[ Ka2 @ 25.06.2010. 17:23 ] @
| Na cosku krila, kod spoja sa haubom, kojeg su farbali prosle godine u ovl. servisu, danas sam primetio da se okrunio lak. Ja sam ga malo prstom "zaoblio" jer samo sto nije otpao. To isto se u jednom delu takodje farbanog branika desava ali u manjem obimu, ne napreduje za sada. Da li postoji mogucnost da to sam nekako saniram ili da reklamiram i da li oni to mogu da poprave bez skidanja svega i svacega, i ponovnog farbanja citavog krila?
|
[ Zarko Silic @ 25.06.2010. 18:15 ] @
Pa zar Hyundai u garantnom roku ne menja krilo novim ako je osteceno vec ga gituju i farbaju?
[ Ka2 @ 25.06.2010. 18:19 ] @
Nije bilo nista vezano za garanciju vec me je prosle godine neko odvalio na parkingu pa sam aktivirao kasko i u ovl. servisu su mi ofarbali pola branika i krilo, ocigledno ne bas najbolje.
Dakle, moze li se ovo srediti bez ponovnog farbanja, dusa me zaboli kada pomislim da ce morati ponovo da mi skidaju krilo, branik i sta sve ne zbog ovako male povrsine. Nadam se da to moze da se ismirgla nekako pa da se nalakira samo taj deo i onda da se ispolira i da se ne vidi. Jer iovako se vidi samo kad' se zabuljis bas i nabijes priblizis glavu na 20cm.
Sutra svakako idem kod njih da vidim sta ce da kazu.
[ Zarko Silic @ 25.06.2010. 18:30 ] @
Naravno da moze da se uradi i sanira.
Ovaj posao koji su napravili na "potpuno" novom vozilu je karabudz i krajnje neozbiljan. Pogotovo za vozilo (proizvodjaca) koje se razmece enormnom garanciom od 5 ili 7 godina (ili ne znam jos koliko za karoseriju). Bez obzira ko je krivac za udes posao mora da se uradi tako da se garancija bez problema moze produziti na predvidjeni period. Ako je potrebno, menja se celo krilo. Nejasno je ovo sto su uradili jer se ovakvim potezom sasvim sigurno gubi pravo na garanciju.
Ako je vec ovako ispalo, sanacija se moze obaviti bez bilo kakvog rastavljanja. Iskusan autolakirer to moze da obavi bez problema za vrlo kratko vreme. Eventualno ce far biti skinut i nista vise.
Na mestima izlozenim vibracijama koristi se druga vrsta autogita sa vlaknima a ne ovaj "obicni" kao sto se naslucuje sa fotografije.
[ Ka2 @ 25.06.2010. 19:31 ] @
Nadam se da ce tako i biti, bez rastavljanja.
Kako vidis koji je git koriscen, zar nije git ono belo sto ide ispod farbe?? Ovde farba nije ni skinuta vec samo lak.
Svejedno, meni iskreno nije jasno zasto tebi nije jasno :) vezano za garanciju, znaci to nije bio nikakav fabricki kvar vec je nastalo u eksploataciji automobila tako sto me je neko udario. Kakve to veze ima sa garancijom? Cak i da je bila fabricka greska, ko bi menjao citavo krilo? Valjda se takve stvari farbaju, kada bi svakome menjali tek tako komponente auta ne bi im ni trebao farbarsko odeljenje. :) Pa jos da mi produze garanciju? Mislim da me zezas. :) Ne mogu da izgubim garanciju jer sam uradio u ovlascenom servisu.
[ Zarko Silic @ 27.06.2010. 00:12 ] @
Farba koja otpada ne izgleda ovako. Takvu pukotinu i oblik moze da napravi samo farba koja otpada zajedno sa gitom i to losim gitom. . Debljina farbe iznosi svega nekoliko mikrona, a ovo sto je otpalo, bar tako izgleda na ovoj losoj fotografiji, ima debljinu od oko pola milimetra.
Ako si ovo uradio u ovlascenom servisu onda je to bruka, da ne upotrebim tezu rec, a ako se tome doda i to da je vozilo kasko osigurano, kako kazes, skandal je jos i veci.
Vozilo cija je starost svega par meseci, ne popravlja se na ovakav nacin. Pogotovo se ne radi ako je kasko osigurano te ne iziskuje dodatne neplanirane troskove.
