[ Rikman @ 18.06.2010. 21:56 ] @
Zdravo ljudi, imam problem pa vas molim za pomoc.
Naime, trazim auto za sebe i dvoumim se izmedju sledecih:
- Reno Clio (2000-03) 1.2 plin
- Opel Corsa (2000-03) 1.0-1.2 plin
- Mitshubishi Colt (1997-2003)1.3 plin
- Seat Ibiza (2000-03), 1.0-1.4 plin
- Toyota yaris (2000-03) 1.0 plin

Malo cu obrazloziti situaciju: Naime svakog dana prevaljujem ogromnu kilometrazu i zbog prirode posla veoma mi je vazno da putni troskovi budu sto nizi odnosno da auto bude sto ekonomicniji sto se tice potrosnje i odrzavanja. Nazalost trenutni fond mi je jako mali, plafon do 3500 eura i ni euro vise. Dobar deo puta prevaljujem magistralom po brdovitom terenu, sa velikim usponima i putevima kakvim ih Srbija ima (katastrofa). Dakle treba mi izdrzljiv i pouzdan auto sa sto je moguce manjom potrosnjom i sto manjim troskovima odrzavanja.
Odabrao sam par gore navedenih auta, sve su benzinske varijante sa plinom. Svi su gore navedeni tu negde sa cenama 3000-3500 eura i to je za sada plafon koji mogu izdvojiti.
Intresuje me vase misljenje sta bi bilo najpametniji od ovoga odabrati, kao i iskustva vlasnika doticnih vozila oko potrosnje i troskova odrzavanja.
Meni se iskreno od ove gore navedene grupe nekako najvise svidja Mitshubishi Colt pa zatim mozda Toyota pa Reno Clio... Kazu da je Colt dosta dobar ali da je skup za odrzavanje????? Zato molim ako je neko imao iskustva sa Coltom i ostalim navedenim vozilima da kaze koju,i mnogo bi mi znacilo...
Please HELP!!!!
[ Nocni @ 18.06.2010. 23:18 ] @
toyota yaris... bolja je od ovih ostalih navedenih... clio 1.2 uopšte nije loš... što će ti plin kad ova vozila toše 5 litara benzina... mali su to motori za plin... slabo će da idu na plin a i trošiće plina mnogo više jer će morati da se drži pun gas...
[ Rikman @ 19.06.2010. 10:00 ] @
Citat:
Nocni: toyota yaris... bolja je od ovih ostalih navedenih... clio 1.2 uopšte nije loš... što će ti plin kad ova vozila toše 5 litara benzina... mali su to motori za plin... slabo će da idu na plin a i trošiće plina mnogo više jer će morati da se drži pun gas...




Slazem se za plin i za benzin apsolutno ali evo malog obrazlozenja:
Mesecno prevaljujem u proseku 4000km.
-Evo racunice za benzin:
Dakle 40*5 litara/100km *120 din/l = 24000 din/mesecno

- Evo za plin:
auto koji trosi 5 litara benzina neka trosi 20% vise plina u odnosu na benzin. To je 5*1.2= 6l/100km * 57din/l* 40=13700 dinara/mesecno

Razlika izmedju mesecne eksploatacije na benzin i na plin je 24000 din - 13700 din = 10300 dinara = 100 eura/mesecno

100 eura *12 meseci= 1200 eura/godisnje

1200 eura godisnje razlike samo zato sto ima plin, zaista nije mala cifra po ceni nesto slabijih performansi.
Eh da je drzava malo bolja i malo bolje plate nebih se ja mlatio sa plinom uopste ali u ovakvoj finansijskoj situciji mora se gedati svaki dinar, nema druge.

Zato trazim neki sto ekonomicniji auto i to je to, performanse mi nisu presudne.
[ Markoxxx @ 19.06.2010. 10:16 ] @
Po meni dolaze u obzir clio i yaris..


sto se plina tice, sasvim se slazem sa tobom, posto prelazim poprilicno kilometara.. i razlika se vrlo brzo oseti..


S tim sto bih ja najpre uzeo clio 1.4 sa 98 konja, potrosnja bi bila neznatno veca, a jos ako auto ima klimu 1.2 bi se bas mucio...

Isto bih ti preporucio i za toyotu... 1.3
[ vladd @ 19.06.2010. 10:21 ] @
Interesantna je takva racunica, kao reklama za plin

Radi se o troskovima za 40000km, sto je ozbiljna kilometraza, i zahteva ozbiljno posvecivanje vozilu.

Cini mi se da je ta "usteda" u dobrom procentu manja, s obzirom na nacin odrzavanja motora, i na uvecan broj sitnih troskova(da zanemarimo 600-800 evra instalaciju plina).
Set kvalitetnih svecica je 30-40 evra, kablova je 30-50, ulja 30-50, remont plinskog uredjaja 30-50 evra, filteri 10-30 evra(sve sitnice za zanemarivanje), ali se na 40kkm pojavljuju par puta vise nego da nema plina u vozilu.

Nekako se uvk zaboravi da zbog koriscenja plina motor mora da je uvek u perfektnom stanju.
[ Dr.sima @ 19.06.2010. 12:27 ] @
Ako uzmes cenu od 3500e za benzinca + oko 800e za plin za te pare mozes da uzmes i clio dci 2003-2005 god sa klimom... Potrosnja 4l na otvorenom putu a manje-vise ista cena odrzavanja.
[ mishkom @ 19.06.2010. 13:30 ] @
Mislim da je Clio najbolji od ponudjenog. S'tim sto bih se i ja slozio da je bolje da izaberes 1.4benzinca. Taj motor nije veliki potrosac, a zadovoljice te u potpunosti svojim performansama, dok sa 1.2ima da se kilavis...

Colta je vozio drugar i patio je muke sa njim, cekaj delove, sve original, cena ubi boze, a prodavao ga je mislim godinu dana..
[ Rikman @ 19.06.2010. 16:12 ] @
Citat:
Dr.sima: Ako uzmes cenu od 3500e za benzinca + oko 800e za plin za te pare mozes da uzmes i clio dci 2003-2005 god sa klimom... Potrosnja 4l na otvorenom putu a manje-vise ista cena odrzavanja.


Da razmisljao sam o toj varijanti, ali opet kad racunam 4 litra dizela/100km *120 din/litar = 480 din/100km

A Clio na plin 6l*57 din/l= 342 dinara/100km
Dakle razlika 480-342=138 dinara na svakih 100km.
Sada ispada da cipidlacim jer kada se pogleda razlika od 138 dinara na 100km izgleda smesno ali kada ja predjem 4000km mesecno, dakle 138 din *40= 5500 dinara/mesecno *12 meseci= 66000 dinara godisnje
Dakle clio na plin bi mi stedeo 650 eura godisnje u odnosu na clia dizela.
Obrni, okreni, opet je ekonomicnije voziti na plin.

Citat:
mishkom




Colta je vozio drugar i patio je muke sa njim, cekaj delove, sve original, cena ubi boze, a prodavao ga je mislim godinu dana..


Da to sam i pretpostavio za Colta da je malo skupo i problematicno odrzavanja a i kasnija prodja, mada mi se on nekako najvise dopada ali cu ga ipak izbaciti iz izbora.
Dakle ostaju mi za sada u izboru gore pomenuti modeli bez colta. Za sada dakle vodi Toyota i Reno.
Nesto sam razmisljao i jos jednom autu a to je Pezo 106 (2000-03) recimo 1.4 sport 75 konja, mislim da bi i on mogao uci u uzi izbor. Sta mislite o ovom autu. Koliko je on pouzdan i izdrzljiv za ovolike relacije???
[ sasa022 @ 19.06.2010. 23:32 ] @
Dobru Toyotu ces tesko naci za 3500€.

Potrazi Citroen Saxo 1.1
[ goat @ 20.06.2010. 10:01 ] @
a jesi li razmišljao o Yugo 1.1i sa Peugeot motorom?

benzina troši oko 4.5l/100km....
jeftiniji je od pomenutih...
udobnost zaostaje za pomenutim ali nije toliko rđav.....
e sada pasivna sigurnost zaostaje mnogo, ali... pamet u glavu, a ne glavu u torbu..
[ vaske2 @ 20.06.2010. 10:48 ] @
Od svih gore pomenutih automobila naj bolja solucija bi bila da uzmes Opel Korsu,ako ne ovu 1,2(sa lancem)onda sigurno 1,4 gde se radi o proverenom motoru jednom od boljih u klasi.Evo nekoliko razloga zbog kojih smatram da je Korsa naj bolja kupovina:kao prvo odrzavanje je za 30% jeftinije nego za Klija a Opelova servisna mreza je jedna od naj rasprostanjenijih u Srbiji(delova ima na svakom cosku),a i kasnija prodaja je mnogo laksa nego prodaja jednog Renoa(o Japancima da ne govorim)jer je Korsa na auto pijacama vrlo trazen auto.Konfor unutra je na zavidnom nivou s obzirom da se radi o gradskom autu.Iz iskustava jednog od clanova moje porodice koji poseduje Korsu c vec 4 godine i vozi je svaki dan po makadamskim putevima tvrdim da je Korsin trap naj izdrzljiviji u klasi jer je na prethodnom autu koji je bas slucajno bio Micubishi Kolt u istim uslovima za 2 god. voznje morao da menja obe kugle i letvu volana,dok je na Korsi jos uvek sve fabricko!!!Limarija je galvanizovana tako da ni tu nema mesta bojazni u odnosu na starije Opele.Sve u svemu mislim da je u nasim uslovima exploatacije Korsa c best bay u odnosu na gore pomenute modele,a svaki iole iskusniji majstor ce je bez problema odrzavati.
[ Rikman @ 20.06.2010. 10:49 ] @
Citat:
goat: a jesi li razmišljao o Yugo 1.1i sa Peugeot motorom?

benzina troši oko 4.5l/100km....
jeftiniji je od pomenutih...
udobnost zaostaje za pomenutim ali nije toliko rđav.....
e sada pasivna sigurnost zaostaje mnogo, ali... pamet u glavu, a ne glavu u torbu..


