|
[ machiavelli @ 04.06.2010. 08:46 ] @
| http://www.24sata.rs/vesti.php?id=73468
Neverovatno. 'Ajde razumem pekare, pa kad poskupi gorivo, ili brasno, podignu cene hleba. Ili taxi prevoz i GSP kad poskupi gorivo, ili medjugradski prevoz kad podignu cene putarina, i slicno. Ali koju zaboga sirovinu koristi parking servis kada su uvek lideri u povecanju cena svojih usluga. Btw, njihove usluge nisu nista drugo nego naplata okupacije prostora. Mi koji radimo u gradu i koji zivimo malo dalje od centra, a pritom razvozimo decu, zene po raznim delovima grada najvise osecamo ove njihove korekcije koje se uskladjuju sa cenama evropskih metropola. Tuzno. Izgleda da cu od ponedeljka morati da se vozim metroom....+
Eh, da.. Ko je iz Beograda zna. Ceo uzi i siri centar grada je zoniran.. Jedino Kneza Milosa, deo od Nemanjine ka Topcideru, preko puta onih Ministarstava, ispod Generalstaba - nije :) |
[ fade @ 04.06.2010. 08:58 ] @
Evo npr ovde kod mene, grad od 400 hiljada dusha, u toj Evropi, parking se mozda naplacuje na 4-5 mesta, znaci parking ispred zgrade, ne cela ulica, i to je vise da ljudi ne bi ostavljali vozila dugo, npr sudovi, neka ministarstva itd.
Po Srbiji sam video da naplacuju parking po opstinama koja su varosice i imaju po 7-8 hiljada stanovnika.
Jos malo ce naplacivati i hodanje trotoarom.
[ Java Beograd @ 04.06.2010. 09:19 ] @
Nisu normalni, pi*da li im ma*erina !!!
[ Radovan__III @ 04.06.2010. 10:00 ] @
Mozda ste culi drugu vest koja je u bliskom kontaktu sa ovom. Grad ucestvuje u gradjenju mosta preko ade , a kako se "prihodi grada ne prikupljaju po planu" grade ce morati da se zaduzi za neki poveci novac kako bi mogao da finansira nastavak gradnje mosta. Jedna od stavki na kojoj grad uzima prihod je i parking ( iako tu on nista osim povremenog uredjivanja parking mesta ne radi) tako da se rupa u budzetu mora napuniti preko necega. Ovo je samo jedna od mera, druga je npr taksa za isticanje firme ( postoji tema i o tome ) itd.
Sve u svemu troskovi su ostali isti a prihod se smanjio, u normalnim uslovima treba smajnivati rashode a ne dalje oporezivati kako bi se vecim taksama popunila rupa. Inace Đilas je juce kritikovao drzavu jer planira da da bonuse radnicima u javnim preduzecima dok grad mora de se zaduzuje tako da ustvari ispada da se bonusi daju iz zaduzivanja. Presipanje iz supljeg u prazno
[ Java Beograd @ 04.06.2010. 10:14 ] @
Šta je sledeće ? 500 din sat parkinga ? 10.000 EUR isticanje firme, ili 100.000 kazna za neisticanje firme ?
[ Igor Gajic @ 04.06.2010. 10:23 ] @
@Java
Pre ce biti:
parking po gumi na autu,
porez na utroseni vazduh tokom boravka u crvenoj/zutoj/zelenoj zoni,
porez za firme na radnike koji nisu iz centra a rade u centru...
i slicni... ali u sustini sve ludji i ludji porezi da bi se napunila drzavna kasa.
[ machiavelli @ 04.06.2010. 10:30 ] @
Citat: Radovan__III: Inace Đilas je juce kritikovao drzavu jer planira da da bonuse radnicima u javnim preduzecima dok grad mora de se zaduzuje tako da ustvari ispada da se bonusi daju iz zaduzivanja. Presipanje iz supljeg u prazno
Akcenat je na reci "bonus"... Evo sta wikipedija kaze za tu rec :)
"The word Bonus refers to extra pay due to good performance."
http://en.wikipedia.org/wiki/Bonus
Stvarno...Zasluzili su, nema sta...
