda znači da je to samo jedan od mnogih običnih auta u državnom aparatu. Ako im za to služi 6,0 W12 - to je skandal..

[ Miroslav Jeftić @ 01.06.2010. 16:59 ] @
Bah, ako se uporedi sa satelitom za koji su dužni ko zna koliko desetina miliona i ostalim poznatim i nepoznatim aferama, ovaj w12 mu dođe nešto kao džeparac ili pare za kiflu i jogurt.
[ squirll @ 01.06.2010. 17:20 ] @
@Horvat...
20l trosi obicna verzija tog auta... blindirana verzija (koja je teza od obicne ~1Tonu) trosi pa najmanje jos 10l :D tako da ...ipak je ko ruski tenk :D



meni se sve cini da to vozi neko ne poznat..ne poznat nama , ko je u pozadini a ima veliki utecaj na celu drzavu ....
[ Wi-Fi @ 01.06.2010. 17:26 ] @
H2 je ~3t pa trosi prosecno 20-25l, ne verujem da (i blindiran) Audi trosi vise
[ bttp @ 01.06.2010. 17:45 ] @
Pa da. Video sam pre neki dan na ulici dva crna Mercedesa nove E klase, jedan sam video iz profila i pisalo mu je V12 iza prednjeg točka, a nedugo nakon toga sam naleteo na drugi na kome je pisalo Brabus pozadi, ali nisam primetio V12 kod točka. Elem kad sam posle pogledao, sa V12 ima E 63 AMG. Brabus E V12 ima pokrivene zadnje točkove, što ovaj V12 na ulici definitivno nije imao, a ni ovaj drugi na kom je pisalo Brabus. Sad šta je tu šta, nemam pojma, oba auta su bila ganc nova.

Taj Brabus V12 košta €592000, bar prema nekim sajtovima koji se bave automobilima.

Na stranu to što izgleda mnogo lepše od Audija, koji svi izgledaju isto. Ne znam zašto bi se dizala tolka buka po forumu zbog jednog Audija.
[ X Files @ 01.06.2010. 17:52 ] @
Ako se radi o zastiti najvisih drzavnika (predsednik/premijer), pretpostavljam da je uobicajeno da postoji par identicnih modela, koji ce ici u nekoj duzoj koloni, naravno bez jasnog obelezavanja u kom automobilu je licnost koja se stiti.

Mozda otuda potice zabuna o licima koja izlaze iz vozila, a ne lice na poznatu VIP osobu.
[ Chieftec @ 01.06.2010. 18:11 ] @
Znam ja ciji je, u njemu se vozi Ekrem Jevric, kupio je da ima dok je u Srbiji
[ bttp @ 01.06.2010. 18:18 ] @
Citat:
X Files: Ako se radi o zastiti najvisih drzavnika (predsednik/premijer), pretpostavljam da je uobicajeno da postoji par identicnih modela, koji ce ici u nekoj duzoj koloni, naravno bez jasnog obelezavanja u kom automobilu je licnost koja se stiti.

Mozda otuda potice zabuna o licima koja izlaze iz vozila, a ne lice na poznatu VIP osobu.

Naravno. Pravilo je da sva vozila u koloni budu ista kao vozilo pod pratnjom, kako se ne bi znalo koje je koje. O tome je jednom Šutanovac pričao na TV-u, kaže naše vožnje pod pratnjom izgledaju ko da smo krenuli na svadbu :)
[ gti2 @ 01.06.2010. 18:59 ] @
U tom slucaju bi auto trebao da bude bez tih besnih natpisa na znackama
[ Nebojsa Milanovic @ 01.06.2010. 19:04 ] @
Naravno.

Međutim, ne samo taj W12, nego i svi drugi auti u njegovoj pratnji nazad imaju svoje uredne (različite) oznake.

Toliko o poštovanju tog pravila.
[ Flo33 @ 01.06.2010. 19:11 ] @
Vi pričate o nekom Audiju, a Predsednik Mišković vozi RR posebno naručenog u fabrici :) Verovatno se takav Audi dobije kao dodatna oprema
[ Ivan Dimkovic @ 01.06.2010. 20:38 ] @
Miskovic moze i treba da vozi sta god pozeli na ovom svetu - njegove pare njegova stvar.

Sasvim druga stvar je kada se jedna po gotovo svemu banana drzava rasipa sa novcem za nesto sto joj objektivno nije bas preterano potrebno. To su sasvim druge razmere ;-)

@bttp - sto se tice tog Brabus V12... za razliku od Audija gde ovaj W12 ima smisla jer cudo ima 3+ tona, taj Brabus je najobicnija budalastina iz jednog prostog razloga - ima besmisleno veliki momenat (torque) koji je apsolutno neupotrebljiv, ono - stisnes jace gas i odma' ti proradi ESP i preventivno smanjuje snagu. Na kraju ces biti sporiji nego "serijski" AMG jer ces vecinu vremena provoditi u slusanju kako ti gume propadaju i gledanju kako ti obrtaji talasaju gore-dole zbog kontrole trakcije :-)

Lepo je receno ono... Mercedes trosi 1.5 miliona dolara >dnevno< na R&D motora, i onda dodju neke njuske iz nekog sela oko Stutgarta i sklepaju nesto kao bolje tako sto izbuse vece rupe u cilindrima i nadobudze kojesta... vise konja nije nuzno bolji auto - stavise, moze biti potpuno kontraproduktivno, osim ako nije za USA trziste gde se samo gleda drag-race po pravoj liniji :)
[ Flo33 @ 01.06.2010. 20:45 ] @
Pa to 'tedoh reći, i njemu je država delom omogućila RR. A dobar je, nema šta.
[ bttp @ 01.06.2010. 21:38 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: @bttp - sto se tice tog Brabus V12... za razliku od Audija gde ovaj W12 ima smisla jer cudo ima 3+ tona, taj Brabus je najobicnija budalastina iz jednog prostog razloga - ima besmisleno veliki momenat (torque) koji je apsolutno neupotrebljiv, ono - stisnes jace gas i odma' ti proradi ESP i preventivno smanjuje snagu. Na kraju ces biti sporiji nego "serijski" AMG jer ces vecinu vremena provoditi u slusanju kako ti gume propadaju i gledanju kako ti obrtaji talasaju gore-dole zbog kontrole trakcije :-)

Valjda može da se isključi ESP, ili bar da se stavi u neki "sport" režim, gde se manje "meša" u vožnju :)
[ brainless @ 01.06.2010. 21:42 ] @
Ima komšija tu, blizu vuka s8, taj valjda ima oko 5 l motor. Ali da čujete samo kakav zvuk izlazi iz auspuha... Vredi svaki naš dinar
[ Wi-Fi @ 01.06.2010. 21:47 ] @
Citat:
bttp: Valjda može da se isključi ESP, ili bar da se stavi u neki "sport" režim, gde se manje "meša" u vožnju :)

Ne moze potpuno da se iskljuci, a i da moze, samo bi ostao bez guma (ne mogu tolike Nm da "prenesu" na asfalt).

S8 je sigurno bolja kupovina od W12, ali sta znaju politicari...
[ Ivan Dimkovic @ 01.06.2010. 21:53 ] @
Kod Mercedesa? :-) Nope... kod Mercedesa je ESP uvek delimicno ON cak i ako ga iskljucis ;-)

I, ako bi iskljucio ESP na Brabus V12 masini samo bi urnisao gume iz odmah, nisam siguran da bi to bilo vrlo pametno hehehe ;-)

Vec nekoliko proizvodjaca se opeklo sa besmisleno velikim momentom. 1,420 Nm je jednostavno besmislen momenat za auto kao sto je E klasa, sa tim nista korisno ne moze da se uradi jer ce svaka jaca aplikacija gasa izazvati proklizavanje tockova. To je jednostavno primenjena fizika. Da bi iskoristio takav momenat moras kompletno re-dizajnirati auto oko toga, a ne samo ubaciti jaci motor, menjac i diferencijal. Ne ide.