Ja trazim auto da kupim a ne karuce...
Salu na stranu Yugo sam vozio 10 godina i vise mi je muka od njega. Najveca zamerka je neudobnost, mene posle pola sata voznje u Yugu bole ledje 3 dana. Ja svakodnevno minimum 2-3h provedem za volanom, svaki dan, nekad i po 5-6 sati voznje bez stajanja... treba da unistim ledja... Drugo nestabilan je na malo vecim brzinama, krivine da ne pominjem, od opreme ima samo radio, ako ga sam ugradis... Drugo treba mi pouzdan auto, a to jugo bas i nije, ostavice me negde i zapalicu ga na sred magistrale... to je auto za gradsku voznju i tu negde blizu grada, a za magistralu i auto put NE. To je iz iskustva voznje Yuga 10 godina. Mada je taj Pezo motor verovatno solidan ali sve ostalo je Yugo...
[ goat @ 20.06.2010. 14:15 ] @
.... ne možeš se dokopati komotne limuzine koja će da malo troši, mnogo da proće bez kvarova i koja će da te "ljulja" za 3500E....

Citat:
: Dobru Toyotu ces tesko naci za 3500€.

Potrazi Citroen Saxo 1.1


ili Twingo
[ Rikman @ 20.06.2010. 16:34 ] @
Citat:
goat: .... ne možeš se dokopati komotne limuzine koja će da malo troši, mnogo da proće bez kvarova i koja će da te "ljulja" za 3500E....



ili Twingo



Ma ne trazim ja ne znam kakav luksuz za 3500e ali da se vracam opet na juga ne HVALA. To je auto za gradsku voznju i tacka. Ja 95% putovanja obavljam na magistrali i autoputu. Za to jugo nije a i brale neudoban dosta, kazem u jugu me bole ledja 3 dana, nije to posao. Nekazem da jugo nevalja nista, daleko od toga, jugo je dobar auto ali samo za gradsku i prigradsku voznju i kraj price a za autoput i magistralu svaki dan apsolutno ne. Verujte mi 10 godina sam vozio juga, ko neveruje neka proverava.
Za jedno godinu-dve kad budem malo skupio para kupicu bolju limuzinu ali sad imam 3500e i to je to, moram naci nesto sto je BEST BUY...
[ mishkom @ 21.06.2010. 00:00 ] @
Onda je bolja solucija saxo, veci je i udobiji od twinga...
[ jnk @ 21.06.2010. 09:17 ] @
Ako planiraš tolike kilometraže pa još po brdovitim putevima ja bih ti takođe preporučio dizela, recimo peugeot 106 1.5d koji će ti trošiti ispod 5l na 100 km možeš naći u dobrom stanju za te pare. Jeste da je pežo ali motor mu je starije generacije i realno nema šta mnogo da se pokvari.

Ostali automobili koje si nabrojao su uglavnom 1.0 pa još na plin... to će se vući na brdovitim putevima toliko da će biti nebezbedno za vožnju. Yaris 1.3 je solidno slabašan a mogu misliti još 1.0 sa plinom. Takođe yaris ima vvti motor što će reći zahteva ozbiljniju plinsku instalaciju da bi to radilo bez problema(neki odbijaju da ugrađuju na te motore) što znači mogući problemi. + što neko reče auto dobro drži cenu pa za 3.5k ne možeš se nadati baš nekom dobrom stanju.

Takođe ako kupuješ automobil sa već ugrađenim plinom znaj da je većina instalacija kod nas urađena po sistemu mile-gedora i mali je broj plinadžija koji to rade kako treba pa budi spreman na dodatne radove u krštenim radionicama da bi sve to radilo kako valja.
[ goat @ 21.06.2010. 10:19 ] @
onda Saxo ili P106

http://www.spritmonitor.de/en/...itroen/95-Saxo.html?fueltype=3

[ vladd @ 21.06.2010. 10:57 ] @
Ako je izbor od ponudjenih, moja preporuka je Mitsubishi Colt.

Ako je potrebna udobnost u voznji i prelazak dugih relacija, Mitsubishi je najudobniji od ponudjenih. Odrzavanje na nasim terenima moze da bude komplikovano (ali ne i skupo), medjutim nisam primetio da je za ostala vozila nesto konfornije. Ako zafali neki specifican deo, muka je ziva za pronaci.
Uzgred, Mitsubishi se nesto manje kvari od pomenutih benzinaca.

Trece je nase trziste, koje ima marginalizovan stav prema Mitsubishiju, sto rezultuje da se moze pronaci dobar primerak za malo para, za razliku od "popularnih" modela ciji primerci dozivljavaju raznorazne zahvate(uglavnom se havarisani uvoze.

Inace bih rado preporucio Pandu 1.3 multijet... zbog opisa potreba....ali nije na listi
[ Rikman @ 21.06.2010. 17:26 ] @
Citat:
jnk: Ako planiraš tolike kilometraže pa još po brdovitim putevima ja bih ti takođe preporučio dizela, recimo peugeot 106 1.5d koji će ti trošiti ispod 5l na 100 km možeš naći u dobrom stanju za te pare. Jeste da je pežo ali motor mu je starije generacije i realno nema šta mnogo da se pokvari.

Ostali automobili koje si nabrojao su uglavnom 1.0 pa još na plin... to će se vući na brdovitim putevima toliko da će biti nebezbedno za vožnju. Yaris 1.3 je solidno slabašan a mogu misliti još 1.0 sa plinom. Takođe yaris ima vvti motor što će reći zahteva ozbiljniju plinsku instalaciju da bi to radilo bez problema(neki odbijaju da ugrađuju na te motore) što znači mogući problemi. + što neko reče auto dobro drži cenu pa za 3.5k ne možeš se nadati baš nekom dobrom stanju.

Takođe ako kupuješ automobil sa već ugrađenim plinom znaj da je većina instalacija kod nas urađena po sistemu mile-gedora i mali je broj plinadžija koji to rade kako treba pa budi spreman na dodatne radove u krštenim radionicama da bi sve to radilo kako valja.


Upravu si za sve, 1.0 motor je dosta slab za ovo sto meni treba.
Pa evo polako suzavam izbor, Toyotu yaris sam odbacio zbog visoke cene ugradnje plina i vece osnovne cene, Colt mi se svidja najvise ali je problem skuplje odrzavanje, ceka se za delov, tesko naci dobrog majstora za njega, a meni auto treba za svaki dan... Tako da sam trenutno suzio izbor na Corsu 1.4, Saxo 1.4 i 106 1.4 Sport. Ipak cu ici na varijantu sa motorom 1.4 jer je to ipak magistrala, sleperi, preticajne, uzbrdice, 1.0 ce biti suvise slab.
Upade mi u oko jos jedan auto, pogledajte:
http://www.polovniautomobili.com/oglas397880/toyota_paseo/

Tojota Paseo 1.5 90ks, sa solidnom opremom,
Sta mislite konkretno o njemu?
[ etjen @ 21.06.2010. 18:31 ] @
Twingo 16V
a na Paseo zaboravi. Za to ni u Japanu ne možeš da nađeš delove
[ Rikman @ 21.06.2010. 20:47 ] @
Citat:
etjen: Twingo 16V
a na Paseo zaboravi. Za to ni u Japanu ne možeš da nađeš delove


Imas pravo, to je jako redak model... mada lepo izgleda... ali dzaba sve ako nema delova...
[ sasa022 @ 22.06.2010. 03:38 ] @
Ako si odustao od 1.0-1.1 benzinaca - predji na dizelase -
Saxo 1.5D ili Punto 1.3 MJT - Corsa 1.3 CDTI.
[ Rikman @ 22.06.2010. 15:39 ] @
Citat:
sasa022: Ako si odustao od 1.0-1.1 benzinaca - predji na dizelase -
Saxo 1.5D ili Punto 1.3 MJT - Corsa 1.3 CDTI.


I taj mali dizel ne moze trositi ispod 4 litra euru dizela a to je 4*120din=480 dinara na 100 predjenih kilometara, a po trenutnoj ceni za 480 dinara moze se kupiti 8.4 litara plina sto znaci da ja komotno sa tom potrosnjom mogu voziti benzinca recimo 1.6 ili 1.8 (100-120ks) na sekvent plinu. Onda bolje za da uzmem sa tom potrosnjom Corsu 1.8 GSi sa 125ks ili BMW E36 recimo sa 1.6 ili 1.8 motorom i dobar sekvent i da se vozim u mnogo komotnijem atomobilu...
Nema neke velike racunice sa dizelom, jeste potrosnja mala ali cena euro dizela je otisla u nebesa sa daljom tendencijom rasta...
[ vaske2 @ 22.06.2010. 15:50 ] @
U pravu si sto se potrosnje tice,Korsa 1,3 cdti zna da povuce i do 6 l euro dizela(bez neke preterano ostre voznje).E sad jos jedna prednost benzinca je ta sto ga mozes naci sa dosta pristojnijom kilometrazom i to bi u tvom slucaju trebalo da prevagne zbog kasnijeg odrzavanja i preskupih kvarova koji te mogu snaci kod dizela....a ovo ti kaze neko ko je inace ljubitelj dizela.
[ goat @ 23.06.2010. 10:05 ] @
Citat:
Rikman:  8.4 litara plina sto znaci da ja komotno sa tom potrosnjom mogu voziti benzinca recimo 1.6 ili 1.8 (100-120ks) na sekvent plinu. Onda bolje za da uzmem sa tom potrosnjom Corsu 1.8 GSi sa 125ks ili BMW E36 recimo sa 1.6 ili 1.8 motorom i dobar sekvent i da se vozim u mnogo komotnijem atomobilu...
Nema neke velike racunice sa dizelom, jeste potrosnja mala ali cena euro dizela je otisla u nebesa sa daljom tendencijom rasta...


