[ pisac @ 12.06.2010. 11:31 ] @
Zna li neko što točak nekada ne može da se skine sa vozila, iako su svi šrafovi skinuti, pa se mora koristiti gruba sila (macola i greda) sa unutrašnje strane točka?
[ mjux @ 12.06.2010. 11:46 ] @
prasina, ostaci od kocenja, voda, i velika temperatura pogoduju da se stvori neki "lepak" izmedju tocka i glavcine. to se pogotovo javlja kod alu felni

jedini nacin je primena sile da bi se skinuo takav tocak za koji se kaze da je "zepekao".

Poz
[ bakara @ 12.06.2010. 12:02 ] @
Ako je alu felna tu samo cekic pomaze...
[ goat @ 12.06.2010. 14:49 ] @
lepak!?....

fretting korozija.... ta opaka boljka...
[ veselinovic @ 13.06.2010. 06:54 ] @
Citat:
goat: lepak!?....

fretting korozija.... ta opaka boljka... :-)


Potpisujem.

Ko se sjeca lada i skidanja aluminijumskih dobosa zna osobine korozije aliminijum - celik.
Macola je ekstremno rjesenje. Ja koristim fol sa gorepomenute lade, zavrtis tocak ( bez sarafa) sto brze a pomocnik stisne kocnicu.
Glavcina se ukoci, a inercija tocka ce pokidati koroziju.
Poslije lagano smirglanje i tovatna mast.