Tipican primer je bio i stari Brabus SL sa V12 motorom - njemu su morali da smanje momenat sa 1320 Nm na 1100 Nm, jer je bio apsolutno neupotrebljiv - pa cak i sa 1100 Nm je pri svakoj jacoj aplikaciji gasa ESP odmah intervenisao i gasio zabavu :-) Zato neces videti te Brabuse visoko na Nordschleife top listi lap-ova... ali u pravoj liniji mogu da idu vrlo brzo ;-)

Iskreno, za 500K EUR mozes kupiti daleko... ne DALEKO bolji auto od prenabudzene i tjunovane E klase - koji ce biti i ne samo brzi vec i lepsi i ekskluzivniji ako te to bas zanima ;-)
[ Flo33 @ 01.06.2010. 21:58 ] @
Samo vi predlažite..

Već vidim naslov u novinama:

Na osnovu predloga sa EMZ-a, KOS je u konsultacijama sa Mirkom Avrilovićem odlučio da pojača bezbednost državnih službenika kupovinom 12 komada S8, dok će dosadašnji, zastareli i nesigurni W12 pripasti sekretarici odeljenja za komunikaciju sa EU Ministarstva za zaštitu okoline.
[ Ivan Dimkovic @ 01.06.2010. 22:00 ] @
A sta, ti Flo33 ne bi sebi namestio S8 da mozes? Leminzi glasaju za tebe, vole te, dizu te u nebo.. a bre, pa red je da se to i isplati aman :-) Nisi valjda KRVAVO radio sve ove godine za neki tamo klot Audi A6 ???
[ Flo33 @ 01.06.2010. 22:04 ] @
Čuj, lično ne volim Audi, hvala na pitanju, bila bi to neka 7, ili S. Ja sam skroman.
[ bttp @ 01.06.2010. 22:04 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Iskreno, za 500K EUR mozes kupiti daleko... ne DALEKO bolji auto od prenabudzene i tjunovane E klase - koji ce biti i ne samo brzi vec i lepsi i ekskluzivniji ako te to bas zanima ;-)

To znam. Pa pobogu, pratim Top Gear :)

A šta ESP ne može da se isključi ni na SLR McLarenu, ni na ovom novom SLS-u? To bi me čudilo, jer znam da je SLR svojevremeno bio najbrži na Top Gear test stazi, a Stig ne vozi sa ESP-om :) Brži je bio od Carrera GT i od nekog Ferarija.

P.S. A možda i grešim, možda je Carrera GT bio najbrži a SLR iza njega, s tim što je SLR mnogo lakši za vožnju (po njima).
[ Wi-Fi @ 01.06.2010. 22:07 ] @
[off]Ne znam za vas, ali meni ova nova 8-ica mnogo ruzna. Sto se tice jeftinijeg auta a boljeg (i od Brabus-a i od Audi-ja), ja glasam za http://play-auto.net/wp-content/uploads/2010/01/Nissan_GT-R-4.jpg A ako bas mora da se potrosi sto vise para, onda ovo http://www.lexus.com/LFA/[/off]

@ bttp: Ne moze potpuno, moze da se "smanji" ali ne i iskljuci. TopGear je komedija. Ne moze ni kod Audi-ja (vecine) a ni kod svakog BMW-a
[ Flo33 @ 01.06.2010. 22:10 ] @
WIFI, de ćeš da 'ladiš šampanj tu, i da dovodiš kuravu na konsultacije? nećeš valjda sam da voziš auto? Nema od tebe političara
[ Ivan Dimkovic @ 01.06.2010. 22:20 ] @
Citat:
bttp
A šta ESP ne može da se isključi ni na SLR McLarenu, ni na ovom novom SLS-u? To bi me čudilo, jer znam da je SLR svojevremeno bio najbrži na Top Gear test stazi, a Stig ne vozi sa ESP-om :) Brži je bio od Carrera GT i od nekog Ferarija.

P.S. A možda i grešim, možda je Carrera GT bio najbrži a SLR iza njega, s tim što je SLR mnogo lakši za vožnju (po njima).


Upravo je SLR, uslovno receno, "lak za voznju" bas zbog tog ESP-a. A ne mozes da ga potpuno ugasis na road-legal Mercedesima. Verovatno moze da se ugasi ako je auto u nekom takmicenju tj. "oficijelnoj" trci i to je uradjeno od strane Mercedesa ali to je sasvim druga prica.

Carrera GT je bio brzi na Top Gear lap-u od SLR-a za nesto malo koliko se secam.

Mada opet, eto oba ta automobila su jeftinija od tog Brabusa a jednostavno ne mogu da se porede sa njim koliko su bolji... doduse Brabus ima dovoljno mesta u gepeku za paprike, a ima i mesta za familiju... mada iskreno, za 500K mozes komotno da kupis SLR (mada se ne proizvodi vise, mozes uzeti SLS AMG - bice srecni u Mercedesu da ti zavaljaju neki ;-) i jos jedan civilizovani S8 - SLR mozes koristiti za enormno divljanje, a S8 za familijarne momente ili prevoz paprika + opet ces biti najbrzi na putu ;-)

@Wi-Fi,

GT-R je zakon... ja sam se razmisljao ozbiljno da ga uzmem dok nisam video DE cenu (citaj: dranje) - to ce sacekati malo ;-) A Lexus LFA je... mislim OK auto ali cena je besmislena da se ne zezamo.... pa cak i sa tom umobolnom cenom Lexus ne zaradjuje pare na njemu, besmislica.

Opet, ni jedan ni drugi nisu automobili za politicare... prvo tesko da ce neki choban ministar uopste i znati da ceni tako nesto, a drugo za njih je prototip dobrog auta Mercedes slon... :-)
[ maliradojca @ 01.06.2010. 22:23 ] @
Koji ce djavo srpskim politicarima takve zveri od auta kad su domaci putevi uzasni, ne mogu nigde preko 150 km/h da ih voze.
[ Ivan Dimkovic @ 01.06.2010. 22:29 ] @
Da se qrce, svasta... :)

Mada pazi, ti automobili tipa A8L, S klasa i sl... nisu popularni zbog snage koliko zbog luksuza unutra.

A pazi, moras priznati - kad dodje selja u Beograd u ministarstvo, uspeo u zivotu bre... prija luksuz. Doslo i njegovih 5 minuta ;-)

Citat:

Koža, klima, siber-dah
bas-refleks i stereo
frizurica sredjena
pomorandza cedjena
brodski podovi
morski plodovi
podno grijanje
intimno brijanje

[ Nebojsa Milanovic @ 01.06.2010. 22:33 ] @
Da im je samo do luksuza, uzeli bi identičan Audi A8L ali sa 3,2 motorom, koji je više nego upola jeftiniji od tog W12...Ali račun ne plaćaju oni, nego neko drugi... (tj. mi...)

A što je džabe - i Bogu je drago...

[ Ivan Dimkovic @ 01.06.2010. 22:51 ] @
Hehe znas i sam Nebojsa kako se to kupuje..

Pitanje sirokog srpskog kupca koji kupuje tudjim parama: "Sta imate najjace u ponudi?" :-)

[ Miroslav Jeftić @ 01.06.2010. 22:53 ] @
Ne verujem da imaju stotinjak tih W12, verovatno imaju dva-tri najviše. U principu da dobro rade svoj posao ili barem da ga otaljavaju, ne bi mi smetalo da se voze i u RR-u ako hoće.
[ Wi-Fi @ 02.06.2010. 00:33 ] @
Citat:
Flo33: WIFI, de ćeš da 'ladiš šampanj tu, i da dovodiš kuravu na konsultacije? nećeš valjda sam da voziš auto? Nema od tebe političara

Jbg, nismo svi za politicare. : -)