jes ili siguran u ovo što si napisao?

http://www.spritmonitor.de/en/...amp;power_s=70&power_e=100

http://www.spritmonitor.de/en/...amp;power_s=70&power_e=100

po meni jako dobar automobil
http://www.spritmonitor.de/en/...amp;power_s=70&power_e=100

pa ni saxo nije "težak" upalajč na LPG-u
http://www.spritmonitor.de/en/...itroen/95-Saxo.html?fueltype=3

http://www.spritmonitor.de/en/...eugeot/346-106.html?fueltype=3

u svakom slučaju lakše ćeš naći benzinca u dobrom stanju nego dizela (skoro nemoguće) zato benzincu treba dati prednost.. svećice i kablovi su jeftiniji od pumpe i turbine...

iz prve ruke znam da vožnja na plin nije dvostruko jeftinija u odnosu na benzin... i to na skoro novom automobilu (ukupno pređenih 7000km) sa sekvent plinom na 1.4 motoru. U istim režimima vožnje troši 7l benzina naspram 8.3l plina...
[ etjen @ 23.06.2010. 10:18 ] @
imaj u vidu da su te razlike u cenama derivata trenutne. Vrlo lako može da se desi da država digne akcize za tng...
[ Rikman @ 23.06.2010. 17:22 ] @
Citat:
goat: jes ili siguran u ovo što si napisao?

http://www.spritmonitor.de/en/...amp;power_s=70&power_e=100

http://www.spritmonitor.de/en/...amp;power_s=70&power_e=100

po meni jako dobar automobil
http://www.spritmonitor.de/en/...amp;power_s=70&power_e=100

pa ni saxo nije "težak" upalajč na LPG-u
http://www.spritmonitor.de/en/...itroen/95-Saxo.html?fueltype=3

http://www.spritmonitor.de/en/...eugeot/346-106.html?fueltype=3

u svakom slučaju lakše ćeš naći benzinca u dobrom stanju nego dizela (skoro nemoguće) zato benzincu treba dati prednost.. svećice i kablovi su jeftiniji od pumpe i turbine...

iz prve ruke znam da vožnja na plin nije dvostruko jeftinija u odnosu na benzin... i to na skoro novom automobilu (ukupno pređenih 7000km) sa sekvent plinom na 1.4 motoru. U istim režimima vožnje troši 7l benzina naspram 8.3l plina...


Da sve ovo sam ja uglavnom vec proucio ranije i zato mislim da je voznja na TNG i dalje najisplativija i od benzina od dizela, t.j. za istu kolicinu novca se moze dobiti vise snage, mislim da se generalno iz 8.4 l TNG moze dobiti vise snage nego iz 4l euro dizela.
Ja sam imao ranije auto sa 1.6 motorom (80ks) i trosio je na otvorenom 7.5l i to obican vakumski sistem plina, a na sekventu bi sigurno trosio i ispod 7l/100km. Taj auto sam morao prodati jer je bio motor los i nebih da se vracam opet na njega jer je generalno nekvalitetan auto (nebih da spominjem marku doticnog vozila). Tako da racunam da bi sa 8.5 l potrosnje na otvorenom mogao da se vozi sigurno 1.6 motor mozda i cak neki 1.8 sa kvalitetnim sekventom, pa i 9.5 litara plina da trosi to je ekvivalento 4.5 litara euro dizela, a toliku potrosnju imaju sigurno ovi 1.3 ili 1.5 dizel motori u ovim malisanima, pogotovu sa nasim kvalitetom euro dizela. Tako da je ipak TNG jos uvek najisplativiji.

Eto ja trazim auto tu negde 1.2 do 1.4 benzinski motor sa pogonom na TNG i da potrosnja bude tu negde do 7 litara na otvorenom i to je to. Imam 3500e i gledam sta je BEST BUY... Znam da je to malo novca za ista dobro ali trenutno nema vise...jeb...
[ Markoxxx @ 23.06.2010. 22:52 ] @
uvezi VW Golf 4
[ vladd @ 24.06.2010. 00:00 ] @
Nije to los savet, i odmah ga proda, bice para za neki auto u dobrom stanju, recimo Colt+sekvent
[ Rikman @ 24.06.2010. 06:41 ] @
Citat:
Markoxxx: uvezi VW Golf 4

Dobar golf 4 se ne moze naci ispod 3000e u inostranstvu, troskovi prevoza, carina, PDV, registracija itd. ne moze izaci ispod 4000e i to bez blina + sekvent plin= 4600e a ja trenutno imam 3500e i ni dinar vise. Jedino da kupim neki losiji GOLF 4 za recimo 2500e, da me izadje sa carinom i PDV-om 3500e, pa da ga prodam za 4500e pa onda da kupim za mene, to jedino ima rezona...
[ Rikman @ 25.06.2010. 16:34 ] @
Ljudi sta mislite o Pezou 306 1.4 naravno sa plinom???
[ vladd @ 25.06.2010. 17:55 ] @
Nije to losa opcija, samo da li je doticni kupljen kod nas, ili uvezen?
[ Rikman @ 25.06.2010. 21:51 ] @
Sto kaze nas narod:"...ima gi razni..."
Gledam po oglasima ima da se nadju dosta povoljno, uglavnom nisu iz uvoza... Cene su tu negde oko 3000e...
Neznam koliko su oni pouzdani i izdrzljivi u nasim uslovima???
Koliko je skupo odrzavanje za njega???
[ Rikman @ 26.06.2010. 19:31 ] @
Sta mislite o Meganu recimo 1.4 oko 2000.god. ???
[ goat @ 26.06.2010. 22:39 ] @
svi ti 1.4 u karoserjama od 1000 +neki kg imaju prednosti samo u gradskoj vožnji.... ne kažem da su loši... obično su ti motori i prateći sklopovi evoluirali iz 1.3 tako da su 1.6 trajniji (motor, lamela, i ostalo ).. a razlika u ceni eksploatacije neznatna...
nego ti seto seliš u klasu više!?... .... ako će ti automobil zarađivati novac zašto da ne...

PS. 306-tica je malo raritet (čitaj- ti su precenjeni u našoj zemlji)... ali nije loš automobil...
[ Rikman @ 27.06.2010. 08:31 ] @
Citat:
goat
nego ti seto seliš u klasu više!?... :).... ako će ti automobil zarađivati novac zašto da ne...

PS. 306-tica je malo raritet (čitaj- ti su precenjeni u našoj zemlji)... ali nije loš automobil...


Gledam sta je best buy uz najmanje troskove eksploatacije.
Problem je u tome sto otprilike 70% voznje provodim sam ostalih 30% vozim porodicu (familiju) 2-3 osobe pa gledam opet da bude malo komotniji auto od recimo 106-ice ili saxo-a, posto sam i ja visok 1.90m blizu 100kg... Hajde ja bi nekako stao u recimo 106 ili saxo-a ali i moji nisu bas slabasni pa se plasim da necemo svi stati u gore pomenute automobile kada se svi natovarimo. Da je srecno vreme ko sto nije pa da imam dva auta, jednu komotnu limuzinu za porodicu i jednog malisana sa malom potrosnjom za mene, ali jeb. nema za sad samo jedan moze, pa zato gledam da ipak bude po mogucstvu sa 4 vrata i malo komotniji od recimo 106-ice a da bude tu do 1.4... Zato gledam 306 i Megana....
Ako imate jos neku ideju vi recite...
[ Rikman @ 27.06.2010. 10:16 ] @
Sta mislite o Mazdi 323 98' sa 1.3 motorom???
[ vladd @ 27.06.2010. 11:38 ] @
Od Colta si odustao iz odredjenih(nedokazanih) razloga, a sada bi na, po tom pitaanju, nepovoljniji automobil?
[ Rikman @ 27.06.2010. 14:51 ] @
Citat:
vladd: Od Colta si odustao iz odredjenih(nedokazanih) razloga, a sada bi na, po tom pitaanju, nepovoljniji automobil?


Od Colta sam odustao jer su mi vec par ljudi (nevezano za ovaj forum) rekli da ga izbegavam zbog skupih delova koji se teze nabavljaju... A i kazu da se konkretno taj model nije bas najpouzdaniji i da zna da pravi probleme. A meni auto treba bukvalno svaki dan, ako se pokvari a delove trebam cekati nedelju dana onda je to veliki problem... To je iz price drugih ljudi, ako neko ima drugacija iskustva sa Coltom i misljenje neka iznese...
Konkretno o Mazdi sam cuo da su pouzdane i da i je nesto bolja snabdevenost delovima... u odnosu na recimo Mitsubishi...
Konkretno o ovom modelu Mazde vrlo malo znam pa me intresuju iskustva nekog ko zna nesto o njima??? Ova ,azda 323 je malo je konforniji auto od Colta sto mi itekako odgovara jer povremeno vodim porodicu...
Meni se Colt i dalje svidja ali...
Ako ima neko vise informacija o Coltu neka iznese... i o Mazdi...
Ili preporuka za neki drugi automobil???
Sta god...
Svaka informacija je dobrodosla...
[ bakara @ 27.06.2010. 20:43 ] @
Citat:
Rikman
Konkretno o Mazdi sam cuo da su pouzdane i da i je nesto bolja snabdevenost delovima... u odnosu na recimo Mitsubishi...
Konkretno o ovom modelu Mazde vrlo malo znam pa me intresuju iskustva nekog ko zna nesto o njima???