[ vilil1 @ 04.06.2010. 11:03 ] @
Citat: machiavelli: http://www.24sata.rs/vesti.php?id=73468
Neverovatno. 'Ajde razumem pekare, pa kad poskupi gorivo, ili brasno, podignu cene hleba. Ili taxi prevoz i GSP kad poskupi gorivo, ili medjugradski prevoz kad podignu cene putarina, i slicno. Ali koju zaboga sirovinu koristi parking servis kada su uvek lideri u povecanju cena svojih usluga. Btw, njihove usluge nisu nista drugo nego naplata okupacije prostora. Mi koji radimo u gradu i koji zivimo malo dalje od centra, a pritom razvozimo decu, zene po raznim delovima grada najvise osecamo ove njihove korekcije koje se uskladjuju sa cenama evropskih metropola. Tuzno. Izgleda da cu od ponedeljka morati da se vozim metroom....+
Eh, da.. Ko je iz Beograda zna. Ceo uzi i siri centar grada je zoniran.. Jedino Kneza Milosa, deo od Nemanjine ka Topcideru, preko puta onih Ministarstava, ispod Generalstaba - nije :)
E bas steta sto neces moci kolima na posao, i onda ih ostaviti u gradu 7-8 sati na nekom parkingu. ;) Dok nisu uveli zone, mi iz grada nismo smeli da krenemo kolima nigde, jer posle nije bilo sanse da se nadje mesto, pa smo morali da kruzimo, ili da se parkiramo nekoliko ulica dalje. Sada smo odahnuli.
I kao sto se vidi, za nas, stanare iz centra, nema poskupljenja. Znaci vazi samo za one koji bi hteli kolima na par sati-ceo dan, u grad.
Pozdravljam ovo poskupljenje!
[ machiavelli @ 04.06.2010. 11:15 ] @
Da, bre...Zamisli bezobrazluk?! Dodjem u centar kolima i jos bih da parkiram na nekom parkingu... Stvarno sam bahat...
[ vilil1 @ 04.06.2010. 11:21 ] @
Citat: machiavelli: Da, bre...Zamisli bezobrazluk?! Dodjem u centar kolima i jos bih da parkiram na nekom parkingu... Stvarno sam bahat...
Koliko sam procitao, niko tebi ne brani da se parkiras u centru. Ali mufte ne moze. Plati pa vozi. Ili busom na posao. Bas mi te je zao sto ne mozes u gradu da zauzmes parking mesto nekoliko sati. Evo, sve mi suze liju.
[ laminator @ 04.06.2010. 11:33 ] @
Pa pretpostavljam da i ti radiš negde , očigledno van " grada ".Pa možda bi trebalo i tamo da se uvede zoniranje.
Ja živim na Novom Beogradu i kada se vraćam sa posla nemam gde da se parkiram ( verovatno zbog takvih koji
žive u " gradu " a rade na selu) .
[ Java Beograd @ 04.06.2010. 11:41 ] @
Citat: vilil1: Koliko sam procitao, niko tebi ne brani da se parkiras u centru. Ali mufte ne moze. Plati pa vozi. Ili busom na posao. Bas mi te je zao sto ne mozes u gradu da zauzmes parking mesto nekoliko sati. Evo, sve mi suze liju.
To da treba da se plati parking, da se skupi neka kinta za komunalne potrebe grada je normalno i niko ne spori. Ovde se govori o bezobrazno visokoj ceni parkiranja. Kapiraš ? Zar 2 sata parkiranja treba da bude skuplje od večere u restoranu ?
[ vilil1 @ 04.06.2010. 11:42 ] @
Podrzavam i zoniranje na NBGu. Pogotovo bl. 70. Oni ljudi ne znam kako opstaju tamo, zbog Kineza. Inace tamo gde sam radio, placao se parking, i moja firma je placala zakupninu parking mesta za svoje radnike. Pa i vi sto hocete kolima na posao u grad, neka vam vasa firma obezbedi mesta za parkiranje. Cini mi se da postoje pretplatne karte za garaze.
edit
2. sata parkiranja skuplje od vecere??? 62din!?
[ jablan @ 04.06.2010. 12:08 ] @
Ja pozdravljam svaki potez koji će da smanji gužvu u gradu, pa tako i ovaj.
[ zmau @ 04.06.2010. 12:10 ] @
@vilil1
A možeš li da mi objasniš zašto bi tebi grad poklanjao parking mesto ispred zgrade ?
[ vilil1 @ 04.06.2010. 12:17 ] @
Ne mogu.
[ DaliborP @ 04.06.2010. 12:30 ] @
Iskreno nije ni nesto skupo, ne znam sta se zalite. Najpametniji potez bi bio da se skroz rese tih garaza po centru i parkiranja na svakom cosku i naprave staze za bicikliste i zelene povrsine. Centar Beograda je uzasan upravo zbog tolikog broja vozila.
Parkiranje i voznja kolima po centru grada velicine 2 miliona je cisti luksuz i treba papreno da se naplacuje.
[ machiavelli @ 04.06.2010. 12:34 ] @
Citat: vilil1: Pa i vi sto hocete kolima na posao u grad, neka vam vasa firma obezbedi mesta za parkiranje. Cini mi se da postoje pretplatne karte za garaze.