@ Ivan Dimkovic: LFA sam pomenuo samo zbog cene, po performansama nije mnogo bolji od GTR-a
[ Nocni @ 02.06.2010. 16:59 ] @
Nebojsa,
Ne treba da te pogadja toliko sto su kupili audi jer je to namjensko, blindirano vozilo i cak nije ni skup... mercedes, neki pulman koji bi bio sa njim u klasi je duplo skuplji...
Kod B7 blinde sofersajbna je sa dioptrijom i moraju da je nose 6 ljudi i kosta 15-tak hiljada eura, nema signala na obicnom telefonu u njemu, posjeduje celicnu plocu u krovu, vozaci koji ga voze moraju na posebnu obuku da idu jer ima oko 5 tona... ni jedan jedini saraf na tom autu nije kao na obicnoj osmici... uostalom ovo je sada stari tip... Moglo bi da se pise o njemu 5 dana i da se obrazlaze zasto je skup... npr ima hidrauliku u vratima jer ih nebi mogao otvoriti na uzbrdici koliko su teska, ima niz tehnickih dodataka, pocev od onih primitivnijih kao na primjer uredjaj koji ce prosuti 50-setak litara ulja pritiskom na dugme neposredno iza vozila kako bi onemogucio neko vozilo da ga prati ako dodje do problema... pa sve do onih najmodernijih satelitskih telefona i drugih uredjaja koji se uklapaju u savremene nacine borbe protiv terorizma i cuvanja VIP osoba...
Inace ne postoji sa slabijim motorom jer bi bio vrlo spor a i ovako je prilicno spor... Nabrojao sam samo neke detalje jer sve sto takav jedan auto posjeduje ne mozes ni da nabrojis, djelovi se za njega kupuju preko audija ali vecinu ne proizvode iste fabrike cak se vecinom ni ne rade u njemackoj... Ne mozes ni da dodjes do podataka koji se dio gdje proizvodi pocev od rusije pa po africi jer je i to strogo cuvana tajna i vec se prilikom proizvodnje razmislja o bezbijednosti klijenta, odnosno korisnika ovakvog jednog vozila...

Dakle smijesno je kao laik reci "mogli su kupiti neki sa manjim motorom to gradjani placaju" a nemati pojma o cemu se zapravo radi... pogotovo, sto neko rece, u zemlji u kojoj je ubijen premijer skoro...
[ Marko_L @ 02.06.2010. 17:32 ] @
Ah, eto ga. A baš sam se pitao gde ga je žena zaturila.
[ Nebojsa Milanovic @ 02.06.2010. 20:09 ] @
Generalno sam protiv tolikog razbacivanja na vozni park funkcionera ove siromašne države, ovaj auto je samo tačka na i svega toga.

Zanimljivo je čuti objašnjenje zašto mora da bude toliko Audija i MB-a...OK da predsednik/premijer imaju dobar auto, ali šta fali jednoj Oktaviji recimo za većinu visokih funkcionera, a Punto za niže...
[ Shon3i @ 02.06.2010. 20:13 ] @
Kako ciji pa od Transportera :P http://www.imdb.com/title/tt1129442/
[ Wi-Fi @ 02.06.2010. 20:20 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic: Generalno sam protiv tolikog razbacivanja na vozni park funkcionera ove siromašne države, ovaj auto je samo tačka na i svega toga.

Zanimljivo je čuti objašnjenje zašto mora da bude toliko Audija i MB-a...OK da predsednik/premijer imaju dobar auto, ali šta fali jednoj Oktaviji recimo za većinu visokih funkcionera, a Punto za niže...


Nema sanse, ne mogu gradonacelnike i sluzbenike ministarstava da nateraju da voze Octavia-e i tome slicne, a ne visoke funkcionere.
[ BluesRocker @ 02.06.2010. 21:38 ] @
Ma kakvu oktaviju. Treba da se ukinu službena vozila. Službena vozila služe za rad po terenu, a drugovi gospoda rade (sede) u svojim kancelarijama, a kad idu na službeni put mogu da koriste autobus i avion.
[ Majstor_Pućko @ 02.06.2010. 22:03 ] @
Ma uostalom što ste se uhvatili za Audija on ionako ne može da izdrži udare zolje. Zato je bolje kupiti svoj lični oklopni transporter za samo 200 000E


p.s. izvalite švabe kako slatkorečivo kažu ono "panzer" :D
[ Nocni @ 03.06.2010. 10:42 ] @
Sta bi tek rekli da su uzeli OVAKO NESTO... moze se uzeti u 5 rata po 236.810€
[ etjen @ 03.06.2010. 11:37 ] @
e ako mogu da opteretim platu do 60%, uzimam ja jedan
[ StORM48 @ 03.06.2010. 14:54 ] @
Te prosečne potrošnje koje su neki naveli iz kataloga - mački o rep.

H2 da troši 20-25L?
Znam dobro koliko "malo troši".
Zaista jeste potrošnja 20-25L, ali na 50km

A ovaj 6 litarski W12 - on isto može da troši 9L na otvorenom, al' kad bi' se zezali... Potrošnja nema šansi da mu bude niža od S600 Mercedesa i automobila slične klase. Ako i jeste, nek' bude 20% niža, to je realnih 16-17L/100.

U gradu? Hmm... 150L na sat
Bez 25 nema govora.

Pozdrav
[ Ivan Dimkovic @ 03.06.2010. 14:57 ] @
Pa to se zna, te potrosnje su ono ako ga vozis u 6-toj na 90-100 km/h, bez klime, sa zatvorenim prozorima i sa jednom osobom unutra - vozacem :)

Za moj novi auto pise 9.5l kombinovano u prospektu, pa meni stalno izlazi oko 12.9-13.1l a vozim >80% na auto putu :-))))
[ StORM48 @ 03.06.2010. 15:01 ] @
Ma sa ovim motorom nema šansi za 9L ni kad je ugašen

Ja ni sa skoro duplo manjim, modernim motorom, nisam uspeo da spustim ispod 13.
Neko bi tu bagru trebalo da tuži za izmišljotine u katalozima.

Pozdrav
[ Ivan Dimkovic @ 03.06.2010. 15:05 ] @
Mozda moze - u leru, ako ga bace sa 1 km visine, pa onda ekstrapoliraju :)

Mada vidis, ja sam pitao prodavca za moj auto kada sam ga kupovao i on mi je rekao da zaboravim to sto pise - ako vozim normalno rece bice 12l a ako jurim neki porsche bice oko 20l -- i lepo je rekao :)

A u prospektu pise 7l/100km na otvorenom... pitam se na koju foru, jedino ako je 20% zakrivljena nizbrdica mozda :)
[ Wi-Fi @ 03.06.2010. 15:11 ] @
Da, H2 trosi prosecno 20-25l (ortakov matori vozi). Pre par godina ortak iz DE dovezao Phaeton W12, tokom "normalne" voznje je bio na 20l, uz divljanje oko 35l.
A ortak/komsija ovde vozi 530i, trosi 7.5-8l penzionerske voznje, tako da - moze

Citat:
Ivan Dimkovic: Pa to se zna, te potrosnje su ono ako ga vozis u 6-toj na 90-100 km/h, bez klime, sa zatvorenim prozorima i sa jednom osobom unutra - vozacem :)

Tacno, upravo tako se i voze (bar ovi moji primeri), mozda eventualno 20-30km/h brze i klima po potrebi, ostalo potpuno isto
[ StORM48 @ 03.06.2010. 15:23 ] @
Dobro 'ajd - moj prijatelj vozi H2 i deonicu od 100km (tačnije - 106) smo prelazili sa progutanih 30L "deplasmanske plovidbe"

A ovo za 530i... i to kad bismo se zezali. Moj auto (3.2FSI) troši koliko sam napisao, na otvorenom (~13 L MINIMUM). U gradu ne merim. Proguta sve dok trepneš. Ja bih mnoooogo voleo da si Ti u pravu i da ja ne moram svakih par stotina kilometra da stajem i tankujem se. A to jednostavno nije lako, a meni na gasu nije cigla, tako da ni od takvog opravdanja nema ništa.

BMW 530d koji sam vozio troši 7-8 dizela i to kad se baš upinješ da potrošiš što manje (burazerov 520d 6.5-7). Možda Tvoj komšija isto vozi u leru kao i ovaj lik koji je testirao katalošku potrošnju dotičnog Audija...

A ovde pričamo o W12 6000cc!!! I to treba da troši 9? Ma daj bre... nemoj da si neozbiljan.