Imam ja takvu mazdu (samo noviju) 323 sedan, moja je dizel...pitaj sta te zanima ako nesto hoces konkretno da ti napisem.
[ Rikman @ 27.06.2010. 21:44 ] @
Citat:
bakara: Imam ja takvu mazdu (samo noviju) 323 sedan, moja je dizel...pitaj sta te zanima ako nesto hoces konkretno da ti napisem.


Intresuje me koliko je pouzdana sta se tice kvarova, snabdevenost delovima, cene delova (uopsteno), idrzljivost trapova po nasim putevima, stanje limarije... mada su to relativno mladi automobili ali neka i tu dobije ocenu... i tako jedna opsta slika???
Dabro ti imas dizela ali verovatno znas kakvi su benzinci???
Hvala unapred...
[ bakara @ 27.06.2010. 22:30 ] @
Citat:
Rikman: Intresuje me koliko je pouzdana sta se tice kvarova, snabdevenost delovima, cene delova (uopsteno), idrzljivost trapova po nasim putevima, stanje limarije... mada su to relativno mladi automobili ali neka i tu dobije ocenu... i tako jedna opsta slika???

Ja taj auto zovem "problem free", nikada se nista nije pokvarilo u zadnjih 70000 koliko je kod mene od ukupno 170000km koliko je ukupno presla, kilometraza je prava, auto nije iz uvoza i 2001 je godiste.

Delova ima u svakoj prodavnici delova za japance, od kada je imam menjao sam samo plocice, filtere i ulje, i 2 puita stabilazatore balans stangle (eto da kazem da je to recimo najosetljivije...)

Mogu da ti napisem cene nekih delova, verujem da ce biti interesantno i onima koji misle da su skupi japanci:

-stabilazatori (gore pomenuti) oko 1000 din komad
-plocice prednje 1200, zadnje oko 2000 (abs ventilirajuci diskovi)
-diskovi oko 6000 par
-filter vazduha od 450-700
-filter goriva 700-900 din
-retrovizor sa motorom (nov naravno) oko 7000 din, mehanicki 3500 din
-zadnje stop svetlo oko 7000 din, tu su negde i farovi neznatno skuplji...
-komplet kvacila (nisam menjao, ali sma pitao) 13000, kvacilo je hidraulicno, gas elektronski, ciosto kao podatak...
-Amortizeri, oko 15000 je komad gasni, kazu samo takvi idu na mazdu i to mi se jedino cini malo skuplje....
-zadnje stop svetlo oko 7000 din.

Potrosnja je grad 6-7l auto put 5l, sa klimom ili bez nema znatne razlike.

Limarijski je dobar, ali su mu slaba tacka zadnji rubovi gde ume da se pokazu tragovi korozije, vrata, menjac, gepek...to se sve otvara i zatvara malim prstom.

Benzinci su koliko znam isto takvi, nema neke razlike.
[ tdusko @ 27.06.2010. 22:51 ] @
Citat:
bakara: Ja taj auto zovem "problem free", nikada se nista nije pokvarilo u zadnjih 70000 koliko je kod mene od ukupno 170000km koliko je ukupno presla, kilometraza je prava, auto nije iz uvoza i 2001 je godiste.

Delova ima u svakoj prodavnici delova za japance, od kada je imam menjao sam samo plocice, filtere i ulje, i 2 puita stabilazatore balans stangle (eto da kazem da je to recimo najosetljivije...)

Mogu da ti napisem cene nekih delova, verujem da ce biti interesantno i onima koji misle da su skupi japanci:

-stabilazatori (gore pomenuti) oko 1000 din komad
-plocice prednje 1200, zadnje oko 2000 (abs ventilirajuci diskovi)
-diskovi oko 6000 par
-filter vazduha od 450-700
-filter goriva 700-900 din
-retrovizor sa motorom (nov naravno) oko 7000 din, mehanicki 3500 din
-zadnje stop svetlo oko 7000 din, tu su negde i farovi neznatno skuplji...
-komplet kvacila (nisam menjao, ali sma pitao) 13000, kvacilo je hidraulicno, gas elektronski, ciosto kao podatak...
-Amortizeri, oko 15000 je komad gasni, kazu samo takvi idu na mazdu i to mi se jedino cini malo skuplje....
-zadnje stop svetlo oko 7000 din.

Potrosnja je grad 6-7l auto put 5l, sa klimom ili bez nema znatne razlike.

Limarijski je dobar, ali su mu slaba tacka zadnji rubovi gde ume da se pokazu tragovi korozije, vrata, menjac, gepek...to se sve otvara i zatvara malim prstom.

Benzinci su koliko znam isto takvi, nema neke razlike.


Uh, pa ovo ispade jeftinije od astre g. Koji je to model mazde i koji je to motor unutra?
[ Zarko Silic @ 28.06.2010. 09:03 ] @
Citat:
bakara
-retrovizor sa motorom (nov naravno) oko 7000 din, mehanicki 3500 din


Veoma zanimljiva cena

Prodavnicu "TRIO" iz Novog Sada zanima 10 komada retrovizora po ovoj ceni za Mazdu 3 (odmah da napravimo biznis).


Cena retrovizora, u zavisnosti od tipa vozila (broja sasije) za Mazdu 3 16 CD diesel, godiste 2005, u ovlascenom servisu (prodavnici Mazda) kosta izmedju 20.000 i 33.000 dinara (doduse srpskih dinada, ne kuvajtskih) .

O vremenu cekanja za nabavku bolje da ne napisem nista.
[ bakara @ 28.06.2010. 10:15 ] @
Citat:
zarsilic: Veoma zanimljiva cena

Prodavnicu "TRIO" iz Novog Sada zanima 10 komada retrovizora po ovoj ceni za Mazdu 3 (odmah da napravimo biznis).

Pa...? Ne znam sta si hteo ovim da kazes...?
Ja se ne bavim prodajom delova za mazdu, a i gore pomenuti retrovizor ne pase na mazdu 3!
Citat:
tdusko: Uh, pa ovo ispade jeftinije od astre g. Koji je to model mazde i koji je to motor unutra?

Ne znam koliko kostaju delovi za opela, ali znam koliko kostaju za vw, fiate i skodu, i recimo da su u rangu sa fiatom...
btw...
U pitanju je mazda 323 (prethodnik sada vec stare trojke) motor je 2.0 DiTD 74kw



Citat:
zarsilic
Cena retrovizora, u zavisnosti od tipa vozila (broja sasije) za Mazdu 3 16 CD diesel, godiste 2005, u ovlascenom servisu (prodavnici Mazda) kosta izmedju 20.000 i 33.000 dinara (doduse srpskih dinada, ne kuvajtskih) .

O vremenu cekanja za nabavku bolje da ne napisem nista.

Vreme cekanja moze da bude i do mesec dana ako porucujes deo limarije ili nesto sto se ne "trosi" cesto, jer ipak niko nije lud da drzi delove koje ko zna kad ce prodati.

Cena u ovlascenom servisu moze da bude kolika hoces, ali nesto ne verujem da ti tvog golfa teras u porse kada nesto polomis...na zalost ja sam moj polomio.

Inace dok sam trazio sliku po netu naleteo sam i na stop svetlo za ovu mazdu:
http://cgi.ebay.fr/Feu-Mazda-3...01-a-04-2002-ARG-/120473294772

Inace delovi koje sam gore pomenuo su japanski nippart, nisu kineski.
[ vladd @ 28.06.2010. 11:07 ] @
Jeste, al' nemas dobrog servisera koji Mazde radi 40 god

Neki ljudi ne mogu da shvate, da su doticna vozila drugacije ...logike, filozofije, sta god, drugacije su osmisljeni sistemi i drugacije se ponasaju u eksploataciji.
Drugaciji su periodi MTBF(periodi kvarova), drugaciji je potrosni materijal, drugaciji su sklopovi za zamenu.

Neki delovi su skuplji, ali se menjaju na par stotina hiljada km, tipa amortizeri, iako su preporuke da se menjaju svako jutro.
Lezajevi tocka su skuplji, ali traju godinama, kojekakva creva, visokog i niskog pritiska, traju do zaborava, tako da prica o "snabdevenosti" delovima, cenama, odrzavanju, dobija drugaciju sliku.

Evo ja se ziv zderem, sto ne mogu da nadjem vakuum creva za Mitsubishija(slaba ponuda), pa da ih montiram na bubu. Na Mitsu stoje musava i nepromenjena od '91, a ova druga sam menjao dvaput za 4 godine...


Uzgred, nisu vise sankcije, postoji viza, putuje se na veliko, moguce je naruciti delove u privatnoj reziji preko kojekakvih e sopova i ebaja..zasto se oslanjati na mrzoviljne sluzbenike servisa ili prodavnice, mada nemam lose iskustvo iz prodavnica, za delove dobijam info i kada mogu da stignu...ako se potrefi narudzbina uz redovnu isporuku, moze da stigne i za par dana...

Poz

P.S.Mnogo su mi mrzovoljniji u VW prodavnicama, i to onim najglasovitijim, ako nemam nameru da potrosim 6000 evra na delove, prosto ih smaram sa detaljima...i sta me briga da li je deo turski ili creva iz Rume...ili Pazove..
[ Zarko Silic @ 28.06.2010. 13:49 ] @
Citat:
bakara
Inace dok sam trazio sliku po netu naleteo sam i na stop svetlo za ovu mazdu:
http://cgi.ebay.fr/Feu-Mazda-3...01-a-04-2002-ARG-/120473294772.


Ako je vec spomenut Ebay, jedan zanimljiv podatak.
Delova samo za jednog evropskog proizvodjaca na ebayu ima vise nego za sve japanske proizvodjace zajedno, a od spomenude Mazde pet puta vise :







Na odgovor koji ce pametne glavice postaviti : "Pa za Japance i ne trebaju delovi jer se ne kvare"

Odgovor je:

Kvare se svi podjednako, bez razlike samo se ne popravljaju svi jednako. Jedni se popravljaju brzo i jeftino, dok je za druge potrebno visestruko duze cekati i papreno placati.

