[ parmin @ 19.06.2010. 16:07 ] @
| Počeo je auto da mi troši malo više goriva. Ranije je trošio oko 9.5l što je bilo i ranije mnogo, a sada u gužvi ide i do 12l. U pitanju je Pežo 406 hdi 2.0 od 110 konja. Curi mi interkuler i na crevu koje vodi od turbine do interkulera vidim da ima ulja. Čak i nekoliko kapi noću padne ispod kola. Primetio sam da mi auto i ne vuče onako kako je vukao ranije. Čini mi se da je potrošnja ulja malo povećana. |
[ mishkom @ 20.06.2010. 12:37 ] @
Nije turbina problem, vec creva i interkuler, prvo to sredi...
A ako je crevo samo prslo malo, izgubi se mnogo na snazi, a dobije samo na potorsnji, vecoj naravno..
[ parmin @ 25.08.2010. 19:04 ] @
Skinuo sam interkuler i oprao ga. Ali vrlo brzo je počeo ponovo da curi. Iz creva je izašlo par kapi ulja. Kada gornje crevo interkulera zapušim, ne čuje se ništa da donje crevo šušti. Pa mi se čini da su creva u redu. Dešava mi se da dodam gas i on vuče kao običan dizel i odjednom kao da poludi i cimne sa svih 110 konja. Nisam primetio neki dim da baca. Inače na leru mi je ranije trošio oko 1,7 - 1,8 litara. To je kada se spuštam niz brdo i stavim ga na ler i očitam to na kompjuteru. Sada pod istim uslovom troši 2,2-2,3 litra. Isto tako kada je gužva u saobraćaju potrošnja stiže i do 12 l. Uzgred čemu služi protokomer?
[ Stoj @ 25.08.2010. 19:38 ] @
Moj vam je savet odite u pezo servis(verano servis najbolje)sve ostalo je nagadjanje pa mozda izazovete vecu stetu.
[ parmin @ 25.08.2010. 19:48 ] @
Znam da Verano nije baš najjeftiniji. Koliko je kod njih dijagnostikovanje kvara?
[ Nocni @ 25.08.2010. 19:59 ] @
Citat: Stoj: Moj vam je savet odite u pezo servis(verano servis najbolje)sve ostalo je nagadjanje pa mozda izazovete vecu stetu.
Kad se zivi u Svajcarskoj i ima se plata od nekoliko hiljada onda se razmislja na takav nacin... turbina je 1.800 € nova... najbolje da je zamjeni ako to u veranu predloze?
Citat: parmin: ...Inače na leru mi je ranije trošio oko 1,7 - 1,8 litara. To je kada se spuštam niz brdo i stavim ga na ler i očitam to na kompjuteru. Sada pod istim uslovom troši 2,2-2,3 litra...
Ovo mjerenje potrosnje na leru na nizbrdici je meni totalno nejasno, prvi put cujem da ovo neko radi...
Moj vam je savjet da nadjete dobrog majstora koji ima dijagnostiku za pezoa i koji ce to da vam rijesi za neku razumnu cifru... e da, zacepljavanje crijeva od interkulera dok auto radi i slicne egzibicije i "ispitivanja" zaboravite odma...
[ sasa022 @ 26.08.2010. 00:22 ] @
@parmin
Od eksperimentisanja i pogadjanja nema nista - trazi proveren privatni Pezo servis koji uz dijagnostiku ima i dobrog majstora koji poznaje te motore.
[ Stoj @ 27.08.2010. 17:51 ] @
Ako nemaš novac da odeš u ovlašćen servis da uradiš dijagnostiku onda nemoj ni da voziš pežoa. Već kupi neku zastavu ili golfa dvojku.A ako ipak odes u" verano" i kada oni pronadju kvar i nedaj bože ustanove da je turbina u pitanju ,ti onda odi u TURBO servis u Užice pa je popravi za par stotine evra sa garancijom i stvar je rešena.Ovako ćeš davati nekim nabeđenim majstorima koji će nagađati šta je u pitanju pa ćeš nedaj bože možda po njihovom nagovoru zameniti neki drugi deo koji je ispravan i tako ćeš uzaludno potrošiti novac i plus njima platiti rad koji isto nije baš jeftin i na kraju opet moraš u Pežo servis.Idi tamo gde je Bog rekao jer dijagnostika je par hiljada dinara a ti nemoraš kod njih da popraviš kola ako ti bude skupo.Ja ti rekoh a ti kako hoćeš.
[ vidan kv @ 27.08.2010. 21:55 ] @
Pravilno razmišljanje.....al za Švicu.....ako si zaboravio ovo je još uvek Balkan.Elem,odlazak u ovlašteni servis u Srb ne znači i da će ti problem biti rešen ali sigurno znači da će ti bii naplaćen svaki dolazak(tj odlazak) bez obzira na učinak.Većina tvojih primedbi će biti propraćena rečima:"....ali mi smo ovlašteni servis" što ustvari podrazumeva da oni nikada ne greše a ni to veoma često nije tako.......savet vlasniku je:raspitajte se po gradu u kome živite ko je Majstor koji zna da reši problem.Ovakve stvari se ne dijagnostikuju za 20 min...........pozdrav!