Totalno si zaslepnjen svojom samozivoscu... Pokusaj da shvatis da parking servis nema tolike troskove da bi morao da podize cene svojih usluga svakih 8 meseci. Takodje, shvati da ljudi moraju da rade, i da u 99% slucajeva ne mogu da biraju gde ce da rade i da ugovaraju takve uslove rada, kao sto je na primer placanje parkinga zaposlenima. Osim toga, velika vecina ne moze ni da promeni mesto prebivalista tako lako, pa nisu privilegovani da im posao, vrtic, skola itd, budu toliko blizu da ne moraju da sedaju u kola. Osim toga, guzva u gradu, i organizacija parkiranja moze da se resava i na druge nacine, a ne samo povecanjem cena parkinga i garaza. Setimo se da je prvobitna zamisao zona bila ta da se guzva smanji tako sto ce se parking ogranicavati i samim tim nece biti dugog zadrzavanja u gradu. Zar to vec nisu postigli u prvim mesecima zoniranja?
O tome je ovde rec... O otimanju i glasnom smejanju u lice gradjanima (tu racunam i "seljake" koji ne zive u krugu dvojke....).
[ machiavelli @ 04.06.2010. 12:34 ] @
Citat: DaliborP: Iskreno nije ni nesto skupo, ne znam sta se zalite. Najpametniji potez bi bio da se skroz rese tih garaza po centru i parkiranja na svakom cosku i naprave staze za bicikliste i zelene povrsine. Centar Beograda je uzasan upravo zbog tolikog broja vozila.
Parkiranje i voznja kolima po centru grada velicine 2 miliona je cisti luksuz i treba papreno da se naplacuje.
Ne lupetaj...
[ vilil1 @ 04.06.2010. 12:43 ] @
Citat: machiavelli: Totalno si zaslepnjen svojom samozivoscu...
Hahaha, mislim...ja samoziv zato sto nisam smeo da pomerim auto da neko kao ti ne bi parkirao i stajao tu nekada i ceo dan, a ti nisi zato sto zelis da parkiras gde hoces i kada hoces. Odes kuci pevajuci kada zavrsis posao, i jos da ne platis. E svasta. Ali bas svasta. :)
Cene u Geteborgu po zonama-
Taxa Avgift (inkl moms)
A 12 kr/30 min 8-22 (8-22) max 30 min, övrig tid 2 kr/h
1 25 kr/tim 8-22 (8-22), övrig tid 2 kr/h
2 25 kr/tim 8-18 (8-15), övrig tid 2 kr/h
3 20 kr/tim 8-22 (8-22), övrig tid 2 kr/h
4 20 kr/tim 8-18 (8-15), övrig tid 2 kr/h
5 15 kr/tim 8-18 (8-15), övrig tid 2 kr/h
6 10 kr/tim 8-18 (8-15), övrig tid 1 kr/h
7 5 kr/tim 8-18 (8-15), övrig tid 1 kr/h
Placa se non stop. 1. ili 2. krune po satu je van ovog vremena. Znaci i nocu. Ovo u zagradama oznacava subotu, nedelju i praznik.
p.s. ovo, recimo 7. zona je totalno van grada.
[ machiavelli @ 04.06.2010. 12:54 ] @
Prvo, nije sporno platiti parking. A drugo, sta cu ja na "tvom" mestu u 17:30?
btw, prosli mesec sam bio u jednoj evropskoj metropoli. Zona prakticno nema osim u strogom centru, nije ograniceno vreme, ali je 1 sat cini mi se oko 1.5e... Da ne spominjem da postoje 4 metro linije, i da je cena gradskog prevoza jeftinija nego kod nas... E, da, i autobusi i tramvaji su cisti, novi i gle cuda - dolaze na vreme...
[ Flo33 @ 04.06.2010. 13:02 ] @
Zašto lupeta? Apsolutno je u pravu. To su i pokušali pre par godina, parking kod SC i šatlovima do centra. Ali nije uspelo, jer gospoda ne mogu da prošetaju.
Sada, onom dečijom, kada bi ja bio... vlast, celu administraciju bi prebacio u Niš, Vladu i ministarstva u Kg, da se rastereti Bg, a neka živnu i druge regije. A počev od druge zone bi naplaćivao sam ulazak vozilom po kubnom santimetru. 10Cm3/din.
[ Radovan__III @ 04.06.2010. 13:07 ] @
Citat: Sada, onom dečijom, kada bi ja bio... vlast, celu administraciju bi prebacio u Niš, Vladu i ministarstva u Kg, da se rastereti Bg, a neka živnu i druge regije. A počev od druge zone bi naplaćivao sam ulazak vozilom po kubnom santimetru. Cm/din.