To je razlika!

Ako je vec spomenut VW (potpuno nepotrebno, verovatno su proradili kompleksi)
Citat:
vladd

P.S.Mnogo su mi mrzovoljniji u VW prodavnicama, i to onim najglasovitijim, ako nemam nameru da potrosim 6000 evra na delove, prosto ih smaram sa detaljima...i sta me briga da li je deo turski ili creva iz Rume...ili Pazove..



Odgovoricu na isti nacin:

Ako je neko menjao vakum creva (mada nikad nisam cuo da je neko to radio na 2 godine, al ajde) recicu da sam ja servisirako “jedan” Golf 4 koji je presao 750.000 km bez promene ulja i bez promene filtera (obzirom da je pre generalke konstatovan filter ulja iz prve ugradnje). Medjutim, to nije rekord. Moj kolega je imao jednog Passata sa 919.000 km. Mozda su to pojedinacni primeri, ali nije nista neobicno da se kaze (i vidi) kako je kod, ovog, jos jednom da napomenem, nepotrebno utrpanog proizvodjaca, od strane moderatora, u ovu temu, kiometraza od pola miliona predjenih kilometara sasvim uobicajena pojava.

Iskren da budem, nesto nisam sretao u svojoj praksi ovakve podatke kod nekih drugih neevropskih proizvodjaca.


Ako je rec o spomenutom retrovizoru u slucaju, na primer Golfa5 (ista generacija kao Mazda 3) on u ovlascenom servisu kosta od 9000 do 15.000 dinara u zavisnosti od tipa i modela. To je dvostruko manje nego kod Mazde.

Osim toga, ukoliko ga nemaju na lageru (a uglavnom ga imaju) vreme nabavke je do 7 dana.


Ako se uzme u obzir i to da se vecina delova za taj nepotrebno spomenuti Golf 5, TDI ili VW, svejedno (ocigledno neko ima teske kompleksaske probleme kada ga stalno trpa tamo gde bas ne mora) moze kupiti polovno (ali ispravno) u recimo Sapcu za 20 do 40 eura, stvar postaje jos jasnija.

Nije na odmet, pre kopovine bilo kog automobila na umu imati i ovakve informacije.


Sto se tice aftermark delova, o njima ne zelim da diskutujem.Takvi delovi c.a. isto kostaju bez obzira za kog proizvodjaca vozila su namenjeni. Uglavnom su losijeg kvaliteta, a u slucaju delova karoserije, u sta spada i ovakav, relativno slozeni mehanicki sklop, retrovizor, ovakvu kupovinu treba izbegavati.




[ Rikman @ 28.06.2010. 15:52 ] @
Citat:
bakara: Ja taj auto zovem "problem free", nikada se nista nije pokvarilo u zadnjih 70000 koliko je kod mene od ukupno 170000km koliko je ukupno presla, kilometraza je prava, auto nije iz uvoza i 2001 je godiste.

Delova ima u svakoj prodavnici delova za japance, od kada je imam menjao sam samo plocice, filtere i ulje, i 2 puita stabilazatore balans stangle (eto da kazem da je to recimo najosetljivije...)

Mogu da ti napisem cene nekih delova, verujem da ce biti interesantno i onima koji misle da su skupi japanci:

-stabilazatori (gore pomenuti) oko 1000 din komad
-plocice prednje 1200, zadnje oko 2000 (abs ventilirajuci diskovi)
-diskovi oko 6000 par
-filter vazduha od 450-700
-filter goriva 700-900 din
-retrovizor sa motorom (nov naravno) oko 7000 din, mehanicki 3500 din
-zadnje stop svetlo oko 7000 din, tu su negde i farovi neznatno skuplji...
-komplet kvacila (nisam menjao, ali sma pitao) 13000, kvacilo je hidraulicno, gas elektronski, ciosto kao podatak...
-Amortizeri, oko 15000 je komad gasni, kazu samo takvi idu na mazdu i to mi se jedino cini malo skuplje....
-zadnje stop svetlo oko 7000 din.

Potrosnja je grad 6-7l auto put 5l, sa klimom ili bez nema znatne razlike.

Limarijski je dobar, ali su mu slaba tacka zadnji rubovi gde ume da se pokazu tragovi korozije, vrata, menjac, gepek...to se sve otvara i zatvara malim prstom.

Benzinci su koliko znam isto takvi, nema neke razlike.


Hvala ti puno, imacu u vidu i Mazdu...
[ Rikman @ 28.06.2010. 15:54 ] @
@zarsilic
Sta bi mi ti konkretno preporucio koji auto??? Dakle relativno konforan i sto jeftiniji a eksploataciju???
[ bakara @ 28.06.2010. 16:39 ] @
Citat:
zarsilic
Ako je rec o spomenutom retrovizoru u slucaju, na primer Golfa5 (ista generacija kao Mazda 3) on u ovlascenom servisu kosta od 9000 do 15.000 dinara u zavisnosti od tipa i modela. To je dvostruko manje nego kod Mazde.

To ovde pokusavas da nam objasnis kako su jeftiniji delovi za golfa nego za neku tamo mazdu?

OK, samo sto sam ja pre ove mazde imao golfa 4, polo, i fabiu (licno sam ih vozio i placao delove za njih), i valjda znam koliko sta kosta, a ti si pre golfa imao verovatno isto nekog vagena pa sad treba od tebe da cujem koliko kosta retrovizor za mazdu?

Nemoj mi zameriti, ali ovde ispadosmo blesavi svi koji ne vozimo nemacko vozilo (i ako je za 18god meni ovo prvo ne-nemacko vozilo).

Citat:
zarsilic
Sto se tice aftermark delova, o njima ne zelim da diskutujem.Takvi delovi c.a. isto kostaju bez obzira za kog proizvodjaca vozila su namenjeni. Uglavnom su losijeg kvaliteta, a u slucaju delova karoserije, u sta spada i ovakav, relativno slozeni mehanicki sklop, retrovizor, ovakvu kupovinu treba izbegavati.

Nippart delovi (namerno sam napisao ko je proizvodjac) nisu neki no name, vec ono sto bi recimo bili bosch delovi za nemacka vozila.

btw...kad smo vec googlali za delovima, ja nikako ne uspevam da dodjem do zakljucka da je retrovizor za golfa 5 jeftiniji nego za mazdu 3
[ vladd @ 28.06.2010. 18:09 ] @
I u Srbiji je najveca potraznja za kajmakom, na planeti..

Medjutim, dodavati u resurs nabavke delova i sumnjive lokacije, centre organizovanog kriminala auto-mafije, nije bas za preporuku, pogotovo sto nabavkom delova, korisnik postaje saucesnik. Kao prvo.
kao drugo, lako moze postati i objekat delovanja doticnih likova...

Opsta situacija je losa, sa servisima i delovima.
Vag grupa nudi neke dodatne resurse, za dijagnostiku, ali to nije veliki plus.

Servisi su vodjeni trzistem pokrili pretezno doticnu sortu, ali za ozbiljnije kvarove preostaje glavni servis, ili zamena celokupnog dela, sklopa, i eventualno pravljenje mutanta napadom na softver.

Sto se novih vozila tice, taman je identicna situacija, sto se tice dilera, glavnih servisa..jesu skupi, i sve moze..

U prodavnicama VW-a postoji odlicna komunikacija sa glavnim servisom, a to imaju i pojedini servisi sto se egzoticnih delova tice.

Jedino se postavlja pitanje, zasto bi korisnik koristio tu medjuuslugu, za razliku u ceni.

Za ulja, filtere, svecice, brizgaljke, valjda je moguce naci NGK, Mobil1, Filtron ili Mann..kvacila i plocice, amortizere i gume...

Sta jos ocekivati kod novog vozila, da se pokvari, podizac stakala, brava, retrovizor...pa i da ih trenutno nema, to je netipican kvar i odrzavanje

Urbane legende o VW golfu 4(5, pa i 3) koji je presao 1000000 km bez ulja i filtera(kao jedna buba iz prave legende)...ne zelim da komentarisem...reci ce neko da sam sarkastican

Milim da je to ispricao neko ko nije vozio par godina VW skorije proizvodnje

Da mu nije otkazala plasticna pumpa, da se nije skamenilo vakuum crevo i raspalo, da nije nista procurilo, da nije otisao na dijagnostiku 2000 puta, da nije trosio doticno nezamenjeno ulje... da nije...otkazala elektrika, ventilatori..verujem da zadnje plocice nisu menjali

Poz
[ tdusko @ 28.06.2010. 18:40 ] @
Evo mom drugaru otkazala vodena pumpa na novom aurisu na 42 000 Km i verujem da nije bila plasticna. U novoj SAT reviji tekst o taksisti i hondi akord koja je presla 110 000 Km za 3 godine. Covek menjao 5 puta zadnje i 4 puta prednje plocice. Ukupni ceh 1000 Eur za plocice. Prednje 10000 komplet, zadnje 7000, a radni sat u servisu 2500 dinara. Neko ima plasticnu vodenu pumpu, a neko ima gvozdenu i gle cuda, obe se kvare!
[ Zarko Silic @ 28.06.2010. 18:53 ] @
Citat:
bakara: To ovde pokusavas da nam objasnis kako su jeftiniji delovi za golfa nego za neku tamo mazdu?



Ne,
samo ono koliko kosta jedan ili drugi retrovizor u ovlascenim servisima. Nema potrebe bilo sta da se dokazuje. Jednostavno se pozove telefonom i proveri. Nikakva mudrost.

I to je ono sto sam napisao.


Citat:
bakara: Nemoj mi zameriti, ali ovde ispadosmo blesavi svi koji ne vozimo nemacko vozilo (i ako je za 18god meni ovo prvo ne-nemacko vozilo).


