[ zarkoj @ 08.06.2010. 21:05 ] @
Poz ljudi
opet je :)

Jedna stvar me interesuje.
Na autu ima koliko sam ja video 5 nosaca motora.
Mene interesuju konkretno dva koja se nalaze ispod zupcaste letve i drugi pored hladnjaka.
Tj. prednji i zadnji nosaci.
Nemam pojma kako zadnji nosac se odvio tj. sraf koji drzi nosac se odvio ali srecom nije ispao.
Ja reko da uzmem to da zategnem ali nisam znao u kakvom polozaju da postavim nosac.
Pa sam izgledami pogresio jer motor mnogo prenosio vibracije na sasiju.
To sam uradio tako sto sam ubacio u brzinu i gurnuo auto tako da je motor krenuo napred i tu povukao rucnu i zavio zadnji nosac.
Fakticki sam utegao motor.Pa je verovatno mnogo prenosio vibracije.
Sutradan lepo odvijem taj nosac i j.. me djavo da odvijem i prednji.
Pa sad lepo izbacim auto iz brzine postavim neki luft (2 mm) izmedju gume nosaca i mesta gde on treba da legne ali tada se motor pri kretanju pomera 5 cm napred nazad.
Evo slike kako to inprovizovano izgleda.
E sad mene interesuje kako to da sredim?
U kakvom polozaju nosaci treba da budu?
Da li treba lufta da se ostavi kao sto sam ja uradio ili treba da se guma nasloni i tako pritegne?
Ti nosaci su na foru tj. tako izgledaju kao sielen blokovi?
Oni su od mekse gume cisto da drzi motor i umanji vibracije i cimanje pri kretanju?
E da nosaci nigde nisu ispucali ili ostecenji zanci kao novi su.

Poz
[ cozmo_im @ 09.06.2010. 10:29 ] @
Ma samo povuci rucnu i kreci u prvoj i ako previse se klati motor napred-nazad, menjaj nosace. Nema nikakve filozofije.

Sad umesto te gume unutra ima neka silikonska koja je trajnija, ali nisam vidjo kod nas... samo napolje.

A najskuplji nosac je onaj zadnji dole.
[ zarkoj @ 09.06.2010. 15:15 ] @
poz

Nosaci su ok.Barem ja mislim.Kao sto sam rekao nisu ispucali nigde niti negde osteceni.

Mene samo interesuje u kojem polozaju treba da stavim nosace?
Pod 1, 2, 3
1. tj. da li da se guma oslanja na donji kraj,
2. da li da oslanja na gornji kraj
3. ili treba da ima lufta izmedju(sredina)

Pazi ja kad sam vezao motor prvi put tj jedan nosac je bio stegnut a drugi sam ja stezao.I kad sam utegao motor tj. ubacio u brzinu i gurnuo auto i motor je tad bio
previse ukrucen nije mrdao nigde ni kada ga bas nategnes pod rucnom pri kretanju.Ali je tad kao hladan prenosio vibracije na sasiju.Pa sam sad to odvio i
vezao da oslanja na donji kraj.Oba.I bolje je.
Pri kretanju nema da se cuje nikakav zvuk da nesto kucka ili pri leru da se cuje nesto.Sto znaci da drzaci nisu otisli.Takodje kad sam mnogo utegao motor nisu se culi nikakvi zvuci.

Aj pogledaj kod tebe kako stoje ti nosaci tj ta dva da li su u donjem, gornjem ili imaju lufta i pogledaj ako ti nije tesko posto sam ja gledao kod mene su ovi nosaci meksi od ostalih
ne premnogo ali moze da se oseti pod rukom.

poz
[ zarkoj @ 11.06.2010. 14:59 ] @
Poz

Jesi uspeo da pogledas kako to izgleda i da vidis kako su ti gumeni nosaci oslonjeni.

Ovako vezani kod mene pri malo ostrijem vozenju oseca se trzaj pri menjanju brzine.

Pa me interesuje kako to da resim?

Poz
[ cozmo_im @ 11.06.2010. 15:29 ] @
Meni sve stoji u centru, nista nije pomereno.
[ zarkoj @ 11.06.2010. 15:41 ] @
Poz
znaci ovako kao na slici:

Koliko ima lufta izmedju gume i kucista?
Kod mene je to 5 mm sa obe strane kao na slici:
Da li je i kod tebe isto?
Ako je tako onda se motor mora pomerati pri kretanju kao sto si mi rekao da probam.

Kako da ocenim da li se motor mnogo mrda pri takvom kretanju?
U opsegu od koliko cm (napred nazad)?

Pazi kad sam probao kao sto si mi rekao sa onakvim vezivanjem tj. da su obe gume naslonjene na kuciste motor se mrdao nekih 2 do 3 cm max.

Auto mi nije tu pa cu to probati kad stigne.A to je u nedelju.
Pa cu se javiti ako mi nesto zatreba.

HVALA
POZ

[ zarkoj @ 14.06.2010. 19:53 ] @
Poz

Ovako kao sto si mi rekao nosace sam stavio u "nulti" polozeaj tj. u sredinu.
I sad je sve ok.Motor mirno radi i ne prenosi vibracije na sasiju.

E sad jedn druga stvar.Citio sam kuciste filtera za vazduh.Meni je kuciste filtera budzeno tj. od zastave 101 je.
Jedan kraj je secen i zavareno je od corolle to je taj kraj sto ide sa onim rebrastim crevetom do desnog fara (gledano iz auta).
E sad ima i drugi otvor za vazduh to je deo kao kod keca.Poklopcem tj, njegovim okretanjem stelujes da li ce vazdug da usisava sa jednog ili drugog kraja.
E sad slucajno je prinesem ruku jednom kraju za usis vazduha kad on poveca ler gas.Ja ga zatvorim on smanji.Ja opet prinesem ruku i malo zatvorim usis on poveca ler gas.
Sta bi to moglo da bude.
Vozim i na plin i na benzin.Ali kod stelovanja ler gasa na plin onaj tockic na rasprskivacu je odvrnut za krug i po kad je otvor normalono otvoren.
A kad ga malo zatvorim rukom treba se za krug i po smanjiti da bi ler bio jednak kao predhodno.
Sta mi valja ciniti po tom pitanju?
Da li smem da zatvorim taj usis malo bas onoliko kad on pocinje da smanjuje ler tj kad je ler najveci i tu ga ostavim (da li smem to?) pa onda stelujem na rasprskivacu tj. smanjujem ler gas?Da li slucajno time remetim rad motora ili stvaram neki jaci pritisak?
Evo i slike kucista filtera.
Takodje sam primetiodok vozim na malo jaci pritisak papucice gasa brze reaguje economic lapice.Kad je bilo normalno sporije je radilo tj imalo je vise mogucnosti da zgazis papucicu a da ne ukljuci crvenu lampicu economic.
I sta sa tim da uradim?Sta je u pitanju?Da li smem ili ne?Kako najbolje resiti to i da ne bude stetno za motor.

Poz

evo i kuciste filtera na slici.

[Ovu poruku je menjao zarkoj dana 15.06.2010. u 10:12 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao zarkoj dana 15.06.2010. u 10:13 GMT+1]