Upravo sad pokusavaju da prebace neke institucije po drugim gradovima, tipa ministrstvo vojske valjda u Nis itd. Ali sto je najgore oni nece da otpuste radnike koji sada rade u bg-u na tim poslovima, niti ce ih preseliti u npr Nis niti ce oni putovati svaki dan u dati grad nego ce se samo duplirati administracija :D
[ etjen @ 04.06.2010. 13:16 ] @
ako već hoće da rasterete centar grada, onda nek uvedu potpunu zabranu privatnog saobraćaja u određenim satima, naprave par linija (kao ideja sa parkingom oko S C) i gotovo.
Ali, naravno, nije to cilj, cilj je uzeti što više para, samo uzeti, uzeti i uzeti... Da oni te pare troše onako kako je predviđeno, ne bih se uopšte bunio.
Da imamo lepe trotoare, lepe puteve, mostove i bic. staze, prvi bi bio da se cena još poveća.
Ovako, čist harač!
[ Shadowed @ 04.06.2010. 13:47 ] @
Citat: etjen: Da oni te pare troše onako kako je predviđeno, ne bih se uopšte bunio.
Da imamo lepe trotoare, lepe puteve, mostove i bic. staze, prvi bi bio da se cena još poveća.
Ovako, čist harač!
Zar ne bi onda bilo bolje zalagati se za bolje ulaganje umesto za manje cene? :)
[ ventura @ 04.06.2010. 13:48 ] @
Citat: machiavelli:Takodje, shvati da ljudi moraju da rade, i da u 99% slucajeva ne mogu da biraju gde ce da rade i da ugovaraju takve uslove rada, kao sto je na primer placanje parkinga zaposlenima.
Ma idi... Jadan radnik ne može da bira gde će da radi, ali zato opušteno može da bira da li će sopstvenim automobilom na posao... To su kao oni jadni ljudi koji kupe stan bez garažnog/parking mesta jer su pametni, i razmišljaju što bi davali 10-15 hiljada evra za parking mesto, kad mogu da parkiraju tu na ulici ispred zgrade, ili evenutalno po travnjaku... Onda dođe pauk pa krene da kupi tu auta, a narod krene da kuka kako su ugroženi jer GRAD nije rešio problem njihovog parkiranja... Inače ovo je situacija sa Novog Beograda, a ja bi samo poručio takvima - gospodo, broj parking mesta se nije skupio na pranju odtkako ste vi kupili stan, i pre kupovine stana/automobila je potrebno razmišljati o parking mestu...
Citat: Flo33: Zašto lupeta? Apsolutno je u pravu. To su i pokušali pre par godina, parking kod SC i šatlovima do centra. Ali nije uspelo, jer gospoda ne mogu da prošetaju.
Jako lepo zamišljen projekat koji nažalost nije uspeo...
[ DaliborP @ 04.06.2010. 14:01 ] @
Citat: machiavelli: Totalno si zaslepnjen svojom samozivoscu...
Ja mislim da si ti zaslepljen parkiranjem kao nekakvim "pravom" koji neko treba da ti garantuje. I to cak u centru grada. Cista utopija.
Citat:
Osim toga, guzva u gradu, i organizacija parkiranja moze da se resava i na druge nacine, a ne samo povecanjem cena parkinga i garaza.
Moze. Zabranom parkiranja na sadasnjih 70% lokacija u centru.
Problem resen, parkinga bi trebalo da ima samo za lokalne stanare(ako steknu pravo) i ljude koji su spremni da plate visoku cenu parkiranja u centru.
[ mmix @ 04.06.2010. 14:07 ] @
ma nece ovo resiti problem, ljudi ce jednostavno prestati da placaju jer ne postoje sankcije za neplacanje parkiranja. Dok god se ljudi dice puno fiokom dobijenih doplatnih karata koje nikad nece platiti od poskupljenja nema leba, samo ce biti vise ispisanih papirica.
[ DaliborP @ 04.06.2010. 14:37 ] @
Mozda nece, ali ako ova mera odbije 5% ljudi da idu kolima u grad, dobro je.
[ vjamovic @ 04.06.2010. 15:13 ] @
Kao što napisa davno Vib
Koliko me rastuži poskupljenje toliko me nasmeje obrazloženje
ako je cilj zabraniti automobile u centru , jedan čika sa puškom na Brankovom mostu koji bi izbušio gume je najefikasniji i manji trošak od svih gradskih službi i parking servisa
[ machiavelli @ 04.06.2010. 15:14 ] @
Sto ne bi odmah podigli cene za 500%, mozda dobijemo i da 20% ljudi ne dolazi u grad... Mozda i da markica poskupi za 300%, onda bi ljudi vise pesacili, dobili bi zdravu naciju....