To si ti rekao, a ne ja.


@Vladd

Ajde odgovori na jedno pitanje:

Kazes da tvoja cerka vozi (ili je vozila) VW Bubu.

Po kojoj logici ti ovde nas sve pokusavas da ubedis da VW ne valja ako to nisi uspeo sa rodjenom cerkom?



Eto, samo to!



Citat:
Rikman: @zarsilic
Sta bi mi ti konkretno preporucio koji auto??? Dakle relativno konforan i sto jeftiniji a eksploataciju???


Zavisi koliko novaca mislis maximalno da izdojis i koji su ti prioriteti?


Pre bilo kakve odluke o kupovini vozila treba dobro razmisliti: kakve su zelje, kakve su mogucnosti, kakve su konsekvence ukoliko krene kako ne treba i jos po nesto.


Inženjera strojarstva Velibora Trbojevića nije bas posluzila sreca:

http://www.index.hr/vijesti/cl...bu-s-vjetrenjacama/485693.aspx



Takav isti kvar postoji i kod TDI Passata ali se resava za 2 sata i kosta 500 eura.

Da ne trazite:
1 euro je oko 7 kuna



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 28.06.2010. u 20:51 GMT+1]
[ Rikman @ 28.06.2010. 20:42 ] @
Citat:
zarsilic: Zavisi koliko novaca mislis maximalno da izdojis i koji su ti prioriteti?


Pre bilo kakve odluke o kupovini vozila treba dobro razmisliti: kakve su zelje, kakve su mogucnosti, kakve su konsekvence ukoliko krene kako ne treba i jos po nesto.




[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 28.06.2010. u 20:51 GMT+1]



Kako mi vozilo treba mislim da sam vec dosta o tome napisao, znaju vec i vrapci...
Dakle da rezimiramo jos jednom:
- benzinski motor do 1.4 sa pogonom na TNG;
- sto manja potrosnja TNG;
- dovoljno mesta za 3-4 osobe, (po mocustvu sa 4 vrata);
- po mogucstvu izdrzljive trapove za nase lepe puteve;
- pouzdanost;
- dostupnost delova i majstora-
- akcenat trba baciti na ekonomicnost zbog velike kilometraze i koliki-toliki konfor...
Budzet 3500e.
Preporuka???
[ bakara @ 28.06.2010. 20:58 ] @
Citat:
tdusko: U novoj SAT reviji tekst o taksisti i hondi akord koja je presla 110 000 Km za 3 godine. Covek menjao 5 puta zadnje i 4 puta prednje plocice. Ukupni ceh 1000 Eur za plocice. Prednje 10000 komplet, zadnje 7000, a radni sat u servisu 2500 dinara.

Taj taksista je mogao te plocice da kupi i za 2000 dinara, ali ima on svoju racunicu kad je kupio novu hondu i presao toliko za 3 godine
[ bakara @ 28.06.2010. 21:09 ] @
Citat:
zarsilic:Ne,
samo ono koliko kosta jedan ili drugi retrovizor u ovlascenim servisima. Nema potrebe bilo sta da se dokazuje. Jednostavno se pozove telefonom i proveri. Nikakva mudrost.

I to je ono sto sam napisao.

Ja sam napisao posto neki deo realno mozes da kupis nov...ja znam da one iste plocice koje sam gore pomenuo da kostaju 1200 din u ovl. servisu kostaju 8000, filetr za gorivo koji kosta 700 kod njih kosta 4000 itd...i sta treba da zakljucimo iz ovoga?

I te gore pomenute cene ne vaze samo za mazdu, vec su slicne i za neku tojotu, hyundaia itd...

Citat:
zarsilic:Citat:bakara: Nemoj mi zameriti, ali ovde ispadosmo blesavi svi koji ne vozimo nemacko vozilo (i ako je za 18god meni ovo prvo ne-nemacko vozilo).


To si ti rekao, a ne ja. 


I posle toga das link do texta gde coveku za zamenu turbine za toyotu traze 3000e, uz komentar da se takav kvar resava na passatu za 500e...to valjda znaci da je nova turbina za passata starog 3 godine 500e?

Pa bas toliko blesavi nismo...
[ vladd @ 28.06.2010. 23:16 ] @
Citat:
zarsilic: Po kojoj logici ti ovde nas sve pokusavas da ubedis da VW ne valja ako to nisi uspeo sa rodjenom cerkom?


Kao prvo, JA sam uzeo tu bubu, kao poklon sa ...nije vazno, za sta, ali kao bivsi vlasnik i obozavalac VW bube, bilo je gotovo normalno...

Ali, servise, placam JA, 80% kvarova resavam JA, ali... NE MOGU da kupim gomilu delica...npr svetla na vratima jer nisu "roba koja ide", a raspala su se za 4 godine, prekidaci za podizac stakla, bravu gepeka... JA sam skinuo potrosnju(a ne servis, poprilicno nezainteresovan za moje vapaje) na 7,3 litre, sredjivanjem vakuuma, zamenom selni, dodavanjem vakuumske masti, zaptivanjem spojeva za SAI, ciscenjem dizni, konektora, proverom pritisaka.....

NE MOGU se kupiti za VW bubu delovi, ne mogu se ni naruciti...pa? Da idem do Sapca da proverim da li su maheri nesto negde klepili...?


Dok sam vozio staru bubu, jedva sam uradio komplet generalku, mada sam klipove, zamajac, i neke delice dobijao iz cele evrope, nije bilo..ali bejahu sankcije..pa ne racunam..

Sada, za vozilo koje se pravi 12 godina, koje ima postroj G4, i dalje imam problema sa pojedincima koji "nemaju deo za bubu"..ali kada trazim za golfa 4 onda imaju..iako je motor, vecina trapa, lezajevi...

Nazalost, imam u kuci i Mitsubishija..kome ne pucaju plastike, ne otpadaju prekidaci, ne trule creva, ne crkavaju senzori temperature...a napunio je 20 leta...


I sada ce NEKO da me ubedi kako je servisna mreza ODLICNA za VW..mislim da je SAMO za golfa 2..ostalo je glavobolja..ili da su VW vozila ogledalo starih VW..malo morgen, traju malo duze nego Yugo, kvarovi su jezivo skupi, majstori(u vecini) pojma nemaju..i uvek proizvode maksimalni zahvat na vozilu...za blinkanje crvenog svetla(manjak rashladne tecnosti), trazili su da rade zamenu dihtunga glave(inace, po netu, uobicajen kvar..za takav brend, malo neozbiljno)...da ne pricam koje su cene za "programiranje" kljuca...kod "majstora", ili ovlascenih servisa..a posao od 20 sekundi....naravno, iskustvo podeljeno na forumu sa korisnicima...

To su nekakvi argumenti. Ostale ne zelim da nabrajam, ali zasigurno nisam baksuz, kome se "zalomio primerak", cisto zbog jos nekih vozila u okruzenju, polo, G3-4, passat..koji su imali svoje avanture...iako novi, kupljeni ovde, oni uvezeni su prica plus..

I koji je sada razlog da negujem nirvanu zadovoljstva, kvaliteta, robe i usluga, kada je situacija takva kakva je. Da preporucim ljudima, kao tehnicko lice, koje nekada nesto pitaju, da postanu narko dileri, lakse ce pokriti troskove? Ili neke slicne lake i velike pare..


Ne tvrdim da drugi nude vise, i bolje, samo tvrdim da je VW brend, i to kosta, kvalitet ne prati cenu, bajke su svuda okolo nas...ne postoje ekstra dobre stvari, i ne postoji nista za male pare...


[Ovu poruku je menjao vladd dana 29.06.2010. u 00:27 GMT+1]
[ Zarko Silic @ 29.06.2010. 00:41 ] @
Citat:
vladd: Kao prvo, JA sam uzeo tu bubu,



Tim gore

Tacno je to da je posle VW1602, nova Buba najgore VAGovo vozilo ikada napravljeno. Uostalom prave ga Ameri pa nije ni cudo, ali brate ti si baksuz na kvadrat ako ti se sve to izdesavalo.


Citat:
bakara


I posle toga das link do texta gde coveku za zamenu turbine za toyotu traze 3000e, uz komentar da se takav kvar resava na passatu za 500e...to valjda znaci da je nova turbina za passata starog 3 godine 500e?

Pa bas toliko blesavi nismo...


Mislim da sam poslednju zamenu turbine na 19 TDI 2004. g (naravno novom i originalnom) poslednji put platio 450 EURa .

Sutra cu proveriti tacno koliko je kod nas pa ces dobiti i cenu i telefon.

Ne volim da pricam napamet. Isto kao sto sam proverio i za onaj imaginarni originalni retrovizor od 3500 din.

A za uzvrat bih te zamolio da napises o kom delu je rec i u kom servisu je ovakva cena, odnosno u kojoj prodavnici je za toliko manja

Citat:
Ja sam napisao posto neki deo realno mozes da kupis nov...ja znam da one iste plocice koje sam gore pomenuo da kostaju 1200 din u ovl. servisu kostaju 8000,...



P.S.

Ali i pre nego saznam cenu kod nas evo par linkova:

http://cgi.ebay.de/Turbolader-...C3%B6r&hash=item35aa3ff2ef

http://cgi.ebay.de/TURBOLADER-...C3%B6r&hash=item45f39b2e86

http://cgi.ebay.de/Turbolader-...C3%B6r&hash=item230836dfc9



A za one abicioznije postoji i ovako nesto:

http://cgi.ebay.de/Garrett-GT2...C3%B6r&hash=item255b7b4326



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 29.06.2010. u 02:18 GMT+1]
[ vladd @ 29.06.2010. 09:58 ] @
Ja sam uzimao i G4 i G5 i Pola...tim JOS gore

Mislim da je dobro sto se situacija menja(istina sporo) na trzistu, i nekako je ujednacena situacija za delove, za neke marke je problem jedne vrste, za neke marke druge, prodavci za VW su "nepismeni" i bahati(recimo), dok se za "japance" trude i bore da ocuvaju kupca.