Pozdrav
[ Wi-Fi @ 03.06.2010. 15:31 ] @
Jbg, ne znam kako da ti dokazem. Niti radim za nekog od proizvodjaca niti pisem kataloge. Ja sam bio sokiran za H2, posto sam mislio da guta mnogo vise ali eto. Lik nije presao 120km/h s njim, jedino ga vozi jer je "savrsen za nase puteve"... 530i toliko trosi (kombinovane) voznje i to je cinjenica. Imao je i on dizela 2003-e ili 2004-o i onda uzeo ovaj 2007-o, uz samo 1-2l vecu potrosnju. A Phaeton, kao sto sam rekao je prosecno trosio 20l, mada ga nije "mazio", sigurno da moze par l manje
[ djordje1979 @ 04.06.2010. 00:41 ] @
iz profila : .cust.bit-drive.ne.jp
Citat:
Ivan Dimkovic:
Za moj novi auto pise 9.5l kombinovano u prospektu, pa meni stalno izlazi oko 12.9-13.1l a vozim >80% na auto putu :-))))

Pa naravno kad vozis autoputem do Japana preko Himalaja :)
[ jnk @ 07.06.2010. 00:56 ] @
u srbiji od vozila vozila koja koristi država srbija jako je malo blindiranih.

prima radi tadić se do skoro vozio u staroj bmw 7 (onoj u kojoj je ubijen đinđić). i da. zamena šoferke za ovaj auto košta preko 10 soma. tek ove godine za tadića su kupili novu s klasu što su u medijima mesecima pre pripremali javnost za taj trošak iz razloga što u hrvatskoj nije baš dobro primljena vest da je za predsednički auto potrošeno 500k+ eura.

kolko je meni poznato kod nas samo tadić i dačić imaju blindirane automobile.

drugo. nije rečeno koje je tablice imao pomenuti a8 w12. uglavnom postoji jedan w12 sa KG tablama koji je stalno parkiran ispred zgrade opštine KRAGUJEVAC odnosno koristi ga grad kragujevac. što bi i bilo logično pošto je auto viđen po šumadiji i beogradu. i to mi je jedino logično pošto meni nije poznato da u državnoj upravi postoji taj model. primera radi ministri se voze u a6.

jedan od siromašnijih gradova u srbiji koristi jedan od najskupljih automobil a u audijevoj floti. nemaju bioskop i bazen ali zato imaju krst i audi.


treće. cena za taj audi w12 je daleko ispod 300k eura. na žalost audi nije izbacio cenu za baš taj model pošto je novi a8 izašao ove godine ali kao reper možemo uzeti s klasu i to model 600L. njegova cena u srbiji je oko 160k eura što možete proveriti na njihovom sajtu http://www.mercedes-benz.rs/co...0putnicka%20vozila%20142-1.pdf. a pošto mercede je skuplji od audija znaći da je w12 još jeftiniji. naravno na ovo se mora dodati cena dodatne opreme.
[ Nebojsa Milanovic @ 07.06.2010. 01:07 ] @
Za tablice sam prosto podrazumevao da su BG, ali ima šanse i da nisu, ne mogu sada da se setim.

Ladno je moguće da je iz KG, jer sam ga najmanje dva puta video na regionalnom putu oko Topole prema Kragujevcu.

To je onda najgore iživljavanje, da neki lokalni funkcioneri imaju ovakav neblindiran auto...

To je sasvim dovoljno da građani postave pitanje odgovornosti za toliko bezobzirno bacanje para..


[ ventura @ 07.06.2010. 08:18 ] @
Citat:
jnk:
treće. cena za taj audi w12 je daleko ispod 300k eura. na žalost audi nije izbacio cenu za baš taj model pošto je novi a8 izašao ove godine ali kao reper možemo uzeti s klasu i to model 600L. njegova cena u srbiji je oko 160k eura što možete proveriti na njihovom sajtu http://www.mercedes-benz.rs/co...le-MEDIA.download.tmp/Cenovnik putnicka vozila 142-1.pdf. a pošto mercede je skuplji od audija znaći da je w12 još jeftiniji. naravno na ovo se mora dodati cena dodatne opreme.

Ma taj A8 W12 je polovan oko 30,000 evra... To ti je generalno problem sa svim tim velikim autima, drasticno im pada cena zbog odrzavanja... Možeš da nađeš A8 novi model (ne ovaj od pre par meseci) za 15 hiljada, slična je cena za S klasu i BMW 7... Redovan servis za taj auto košta 1500-2000 evra i niko neće da razmišlja da li će mu otići nešto na motoru pa da ga košta 10 soma popravka... Primera radi, Touareg V10 koji je nov koštao oko 100 hiljada možeš kupiti 6 godina starog za 15 hiljada, ali ako ti riknu turbine plaćaš 9.5 hiljada popravku :)

[ Ivan Dimkovic @ 07.06.2010. 13:55 ] @
Citat:
djordje1979: iz profila : .cust.bit-drive.ne.jp

Pa naravno kad vozis autoputem do Japana preko Himalaja :)


Pazi, da sam vozio ovaj moj auto do ovde (JP) mozda ali samo mozda bi potrosnja opala na 12.5l / 100 km... i to samo zahvaljujuci cinjenici da na vecini tog puta imas neko ogranicenje brzine ;-)

Meni nije jasno kako neka njuska iz auto-salona moze da ti kaze "Mnogo dobar W12 motor od 6 litara... trosi 9l/100km na otvorenom!" a da pritom ne pukne od smeha :-)
[ djordje1979 @ 07.06.2010. 14:30 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Pazi, da sam vozio ovaj moj auto do ovde (JP) mozda ali samo mozda bi potrosnja opala na 12.5l / 100 km... i to samo zahvaljujuci cinjenici da na vecini tog puta imas neko ogranicenje brzine ;-)

Meni nije jasno kako neka njuska iz auto-salona moze da ti kaze "Mnogo dobar W12 motor od 6 litara... trosi 9l/100km na otvorenom!" a da pritom ne pukne od smeha :-)

Ko zna mozda mu to pise i u papirima od proizvodjaca. Svojevremeno sam cuo da postoje neki mercedesi kod kojih recimo radi pola motora dok ga vozis umereno. U fazonu imas 12 cilindara a 6 radi. A ako ga bas nagazis onda se ukljuce svi cilindri. To je jedini nacin da se potrosnja kako tako dotera u neku normalu. E sad ako su lagali mene.....

Inace jel ti vozis neku azdaju ili ...?
[ Ivan Dimkovic @ 07.06.2010. 14:35 ] @
Azdaja nije, ali je sasvim solidni "inline-6" cilindara twin-turbo BMW N54 motor koji ume da pije ohoho kada se uposle te 2 turbine. ;-) Kao sto rekoh, neko moje iskustvo sa motorima nemackih proizvodjaca je da moja voznja koja je 80% na otvorenom otprilike trazi oko 30% vise benzina nego citirana "prosecna potrosnja" a da je navodna navedena "potrosnja na otvorenom" nedostizna u bilo kakvoj prakticnoj voznji u kojoj imas osnovni nivo komfora - i tako je do sad bilo uvek i bez izuzetka.

Sto se gasenja 50% cilindara tice, tacno to jeste metoda stednje i ona funkcionise... ali opet, ta vozila poput ovog blindiranog A6L su slonovi od po 3 tone... sve i da je motor najefikasniji dizel a ne benzinski W12 opet je tesko da mozes da postignes 9l osim u nekom testu koji ne reflektuje normalnu voznju uopste.
[ Miroslav Jeftić @ 07.06.2010. 16:04 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Meni nije jasno kako neka njuska iz auto-salona moze da ti kaze "Mnogo dobar W12 motor od 6 litara... trosi 9l/100km na otvorenom!" a da pritom ne pukne od smeha


Ma gde bre neko vozi Audi A8 6.0 i pri tom se zanima koliko on troši? Boli ga uvo da li troši 9 ili 39 litara One koje brine potrošnja voze 10-20 starog polovnjaka sa ugrađenim plinom kod Brke na ćošku.
[ djordje1979 @ 08.06.2010. 16:36 ] @
Ne znam sta ti podrazumevas pod "voznja na otvorenom" ali znam da proizvodjaci podrazumevaju brzinu od 90 km/h (to im je optimalno mereno jer na preko 90 km/h dolazi do turbulencije vazduha i potrosnja skace) i najvisi stepen prenosa. Ja nesto cisto sumnjam da ti vozis ovako penzionerski :), nisi ti dzabe kupio motor sa turbinama ;)
[ Zarko Silic @ 08.06.2010. 23:28 ] @
http://www.spritmonitor.de/en/detail/292471.html
[ StORM48 @ 09.06.2010. 00:15 ] @
^16 LITARA!!!???