[ pitikovski @ 04.06.2010. 15:20 ] @
Ti se sprdas, ali to bi u stvari bilo odlicno resenje.
[ noreniou @ 04.06.2010. 15:27 ] @
Najgore je kad dodju ljudi iz unutrasnjosti recimo do neke bolnice i
veoma tesko nalaze slobodan parking.
Kome je skupo parkiranje u centru grada nek ide na posao gradskim prevozom, biciklom il peske ako
mu firma gde radi ne plati parking mesto.
Ko zivi u centru njemu se ne menja cena parkiranja ako je placa na mesecnom nivou.
Kuka se Kriza kriza i jeste zesca kriza, a kad se pogleda recimo Brankov most il Gazela u spicu
od 100 automobila koji dolaze iz i koji su bili parkirani u
centru, u jedno 90 se nalazi samo vozac i svi su nervozni zbog guzvi.
[ machiavelli @ 04.06.2010. 15:28 ] @
Ja se sprdam? Druze, ja sam imao kritike na povecanje cene parkinga uz obrazlozenje da se cene koriguju kako bi bile u rangu cena parkiranja u evropskim metropolama. I dodao sam da je ceo grad zoniran osim dela gde gospoda iz ministarstava treba da parkiraju svoja vozila kada dodju na posao. To je sve. Onda su ostali ucesnici diskusije pokusali da se sprdaju tako sto su temu odveli gde ne treba. Ventura je opet poceo o jadnim radnicima, gospodin o ugrozavanju njegovog zagarantovanog mesta ispred ulaza u zgradu, neko je pomenuo kako bi grad bio divan sa prostranim zelenim povrsinama, i tako dalje... Sve je to lepo, ali zar je jedino etjen shvatio poentu? Da je ovo jos jedna pljacka u nizu, i da ce uvek biti izgovora za nju kako god da okrenes. Poenta je i da se sve to sto su ostali ucesnici spomenuli - stoji, i to jesu realni problemi, ali grad nije zainteresovan da ih resava, njih zanima uzimanje sto vise para uz sto manje ulaganja i rada. To je poenta.
[ Flo33 @ 04.06.2010. 15:32 ] @
^^^
Najgore je što je gro bolnica i uopšte ustanova u širem centru. Šta ima bolnice da rade u centru? Eno, neka prodaju GAK, od tih para napraviće duplo veću bolnicu u recimo Z.Polju, i ostaće im keša da dokupe instrumente koji im fale.
PIO?! U centru? WTF? Hiljade primera..
[ vilil1 @ 04.06.2010. 15:46 ] @
Citat: noreniou: Najgore je kad dodju ljudi iz unutrasnjosti recimo do neke bolnice i veoma tesko nalaze slobodan parking.
Sticajem okolnosti, ovih dana 2x dnevno idem u KC. Pre i popodne. Prepodne, mesta tamo gde se placa, u okolini, ima koliko hoces, ali se svi trpaju u krug bolnice da ne bi platili i parkiraju kako stignu i gde stignu. Jutros sam video i pauka kako se svrcka oko bolnica, i posle ce ti kojima odnesu takodje da kukaju na nepravdu.
Nemam ja nista protiv toga, ko moze neka koristi priliku da ne plati, ali posle nema kukanja kako je skupo.
@machiavelli
Citat: ...gospodin o ugrozavanju njegovog zagarantovanog mesta ispred ulaza u zgradu...
Kakvo zagarantovano mesto? Otkud to? Ti izgleda ne znas sta znaci zonsko parkiranje?
[ 2nd to none @ 04.06.2010. 22:42 ] @
parking servis je klasicna lopovska firma.. dosli, nacrtali parking mesta i rekli od sutra naplacujemo, kao da je to njihovo. to sam isto mogao i ja da uradim.. sad da ne bude zabune, nisam rekao da parking ne treba da se naplacuje, ali mora da se zna sledece:
1. gde odlazi novac od parkinga, da li se investira u saobracajnu infrastrukturu i nova parking mesta. nisam bas siguran kada su napravljene garaze na obilicevom i zelenom vencu, verovatno osamdesetih, a od tada, dakle u poslednjih 30 godina napravljena je garaza u pionirskom parku, sto je apsolutno smesno u odnosu na povecanje broja automobila i smanjenje parking mesta u citavom centru. u vecini ulica gde je parkiranje bilo dozvoljeno sa obe strane sada se moze stati samo sa jedne, dakle efektivno je prepolovljen broj mesta. ako se jos neko seca, ceo trg marksa i engelsa je bio parking, kao i trg repubilke pre toga. knez mihailova nije bila pesacka zona, vec dvosmerna ulica sa parking mestima sa obe strane. znaci, uporedo sa povecanjem broja automobila koje je krajnje logicno i predvidivo, imali smo smanjenje broja parking mesta u gradu..