Ali to i dalje nije onako kako bi trebalo da bude, dostupnost porudzbina preko neta, dostupnost ebaja, mogucnost narucivanja delova sa bilo kog kraja planete..valjda ce biti...jednoga dana..naalost, i nasi aktivisti koji se bave auto biznisom, slabo su pismeni za aftermarket robu..tek poneki K&N filter se probije, i poneki auspuh


Moze se izvesti samo zakljucak, da "servisna mreza" i "rezervni delovi" ili "nabavka delova u svakoj trafici" prestaju da budu argumentacija oko izbora marke vozila...

U sustini sve se moze nabaviti, sa manje ili vise muke, i ni jednom vlasniku odredjene marke vozila nije zagarantovan ni konfor ni pakao odrzavanja..


P.S. Najgore VAG-ovo vozilo je svakako Golf 3, mada je to nebitno, problem je sto im svaka sledeca generacija degradira, ubi ih stednja
[ Rikman @ 29.06.2010. 17:36 ] @
Ljudi odoste u OFF TOPIC,
hajde bolje iskoristite svo to vase znanje pa preporucite nesto???
Sta uzeti za 3500e????
[ vladd @ 29.06.2010. 19:21 ] @
Jeste i nije, off, ipak je sustina "mad zone"..

Samo rasplinuto konstatujemo da ne treba ni hvaliti ni kuditi, ni uzimati kao parametar odluke, servisnu mrezu, ili nabavku delova..Ovlascene servise, na zapadu, poodavno zovu "stealers" umesto "dealers":), zbog astronomskih cena...
Situacija, kod nas, se menja iz meseca u mesec, na bolje...

Uzgred, zbog konfora, kilometraze, i izdrzljivosti, pouzdanosti, realno prvi je Colt...ali to ne znaci da se nece zalomiti primerak...pri nabavci..
Drugi argument je sto nije popularan, pa je i cena manje popularno podignuta, zarad brze zarade.
Trece, ako je i nabavka delova(specificnih, onih za redovan servis je ok) ponekad napornija, to nije dovoljan razlog - zbog ostalih pluseva..

Uostalom, za nijansu manje se i kvare od navedenih. O nekim delovima neces trebati ni da brines...tipa pumpa za vodu, ili benzin...npr..
[ Zarko Silic @ 30.06.2010. 01:52 ] @
Citat:
Rikman: Ljudi odoste u OFF TOPIC,
hajde bolje iskoristite svo to vase znanje pa preporucite nesto???
Sta uzeti za 3500e????


Pretpostavljao sam da si limit malo pomerio ka gore.

Vrlo je nezahvalno davati bilo kakvu preporuku za kupovinu polovnjaka pa zbog toga to vrlo retko i cinim. Pogotovo je nezahvalno ako je limitirajuci iznos ovako mali. Generalni stav o tome koji je bolji odabir skoro da ne postoji jer u mnogome zavisi od slucaja do slucaja, ili od primerka do primerka samog vozila.
Zbog toga se i razvila ova diskusija oko servisiranja jer je veoma velika verovatnoca da se kupovinom ovakvog polovnjaka pocinje razvijati drugarstvo sa majstorima.

Licno mislim da se za spomenuti iznos moze kupiti samo Seicento u dobrom stanju koje obezbedjuje bezbriznije koriscenje i manje drugovanje sa serviserima.


Ostao sam duzan Bakari za obecani odgovor.

Posetio sam 4 servisa u mom mestu koji se bave popravkom i odrzavanjem iskljucivo VAGovih vozila: 3 neovlascena ali relativno velika i i jedan ovlascen (zna se o kome je rec jer ga ima na NETu)

Prvo da kazem da price koje Vladd prica ovde u mom kraju ne vaze. Svi serviseri VAGovih vozila perfektno poznaju materiju do gotovo ingenjerskog nivoa i svi odlicno znaju koliko sta kosta. Zbog pravila foruma (mada postoji tema gde se o ovome moze otvono pisati bez ustrucavanja kao sto je recimo ovaj deo foruma http://www.elitesecurity.org/f269) ja cu ipak za
ova 3 servisa koristiti sifrovana imena, ali ako me neko kontaktira na PP, sa zadovoljstvom cu mu poslati kontakt televon svih ovih spretnih i sposobnih momaka.

1 Sedvis "D"
Turbina za Passat TDI do 2005. g kosta 550 eura
Turbina za Passat TDI do 2009. g kosda 650 eura
sa ugradnjom
Vreme rada 4 sata

2. Servis "N"
Turbina za TDI do 2005. Passat, Golf 4,... kosta 350 Eura + 50 E ruke
Turbina za TDI od 2005 Golf 5, Passat 1,9 TDI kosta 450 Eura +50 ruke
Turbina za TDI 20 140, 170 PS od 2005. kosta od 550 do 600 + 50 Eura ruke

Ovaj servis ujedno ima na lageru 30 komada turbina za sve tipove novijih VAGova (1.9, 20, 2.7, 3.0)

Vreme zamene je 2 do 3 sata.

3. Servis "L"
Ima sve turbine na stanju i kostaju od 350 za godiste do 2005 do 600 za ove poslednje (2009)
Vreme zamene je 2 sata.

U sva 3 servisa garancija na ugradjenu turbinu iznosi 2 godine


4. U ovlascenom VW servisu u Temerinu turbina kosta 92.000 dinara. Takodje garancija 2 godine. Ova cena je i za starije i za novije tipove (znaci od 2000 do 2009).


Medjutim, za razliku od one problematicne Tojote u onog nesrecnog inzenjera strojarstva, vlasnika, sa postavljenog linka, da je kojim slucajem umesto Avensisa kupio Passata, isti onaj kvar koji je napao Toyotinu turbinu kod VAGa bi mogao biti resen i bez zamene novom tako da cena u tom slucaju ne bi prelazila 250 eura. To je 14 puta manje nego sto je on placa.
Tek toliko da se zna.

Nije na odmet imati ove cinjenice prilikom odlucivanja o kupovini polovnog, ili novog vozila, svejedno.






[ bakara @ 30.06.2010. 09:38 ] @
Citat:
zarsilic: Ne volim da pricam napamet. Isto kao sto sam proverio i za onaj imaginarni originalni retrovizor od 3500 din.

A za uzvrat bih te zamolio da napises o kom delu je rec i u kom servisu je ovakva cena, odnosno u kojoj prodavnici je za toliko manja

Nije imaginarni, to je manuelni (ne elektricni) za mazdu kao moja, ne za mazdu 3 i cena nije iz servisa nego iz prodavnica, ja sam retrovizor kupio i nemam potrebe da se dokazujem na forumu.

Citat:
zarsilic: P.S.

Ali i pre nego saznam cenu kod nas evo par linkova:

http://cgi.ebay.de/Turbolader-...iewItem&pt=Autoteile_Zubehör&hash=item35aa3ff2ef

http://cgi.ebay.de/TURBOLADER-...iewItem&pt=Autoteile_Zubehör&hash=item45f39b2e86

http://cgi.ebay.de/Turbolader-...iewItem&pt=Autoteile_Zubehör&hash=item230836dfc9



Na istim linkovima mozes proveriti i koliko kosta turbo punjac za avensis, koga mrzi da kuca...isto ko i za passat.

Citat:
zarsilic:4. U ovlascenom VW servisu u Temerinu turbina kosta 92.000 dinara. Takodje garancija 2 godine. Ova cena je i za starije i za novije tipove (znaci od 2000 do 2009).


Medjutim, za razliku od one problematicne Tojote u onog nesrecnog inzenjera strojarstva, vlasnika, sa postavljenog linka, da je kojim slucajem umesto Avensisa kupio Passata, isti onaj kvar koji je napao Toyotinu turbinu kod VAGa bi mogao biti resen i bez zamene novom tako da cena u tom slucaju ne bi prelazila 250 eura. To je 14 puta manje nego sto je on placa.
Tek toliko da se zna.

Covek je svoju toyotu oterao u toyotu hrvatska, to mu otprilike dodje kao da tog passata oteras u porshe beograd, a ti navodis cene iz temerina od ovlascenih servisera.
[ vladd @ 30.06.2010. 09:58 ] @
Koje cinjenice?

Da su nezavisni servisi jeftiniji od ..da kazem "glavnog" servisa... pa to je na celoj planeti slucaj, da je drugacije kod nas, smatrao bih da smo u ludnici.

Dalje, kada smo vec kod dizela, doticna turbina crkava jednom u 10 godina...porodicnim koriscenjem vozila(ne mislim taxi, ili neka stalnozavolanom sluzba..)..tako da je predmet lepote i cene i strucnosti mozda nedodirljiv nekom vlasniku..

Cinjenica jos, pricamo o ceni zamene turbine, dizel motora, a u temi su benzinci i LPG...mozda bi bilje bilo da pricamo o kvalitetu majstora za LPG, ima jedan dobar(ekstra) u NS, i jedan u BG-u, ima ih jos na desetine, ali nekako zele da ustede ..previse..

Trece, ako neko ima odvojenih 3500 za vozilo, onda je to 3500 za vozilo.

Ako poznajemo trziste, koliko poznajemo, da li preporuciti polovno vozilo marke koja se najvise zloupotrebljava iz razloga "lakse prodaje"..prosto, zar ne?

[ etjen @ 30.06.2010. 10:03 ] @
ja sam već predložio, ali ponoviću - uzmi Twinga za taj novac, nećeš pogrešiti
[ Zarko Silic @ 30.06.2010. 22:19 ] @
Citat:
bakara: Covek je svoju toyotu oterao u toyotu hrvatska, to mu otprilike dodje kao da tog passata oteras u porshe beograd, a ti navodis cene iz temerina od ovlascenih servisera.