Osim toga, nije tacno da se kvrckanjem na parkingu, sto mnogi vlasnici vozila misle, gubi pravo na produzenje (nastavak) garancije, ali ovako kako je ovo sto si opisao i fotografisao napravljeno, vrlo je moguce da se garancija izgubi.
Ukoliko si ti kao vlasnik vozila sa ovim saglasan (da se zbog kvrckanja na parkingu odreknes garancije) onda nema problema. Medjutim, ne misli svako na takav nacin.
[ bakara @ 27.06.2010. 20:49 ] @
Citat: zarsilic: Farba koja otpada ne izgleda ovako. Takvu pukotinu i oblik moze da napravi samo farba koja otpada zajedno sa gitom i to losim gitom. . Debljina farbe iznosi svega nekoliko mikrona, a ovo sto je otpalo, bar tako izgleda na ovoj losoj fotografiji, ima debljinu od oko pola milimetra.
Ja ne znam gde ti vidis pukotinu i tih otpalih pola milimetra, ja vidim samo malo povrsinski oguljen lak?
Citat: zarsilic: Ako je potrebno, menja se celo krilo.
Kao sto vidis ovde je procenjeno da nije potrebna zamena nego farbanje, e sad to sto nije dobro ofarbano moze reklamirati.
[ Zarko Silic @ 27.06.2010. 20:54 ] @
Ne moze lak da ima takav oblik kada se oguli osim ako nije otpao zajedno sa autogitom. Precizan makro snimak bi pruzio precizniju informaciju. Ovako je tesko proceniti sta, kako i zasto je otpalo, ili se ogulilo.
Ako bi ovo snimio preciznije dao bih mu precizan izvestaj zasto, kako i zbog cega mu se to dogodilo. Mozda bih mogao da mu kazem i o kom autogitu je rec.
[ bakara @ 27.06.2010. 21:00 ] @
Citat: zarsilic: Ne moze lak da ima takav oblik kada se oguli osim ako nije otpao zajedno sa autogitom.
jbga zare pa ko da ne gledamo istu sliku...slika jeste mutna ali se vidi da nije nista otpalo vec samo malo oljusten lak, farba je netaknuta a kamoli git!
[ Zarko Silic @ 27.06.2010. 21:06 ] @
A kako je farba netaknuta ako je oljustena?
Ako je automobil plav a fleka bela, kako je farba netaknuta?
[ Ka2 @ 27.06.2010. 21:24 ] @
Zare, prijatelju, ja se cudim sta ti bulaznis sve vreme, pa da li je moguce da ne vidis pravu stvar??? Hahahaha, ovo je stvarno ispala komedija. :))))
To sto si obelezio strelicom je odsjaj od mog debilnog, amaterskog slikanja, otpao je deo laka U SAMOM COSKU KOD FARA, vidi se tanka, kao sto si rekao, mikronska linija razlike izmedju laka i farbe... nikakve razlike u boji tu nema i nije u stvari odmah ni okrunjeno ovoliko nego sam ga ja malo prstom dodatno okrunio jer samo sto nije otpalo, dosao sam do linije kada naizgled nece vise da se kruni (mada vremenom bi se sigurno krunilo...)
E super si, majke mi! :))))
Bilo kako bilo, ujutru sam u servisu pa cemo da vidimo.
[ Zarko Silic @ 27.06.2010. 21:32 ] @
Trebao si odmah strelicom oznaciti pa ne bi doslo do nesporazuma. Fotka je stvarno losa mada je aparat (A720IS) sa kojim si slikao sasvim ok.
[ Ka2 @ 27.06.2010. 21:46 ] @
Eto, znaci nisi uopste primetio ostecenje koliko je. :) Ja ga brate vidim iz aviona, zato nisam smatrao da je potrebno da naglasavam. Aparat je super, ali ja ne znam da slikam, jbg.
Nego, ajde sad' vrati se na moju prvu poruku i da cujem ponovno misljenje. :)
[ Zarko Silic @ 27.06.2010. 21:50 ] @
Ne menja na stvari. Moze se uraditi bez rastavljanja. Mozda ce samo far skidati kako bi bezbojnim lakom presli, i kazi im da ne fuserisu vec da pripremu urade ljudski.