2. svakih par meseci u novinama procitam kako se ljudi koji zive na spoljnoj ivici zone zale kako nemaju gde da parkiraju jer im se svi koji zele da izbegnu zonu parkiraju na "njihova mesta".. naravno, tu je parking servis koji ce da resi sve probleme tako sto ce nacrtati parking mesta i naplacivati ih. ako se neko ne seca, zone su startovale u centru grada, pa su se postepeno sirile, na dorcol (ispod cara dusana), bulevar, sarajevsku, vracar, a uskoro (ako vec nije pocelo) ce se placati parking u ulicama sve do juznog bulevara. mozda zivite u kumodrazu i mislite da ovo nema veze sa vama, ali ocekujte da ce vam zona uskoro doci ispred kuce. i nemojte da brinete, to parking servis radi za vase dobro.. uglavnom, ovim tempom ce uskoro ceo grad biti zoniran, ja u to uopste ne sumnjam. naravno, razlika izmedju nepostojanja zona i zoniranja celog grada ne postoji za nas koji parkiramo, osim u novcu koji za nepostojecu uslugu dajemo parking servisu.
3. zbog cega se parking placa do 9pm? ako ljudi u centar dolaze na posao kolima, oni zavrsavaju u 5 i posle tog vremena nema apsolutno nikakvog realnog razloga da se parking naplacuje. na manhattan-u, gde su guzve neverovatne a sat parkinga moze da kosta i $15, parking se placa do 7pm. posle 7pm parkiranje na ulicama se ne placa i mesto u principu moze da se nadje, nijednom mi se nije desilo da se vozam u krug pola sata trazeci mesto kao u bgd..
ja razliku izmedju slobodnih parking mesta u centru sada i pre nego sto su nam nacrtali zone ne primecujem. kola su parkirana uvek i svuda i verujem da su 90% stanari koji placaju mesecni parking 400din.. da sam ja parking servis, i da imam politiku cena kao sto je oni vec imaju, dao bih recimo 20% od svih parking mesta stanarima da placaju mesecno (ili godisnje), ali da se karte kupuju na licitaciji, pa ko hoce da zauzima mesto 30 dana, 0-24h, neka adekvatno plati. tako da oni koji u centar moraju da dolaze silom prilika ne dozivljavaju nervni slom svaki dan oko stvari koja je trivijalna kao sto je parking..
[ mulaz @ 04.06.2010. 23:51 ] @
Ljubljana je dosta manja od Beograda, pa opet dosta ljudi dolazi autom do konacne stanice jednog od autobusa (obicno pored zaobilaznice), gde je veliki parking, i onda lepo na bus i u centar.
Znam nekoliko ljudi koji tako rade svakodnevno, i niko se ne zali, da nema parkinga :)
[ Nenad Vranjanac @ 05.06.2010. 02:44 ] @
ja recimo jesam da se zabrani ulazak vozilom u centar, ok.
ali da to onda podrazumeva sve, pa i stanare iz kruga dvojke. da samo gradski prevoz sme da udje u centar i naprave se javne parking povrsine na labudu, zemun polju i npr krnjaci.
i onda svi idemo busom na posao. ravnopravnost u oba smera
[ vilil1 @ 08.06.2010. 13:12 ] @
Evo jos jedne dobre ideje-
Gradska putarina za vreme radova na Gazeli
Citat: Kroz Beograd dnevno prođe 700.000 vozila, a zbog velikih gužvi Beograđani u automobilu dnevno provedu barem sat vremena. Opcije za smanjenje gužvi su naplata ulaska u centar grada za vreme rekonstrukcije Gazele ali i jeftinije parkiranje za vozače koji koriste automobile na ekološka goriva.
Citat: Plan je da od plaćanja ulaska u "krug dvojke" budu izuzeti motociklisti i biciklisti, a ovu dažbinu ne bi plaćali ni vozači koji imaju automobile na gas, električnu energiju i hibridna vozila. Privilegiju da ne plaćaju ulaz u centar imali bi i svi oni koji u svojim automobilima prevoze tri ili četiri putnika.
http://www.blic.rs/Vesti/Beogr...rina-za-vreme-radova-na-Gazeli
[ Java Beograd @ 08.06.2010. 13:25 ] @
Do mojega. A da zabranimo automobile u Beogradu ? Tako ćemo trajno i definiitvno da rešimo saobraćajni problem !