On je oterao svog Avensisa u "Toyota Hrvatska" sto je ekvivalent sa "Porshe Srbija", a ne sa "Porshe Beograd".



Svi ovlasceni servisi, kako u Hrvatskoj tako i u Srbiji imaju isti, ravnopravni, status i potpuno je svejedno za koji ce se musterija odluciti.

I u Poreseu Beograd je ovakva intervenice nad vozilom u istoj klasi 2 do 3 puta jeftinija od ove Toyotine.


Osim toga, kao sto je receno, pstoji niz privatnih manjih servisa koji imaju povoljniju cenu, sto je apsolutno jasno i ne treba posebno objasnjavati; medjutim, za razliku od recimo VAGa (mada ponovo napominjem da ga nisam ja upetljao u pricu) koji ovu intervenciju (sa ovim simtomima na turbini), recimo ja mogu obaviti u svom mestu i to da biram kod koga cu i to za maximalno 3 sata obaviti, za razliku od Toyote ciji servis nemam ni u precniku od 50 Km.

Kada je u pitanju Mazda, situacija je jos gora.

Zbog toga je vazno pre kupovine, pogotovo kupovine za tako mali iznos dobro razmisliti i po mogucnosti olaksati sebi zivot. Nije pametno kupiti nesto sto se ne moze normalno odrzavati ako pri takvoj kupovini postoji velika verovatnoca da ce servisi biti potrebni.

I pre, ali i sad savetujem svakoga ko namerava kupiti polovnjaka "na izdisaju" da kupi ono vozilo koje servisira osoba u kuju on (kupac) ima najvise poverenja.

[ vladd @ 01.07.2010. 00:12 ] @
Pa upravo je o tome rec. Sta coveka briga za povoljnost remonta turbine, kada kupuje vozilo bez turbine.

A ostali asortiman je taman kao i za VAG, nesto bolje a nesto losije, malo su drugaciji kvarovi i malo drugacije cene delova koji duze ili krace traju.

Kada se sve usrednji, situacija je podjednako ..da ne budem pesimista, dobra(znacajno bolja nego pre 5 godina)..da li je casa poluprazna ili polupuna, videce sam.

Jednostavno, velika je zabluda da je sa VAG-om blistava situacija, a sa, npr istocnim ekvivalentima(mazda, toyota mitsubishi..) dramaticno lose.

Poenta je, da ako postoji ovlasceni diler za konkretno vozilo, situacija odrzavanja se moze smatrati podnosljivom...

Kada nam stigne ebaj, aftermarket trgovine, veliki lanci autoprodavnica, soping molovi auto industrije, tada ce (tek) biti sjajno..

Poz
[ bakara @ 01.07.2010. 09:39 ] @
Citat:
zarsilic: On je oterao svog Avensisa u "Toyota Hrvatska" sto je ekvivalent sa "Porshe Srbija", a ne sa "Porshe Beograd".


U pravu si, hvala na ispravci

Citat:
zarsilic
Osim toga, kao sto je receno, pstoji niz privatnih manjih servisa koji imaju povoljniju cenu, sto je apsolutno jasno i ne treba posebno objasnjavati; medjutim, za razliku od recimo VAGa (mada ponovo napominjem da ga nisam ja upetljao u pricu) koji ovu intervenciju (sa ovim simtomima na turbini), recimo ja mogu obaviti u svom mestu i to da biram kod koga cu i to za maximalno 3 sata obaviti, za razliku od Toyote ciji servis nemam ni u precniku od 50 Km.

Kada je u pitanju Mazda, situacija je jos gora.

Stvar je u tome sto ti to promatras lokalno, u odnosu na tebe, i ne bi trebalo da generalizujes to kao nekakvo apsolutno pravilo.

Niko ovde ne spori kvalitet VW vozila, ono sto meni smeta je sto vlada misljenje da su japanski automobili nesto komplikovani, prepuni elektronike, nemoguci za nabavku delova sto jednostavno ne odgovara istini.

Realno postoji malo "ovlascenih" servisa ali postoji dovoljan broj onih drugih koji mogu odrzavati vas auto, tako da situacija nikako nije crno - bela vec je prilicno ujednacena naspram broja vozila, jer bi nerealno bilo ocekivati da ima servisa i prodavnica za ono za sta nema korisnika usluga.

Citat:
vladd:

Kada nam stigne ebaj, aftermarket trgovine, veliki lanci autoprodavnica, soping molovi auto industrije, tada ce (tek) biti sjajno..

Pa realno i sada se moze (na ovak ili onaj nacin) poruciti neki deo, slazem se da situacija moze biti samo jos bolja.


Zahvaljujem @Zaretu na gornjim linkovima, jer nisam ni znao (nije me ni zanimalo) da turbine kostaju oko 500e.


[ vladd @ 01.07.2010. 10:19 ] @
To su one jeftine, tzv obicne, tipa OEM. Ako pozelis Garrett, onda moras da izbrojis 3-5 puta vise para..ako zelis neki "stage 3" turbo kit, to je 3-4000 evra

Sto bas nije lako za "poruciti", ili otici 1000km i doneti, ili recimo carbon hood..lakse je kupiti u radnji u komsiluku

Poz
[ Zarko Silic @ 01.07.2010. 13:14 ] @
Citat:
vladd: To su one jeftine, tzv obicne, tipa OEM:). Ako pozelis Garrett, onda moras da izbrojis 3-5 puta vise para..ako zelis neki "stage 3" turbo kit, to je 3-4000 evra:)

Sto bas nije lako za "poruciti", ili otici 1000km i doneti, ili recimo carbon hood..lakse je kupiti u radnji u komsiluku:)

Poz


Ne, to su uglavnom Garret turbine.

Citat:
Turbolader original GARRETT GT1749V für VAG-Fahrzeuge 1,9 / 2,0 TDI


http://cgi.ebay.de/Turbolader-...C3%B6r&hash=item35aa3ff2ef


OEM je jos daleko od proizvodnje turbina.
[ vladd @ 01.07.2010. 13:51 ] @
To je zamenska turbina garret, takozvani upgrade, bice da se u standardna vozila radje ugradjuju kineski ekvivalenti

http://www.turbobygarrett.com/...products/turbo_kits/VW_19.html

http://www.dtuneracing.com/tuning_parts/turbo_charger.html

Lepo je sto je samo turbina 500 evra, ali treba malo dorada za 175 ks...

Uzgred, daleko je ebaj, daleko je turbina, daleko je eu, pricamo o malom benzincu za godisnju prosecnu platu, ako moze sa plinom, da radi, sluzi i da valja..

Poz
[ Rikman @ 10.07.2010. 19:11 ] @
Ljudi sta mislite o Mitsubishi Lancer-u 1.3 96.god. sa plinom???
[ vladd @ 11.07.2010. 01:28 ] @
"Lancer"?

Koja je to generacija, sesta ili sedma? Odakle je uvezen?. Treba malo vise podataka, u svakom slucaju to ne bi smelo da je skuplje od 2200 evra...

Poz
[ Rikman @ 11.07.2010. 09:59 ] @
Citat:
vladd: "Lancer"?

Koja je to generacija, sesta ili sedma? Odakle je uvezen?. Treba malo vise podataka, u svakom slucaju to ne bi smelo da je skuplje od 2200 evra...

Poz



Evo linka:
http://www.polovniautomobili.com/oglas482609/mitsubishi_lancer/

Razgovarao sam sa vlasnikom, kaze da je dobar, i bez trenutnih ulaganja, registrovan godinu dana, plin sa atestom... Jedino kaze da trosi oko pola litre ulja na 100 km. Mozda su gumice ventila...
Kaze da na otvorenom trosi oko 7 litara plina, sto mi odgovara jer je ipak dosta komotan auto...
Kaze da ga nece dati ispod 2900e, sto mislim da je malo skupo za to godiste...
Sta mislite???
[ vladd @ 11.07.2010. 22:25 ] @
Rekao sam ti cenu, i to je to, mozda jos manje.

Da li je greska potrosnja pola litre ulja na 100 ili na 1000 km, ako je 100, to je vrlo ozbiljno..mora se odmah reaagovati.

Auto je sa slabim(preslabim) motorom, plin je beneficija, ali kuka je mana. Nema klimu, tj vrlo je skroman model.

Lepo izgleda i udoban je , ali su u pitanju 14 godina i 190kkm..slede ozbiljne zamene delova trapa, mozda menjac...

Poz
[ Rikman @ 11.07.2010. 22:42 ] @
Citat:
vladd: Rekao sam ti cenu, i to je to, mozda jos manje.

Da li je greska potrosnja pola litre ulja na 100 ili na 1000 km, ako je 100, to je vrlo ozbiljno..mora se odmah reaagovati.

Auto je sa slabim(preslabim) motorom, plin je beneficija, ali kuka je mana. Nema klimu, tj vrlo je skroman model.

Lepo izgleda i udoban je , ali su u pitanju 14 godina i 190kkm..slede ozbiljne zamene delova trapa, mozda menjac...

Poz


Izvini greska je u vezi potrosnje ulja, kaze pola litre od zamene do zamene, verovatno na 5000 ili 10000 kilometara...

Evo jos jednog intresantnog auta:
http://www.polovniautomobili.com/oglas523822/mazda_323_f/
Registrovan godinu dana, kaze orginalna kilometraza, motor ne trosi ulje, odlican, bez ulaganja... naravno ovo sve po recima vlasnika... Cena oko 2900e
Sta vi mislite sta od ta dva uzeti??? Sta je izdrzljivije za veliku kilometrazu i pouzdanije i jeftinije za odrzavanje kao i dostupnost delova???
Please HELP!!!