Aaaaaa! Prevara! Audi kaže da može 9L/100km

Znači, promašio sam za litar. Tja....

Pozdrav
[ Wi-Fi @ 09.06.2010. 00:22 ] @
Moze sigurno i 9l, ali samo pri brzini od ~100km/h neposredno iza drugog A8 koji trosi 16l i savladjuje otpor vazduha za oba...
Ja rekoh da je Phaeton trosio 20-ak uz normalnu voznju, sa par preticanja i sl. (dakle "civilizovane" voznje, po propisima, ne penzionerske), a mogao je sigurno i nesto manje.
[ StORM48 @ 09.06.2010. 00:30 ] @
^Pa da... ali mene stvarno nervira to lažiranje, pogotovo kada znaju da to ne kupuje boranija.

Mislim, ako kupiš auto ranga 3+ k kubika, onda se podrazumeva da nećeš da šibicariš na gorivu... Koga bre briga koliko troši? E jedino jeste problem zbog autonomije. Bio sam jednom u situaciji da je jedina pumpa u krugu od 100km bila zatvorena zbog renoviranja, a ja odavno na rezervi, razmišljajući kako se gura automatik uzbrdo

U stvari, nešto mislim, u zemlji Srbendiji je mnogo popularno kupiti npr. Dodge Viper klasu autića od 5000-8000cc i onda mu gurnuti plin. Kad sam prodavao prethodni auto, prvo što su me pitali znatiželjni "kupci" je "a 'el može plin u to?". Problem je jedino što kataloge ipak ne pišu majstori iz zemlje Srbendije, tako da nije jasan poriv tog visprenog autora?

Pozdrav
[ Wi-Fi @ 09.06.2010. 01:02 ] @
Nemoj automatik uzbrdo, zavrsices k'o ovi: http://www.youtube.com/watch?v=Nu6gAE3LqwY
[ vladorr @ 11.06.2010. 00:02 ] @
A da nije jedan od ove dvojice bio u tom famoznom Audiju?

Clash of the titans
[ goat @ 12.06.2010. 09:31 ] @
ne znam zašto ste se uhvatili za potrošnu toliko!?.... za te limuzine se valjda ne plaća akciza za gorivo!? ....

i na kraju ti automobili su primer "racionalne" potrošnje ..... ništa novo za naše podnevlje (mentalitet)... svojevremeno dok sam bio student, profesor koji mi je držao predavanja u vezi stepena iskorišćenja mašina i racionalne potrošnje energije je bio ministar u ondašnjoj vladi za slična pitanja, a dovozio se iz bg-a, sa naravno, Audi A8 4,2 Quattro.....

nego ovaj W12 tamo iz kg-a.... nije vladin, ali.... postoji izreka " ko u vladi ja mu u paradi"....

PS. što ja moram da budem crvenkapa, ili Robin Hood
[ Suns @ 12.06.2010. 11:51 ] @
Taj koji vozi taj audi svaka čast, a ostali ljubomorni mogu samo da kukaju po forumima i otvaraju ovakve teme.

P.S. Ja tipujem da ga vozi neko iz patrijaršije,

P.S.S. Ovde u Zemunu ima jedan dečko koji nema više od 18 godina i vozi Audi R8 koji polovan košta 92.000€ pa vi vidite
[ Nebojsa Milanovic @ 12.06.2010. 11:56 ] @
Uopšte nije poenta ni u kakvoj ljubomori, ovaj W12 auto, kao i svi ostali A8 u njegovoj pratnji, kupljeni su i održavaju se od naših para. To je poenta ove teme.

Taj klinac koji vozi R8 spada u sasvim drugu tematiku koja nema veze sa ovom.
[ Ivan Dimkovic @ 12.06.2010. 12:01 ] @
Klincu je R8 kupio tata, ili je mozda klinac talentovan pa ga je kupio sam.

Tu nema nista sporno. Ako neko moze da kupi Bugatti Veyron od svog novca - svaka mu cast, i treba da ga kupi.

Nego... sto Nebojsa rece, postoji mogucnost da se ovde ne radi o privatnim parama ;-)
[ Suns @ 12.06.2010. 12:03 ] @
Pročitao sam prve dve strane i došao na ovu zadnju.

Jel utvrđeno ko vozi taj audi!? Pošto kažeš da je kupljen od naših para, znači da ga vozi "država" a kako znaš da je neko iz državne uprave?

Ja recimo znam lično barem dvoje ljudi koji su mi kućni prijatelji koji sebi mogu da priušte ne jedan nego 3 takva automobila i to da ih menjaju na godinu dana. Prema tome ne treba generalizovati stvari, da ako je nešto full dobro, ultra skupo da je kupljeno na našoj grbači.

Pritom ti moji prijatelji se bave privatnim poslovima, ništa nije ni kriminalno ni na mufte, jednostavno pametni su bili u pravo vreme na pravom mestu i svaka im čast za to.
[ Nebojsa Milanovic @ 12.06.2010. 12:07 ] @
Napomenuo sam da ovaj auto uvek viđam sa "političkom" i signalizacijom i rotacijom (što ne znači da ne postoje i neki drugi privatni ovakvi, ali ne govorim o njima iz prostog razloga kojeg i Ivan napomenuo).

Ono šta se kod ovog auta razlikuje je samo broj vozila u pratnji. Uvek su svi crni A8, sa različitim oznakama motora, a broj im varira od 1 do 4.
[ Suns @ 12.06.2010. 12:09 ] @
Zar neko nije napisao da "face" koje izlaze iz njega nisu političari!?
[ goat @ 12.06.2010. 14:37 ] @
misliš ivica i marica?
[ jnk @ 12.06.2010. 18:22 ] @
u audiu a8 w12 se vozio bivši direktor telekoma Draško Petrović, a pretpostavljam da se danas vozi Radujko. [irony]Ali dobro telekom je firma koja je sve to zaradila zbog sposobnosti svojih menadžera.[/irony]
[ su27killeryu @ 16.06.2010. 03:19 ] @
Ta potrosnja je po ECE normama i vazi za obican model a ne bilndirani, ako ste nasli te podatke za blindirani to znaci da su samo prekopirani sa obicnog..i moguce je da trosi toliko po ECE normama (proguglajte ako vas bas zanima).

Kod jakih automobila potrosnja moze drasticno da varira za razliku od slabijih..znam jer i sam vozim nesto jace, cak i od Ivanovog 335i :D
[ StORM48 @ 16.06.2010. 10:23 ] @
Vozio sam i ja dosta jače, pa šta?
I znam koliko to može da troši i ne može 9L ni na nizbrdici sa ugašenim motorom. I kad je parkiran troši više, jbt.

ECE norme? Po tim njihovim "normama" bi ispalo da kad voziš Smarta, ustvari motor vraća gorivo u rezervoar.

Pozdrav
[ Ivan Dimkovic @ 16.06.2010. 10:50 ] @
Citat:
StORM48
ECE norme? Po tim njihovim "normama" bi ispalo da kad voziš Smarta, ustvari motor vraća gorivo u rezervoar.


Hahahaha... znaci prosuo sam kafu po stolu :)

Ne, ozbiljno... nema to veze sa tim da li neko hoce da stedi ili ne vec sa upotrebljivoscu tih normi u praksi. Mislim, ako <1% ljudi vozi neki auto na nacin na koji ECE norma predstavlja njegovu potrosnju onda taj podatak i nije bas merodavan :-)
[ su27killeryu @ 17.06.2010. 23:11 ] @
Citat:
StORM48: Vozio sam i ja dosta jače, pa šta?
I znam koliko to može da troši i ne može 9L ni na nizbrdici sa ugašenim motorom. I kad je parkiran troši više, jbt.