[ mmix @ 08.06.2010. 13:30 ] @
Londonski model.
[ cvijic_ltd @ 10.06.2010. 12:34 ] @
Strašno !!!!!!!!!
Naplata parkiranja u Beogradu je čist bezobrazluk!
Ljudi parkirate u garaži, neko vam obije vozilo i nikom ništa. Kompanija koja je vlasnik garaže ne odgovara. Ipak i pored svega ljudi naplaćuju neverovatne svote novca. Sramota.
[ mmix @ 10.06.2010. 13:12 ] @
A gde pa odgovaraju? POsle se dva ortaka dogovore, uteraju krsica u parking, obiju vrata i posle kazu ukrao nam neko 10 soma evra iz auta, plati garazo.
[ barakuda111 @ 10.06.2010. 13:25 ] @
Pa ako vec placas kiriju za svoja kola mogli bi barem da stave obezbedjenje, makar kamere
[ mmix @ 10.06.2010. 13:45 ] @
Pa to i imas, ne? Bar sam na obilicu video, u druge nisam nesto ni zalazio. Ne znam koja je procedura da dodjes do snimaka ali verovatno moze, nije stvar da oni nece nista da urade vec da ne mogu realno da snose odgovornost niti to zele. Ti uvek mozes da zaposlis nekog da cuci x sati pored tvog auta i da ga cuva, ali to onda kosta.
[ zmau @ 10.06.2010. 22:03 ] @
Pa ako smatrate da su usluge parkiranja bezobrazno nepovoljne, vi lepo kupite plac, organizujte posao, ponudite kvalitetniju uslugu, i verovatno ćete napraviti dobar posao, obzirom da vas ima mnogo nezadovoljnih.
[ 2nd to none @ 11.06.2010. 01:03 ] @
izvini druze, ako imas zelju da se pravis pametan, reci jedan plac koji je parking servis kupio. ja bih prvi usao u taj posao da mogu da imam iste uslove kao oni.. nacrtam parking mesta gde mi padne napamet i pocnem da naplacujem. na svakom parking mestu je potencijalna zarada od recimo 50din po satu = 700din dnevno (400 subotom) = 17000din mesecno = 204000din godisnje
Osnovna delatnost JKP "Parking servis" je upravljanje, korišćenje i održavanje javnih parkirališta i garaža na teritoriji 10 gradskih opština. JKP „Parking servis“ upravlja, koristi i održava 25.030 parking mesta. Od toga, 15.986 se nalazi pod režimom naplate u zoniranom području, dok se još 9.044 parking mesto nalazi u garažama i parkiralištima.
dakle, 25000 mesta * 17000din = 425 000 000din ili malo preko 4mil eura po trenutnom kursu
ovo je sigurno jeftinija procena, onih 50din po satu bi verovatno trebalo da bude u proseku 70, i time se krajnja cifra uvecava za 40%..
e sad dolazi na red interesantije pitanje..
zbog cega firma koja ima tolike prihode nema adekvatnu dobit?
apr finansijski izvestaji
prihod dobit (u hiljadama din)
2006 1.237.632 9.106
2007 1.456.181 29.508
2008 1.586.852 422
2009 1.840.799 342.812
paznju narocito privlaci 2008, gde je prihod od preko milijardu ipo dinara generisao dobit od celih 5000 eura! pritom se radi o firmi koja nema ulaznu cenu za to sto prodaje, nema nikakvu konkurenciju u oblasti kojom se bavi i svoje "usluge" naplacuje bezobrazno preskupo. ko izvlaci lovu i ko se bogati na racun svih nas?
samo kao poredjenje, moja firma sa 160 puta manjim prihodima za tu godinu je imala vecu dobit nego parking servis..
[Ovu poruku je menjao 2nd to none dana 11.06.2010. u 02:15 GMT+1]
[ zmau @ 11.06.2010. 07:21 ] @
Znači, sve u svemu, parkiraš kod ekipe koja se uvalila na gradsku zemlju i ne plaća je, i samim tim je u situaciji da ti prodaje parking daleko ispod realne cene. I ona to i radi.
Ja kad kupim gajbu u gradu, kupim hteo ne hteo i deonice u parking mestu ispred zgrade, iako mi ne trebaju nego trebaju tebi. I uvališ se i tu na moj račun.
Uvališ se na kolovoz/ivičnjak/trotoar i tamo gde ih nije iscrtao parking servis, i znaš da te na gro lokacija u gradu niko neće dirati, iako direktno kršiš saobraćajne propise.
