[ Grajic @ 06.06.2010. 22:57 ] @
| imam problem sa mitsubishijem 1.8 td 89 god. uporno mi curi ulje na dekli gde su pogonske remenice od uljne pumpe,radilice i remenice uravnotežavajućeg vratila.Promenio sam semering radilice,uljne pumpe i semering remenice uravnotežavajućeg vratila,kao i gumicu poklopca na osovini uljne pumpe ali i dalje imam taj problem.Molim za savet šta dalje da proveravam. |
[ vladd @ 07.06.2010. 11:39 ] @
NA ovoj adresi postoji solidna kolicina uputstava za mitsubishi motore.
http://www.mitsubishiclub.cz/manuals.php?kols=6
Moguce je da je nesto propusteno u proceduri postavljanja uravnotezavajuceg vratila, nekako je pipava procedura, i zahteva poseban pribor.
Poz
[ goat @ 07.06.2010. 14:07 ] @
je si li ustanovo gde tačno curi?... na spoju dekli - blok motora ili na semeringu (semerinzima)?...
površina vratila na koji naleže semering treba da je "čista" bez riseva (brazda)... ako je ta površina oštećena onda semering (zaptivka) ne može da obavlja svoju funkciju i biva brzo oštećena...
[ vladd @ 07.06.2010. 16:19 ] @
Taj semering je solidno kritican ako je skidan.Mora da se korektno pozicionira i zalepi.
NE bi bilo lose da saznamo oznaku motora, dosta su slicni, ali svaki ima neku specificnu inovaciju.
Ili proveriti da li je sve uradjeno kako opisuju
[Ovu poruku je menjao vladd dana 08.06.2010. u 12:19 GMT+1]
[ Grajic @ 07.06.2010. 16:22 ] @
Ne curi ulje na semerinzima,ne mogu tacno da utvrdim gde curi,otprilike to se desava na 2500 obrtaja.
[ vladd @ 07.06.2010. 16:30 ] @
To moze da znaci da pumpa postize preveliki pritisak ulja i probija zaptivku. Ili je neki kanal u restrikciji, ili ventil na pumpi ne radi dobro.
[ Grajic @ 07.06.2010. 16:34 ] @
Kod motora je 4D65.Prenos je preko 2 zupcasta kaisa.
[ vladd @ 07.06.2010. 18:51 ] @
Imas medju uputstvima 4D6 seriju(mislim da opisuju 4d68-2000ccm), poslednji broj oznacava zapreminu, kod Mitsubishi oznaka. 4 je broj cilindara, d je oznaka goriva, 6 je tip, serija motora, poslednji broj je kod zapremine.
Pregledaj uputstvo, mozda ces dobiti neku ideju.
Ovako je bacanje pasulja:)
[ Grajic @ 07.06.2010. 19:14 ] @
Kada sam narucivao delove za generalnu pre 2 god.dao sam im taj kod i dobio delove kakvi mi trebaju.To je motor 1800 kubika turbo dizel.Ovaj problem imam unazad 2 meseca.Konsultovao sam se sa mojim kolegama ovde i nismo uspeli da nadjemo resenje.Ne znam na kakvo uputstvo mislis.U svakom slucaju hvala na savetima.Ako se setis jos neceg,molim te napisi,otvoren sam za predloge.
[ Grajic @ 08.06.2010. 09:29 ] @
Izmerio sam pritisak ulja. Iznosi od 6 do 6.5 bara na 2500 obrtaja. Da li možda znate koliki je optimalan pritisak ulja? Hvala...
[ vladd @ 08.06.2010. 11:19 ] @
Za taj motor nemam dijagram pumpe, ali za tu generaciju je malo povisen pritisak. Cinjenica da sam kod nekih mitsubishi motora video i pritisak 10 bara, koji je izazivao curenje.
Pitanje je da li je 6 bara na hladnom motoru, i koliko je na zagrejanom, moze da opadne na 3 bara, koje je ulje(ako je 15w-40, malo je gusce), mozda probati sa nekim redjim, da li filter ulja ima bajpas, i na kraju, za pritisak ulja je odgovoran relaksirajuci ventil, ali to je kuglica sa oprugom, mozda se u njemu nalazi neka nepravilnost..
[ Grajic @ 08.06.2010. 12:56 ] @
Na njemu ima 2 ventila.Ja sam sad promenio 1,ali ne znam sta on regulise,on u sebi kao da ima 2 opruge.Onaj drugi nisam dirao,taj ima jacu 1 oprugu i klipic.Oprao sam taj deo motora i upalio auto i pustio ga da radi na otprilike 2500-3000 obrtaja.Za sada nigde ne curi.Mozes li mi objasniti za cega sluzi taj ventil sto sam zamenio-pozdrav i hvala.
[ vladd @ 08.06.2010. 18:00 ] @
Taj sto ima jacu oprugu i klipic definise pritisak ulja koji dozvoljava pumpi da postigne, nakon toga vraca ulje u karter.
Ovaj drugi bi trebao da bude bajpas prema hladnjaku ulja, da se otvara na oko 100C i propusta ulje..Ali je temperaturni, nema dve opruge, samo jednu..
Poz
[ Grajic @ 08.06.2010. 18:48 ] @
sklopio sam delove i promenio taj ventil ,glavni ventil sam rasklopio i uredu je.Posle toga sam upalio motor izagrejao ga, dizao mu obrtaje,ne pokazuje zasad curenje,nije mi jasno kako je on uzrok curenju.Videcu kad ga budem malo vozao dali je resen problem,usvakom slucaju hvala na savetima,izgleda da cu morati ponovo u skolsku klupu. Pozdrav
[ vladd @ 08.06.2010. 19:17 ] @
Sigurno ne u skolsku klupu, u pitanju su Mitsubishi motori. Oni uvek imaju inovacije i posebna resenja, cak su solidan broj inovacija uveli prvi na planeti.
Bez nekog detaljnog uputstva je izuzetno naporno petljati oko tih motora, i opreme oko motora.
Zato sam i dao onaj link, postoji dosta informacija, jedini je problem sto su oni u okviru svake serije pravili razlike. Sto zbog tipa vozila, opreme, ili zone prodaje.
A kod nas se uvozilo svasta, i od strane ovlascenog uvoznika..
I sto je najnapornije, treba "izucavati" i potpuno drugacije tipove motora, posto se detalji preplicu..sa druge strane, neke delove je takodje moguce koristiti van "fabricke" specifikacije, ili sa potpuno drugog tipa motora.. identicnog ili boljeg kvaliteta..
Ili se neke procedure opisuju za jedan tip a za drugi ne..iako su identicne.
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|