ECE norme? Po tim njihovim "normama" bi ispalo da kad voziš Smarta, ustvari motor vraća gorivo u rezervoar.

Pozdrav


Pa to sto ti ne mozes da ga vozis tako da trosi 9 litara ne znaci da ne postoji neko ko moze :)


Citat:
Ivan Dimkovic: Hahahaha... znaci prosuo sam kafu po stolu :)

Ne, ozbiljno... nema to veze sa tim da li neko hoce da stedi ili ne vec sa upotrebljivoscu tih normi u praksi. Mislim, ako <1% ljudi vozi neki auto na nacin na koji ECE norma predstavlja njegovu potrosnju onda taj podatak i nije bas merodavan :-)


Upravo tako..a i samo gume(da ne pominjem odrzavanje) na ovakvim automobilima mogu biti veci trosak za dzep nego samo gorivo :)

Ono sto je meni najsmjesnije je kad neko kupi novi BMW visoke klase(sedmicu) i uzme dizel(koji je inicijalno ne bas malo skuplji od ekvivalentnog benzinca). Takav auto samo za prvu godinu gubi 20-30.000 na cijeni a on gleda da za tih godinu dana ustedi par hiljada a i to uz oogromnu kilometrazu.
[ jnk @ 18.06.2010. 08:52 ] @
Nemoj biti u zabludi. Pa da kupujem vejrona bitno bi mi bilo koliko troši jer ako ništa drugo želeo bih da znam na kolko vremena moram da stajem na pumpu. Primera radi mitsubishi lancer evo 7 je koštao oko 50k eur i imao je rezervoar 40 litara a kad se zgazi, lagano je trošio >20 l/100 km što je bio ogroman minus ma kolko ti nije frka da plaćaš gorivo.

kombinovana potrošnja na 730d je 7.2l/100 km
kombinovana potrošnja na 750i je 11.4l/100 km

pošto im je rezervoar 80 litara to znači da ćeš sa dizelom na pumpu ići za 1111 km a sa benzincem na 701 km. Ako uzmeš u obzir da bi taj automobil trebalo da kupuju ljudi koji često idu na duga putovanja ovaj podatak itekako znači.

Pa kad još uzmeš finansijski faktor a to je razlika u nabavnoj ceni od 20k eur, skuplje osiguranje/registraciju(bar 3 hiljade EUR skuplji 750i godišnje), razlika u gorivu 1300 eur ako prelaziš 30k godišnje, razlika u depresijaciji... onda dolaziš do zaključka da dizel i nije tako loša ideja s obzirom na to kakvi su današnji bmw dizeli.

Danas ljudi ne uzimaju dizel toliko da bi uštedeli na gorivu već im se sviđa kombinacija potrošnje, velikog obrtnog momenta i nedostatak buke koju su imali nekadašnji dizeli. Primera radi imaš 745d koji i nije jeftiniji od 750i i sigurno oni koji ga kupuju ne planiraju da uštede na gorivu već im se sviđa kako vuče i naravno autonomija.
[ Nebojsa Milanovic @ 13.07.2010. 01:49 ] @
Bilo je reči da je taj Audi 6,0 W12 Tadićev, ali nije, niti je bio.

On ima drugi...

http://www.pressonline.rs/sr/v...2C+%C5%A1teta+30.000+evra.html
[ Nabukodonosor @ 13.07.2010. 13:23 ] @
Znas sta mi nije jasno...auto je otporan na protivtenkovsku minu, na projektil iz topa, i na slicne zajebancije, a ovaj udari u STAKLENI izlog, i na autu steta od 30 000 eura?!? ALO! Pa ajde razumem, ogrebala se farba, pa da se prefarba da kazes par hiljada eura, stop svetla isto do 1000 eura svaki neka bude, ali ste je jos toliko osteceno?! I najvaznije...KAKO???
[ StORM48 @ 13.07.2010. 13:33 ] @
Pa... možda je otporan na tromblon i razne druge tomahawke i čuda... ali je za srpskog vozača (inače neshvaćenog talenta F1) potreban barem standard B17, kako auto ne bi previše patio u situacijama poput parkiranja ispred VMA.

Pozdrav
[ Izvoljski @ 13.07.2010. 14:23 ] @
unistili drzavu, ekonimiju, vojsku i policiju i sad se voze blindiranim kolima. Cak je i Hitler slobodno isao u narod.
[ Nabukodonosor @ 13.07.2010. 18:19 ] @
Pa njega je njegov narod voleo.
[ Chieftec @ 13.07.2010. 21:08 ] @
Citat:
Izvoljski: unistili drzavu, ekonimiju, vojsku i policiju i sad se voze blindiranim kolima. Cak je i Hitler slobodno isao u narod.



Aha, znaci unistili sve sjajno sto je bilo devedestih? Zelim ti da provedes ostatak zivota tako lepo kao sto je bilo tada.


[ ZM0501 @ 13.07.2010. 21:22 ] @
Taj W12 iz KG se parkira ispred zgrade Takovo osiguranja,preko puta opštine, čak mi se čini i da pozadi ima nalepnicu takovo osiguranje.
Registracija mu je čini mi se kg 100-000, pored njega je i X6 tablica kg 100-00.
Verovatno vozi isti lik.
[ vidan kv @ 13.07.2010. 21:39 ] @
Citat:
Nabukodonosor: Znas sta mi nije jasno...auto je otporan na protivtenkovsku minu, na projektil iz topa, i na slicne zajebancije, a ovaj udari u STAKLENI izlog, i na autu steta od 30 000 eura?!? ALO! Pa ajde razumem, ogrebala se farba, pa da se prefarba da kazes par hiljada eura, stop svetla isto do 1000 eura svaki neka bude, ali ste je jos toliko osteceno?! I najvaznije...KAKO???
.....pa šta ti nije jasno?...kada su na Železničkoj štajgi uspeli da renoviraju klozet za 60-ak tisuća evra što onda čudi popravka auta za 30 iljada?.....pa valjda prvo ide neka komisija u švabiju da pregovara sa majstorima,pa onda komisija da proveri komisiju,pa onda radna grupa,pa svastike-šurnjaje prvih idu u šoping u tu istu švabiju a na račun komisije,pa onda šatro neko provali da je bilo zloupotreba te bombastično uhapse zapisničara prve komisije i baba seru od radne grupe,pa onda nova komisija/radna grupa,pa opet put u švabiju,itd,itd......u međuvremenu je majstor koji inače vodi putne nloge i sitne popravke kupio po kile gita,šmirglu+300gr crne farbe(ko je još video službeni auto druge boje?) i sve zafarbao a cela popravka je koštala 35€.....u međuvremenu se promenila vlast,neko se setio kioska pa je sastavio komisiju koja odlazi u švabiju da ispita da li je bilo zloupotreba od strane prve komisije,itd,itd,itd
[ Chieftec @ 13.07.2010. 21:42 ] @
Citat:
ZM0501: Taj W12 iz KG se parkira ispred zgrade Takovo osiguranja,preko puta opštine, čak mi se čini i da pozadi ima nalepnicu takovo osiguranje.
Registracija mu je čini mi se kg 100-000, pored njega je i X6 tablica kg 100-00.
Verovatno vozi isti lik.


A da onda nije vlasnistvo Takovo osiguranja? O.o

Ako vec ima nalepnicu i parkira se ispred njhove zgrade.

Misterija resena, yea.
[ Izvoljski @ 13.07.2010. 22:57 ] @
Citat:
Aha, znaci unistili sve sjajno sto je bilo devedestih ?


pa nije majkumu nasa drzava nastala tokom devedesetih ?! A kad si vec spomenuo 90 da te malo edukujem.

