[ toxic06 @ 20.06.2010. 03:12 ] @
da li neko moze da mi prenese neko iskustvo(da li se kvari,ostavlja li na putu,pouzdanost,koliko je odrzavanje,servvis blabla bla)
i koja jos varijanta osim 1.2 tdi 3l troshi malo
posto sam cuo da ova ne prelazi 4 4,5 po gradu(kao jedini auto koji troshi ko motor)

postoji li jos neki auto koji trosi toliko?
unapred hvala
[ tdusko @ 20.06.2010. 09:59 ] @
Ima jos autica koji trose malo ali da li trose bas toliko malo u gradu ne znam, nijanse su u pitanju. Panda 1.3 trosi jako malo ali tesko ispod 5 u gradu mada nisam bas 100% siguran da i ovaj lupo trosi ispod 5 u Beogradu. Od malo vecih, tu je corsa sa 1.7 isuzu motorom isto jako malo trosi.
[ toxic06 @ 20.06.2010. 23:34 ] @
@tdusko
hvala pogledacu malo i pandu

da li neko ima jos neki predlog
hvala
[ dex456 @ 21.06.2010. 19:08 ] @
1.3 multijet u puntu,corsi astri.......

http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine
JTD engine
1.3

A small 1.3 L (1248 cc) version (called the SDE, Small Diesel Engine) is produced in Bielsko-Biała, Poland. The Multijet 75 PS version was chosen in 2005 as the International Engine of the Year in the 1-litre to 1.4-litre category.
There are four versions of this engine: a 70 PS (51 kW; 69 hp), a 75 PS (55 kW; 74 hp) (used in the Fiat Punto, Panda, Palio / Albea, Fiat Idea, Opel Corsa / Combo, Opel Meriva and Suzuki Swift), a variable inlet geometry 90 PS (66 kW; 89 hp) (used in the new Fiat Grande Punto, Fiat Linea, Opel Corsa, Opel Astra and Alfa Romeo MiTo), and a 105 PS (77 kW; 104 hp) is available to Lancia Ypsilon. At the time of the launch this was the smallest four-cylinder diesel engine available and has a fuel consumption of 3.3 L/100 km (86 mpg-imp; 71 mpg-US) in some applications. The engine is able to meet Euro IV pollution standards without the use of a diesel particulate filter.
In January 2008 Tata Motors introduced new Indica Vista model, which features new QuadraJet branded version of this engine.[1] The second generation Ford Ka uses 1.3 Multijet named as Duratorq TDCi .
During 2009 Fiat launched a new generation badged Multijet 2, with a new injection management system (up to 8 injections per cycle, instead of 5) and able to meet Euro V pollution standards. It is available in two versions: 75 PS (55 kW; 74 hp) and 95 PS (70 kW; 94 hp).
Applications:
Alfa Romeo MiTo
Fiat Albea
Fiat 500
Fiat Doblò
Fiat Grande Punto
Fiat Idea
Fiat Linea
Fiat Panda
Fiat Punto
Fiat Palio
Fiat Fiorino
Fiat Qubo
Ford Ka (2008- )
Lancia Musa
Lancia Ypsilon
Opel Agila
Opel Astra
Opel Corsa
Opel Meriva
Opel Tigra TwinTop
Suzuki Ignis
Suzuki Splash/Maruti Suzuki Ritz
Suzuki Swift/Maruti Swift/Maruti Swift Dzire
Suzuki Wagon R
TATA Indica Vista
TATA Indigo Manza
[ toxic06 @ 30.06.2010. 17:32 ] @
posto sam odustao od lupa prica se da nije bas bas dobar auto poceo sam da gledam kola do 3500e sa ugradjenim plinom
sad tu ima raznih automobila
pa me interesuje vashe mishljenje
ima alfa 156 2000to god za te pare sa plinom
ista ta samo samo sto je dizel 1998
ima bmw 318i gas 1996 3000e
bmw 316 gas 1995
ili neki pezo 206 plin 2001 1.6 3000e
ili neki pezo 106 pllin 1998
Renault Megane 1 2.0 B+PLIN 2002 3500e
ili smart fortwo 2003 ili 2001 bezin
ima i shkoda fabija
naravno i punto 2
pa bi mi bilo od pomoci da mi neko predlozi ekonomican auto tj po potroshnji ali i po ulaganju u njega
i da li se generalno kola na plin brze kvare ili ne



[Ovu poruku je menjao toxic06 dana 30.06.2010. u 21:15 GMT+1]
[ komosarz @ 30.06.2010. 22:34 ] @
1.Veliki benzinci nisu ekonomicni pa ni na plin+odrzavanje+veca registracija...
2.Odluci hoces li mali ili veliki auto
3.za te pare mozes da kupis punta ili corsu sa 1,3mjt(doduse vanove sa sjedistima)
[ Markoxxx @ 30.06.2010. 22:38 ] @
generalno, vazi pravilo da su automobili sa ugradjenim TNG vise eksploatisani od onih koji nemaju, znaci pametnijie je uzmi auto bez plina, skini cenu koliko mozes, i onda ti ugradis nov uredjaj - pametnije iz vise razloga.


i gledaj da uzmes sto mladji auto.