[ bakara @ 27.06.2010. 22:14 ] @
Citat: zarsilic: Trebao si odmah strelicom oznaciti pa ne bi doslo do nesporazuma.
E jesi legenda
Znao sam da gledas negde pogresno ali nisam mogao da pogodim gde...
Ovo moze da se resi sa dodatnim lakiranjem i poliranjem...
[ pantic68 @ 27.06.2010. 22:19 ] @
I ja sam pomislio da se oljuštio komad farbe. u stvari se ljušti lak sa starog laka jer nije matiran, sija ispod. Trebalo je minut da se to celo preleti vodenom, sada će popravka biti malo komplikovanija.
[ Zarko Silic @ 27.06.2010. 22:29 ] @
Moze na 2 nacina da se resi ovaj problem.
1. Parcijalnim lakiranjem i naknadnim poliranjem i
2. Lakiranjem bezbojnim lakom celog krila. Ovo je bolje i sigurnije resenje i nema naknadnog poliranja
Zahtevaj da ti rade ovo drugo.
[ Ka2 @ 30.06.2010. 17:57 ] @
Danas sam preuzeo auto. Izgleda da su dobro odradili osim sto na ivici branika imam nekih 10-ak onih sitnih tackica (to je i pre prvog farbanja bilo rastrkano po braniku i krilu, sada sam primetio samo na braniku) kao kada prasina udje ispod laka... ne znam sta su uradili jer je sef na moje pitanje "sta ste uradili" rekao kao u sali "eeee, to su nase male tajne" taj neki fazon.... a u sobi pozadi mu na zidu stoji 5-6 "pravila" gde pise LEPO CEMO VAM DETALJNO OBJASNITI RADOVE... u svakom slucaju, saznao sam da su skidali citav branik i celo krilo, branik su najverovatnije ceo prefarbali ponovo i izlakirali jer sam imao ogrebotina koje vise nemam, na krilu nisam imao ogrebotine pa ne znam da li su ga farbali ali je sada normalno izlakirano... ne znam da li je moguce skinuti samo lak a ne farbu (ne znam kako!?) pa verujem da su i njega ponovo farbali... rekao je na kraju da je ODRADJENO PROFESIONALNO... eto...
[ etjen @ 30.06.2010. 18:28 ] @
e, ako je odrađeno profesionalno onda...
[ Ka2 @ 30.06.2010. 20:40 ] @
Ma znam... :) Ali ja radim jedino sto mogu i smem... ovlasceni servis, nema druge... ako opet pukne, opet ce na reklamaciju itd.
[ gogi11 @ 01.07.2010. 19:32 ] @
e nek si ga sredio druze :):):) pozdrav i ovde.
[ goat @ 03.07.2010. 19:28 ] @
kolika pompa oko jedne fleke!?
rimejk epizode majstor Života popravlja saab 900 ponosnog vlasnika (glumi ga Stevo Žigon).....
[ simeon @ 05.09.2010. 16:40 ] @
Molim za savet. Pre jedno sedam meseci sam menjao krilo, haubu i branik kod ovlašćenog servisa posle male nezgode. Auto je pod garancijom i kasko platio sve troškove. Sve je bilo urađeno na oko super i uopšte se nije moglo poznati da je menjano sve ovo uključujući i nijansu farbe. Međutim, pre par meseci su se počeli pojavljivati sitni mehurići (~1mm) na delu krila kod šoferke i na delu haube takođe na sličnom mestu onako u grupi prečnika 10-ak cm pa sam reklamirao i odmah su prihvatili bez pogovora da saniraju. Kažu da je verovatno voda-kondenzacija uzrok u kompresoru kojim je farbano iako imaju svu opremu za lakiranje uključujući i te neke filtere za kondenz. I tako, nedavno sam ostavio auto na par dana da to srede, farbali su ponovo celo krilo i haubu međutim po mojoj proceni promašili su nijansu i kada sam prigovorio, rekli su - ma nema šanse sve je po ton karti rađeno itd... Ja vidim razliku, oni se verovatno prave da je ne vide i sada smo tu gde jesmo, moja reč protiv njihove. Kako da im to dokažem i šta da radim? Prvi put je bila identična nijansa, ali sada nije definitivno! Prilično me sve nervira jer stalno zagledam i upoređujem na prelazu prema fabričkoj boji, krilo-vrata i prema braniku koji su isti oni farbali prvi put.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|