Valda je cilj nove vlasti da bude bolja, a ne gora, zar ne ? Medjutim, i od goreg ima gore. Evo ti samo jedan primer. U NS je nato srusio sva tri mosta. Kad je rat bio gotov, najpre je zavrsen most montazno-demontazni most na mesto starog Zezeljevog. Opoziciona stampa je ovaj projekat ismevala na sav glas. Tvrdili su da je to ruglo, da je Slobica nesposoban da digne pravi most, da ne zadovoljava uslove dunavske komisije i ko zna sta. Svaki dan su pisali o guzvama na mostu i zastojima i tsl. A onda, je bas tokom demonstracija 2000 zavrsavan most tzv Duga na mestu starog svapskog/varadinskog mosta. Sta je sve tu pisano, da je u obliku luka pa ce se kola zimi smandrljavati, da je ruglo, da je uradjen na precac i da ce se raspasti... Prvi most je otvorio Sloba, a drugi je otvorio anrod na demonstracijama protiv Slobe, da bi sprecili d aga on otvori.

A sta je sa trecim mostom ? On je na jedvite jade rekonstruisan tek 2005 uz neke silne konzorcijume iz evrope i stajaznam kakvih sve fondova. A ona prva dva mosta stoje i sada ? Kako je to moguce ?

Citat:
Zelim ti da provedes ostatak zivota tako lepo kao sto je bilo tada.


ja nikome ne zelim da tako provede zivot, jer smatram da to nije bilo lepo vreme. Meni jeste bilo, jer sam bio veoma mlad i ljudi se rado secaju mladosti cak i kad su je proveli u ratu ili vihoru revolucije. Medjutim okreni se malo oko sebe pa vidi koliko je danas ljudi nezadovoljne i kakve se stvari danas desavaju.
[ Chieftec @ 14.07.2010. 00:37 ] @
Moze tako neki bolid u Svajcarskoj da kaze "Medjutim okreni se malo oko sebe pa vidi koliko je danas ljudi nezadovoljne i kakve se stvari danas desavaju" i opet da se vrti prica u krug i tako vecito.

Nema svrhe raspravljati o tome. A kada mi neko poredi 90te i sadasnjost u tom kontekstu kao ti, u stvarnom zivotu, ima velike sanse da zavrsi sa nekim komadom namestaja po glavi.
[ Nebojsa Milanovic @ 14.07.2010. 00:44 ] @
Ne razumem čemu političarenje?

Ovo je tema o autu iz naslova (i sličnim) i njihovim (ako ih znamo) vlasnicima, a ne mesto za političke pamflete.
[ Izvoljski @ 14.07.2010. 00:53 ] @
2 Nebojsa Milanovic

uhm, da nisi malo licemeran ? Jasno da si ti sasvim svesno pokrenuo cisto polticku temu naivno je kamuflirajuci toboz gradjansko uvredjen sto neko vozi auto. Pri tom si kao maca obilazio oko pite i sve nesto nabacivao o rotacionim svetlima, sto jasno implicira da se radi o politici.

Da li ti iskreno smetaju ti auti ili mozda sto ti nisi u njima ?
[ Nebojsa Milanovic @ 14.07.2010. 01:09 ] @
Pa rekoh već, zavisi čiji su ti auti.

Ako je to auto za predsednika/premijera, onda ok (mada vidimo da predsednički nije). Ako je privatni - takav takođe nije predmet mog interesovanja (ne isključujem mogućnost da bi mogao da bude predmet interesovanja nekog drugog).

Ali ako je to službeni auto nekog lokalnog političara koji je kupljen i održava se od poreza sakupljenog od naroda, e onda to već može da bude predmet mog interesovanja.
Pri tome je apsolutno irelevantno kojoj stranci/pokretu on pripada, a kojoj (i da li uopšte) ja pripadam, niti se u bilo kom mom postu pominje neka stranka ili stranačka aktivnost, što želim i da vi poštujete.

[ Izvoljski @ 14.07.2010. 02:00 ] @
blindirani automobili su obicna kojestarija cak i kad su upitanju najvazniji politicari.

Mislis da bi Djindjic bio ziv da je imao Obamamobil ? Naravno da ne.
[ Ivan Dimkovic @ 14.07.2010. 06:28 ] @
Blindirani automobil je samo jako mali tehnicki deo bezbednosnog sistema za zastitu vaznih licnosti. Djindjic je ubijen jer je ceo bezbednosni sistem bio supalj (izlazenje iz automobila na sred ulice, ignorisanje pretnji itd...) - kada je sistem dobar, onda je daleko teze ubiti nekog.

Iz tih razloga, recimo, Staljin nije mogao da rokne Tita npr... a nije da nije hteo i da nije pokusao.

Sam auto ne moze zastititi neku vrlo vaznu licnost od ubistva, svakako - ali i te kako pomaze u celom procesu jer eliminise neke od nacina eliminacije.

Kada bi se razmisljalo na fazon "ako neko hoce, ubice me" onda ne bi bili potrebni ni telohranitelji, ni detektori za metal, ni blindirana kola itd... a to je malo naivno :)
[ Izvoljski @ 14.07.2010. 06:56 ] @
o tome i pricam. Djindnjic i njegovi saradnici ubrzano su radili na demontiranju skoro svih bezbednosnih struktura. Cak i da ih je Boby uzurpirao do maksimuma, njih je ipak trebalo tretirati kao profesionalce jer takve sluzbe trebaju svakoj drzavi. Umesto toga, Djindjic je cak i svoje obezbedjenje propustio diletantima i ko zna kakvim sumnjivim njuskama. Rezultat se vidi.

Evo ti samo jedan primer iz nase nedavne istorije. Bosko Becarevic cuveni pripadnik Nedicevih specijalnih agenata koristen je od strane UDBE sve do 1960, kada je i umro, a ne kada je zvanicno "streljan" 1948.
[ ventura @ 14.07.2010. 08:30 ] @
Citat:
Izvoljski:
Evo ti samo jedan primer iz nase nedavne istorije. Bosko Becarevic cuveni pripadnik Nedicevih specijalnih agenata koristen je od strane UDBE sve do 1960, kada je i umro, a ne kada je zvanicno "streljan" 1948.

Samo težak naivac može da poveruje u ovakvu tvrdnju...

Pa u Jugoslaviji je svaki drugi bio Ilija Čvorović koji bi jedva dočekao da radi za UDBU i time se dokaže, a ti ovde tvrdiš da su komunisti koristili lika koji je pobio ne zna se koliko njihovih partijskih drugova i bio gestapov policajac u Beogradu za vreme naci okupacije... Smešno.
[ Izvoljski @ 14.07.2010. 11:01 ] @
^

to ne tvrdim ja vec zivi ocevici, koji su redovno posle rata vidjali Becarevica posebno u Mitrovackom zatvoru. Kako je moguce da su nam komunisti ubili Dragija Jovanovica koji je bio sef Becarevicu, a ovoga postedeli i jos mu dali sluzbu.

Stvar je prosta. Dragi Jovanovic je pre svega, iako policajac po struci, bio i krupna politicka licnost pa je njegovim ubistvom trebalo zadovoljiti narod. Becarevic je pak bio operativac i islednik. Komuniste je najpre interesovalo kako se ko drzao na saslusanjima, ko ih je sve odao, ima li mozda nekih agenata starog rezima i dr. Becarevic se sam nudio da radi za komuniste jer je tvrdio da je on najpre i samo policajac.

I verovatno bi Becarevic otisao Bogu na istinu da nije izbio sukob medju komunistima oko rezolucije IB-a. Tako je on opet dobio ulogu da ispituje drugove.
[ Isak666 @ 14.07.2010. 11:05 ] @
Pa ti koje nije stigao da demontira Dindjic su ga i ubili.
Problem je sto to nije dovoljno brzo uradio.

