[ mgeorgije @ 03.06.2010. 23:25 ] @
| Posjedujem Golf IV 1.9 TDI, 66Kw. Uzeo sam ga pre oko 15-ak dana. Po prvi put sam natocio u rezervoar toliko dizela da je kazaljka od rezervoara bila na poslednjem podioku (mada nije bio pun do cepa), mislim da je moglo da stane jos oko 5 do 10 litara. Naime nakon predjenih 45 do 50 KM kazaljka se pomerila za dva podioka, pa molim ako ima neko iskusan da mi odgovori da li je moguce da se plovak od goriva podigao pa nije dobro pokazivao, ili mozda kazaljka od goriva nije linearna od vrha prema dnu, ili je po sredi nesto trece, ili imam problem sa enormnom potrosnjom (posto nemam bord computer pa ne mogu da pratim statistike potrosnje), i da li pod hitno treba da vozim auto majstoru
Unapred zahvalan |
[ vladd @ 04.06.2010. 00:07 ] @
Ne bi trebao da se uzbudjujes.
Uostalom, kada malo upoznas svoj auto, naucices kako i koliko da sipas goriva, i moci ces da meris potrosnju.
Ako je nedostajalo 10 litara, normalno je da malo brze pada kazaljka, sto zbog nedostatka 15% goriva, sto zbog vazduha, ventilacije, u rezervoaru..da sad ne objasnjavam vazdusne cepove, evaporatore.. i dopunjavanje tdi-ja sa pritisnutim ventilom za ventilaciju rezervoara..
Najbolje je merenje kada se napuni rezervoar do cepa(treba stisnuti ventil oduske), pa nakon 200-300km, dopuniti do istog nivoa i sracunati potrosnju.
Ali nije preporucljivo prepunjavanje, zato sto dizel hladan izlazi iz podzemnog rezervoara, i prosirice se u rezervoaru vozila, narocito ako je na suncu, skoro je leto..moze doci do izlivanja goriva, a to je jako lose, steta rasutog goriva, ostecenog asalta, moguc tezak miris goriva u kabini
Poz
[ goat @ 04.06.2010. 17:14 ] @
nemoj da brineš... pokazivač nije toliko precizan (ume ponekad da se upravlja prema vetru )...
...
proveri vizuelno da negde ne curi...
a ako te intresuhje tačna potrošnja, poslušaj predhodni savet
[ mgeorgije @ 14.06.2010. 22:29 ] @
Hvala na savjetima. Evo jos pratim, pa se ponekad uspanicim kako kazaljka pada, a onda mi se ucini ok. Inace nasuo sam oko 43 litre, a citao sam da je pun rezervoar kod ovog auta oko 65 litara, tako da nije ni cudo sto je odmah poceo da pada.
[ Markoxxx @ 14.06.2010. 22:58 ] @
na dosta automobila to nije bas najbolje reseno.. pa se desava da odjednom padne dosta.. ili da na jednom delu stoji duzi period,
napuni do cepa, pa dospi i izracunaj potrosnju.
[ goat @ 15.06.2010. 08:23 ] @
prema fabrici je 55l..... mada zavisi ko toči i gde toči
[ vladd @ 15.06.2010. 10:40 ] @
[ Markoxxx @ 26.06.2011. 16:10 ] @
Da ne otvaram novu temu, o zapremini rezervoara G4, i meni se cini da je vise od 55, koliko se meni cini da je preko 60 litara, ili je to samo po nekim pumpama? :)
TDI 110 ks. verovatno je za sve TDI isti rezervoar.
[Ovu poruku je menjao Markoxxx dana 26.06.2011. u 17:47 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 26.06.2011. 19:20 ] @
Kod Gmk4 tdi kao i kod Gmk5 tdi zapramina rezervoara je tacno 55L (ne kod 4x4). Ni deci manje, ni deci vise. Svaka druga racunica nije vezana VW vec za "nesto drugo".
[ mozdasamjaamozdainisam @ 27.06.2011. 17:29 ] @
Ne znam kako je kod Golfa, ali recimo na Seat-u (konkretno, Ibiza dizel) na samom rezervoaru (otvoru sa sipanje) ima 'dugmence' za ispustanje vazduha.
Primetih tako sledece: fabricki, rezervoar 45 litara; puno tocenje, do prvog 'klika' pistolja - 45 litara;
Medjutim, ako se pritisne taj 'dugmic' cuje se da se ispusti vazduh i vizuelno 'padne' dizel u rezervoar. Onda stane jos 1-2 litre. Ako se ova procedura (ispustanja vazduha) ponovi par puta, stane tacno 59 litara u rezervoar - odnosno 14 litara vise nego sto je fabricki navedeno!
Posto je seat iz VW grupacije, mozda ima to i na golfu?
Jedino treba uzeti sledece u obzir prilikom ove 'akcije' - nikada ne puniti ovako bas do kraja ako se auto nakon toga nece odmah voziti neku vecu razdaljinu - a pogotovo ne ako ostavite auto na suncu / velikoj vrucini :)
[ Zarko Silic @ 27.06.2011. 21:19 ] @
Takve "sisice" ili srodne metode "iberlaufa" poseduju sva vozila proizvedena u poslednjih 30 godina, ali to nema nikakve veze sa zapreminom rezervoara,
Kod VWa je ona onakva kako je napisano u specifikacijama.
P.S. Pogresno je ovakve zastitne mere koristiti radi "povecanja kapaciteta rezervora" i ne samo da je pogresno vec je i opasno.
Koeficijent toplotne dilatacije metalnog ili plasticnog rezervoara zanemarljiv je u odnosu na promenu zapremine goriva usled razlike u temperaturi. Zbog ovog drugog postoje "sisice".
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.