[ Stoj @ 27.08.2010. 22:34 ] @
Nije baš tako.Ja svoja kola održavam i radim redovne servise kod nas i mogu vam reći da su mnogo bolji i stručniji od ovih ovde.Lično sam to počeo davno jer mi je jeftinije bilo ali vremenom sam shvatio da su bolji majstori od ovih ovde.Ovde mi je ovlašćeni servis uradio reglažu trapa i pritom mi upravljač iskrenuo.Oni ovde znaju samo da stave novi deo i gotovo a za to te oderu.dok naši imaju drugi pristup.To je moje viđenje možda neko ima drugačija iskustva.
[ parmin @ 30.08.2010. 19:03 ] @
Ako nemaš novac da odeš u ovlašćen servis da uradiš dijagnostiku onda nemoj ni da voziš pežoa. Već kupi neku zastavu ili golfa dvojku.
Slažem se sa tobom u vezi ovoga. Najradije ne bih vozio nikakav auto. Video bih da mi posao bude blizu kuće .......
Ali ja sam taksista, a oni kažu, ako hoćeš da radiš, kupi auto, a ne golfa dvojku ili keca.
Ali nije to bitno. Pokušaću prvo u Veranu da dijagnostikujem kvar, a mislim da ću ipak ići u Užice. Kaže mi čovek koji radi u servisu na Ceraku, da tamo skidaju turbinu za 20 ojra, a ovde u Beogradu su mi tražili 100 komada. I u Užicu imaju probni sto. Samo je problem, a šta ako nije turbina, a oni skinu sve to i opet nanovo. Ali nije bitno. Kad stignem do Užica, produžiću posle i do Zlatibora na par dana. O istom trošku.
[ Stoj @ 30.08.2010. 20:54 ] @
Ipak odi prvo u pezo servis,da nebi davao u Uzicu bespotrebno novac za proveru turbine . Mozda nije ona u pitanju.
[ BokasaTzar @ 17.09.2010. 22:34 ] @
Nemoj u Verano - ali to znaš i sam .....
Svakako privatnik sa dijagnostikom
Turbina se podmazuje isparavanjem ulja iz motora, pa ako nemaš neki zavijajući zvuk iz turbine kad se motor gasi, (a ne troši ulje), podmazivanje turbine je dobro.
Mislim da ne može crevo biti bez ulja baš ni malo. Nije loša ideja ovo za Užice, ako ništa drugo, otkačićeš turbinu sa spiska.
Treba da je zadihtovano sve da imaš pravilan pritisak - inače se gubi snaga drastično, a to vuče potrošnju.
[ voja1981 @ 27.05.2011. 21:03 ] @
nije za ovaj deo ali da pitam
vozim 406icu 2.0 hdi i vec poslednjih nekoliko meseci imam problem
nemogu da prebacim 3000 obrtaja ni na leru,na displeju mi se pojavilo obavestenje ANTIPOLUTTION FAULT i AUTOMATIC GEAR FAULT,kada desnim tockom uletim kroz neku baru odmah mi se auto nekako zagusi i nema sanse da predjem ni 20 na sat a iz auspuha krece crn dim i osecase miris nafte kad pokusavam da mu dam gas(na leru normalno)malo sacekam da se j.... li ga sta desi i onda on da kazem radi normalno,pre neki dan mi se pojavi nov simptom radi mi 5-6 sekundi u mestu i ugasi se sam od sebe,ja se iznerviram i nisam ga palio 15 dana,upalim ga pre neki dan on radi normalno,kod nazovi majstora odem on mi izbrisu greske ali to se posle 3-4 dana opet pojavi
jel ima neko neki predlog ili savet
p.s.
kad iskljucim kontakt i izvucem kljuc motor radi jos 2-3 sekunde
[ milovanmaric @ 27.05.2011. 21:38 ] @
Citat: voja1981: ,kod nazovi majstora odem on mi izbrisu greske ali to se posle 3-4 dana opet pojavi
jel ima neko neki predlog ili savet
p.s.
kad iskljucim kontakt i izvucem kljuc motor radi jos 2-3 sekunde
pa moj predlog je da odes kod majstora koji zna i da te resi problem, a ne samo da ga obrise. Dijagnostika je tu samo da ti pomogne da se kvar locira. Samo brisanje greske nece i popraviti kvar, treba i rukavi da se zasucu i da se promeni/proveri deo koji ti dijagnostika kaze da pravi probleme.
Tek onda kad se provere elementi na koje ti ukazuje dijagnostika, i otklone uoceni kvarovi, a tebi ostanu problemi isti/slicni ili neki novi a dijagnostika ti nista ne kaze, e onda da probamo da ti pomazemo ili nagadjamo sta moze bit.
[ Milojkovic @ 27.05.2011. 23:05 ] @
Kupi auto bez turbine i interkulera.
[ zubabgd @ 13.11.2012. 17:40 ] @
imas na bos pumpi za visoki pritisak jednu malu iglicu i tu se natalozilo piljevine neko samo da ti skine to i odlomi vrh na tome gde ima malo sito i neka vrati i sve ce biti ok
[ Nemanja @ 13.11.2012. 18:06 ] @
Voistinu Voskrese !:)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|