Ili verujes da su se kamere koje snimaju Skupstinu same iskljucile na dan ubistva i da komadant specjedinica radi nesto na svoju ruku?
Ili da ubicu Sluzbe traze par meseci dok se on krije na troroaru?
[ vuksan rovcanin @ 22.12.2010. 23:44 ] @
hej-mpram da te ispravim da je gracka potrosnja izmedju 20 i 25litara,a sada zimi i 28...
inace prosecna je negde 15....ja znam jer je na mom satu prosecan posle ca 27sati voznje u gradu 18,8litara
[ Nabukodonosor @ 23.12.2010. 13:35 ] @
haha, vozi se A8 ali je zato gracka voznja. Joj Srbijo...
[ su27killeryu @ 23.12.2010. 16:14 ] @
pa dobro zivi covjek u inostranstvu..
[ jnk @ 23.12.2010. 16:25 ] @
pa dobro čovek je ljubomoran.
[ Nabukodonosor @ 23.12.2010. 16:46 ] @
Jesam, na nepismenost.
[ vuksan rovcanin @ 03.04.2011. 20:42 ] @
macak moj nepismenost je zato sto sam pisao preko telefona,
a ista ta nepismenost mi je dala mogucost da kupim i posedujem audi a8 w12 6000cc 450hk.
a sta je tebi dala tvoja pismenost.???
[ Nabukodonosor @ 03.04.2011. 22:28 ] @
Sta je 450hk? horse konja?

A kako ti je to nepismenost dala mogucnost da vozis dobar auto? Jel mozes da objasnis ovo malo?
[ sasa022 @ 03.04.2011. 23:05 ] @
Ako je suditi po IP adresi @vuksan rovcanin je u Svedskoj.

häst kraft = HP = KS

Inace polovan A8 je 30-ak hiljada €,tako da uz solidnu platu u Svedskoj moze da se poseduje...
[ vuksan rovcanin @ 04.04.2011. 19:16 ] @
hej,.da ja zivim u svetskoj.i u pravu si cena auta je od 37000eura.
ali nisi u pravu da sa jednom solidnom platom covek moze da kupi takav auto.
svi misli da je zivot ovde bajan,ali veruj mi da sve koje poznajem i rade na samo jednom poslu
nezive nista bolje nego mi dole sa nasim platama.ovde je sve skupo i na kraju meseca
coveku ne ostane ni 200eura....
razlog mog pisanja je iritacija od ljudi koji da bi sebe podigli pokusavaju spustati druge,
a ne da se hvalim ili tako nesto.to sto imam i nemam je samo moja stvar.
da se razumemo ja imam dve godne pravnog fakultet iza sebe,nisam ga zavrsio jer sam sa
u dvadest prvoj godini otisao iz srbije...

[Ovu poruku je menjao vuksan rovcanin dana 04.04.2011. u 21:39 GMT+1]
[ vuksan rovcanin @ 04.04.2011. 19:21 ] @
nemam zivaca da ti pisem o mojoj nepismenosti,ali mogu reci samo da je to NASA STVAR i nista drugo,ako zelis da se ispricamo posalji mi tvoj broj i javicu ti se.
a mozemo se i videti...nego nisi ni ti odgovorio sta je tvoja pismenost dala tebi?ja sam mislio da je ovaj sajt za ozbiljne diskusije itd,a ne za prepucavanje kao deca.
[ machiavelli @ 04.04.2011. 19:29 ] @
A gde je svecka? Ubih se trazeci je na mapi....
[ Nebojsa Milanovic @ 04.04.2011. 20:04 ] @
Na temi je više puta rečeno da je potpuno irelevantno da li neko privatno ima taj auto ili ne.

Tema je ko vozi taj auto a da ga nije kupio svojim sredstvima, već su mu ga kupili građani Srbije.
[ vuksan rovcanin @ 04.04.2011. 20:43 ] @
svaka cast nebojsa.
u pravu si, ova se tema vodi o sasvim necem drugom.nije u redu da neko uzima iz drzavne kase za svoje hirove.
daj mi reg.broj i dobice ime onog ko ga poseduje....kako kazu-da vidis pravu sliku neke osobe daj mu dobar polozaj u stranci i sve ce ti biti jasno dali je dobar ili los ;-)
[ triac @ 05.04.2011. 07:29 ] @
A da predefinisemo malo temu, tipa
"A sta da mi radimo sa tim sto neko iz drzave vozi takva kola"...

Jel mi tu nesto mozemo da uradimo pricama o potrosnji istog...
[ sasakg @ 14.04.2011. 21:49 ] @
I, jel rešiste misteriju konačno ? Čiji je Audi ? Vrlo verovatno da pripada Takovo osiguranju, Dragan ima milionski vozni park, ali nema rotaciju ni pratnju, vozi se čovek sam po gradu i vani. Moguće da je auto koji vozi Slavicu Đukić, on se parkira ispred SUP-a pored Opštine, kao i vozila iz pratnje, kad Slavica konači u Kg. Inače, nju vozi blindirani auto i jedan auto u pratnji, retko dva. Većina kragujevčana ovo zna i oni idu pod pratnjom-rotacijom i blinkerima, ali ne idu preko Topole, nego auto putem. Ne znam u čemu se vozi gradonačelnik Verko, ali obzirom da on i njegovi poslanici drže pozadinu aktuelnoj vlasti, moguće da ide sa rotacijom ili blinkerima, ali sigurno bez pratnje još jednog auta i ne verujem da ide u pomenutom Audiju.
[ Milan M. Radovic @ 26.04.2011. 11:56 ] @
Meni zaista nikako nikad nece biti jasno... ajde da se predsednik, premijer i malo "krupnije" licnosti voze u blindiranim automobilima, ali gradonacelnici, predsednici skupstina... celnici nekih firmi.... zar je tolika frka? :)
[ triac @ 26.04.2011. 13:06 ] @
Citat:
Milan M. Radovic: .... zar je tolika frka? :)

Ma jok lepo zvuci kada kazes da imas B5 ili B6 stepen zastite.

Ako bi imao B10....pa ti si baja u drustvu ko sam Papa.


p.s

Ovo je Srbija, poenta je biti baja, a za pare ko te pita.
A ako i pita ti samo reci "Cuti dobro je ima se za popit i pojest..."

[ Milan M. Radovic @ 26.04.2011. 14:58 ] @
Citat:
triac: Ma jok lepo zvuci kada kazes da imas B5 ili B6 stepen zastite.

Ako bi imao B10....pa ti si baja u drustvu ko sam Papa.


p.s

Ovo je Srbija, poenta je biti baja, a za pare ko te pita.
A ako i pita ti samo reci "Cuti dobro je ima se za popit i pojest..."
Patriotizam? ... hehe, veruj mi nemam ni P od te reci... sto sam stariji, sve vise vidim da je zivot jedan, te da mogu, otisao bih odavde u sekundi, mislim da bi razmisljao koliko i procesor... negde oko nanosekundu i doneo bih odluku da mi ruka podje ka ormanu da pakujem stvari
[ triac @ 26.04.2011. 17:35 ] @
Citat:
[url=/p2859084]... sto sam stariji, sve vise vidim da je zivot jedan, te da mogu, otisao bih odavde u sekundi, mislim da bi razmisljao koliko i procesor... negde oko nanosekundu i doneo bih odluku da mi ruka podje ka ormanu da pakujem stvari




Ja uveliko radim na tom planu

Nece biti skoro, jel imam da jos pozavrsavam neke stvari (vezane za struku) ali za jedno 2 god paljba, a mozda i ranije.

Od mene dosta i previse, a ko hoce vise neka prica kako je


p.s


Prodji Kurta prodji Murta i prodje zivot u tri p.m
[ Milan M. Radovic @ 26.04.2011. 21:58 ] @
Citat:
triac

Ja uveliko radim na tom planu

Nece biti skoro, jel imam da jos pozavrsavam neke stvari (vezane za struku) ali za jedno 2 god paljba, a mozda i ranije.

Od mene dosta i previse, a ko hoce vise neka prica kako je


p.s


Prodji Kurta prodji Murta i prodje zivot u tri p.m
E bas to, no, da nam se svaka tema ovde na ES-u ne zavrsi pljuvanjem po vlasti, kako vidim da se jaaako cesto desava... jbg, Ja da saznam samo kako da palim i idem u "bolji zivot"
[ sasakg @ 04.05.2011. 21:01 ] @
Mali dodatak, nije Slavica Djukic, nju vozi BMW 7, sedela zena pre neki dan u jednoj poslasticarnici u centru sa drugaricom pored mene, pa sam video....