[ pisac @ 12.06.2010. 11:31 ] @
Zna li neko što točak nekada ne može da se skine sa vozila, iako su svi šrafovi skinuti, pa se mora koristiti gruba sila (macola i greda) sa unutrašnje strane točka? |
[ pisac @ 12.06.2010. 11:31 ] @
[ mjux @ 12.06.2010. 11:46 ] @
prasina, ostaci od kocenja, voda, i velika temperatura pogoduju da se stvori neki "lepak" izmedju tocka i glavcine. to se pogotovo javlja kod alu felni
jedini nacin je primena sile da bi se skinuo takav tocak za koji se kaze da je "zepekao". Poz [ bakara @ 12.06.2010. 12:02 ] @
Ako je alu felna tu samo cekic pomaze...
[ goat @ 12.06.2010. 14:49 ] @
lepak!?....
fretting korozija.... ta opaka boljka... [ veselinovic @ 13.06.2010. 06:54 ] @
Citat: Potpisujem. Ko se sjeca lada i skidanja aluminijumskih dobosa zna osobine korozije aliminijum - celik. Macola je ekstremno rjesenje. Ja koristim fol sa gorepomenute lade, zavrtis tocak ( bez sarafa) sto brze a pomocnik stisne kocnicu. Glavcina se ukoci, a inercija tocka ce pokidati koroziju. Poslije lagano smirglanje i tovatna mast. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|