I još ti sve to nije dovoljno, nego jaučeš što treba malo više da se plati na tihe nekoliko lokacija gde se uopšte pomalo naplaćuje.
A šta parking servis/grad/država radi sa tim parama je drugo pitanje - pitanje funkcionisanja države, oko kojeg - nadam se - ne moramo da polemišemo, bar ne na ovom tredu, jer tredova na tu temu bar imamo zilion.
Citat: na svakom parking mestu je potencijalna zarada od recimo 50din po satu = 700din dnevno (400 subotom) = 17000din mesecno
Znači, kad odbiješ praznoću i rashode, do 100 evra plafon.
A na dva parking mesta možeš da postaviš kiosk. I šta misliš kolko čovek plati da postavi kiosk ? A kiosk em ne smrdi, em ume da bude koristan mnogo većem broju ljudi, pa bi bilo logično da se građevinska (ili kakva već) dozvola za njega mnogo lakše daje.
[ 2nd to none @ 30.08.2010. 00:56 ] @
evo ih opet
http://www.b92.net/automobili/...10&mm=08&nav_id=454754
vreme je da se organizuje bojkot placanja parkinga..
[ jnk @ 30.08.2010. 10:05 ] @
Najhokštaplerskija firma ikada.
Kao firma im plaćamo 500 eur godišnje za 2 automobila da bismo se parkirali u gradu i to svake godine uredno na vreme. Ali procedura je da osim što im to skupo platiš, moraš i da odeš tamo kod njih da to "aktiviraš" tako da su nam dve godine za redom naplatili po 4 kazne za parkiranje iako smo platili na vreme samo nismo aktivirali. Uložili smo žalbu oba puta i bili odbijani bez obrazloženja.
Ove godine mi se desi da uplatim na vreme, i odem tamo da aktiviram, međutim mora da prođe jedan dan od plaćanja da bi oni mogli to da vide, iako sam im odneo potvrdu od banke da je plaćeno. Što znači da iako plaćam godinama harač opet sam morao da platim po sat vremena za svaki automobil ne bih li uspešno aktivirao parking.
[ Java Beograd @ 30.08.2010. 10:30 ] @
Zanimljiv komentar sa sajta gde je vest objavljena:
Ja već imam ideju kako da doskočim parking-mafiji, a nadam se da će i mnogi drugi vozači tako raditi. U ZOBS-u piše da vozilo dok učestvuje u saobraćaju mora biti obeleženo registarskim tablicama, ali ništa ne piše za slučaj kad je vozilo parkirano, a to znači da niste u prekršaju ako skinete tablice sa svog parkiranog auta. Kontrolori tada neće imati podatke o vašem vozilu, pa neće moći ni da škrabaju "doplatne karte", kako ih oni nazivaju. Jeste malo cimanje svaki put skidati i ponovo stavljati tablice, ali neće me mrzeti, bolje i to, nego da ovim banditima dajem pare koje nisu ničim zaradili.
(Neću da budem ovca za šišanje, 29. avgust 2010 21:41)
[ popusicko @ 30.08.2010. 10:49 ] @
Svidja mi se ideja i cini mi se da ni nije tako komplikovana za izvedbu.
[ Vole Domu @ 30.08.2010. 10:50 ] @
ja sam to radio uspesno kad su tek uveli parking.
polomio bio tablicu na kecu i svaki put samo zzzk i stavim u gepek. treba mi do 10 sekundi da izvucem obe tablice...
al svejedno pocelo da me mrzi da to radim...
a koliko znam sada zakon kaze da mogu da ti dignu auto ako nema tablice i na parkingu, cini mi se...
[ mmix @ 30.08.2010. 11:04 ] @
U Pancevu su digli i odneli par krseva bez tablica koji su bili na parkingu ispred tako da je moguce. U svakom slucaju sumnjam da ce kontrolor da zove pauka da nosi auto zbog tablica, to eventualno moze da se desi ako patrola prodje pored i osmeka ga.
[ DaliborP @ 30.08.2010. 11:29 ] @
Citat: 2nd to none: vreme je da se organizuje bojkot placanja parkinga..
Ja mislim da je vreme da poskupi parking u centru Beograda. 31 dinar sat, to je necuveno jeftino.
100 dinara treba da bude minimum po satu, mozda bi se onda malo i smanjila guzva po centru.
[ jnk @ 30.08.2010. 12:39 ] @
rešenje je da svi voze motore/skutere i imaju gde da se parkiraju a pritom se parking ne plaća.
[ Flo33 @ 30.08.2010. 15:04 ] @
Najjeftiniji parking van Srbije koji sam video je .85€ u nekom selu u Sloveniji.
Inače, posle Soluna, parking u Bg je banja.
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|