Da li si smislio za sta ti treba auto, da li ti treba mali gradski ili porodicni? posto vidim ovde da imas od punta do alfe 156...
[ toxic06 @ 30.06.2010. 23:11 ] @
voleo bi neshto poput pezoa 206 ali ne znam koliko je on ekonomican neki kazu da srce puno a neki ga hvale non stop
a za alfu kazu da je auto za ceo zivot u fazonu posle toga nikako da ga prodas (koliko ga niko nece a razlog ne znam jer sam nov u ovome)

generalno mi je mala potroshnja primat i odrzavanje tj koliko se cesto kvari i koliko su skupi ti kvarovi

@Markoxxx
a koliko moze da kosta ugradjivanje i atestiranje plina

@komosarz
kad kazes vanove jel to mislis na one koji us nekada bili poshtanski automobili pa im samo ubacena posle sedishta
[ goat @ 01.07.2010. 07:41 ] @
ako hoćeš "sažvakano" evo na pr:
http://www.spritmonitor.de/en/...ar_s=1999&constyear_e=2002

http://www.spritmonitor.de/en/...amp;power_s=60&power_e=100

mada Punto 2 i Fabija su dobre opcije (pomenuto na ES već više puta)
ostale iz spiska zaobiđi.

sekvet sa atestom oko 700E.... jeftinije opcije se ne isplate

"kanta" sa 1.3 mjt motorom ispod 4000E ne vredi truda i živaca

suma od 3500E je prilično niska da bi se osigurao kako forumaši kažu od "društva majstora"

[ Lupitter @ 01.07.2010. 08:34 ] @
evo jedan mali predlog za mali gradski autic, chevrolet spark.
star je 4 godine, kupljen nov, motor 800 ccm :-)
ide odlicno s obzirom na kubikazu, na autoputu 160 bez problema :-)
za grad fenomenalan auto, zbog velicine i potrosnje.
potrosnja u gradu je 3.5 l/100km doduse sipam samo gorivo u HR, nikad na nasim pumpama pa ne znam koliko bi trosio tada, jer pricaju svasta da je ovde gorivo losije.
Na autoputu zato trosi kao luuuuud, jbg ipak je to gradski autic...
i da ono sta je mene odusevilo, spolja je izuzetno mali, smesan auto ali zato kada se sedne prostora mnogo, istina zato je zrtvovan gepek koji je kao kod yuga, ali meni veci ne treba za po gradu...
eto, ne znam da li jos neki trosi tako malo, ali imam istu potrosnju kao na piaggio liberty 125 :-)
[ goat @ 01.07.2010. 11:59 ] @
Citat:
Lupitter
potrosnja u gradu je 3.5 l/100km doduse sipam samo gorivo u HR,


uuuuhhhh


da reče 6.5 poverovao bih...
[ etjen @ 01.07.2010. 12:18 ] @
zavisi kom gradu.... Mada, 3.5 može da ima potrošnju samo do 60kmh, na ravnom u 5-oj :)
[ DrJekyll @ 01.07.2010. 12:51 ] @

To ti sipas dizel u HR, zato trosi 3.5 i ide 160, ako sipas benzin trosice 4.5 al ima da ide 200.

[ Lupitter @ 01.07.2010. 13:19 ] @
kako god, preneo sam svoje iskustvo,... nije dizel, mada znam da se salis :-)
gradske voznje trosi toliko, mali je to motoric, i ne pritiskam pedalu vec lagano, ali zato na autoputu dostizem 160 (po njegovom satu sto ne mora biti tacno) samo sto tada trosi znatno vise nego po gradu... retko kada u gradu preko 60 gotovo nikad, uglavnom je maximalna brzina 50
mozda gresim ali za ove 4 godine je tako i ne mislim da ga menjam.
da li je bitno reci da je savrseno odrzavan, svi servisi i da je kao nov i posle 4 godine...
presao sam 62500km
[ komosarz @ 03.07.2010. 00:03 ] @
Citat:
toxic06:

@komosarz
kad kazes vanove jel to mislis na one koji us nekada bili poshtanski automobili pa im samo ubacena posle sedishta

Ne mora znaciti da su bili postanski,ali otprilike to je to.
Citat:
Lupitter
potrosnja u gradu je 3.5 l/100km

Nema sanse!!!
[ AstralPro @ 06.07.2010. 16:08 ] @
Ne postoji benzinac koji u gradu trosi 3.5l pa makar imao i 800 kubika. Skuter trosi toliko i vise jbt.
Proveri ti to jos jednom pa javi stvarnu potrosnju,
[ Zarko Silic @ 06.07.2010. 16:23 ] @
http://www.spritmonitor.de/en/detail/342909.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/382327.html
[ Lupitter @ 07.07.2010. 07:01 ] @
ne znam sta da kazem,... mora da sam u zabuni nekoj velikoj, proveravam potrosnju, i ako sam ovde uneo neku pometnju ja se izvinjavam.