[ Audi 100cc @ 11.06.2010. 10:14 ] @
| U pitanju je Audi 100cc petak benzinac 85kw i 85 godište. Pali se lampica za kočnice i pedala kočnice propada postepeno na "trzaje" pri stiskanju iste.Menjan je glavni kočioni,menjan je servo pojačivač,menjana je "bomba",servo pumpa ne curi,kočiono ulje i servo ulje ne gubi,kočnice su detaljno proverene ali pedala kočnice i dalje propada postepeno,kada je ugašen motor kočnica to jest pedala ne propada ?!?
Bio sam kod TRI majstora NEMAJU POJMA hvataju se za glavu, da li je u pitanju SERVO pumpa,pritisak...ako neko možda zna o čemu se radi neka javi,hvala unapred! |
[ Markoxxx @ 11.06.2010. 12:27 ] @
jesi li uzeo nov glavni kocioni.. lici mi da je jedna gumica otisla na njemu.. tj ona prva.. pa ona propusta...
vazduh u sistemu?
[ vladd @ 11.06.2010. 14:16 ] @
Ako nema curenja, i pedala ne propada dok je motor ugasen, predpostavka je da je glavni cilindar los ili je u njemu zarobljen vazduh.
[ Audi 100cc @ 11.06.2010. 14:48 ] @
Ma sve je menjano,i opet ništa ? Kočnice nemaju vazduha to je rađeno bar 10 puta ko zna koliko sam kočionog ulja kupio! Sad čujem od nekih "majstora" da je u pitanju servo pumpa ili jedno crevo koje ide iz servo pumpe a u njemu se nalazi neki ventil-klapna šta li već ????? Više ni sam ne znam šta da radim,sunce mu poljubim kao da je spejs šatl NIKO NE ZNA ?!?
ps- Kažu mi još daovaj moj Audi ima neki takozvani polu-abs što prvi put čujem!
[ Grajic @ 11.06.2010. 17:46 ] @
imao sam slican problem sa mercedesom 124 imao je abs stariji model , uspeo sam da izbacim vazduh iz sistema tek kada sam posudu za ulje napunio do vrha i luftirao kocnice ali sam pazio da je boca uvek puna do vrha .pokusaj mozda ce to pomoci.
[ Audi 100cc @ 11.06.2010. 22:45 ] @
Kočnice su luftirane u svim varijantama NIJE to,e sad da znam šta je ne bih pitao ovde,u svakom slučaju hvala na pokušaju rešavanja problema ovog problema,volio bih da se neko javi ko se razume u servo pumpe.mada...pumpa ne curi..ali kada sam menjao "bombu" na onom šrafu to jest na njegovom situ je bilo opiljaka,ali i "bombu" sam promenio...
[ vladd @ 12.06.2010. 18:22 ] @
To je devedesetih bila fabricka greska. Pa se sada skockalo malo problema. Pumpa se raubovala veoma brzo, a bomba je "retrofitovana", odnosno zbog curenja su se vratili na varijantu sa ventilom i dopunjavanjem, na 200 bara..sto je moglo po nekim servisima, a danas gotovo nigde.
Moguce je da je splet par okolnosti kod tebe, i kombinacija kvara..malo pumpa malo pritisak.
Dobro bi bilo dokopati se servisnih uputstava i proveriti parametre rada pumpe, i stanja pritisaka.
Da li su zamenjeni delovi svi novi, ili je bilo polovnih opcija.
[ Audi 100cc @ 13.06.2010. 12:05 ] @
Glavni kočioni NOV, servo pojačivač i bomba su polovni ALI detaljno ispitani i provereni delovi,plus na zadnjim točkovima novi "cilindrići" i nove pakne, a na prednjim zamenjena gumena kočiona creva, moram proveriti servo pumpu koliko pritiska stvara,čujem da ovde pored Novog Sada ima servis servo pumpi valjda u futogu ? Pa da i to vidim ali servo pumpa radi odlično,bešumna je,ne curi,volan radi normalno i sipano je originalno servo ulje G00200 zelene boje. U svakom slučaju ovo je neverovatno da baš niko od majstora kod kojih sam bio bukvalno nema pojma ALI na početku priče u radionici -nemaš brige rešićemo- ???
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.